Ze lag op bed volgens de geruchten met naast haar kleine Lio. Jochie was een hele kleine baby.quote:Op woensdag 16 februari 2022 22:53 schreef Andromache het volgende:
Dat hele 'ik ga je chanteren met een filmpje', áls dat over coke snuiven vanaf de commode gaat, en er is nog helemaal niet zeker dat Lío toen op het aankleedkussen er naast lag, dat is toch eigenlijk opzich al idioot. Het enige dat die gast interesseert is haar kapotmaken als hij haar nog maar wel kan neuken. Wat dacht je van haar laten afkicken en het welzijn van je zoon en vriendin op 1? Zij is zijn boksbal en levende sekspop maar geen vriendin meer. Dat uitschot heeft al heel lang geleden het uitgemaakt, hij is alleen vergeten haar dat te vertellen.
Zelfs als ze uit elkaar gaan, is er wel ergens een nieuwe Jamie. En een stel holbewoners die graag vrienden met hem willen zijn.quote:Op woensdag 16 februari 2022 23:00 schreef Eikenbomen het volgende:
Wat een treurnis. Kan me ook voorstellen hoe rot zij zich moet voelen om deze situatie. En wat is die Jorik een intens ziek persoon; die heeft echt spoedig hulp nodig. Maar ik gok dat ie alleen maar ja knikkers om zich heen heeft.
Nog even afwachten totdat ze het dossier integraal doorzetten naar Yvonnequote:Op woensdag 16 februari 2022 23:33 schreef superniger het volgende:
Heeft kinderbescherming al een reactie gegeven?
Jaimy zit haar leve lang aan hem vast vanwege Lio. Het zal vast een leuk joch zijn, maar dat is de ergste fout uit haar leven; een kind met hem krijgen.quote:Op woensdag 16 februari 2022 23:28 schreef Momo het volgende:
[..]
Zelfs als ze uit elkaar gaan, is er wel ergens een nieuwe Jamie. En een stel holbewoners die graag vrienden met hem willen zijn.
Eens.quote:Op donderdag 17 februari 2022 07:28 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Jaimy zit haar leve lang aan hem vast vanwege Lio. Het zal vast een leuk joch zijn, maar dat is de ergste fout uit haar leven; een kind met hem krijgen.
Hij vindt het vooral leuk om te filmen hoe het kindje in de Lamborghini zit of hoe hij hem een horloge van 20k als speelgoed geeft.quote:Op donderdag 17 februari 2022 08:15 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Eens.
Alleen denk ik dat het vast zitten aan elkaar wel meevalt. Ja ze hebben een kind samen, maar volgens mij is Lul niet bijster geinteresseerd in het vaderschap.
Chantagemiddelen.quote:Op donderdag 17 februari 2022 10:22 schreef roos94 het volgende:
Maar waarom geen aangifte.. mind=blown
Ze dronken een glas, deden een plas en alles bleef zoals het was
quote:Op donderdag 17 februari 2022 10:49 schreef Draak31 het volgende:
Volgens mij kan het OM zelf ook aangifte doen als er genoeg bewijs is.
Dit zou wel het moment zijn met alles zo in de openbaarheid.quote:Op donderdag 17 februari 2022 10:22 schreef roos94 het volgende:
Maar waarom geen aangifte.. mind=blown
Ze dronken een glas, deden een plas en alles bleef zoals het was
Dat kind is trouwens nog zo jong dat het dat eerste niet eens beseft...quote:Op donderdag 17 februari 2022 11:33 schreef MaJo het volgende:
Ik vraag me af wat erger is voor het kind. Een keer coke snuiven of je moeder steeds in elkaar geslagen zien worden. Ik gok zomaar het laatsteDus hoppa, aangifte doen!
Nja, die eerdere mishandeling/rechtszaak .... daar waren "vriendjes" bij betrokken. Misschien heeft hij gedreigd die op haar af te sturen?quote:Op donderdag 17 februari 2022 11:36 schreef Sunshine1982 het volgende:
Jaimy is bang voor hem. Heel bang zo blijkt. Ik vraag me af waarom? Wat heeft hij haar allemaal wijsgemaakt?
Het gaat niet alleen on het besef maar ook om het risico waaraan je een kind blootstelt.quote:Op donderdag 17 februari 2022 11:45 schreef Nine. het volgende:
[..]
Dat kind is trouwens nog zo jong dat het dat eerste niet eens beseft...
als Jaimy dat niet wil.quote:Op donderdag 17 februari 2022 10:49 schreef Draak31 het volgende:
Volgens mij kan het OM zelf ook aangifte doen als er genoeg bewijs is.
Dat eerste is ook al reden genoeg voor jeugdzorg om dat kind weg te halen, wellicht zit daar ook de angst.quote:Op donderdag 17 februari 2022 11:33 schreef MaJo het volgende:
Ik vraag me af wat erger is voor het kind. Een keer coke snuiven of je moeder steeds in elkaar geslagen zien worden. Ik gok zomaar het laatsteDus hoppa, aangifte doen!
Heb jij destijds ook geen aangifte gedaan? Wat was voor jou de reden?quote:Op donderdag 17 februari 2022 10:57 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]is bij mijn ex ook gebeurd.
Maar alsnog hè. Hoe kun je denken dat jouw kind beter af is bij jou terwijl je mishandeld wordt door je vent en je verslaafd bent aan coke (vermoedelijk)? Dat is toch ook geen goed voorbeeld? Ik zou dan eerder dat kind tijdelijk uit huis laten plaatsen, alles op de rit krijgen en er daarna voor je kind zijn. Er moet vanuit het kind geredeneerd worden, niet vanuit jezelf.quote:Op donderdag 17 februari 2022 12:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat eerste is ook al reden genoeg voor jeugdzorg om dat kind weg te halen, wellicht zit daar ook de angst.
Dat is iets waar helaas heel veel ouders moeite mee hebben.quote:Op donderdag 17 februari 2022 13:09 schreef MaJo het volgende:
[..]
. Er moet vanuit het kind geredeneerd worden, niet vanuit jezelf.
Is vrij ongebruikelijk volgens mij ja.quote:Op donderdag 17 februari 2022 14:39 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]volgens mij is dat wel bijzonder. Of niet?
Daar dacht ik idd ook aan.quote:Op donderdag 17 februari 2022 15:10 schreef Leandra het volgende:
Zou me niets verbazen als dat appèl van het OM het gevolg is van die naaktfoto's van Jamie die ineens na zijn vrijlating opduiken.
Ja echt kut voor je idd, als je iemand zo mishandelt.quote:Op donderdag 17 februari 2022 15:16 schreef Ed1234 het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)k-voor-hem-vervelend
De situatie rond de arrestatie van rapper Lil Kleine, die zich schuldig zou hebben gemaakt aan mishandeling van de moeder van zijn kind, is „ook voor hem” heel vervelend. Dat laat zijn advocaat Nienke Hoogervorst weten aan Shownieuws. „Het heeft uiteraard een grote impact op hem. Het is vervelend uiteraard, ook voor hem.”
…. Heel vervelend voor hem ja dat hij zijn verloofde in elkaar moest trappen
Er zijn voorwaarden gesteld bij zijn vrijlating. Ik mag hopen dat 'het land voorlopig niet verlaten' hier één van is.quote:Op donderdag 17 februari 2022 15:21 schreef ootjekatootje het volgende:
Vluchtpoging naar Dubai in 3,2,1…
Via Brussel, Keulen of Parijs dan waarschijnlijk, ik gok dat hij hier even het land niet uitkomt.quote:Op donderdag 17 februari 2022 15:21 schreef ootjekatootje het volgende:
Vluchtpoging naar Dubai in 3,2,1…
Is dat zo? Heb ik niets over gelezen. Waar lees jij dat die zijn opgedoken?quote:Op donderdag 17 februari 2022 15:10 schreef Leandra het volgende:
Zou me niets verbazen als dat appèl van het OM het gevolg is van die naaktfoto's van Jamie die ineens na zijn vrijlating opduiken.
quote:Op donderdag 17 februari 2022 15:23 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Is dat zo? Heb ik niets over gelezen. Waar lees jij dat die zijn opgedoken?
Dat was gisteren al in het nieuwsquote:Op donderdag 17 februari 2022 15:23 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Gewoon in deze reeks, vanaf hier:quote:Op donderdag 17 februari 2022 15:23 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ik hoef ze in haar geval niet te zien.quote:Op donderdag 17 februari 2022 15:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Gewoon in deze reeks, vanaf hier:
girlnextdoor. in SHO / [Pauperkabouter #6] Opgepakt voor mishandeling
quote:Op donderdag 17 februari 2022 15:24 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Pics mogen altijd verstuurd worden naar de DM van @:Zipportal
Ik denk niet dat ze zich baseren op wat via social media (Whatsapp, de juicekanalen) naar buiten komt.quote:Op donderdag 17 februari 2022 15:10 schreef Leandra het volgende:
Hoe krijg je dit als vrouw je harses uitquote:Op donderdag 17 februari 2022 15:16 schreef Ed1234 het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)k-voor-hem-vervelend
De situatie rond de arrestatie van rapper Lil Kleine, die zich schuldig zou hebben gemaakt aan mishandeling van de moeder van zijn kind, is „ook voor hem” heel vervelend. Dat laat zijn advocaat Nienke Hoogervorst weten aan Shownieuws. „Het heeft uiteraard een grote impact op hem. Het is vervelend uiteraard, ook voor hem.”
…. Heel vervelend voor hem ja dat hij zijn verloofde in elkaar moest trappen
Je moet je inleven in die jongen. Empathie tonen. Dit is bij uitstek een mooie kans om te deugen.quote:Op donderdag 17 februari 2022 16:05 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Hoe krijg je dit als vrouw je harses uit
Ook advocaat van Dave Roelvink. Ze is denk ik zelf ook zo'n mongooltje.quote:
quote:Op donderdag 17 februari 2022 15:38 schreef Ed1234 het volgende:
Zijn hondje was toen toch ook doodgegaan aan een overdosis cocaïne. Of misschien heeft hij die ook even met zijn hoofd tussen de deur gehouden.
Het hangt tegen 'fake it till you make it' aan.quote:Op donderdag 17 februari 2022 18:16 schreef ootjekatootje het volgende:
Mooi artikel over het zakelijke plaatje van Jorik
https://www.rtlnieuws.nl/(...)nkelt-jorik-scholten
quote:Het Openbaar Ministerie in Amsterdam is in beroep gegaan tegen het vrijlaten van rapper Lil Kleine woensdag. Hij werd dit weekend opgepakt op verdenking van mishandeling van zijn verloofde Jaimie Vaes. De 27-jarige artiest, wiens echte naam Jorik Scholten is, mocht woensdag de cel verlaten in afwachting van het onderzoek.
De advocaat van Kleine, Nienke Hoogervorst, zegt donderdagavond nog niets te hebben gehoord van het Openbaar Ministerie over het hoger beroep. “Je zou toch verwachten dat ik dat niet via Twitter moet vernemen”, stelt ze. Inhoudelijk wil Hoogervorst geen reactie geven op het besluit van het OM.
Het OM is het niet eens met de beslissing van de rechter-commissaris, die woensdag besliste tot schorsing van het voorarrest van de rapper. Volgens het OM zijn er voldoende ernstige bezwaren hem langer vast te houden. Het gebeurt wel vaker dat justitie in beroep gaat tegen een uitspraak van de rechter-commissaris, zegt een woordvoerder. De raadkamer van de rechtbank moet zich hier nu over buigen. Dat gebeurt achter gesloten deuren, wanneer is nog niet bekend
Allemaal leuk en aardig maar als jaimie zelf weer terugkrabbelt is dat niks waardquote:Op donderdag 17 februari 2022 20:21 schreef ChipsZak. het volgende:
Bij Boullie het bericht dat vriendinnen van Jaimie al 2 tot 3 jaar een dossier bijhouden over Kleine.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)ren-dossier-bij-over
Nou ja, OM kan wel aangifte doen natuurlijk. Ik snap je punt, though. Maar don’t shoot the messenger,quote:Op donderdag 17 februari 2022 20:22 schreef roos94 het volgende:
[..]
Allemaal leuk en aardig maar als jaimie zelf weer terugkrabbelt is dat niks waard
Ja nee niet naar jou toe hoor, maar ik vind het gewoon zo stom allemaal. Die jaimie heeft echt een plaat voor haar kop. Ook al heb je issues, belang van je kind moet op 1, klaarquote:Op donderdag 17 februari 2022 20:24 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Nou ja, OM kan wel aangifte doen natuurlijk. Ik snap je punt, though. Maar don’t shoot the messenger,. Ik gaf alleen aan wat in Boullie werd gezegd.
Management zou er al een tijd van weten (mishandeling), aldus Boullie.
Mwah, als het OM het zelf op Twitter zet dan lijkt de kans me klein dat het onwaar isquote:Op donderdag 17 februari 2022 20:18 schreef ChipsZak. het volgende:
Onderstaande roddel gaat, maar Hoogervorst zegt nog niets te hebben vernomen, dus wellicht onwaar.
[..]
Ik vind dat wat makkelijk gesteld, als het zo eenvoudig was uit een giftige relatie te vertrekken dan zouden veel meer mensen dat doen.quote:Op donderdag 17 februari 2022 20:22 schreef roos94 het volgende:
[..]
Allemaal leuk en aardig maar als jaimie zelf weer terugkrabbelt is dat niks waard
Ja je hebt wel gelijkquote:Op donderdag 17 februari 2022 20:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik vind dat wat makkelijk gesteld, als het zo eenvoudig was uit een giftige relatie te vertrekken dan zouden veel meer mensen dat doen.
Je weet niet waarom ze iedere keer blijft maar verwijt haar wel dat ze blijft.
Ik snap dat het makkelijk oordelen is als je buiten staat, maar er kunnen zoveel redenen zijn waarom iemand niet vertrekt of durft te vertrekken.
Koentje ook niet?quote:Op donderdag 17 februari 2022 22:27 schreef sly-nl het volgende:
Toch best raawr dat die Jeemie helemaal geen kennissen of familie heeft die dat afschuwelijk nare ventje al eerder gehandicapt heeft getrapt.
Tja, kijk alleen al wie er daags na het drama bij haar waren. Een verslaafde en een moeder van in de 40 die zich inliet met Badr Hari.quote:Op donderdag 17 februari 2022 22:27 schreef sly-nl het volgende:
Toch best raawr dat die Jeemie helemaal geen kennissen of familie heeft die dat afschuwelijk nare ventje al eerder gehandicapt heeft getrapt.
Ze heeft meer aan vrienden/familie die haar en haar kindje hulp geven en voor veilige opvang zorgen.quote:Op donderdag 17 februari 2022 22:27 schreef sly-nl het volgende:
Mja, Jeempie zelf is natuurlijk ook niet het licht en zal wel aanhikken tegen een persoonlijkheidsstoornis en mede daardoor weinig kennissen hebben buiten de -vicieuze- cirkel van die engerd, misschien. Maar het verbaast me echt dat er niemand was die hem al eerder aangepakt heeft.quote:Op donderdag 17 februari 2022 22:44 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Tja, kijk alleen al wie er daags na het drama bij haar waren. Een verslaafde en een moeder van in de 40 die zich inliet met Badr Hari.
Eigen ouders konden niet voor haar zorgen. Niet het beste vangnet allemaal.
quote:Op donderdag 17 februari 2022 22:27 schreef sly-nl het volgende:
quote:Op donderdag 17 februari 2022 23:09 schreef Nine. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Inderdaad, dat walgelijke, vrouwenmeppende onderdeurtje stelt toch niets voor?
Hola. Is dat 'm wel in dat plaatje?! Straks slaat Slaai de verkeerde inmuhkaarquote:Op donderdag 17 februari 2022 23:09 schreef Nine. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Inderdaad, dat walgelijke, vrouwenmeppende onderdeurtje stelt toch niets voor?
Kan allemaal best zijn, alleen is dat nog steeds géén reden om haar dan maar te mishandelen en zulks meer...quote:Op donderdag 17 februari 2022 22:51 schreef Kim-Holland het volgende:
Jamie is als vrouw natuurlijk weer het slachtoffer.
Deze cokehoer is geen haar beter als kleine lul maar omdat het een kut heeft kan zij nog wat potjes breken. Blijkbaar.
Zeker niet.quote:Op donderdag 17 februari 2022 23:16 schreef Nine. het volgende:
[..]
Kan allemaal best zijn, alleen is dat nog steeds géén reden om haar dan maar te mishandelen en zulks meer...![]()
Ik moet het helaas met u oneens zijn (zag post net pas). Nighty nightquote:Op donderdag 17 februari 2022 22:46 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ze heeft meer aan vrienden/familie die haar en haar kindje hulp geven en voor veilige opvang zorgen.
quote:Drankmerk Fiorito zet Lil Kleine aan de kant na verdenking mishandeling
Aangepast: 21 seconden geleden
Het limoncellomerk Fiorito heeft de samenwerking met rapper Lil Kleine afgelopen maandag stopgezet. Dat zegt oprichter Franco Fiorito van het bedrijf tegen RTL Z. "Wij keuren elke vorm van geweld af."
Het Nederlandse drankbedrijf presenteerde rapartiest Lil Kleine en zijn manager Nathan Moszkowicz in 2020 nog trots als nieuwe aandeelhouders. Fiorito maakt ambachtelijke sterke dranken als limoncello en citroenrum, en is in handen van oprichters Franco en Benno Fiorito.
In een persbericht zei Lil Kleine destijds dat hij een groot fan was van Fiorito. "Nu ik mede-eigenaar ben, ga ik me inzetten om zoveel mogelijk anderen te kunnen laten meegenieten van dit mooie product."
De samenwerking werd vorig jaar al opgeschort, nadat Lil Kleine in Ibiza in opspraak was geraakt wegens vermeende mishandeling van zijn vriendin.
De samenwerking was nog niet helemaal opnieuw opgestart, toen vrijdag de veroordeling volgde voor een geweldsincident in een nachtclub en de rapper zondag werd opgepakt wegens een nieuwe verdenking van mishandeling van zijn vriendin.
Definitief opgezegd
"Afgelopen maandag hebben we de samenwerking definitief opgezegd", zegt Fiorito. "Wij keuren elke vorm van geweld af. Wij bestaan al tien jaar en willen gewoon niet geassocieerd worden met dit gedoe."
De oprichter zegt niet te kunnen zeggen hoe het aandeelhouderschap van Lil Kleine precies wordt afgewikkeld, of manager Moszkowicz ook uitstapt als aandeelhouder en hoeveel en op welke manier de rapper investeerde in het bedrijf.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)-met-lil-kleine-stop
De reden dat ze dit allemaal accepteert, kan best gelegen zijn in het feit dat ze deze patronen al vanaf jonge leeftijd gewend is. Ze omringt zich gewoon niet met de beste mensen en heeft al niet echt een solide basis. Maar ben het met je eens hoor, zowel in de persoonlijke omgeving als "op straat" lijkt hij best mazzel te hebben gehad dat hij nog nooit te grazen is genomen. Op dat Rolex-gedoe na.quote:Op donderdag 17 februari 2022 22:50 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Mja, Jeempie zelf is natuurlijk ook niet het licht en zal wel aanhikken tegen een persoonlijkheidsstoornis en mede daardoor weinig kennissen hebben buiten de -vicieuze- cirkel van die engerd, misschien. Maar het verbaast me echt dat er niemand was die hem al eerder aangepakt heeft.
Jeetje. Wij hebben ook een fles limoncello in de koelkast liggen maar dat bleek gelukkig van een ander merk!quote:
Meteen door de plee spoelen!quote:Op vrijdag 18 februari 2022 01:32 schreef vencodark het volgende:
[..]
Jeetje. Wij hebben ook een fles limoncello in de koelkast liggen maar dat bleek gelukkig van een ander merk!![]()
Ik was even bang indirect Lil Kleine gesponsord te hebben.![]()
Vind je?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 00:50 schreef Kim-Holland het volgende:
Bla bla bla..
De reden dat ZIJ dit accepteert...
]
De reden dat HIJ een LUL is?????
Echt..domme wijven..
De reden dat HIJ een lul is is omdat ze KUTmoeders hebben!!!
Die zit helemaaal met zn zoon en zn vriendin verweven in de geldkoe van Lil Kleinequote:Op vrijdag 18 februari 2022 01:15 schreef superniger het volgende:
Weer een walgelijke optreden van Bram Moskovic bij Shownieuws.
BRAMMED!quote:Op vrijdag 18 februari 2022 01:15 schreef superniger het volgende:
Ik denk niet wat die man (nog) serieus moeten nemen. Die kerel was al laag gezonken, maar blijkbaar kan het nog lager.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 01:15 schreef superniger het volgende:
quote:Tino Martin wil niet meer werken met Lil Kleine en schrapt gastoptreden Ziggo Dome
Leon van Wijk 18 feb. 2022 8:59
Tino Martin wil niet meer samenwerken met Lil Kleine nu de artiest ervan wordt verdacht zijn vriendin Jaimie Vaes te hebben mishandeld. De rapper zou in mei te gast zijn bij de concerten van Martin in Ziggo Dome om hun duet Gabber te zingen, maar is niet meer welkom. ,,Van vrouwen blijf je af’’, zegt Tino vandaag op Qmusic.
https://www.ad.nl/show/ti(...)ziggo-dome~a4f0be4b/
Het 1 sluit het ander toch niet uit?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 00:50 schreef Kim-Holland het volgende:
Bla bla bla..
De reden dat ZIJ dit accepteert...
]
De reden dat HIJ een LUL is?????
Echt..domme wijven..
De reden dat HIJ een lul is is omdat ze KUTmoeders hebben!!!
Denk dat kleine lul haar geisoleerd heeft van haar familie en vrienden, zo'n engnek lijkt het me wel...quote:Op vrijdag 18 februari 2022 07:55 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Zou die opmaakpop van hem geen vrienden hebben? Als een vriendin van mij zo werd behandeld door haar vriend van 1.60, dan was die gozer al lang ergens met een steen om zijn nek van een brug af geflikkerd.
Huiselijk geweld gaat altijd gepaard met isolatie maar ook met een mentale isolatie.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 09:54 schreef soapie het volgende:
[..]
Denk dat kleine lul haar geisoleerd heeft van haar familie en vrienden, zo'n engnek lijkt het me wel...
Samenvatting:quote:Op vrijdag 18 februari 2022 10:13 schreef Deisyy het volgende:
Volgende de Telegraaf zit er een masterplan achter de reden waarom Jaimie geen aangifte doet, helaas is het een premium artikel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |