Eet smakelijk Scrummie!quote:Op donderdag 17 februari 2022 17:00 schreef Scrummie het volgende:
Van schroevendraaiers naar voetbal in de SC. Tijd om een hapje te gaan eten (bij mijn ouders).
Vleesschotel van de Griek.quote:Op donderdag 17 februari 2022 17:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik denk dat ik iets bestel voordat ik zo de kroeg inga
Suggesties zijn welkom
Bierquote:Op donderdag 17 februari 2022 17:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Suggesties zijn welkom
Sushiquote:Op donderdag 17 februari 2022 17:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Suggesties zijn welkom
Een biertje.quote:Op donderdag 17 februari 2022 17:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Suggesties zijn welkom
Eens. Ik wacht ook met Ozark tot het 2e deel uit is. Zo'n half seizoen kijken vind ik niks.quote:Op donderdag 17 februari 2022 17:09 schreef maxi-mus het volgende:
Stranger Things is ook weer in 2 delen. Matige ontwikkeling vind ik dat.
spare ribs makker.quote:Op donderdag 17 februari 2022 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
kunnen ze nog aan de hand van de kijkers van dat eerste deel bepalen of er een seizoen 5 komtquote:Op donderdag 17 februari 2022 17:09 schreef maxi-mus het volgende:
Stranger Things is ook weer in 2 delen. Matige ontwikkeling vind ik dat.
Pics van Lara?quote:Op donderdag 17 februari 2022 17:17 schreef Caland het volgende:
Lara is onderweg met je bestelling
@:zipportal
Ik ben ook wel benieuwd naar Lara.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@GGMM @onlogisch @Madame_PaonVBL SC influencer
Left, right, behind
quote:Op donderdag 17 februari 2022 17:39 schreef Caland het volgende:
Die stoofpotjes vind ik vaak ook wel lekker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:ggmm @:onlogisch @:madame_paonOp woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
quote:Op donderdag 17 februari 2022 17:39 schreef Caland het volgende:
Waarom heb jij je paspoort bij het eten liggen? Smakelijk, ziet er goed uit!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:ggmm @:onlogisch @:madame_paon
Omdat ik geen zin had om een tweede foto te nemen (en ik hem net even nodig had)quote:Op donderdag 17 februari 2022 17:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Waarom heb jij je paspoort bij het eten liggen? Smakelijk, ziet er goed uit!
Lara Croft?quote:Op donderdag 17 februari 2022 17:17 schreef Caland het volgende:
Lara is onderweg met je bestelling
@:zipportal
quote:Op donderdag 17 februari 2022 16:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ga voor die 40-45 kilometer per week geen Range Rover kopen (tevens laat mijn budget dat niet toe).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |