SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdThinking is difficult, that’s why most people judge
Ik woon alleen dus niemand heeft er "last" vanquote:Op woensdag 16 februari 2022 21:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
oh nee dat niet
ik rook ook alleen buiten dus dat scheelt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
Dat is een band. Een helden band.quote:
quote:Op woensdag 16 februari 2022 21:52 schreef just me het volgende:
[..]
Ik woon alleen dus niemand heeft er "last" vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge
quote:Op woensdag 16 februari 2022 21:53 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Dat is een band. Een helden band.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nog steeds aan de afwasThinking is difficult, that’s why most people judge
quote:Op woensdag 16 februari 2022 21:54 schreef greysbones het volgende:
[..]Wiskunde helaas een 4,2SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nog steeds aan de afwasOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.
Dit is mijn favoriete nummerquote:Op woensdag 16 februari 2022 21:53 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Dat is een band. Een helden band.
quote:Op woensdag 16 februari 2022 21:52 schreef just me het volgende:
[..]
Ik woon alleen dus niemand heeft er "last" vanBij mij ook niet ben alleen , Ik rook vanaf me 13e dus nu 54 jaar eb wil er echt niet vanaf ben vreselijke zenuwweefsel en gestrest en heb en zeg nog steeds ik stop nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Herkansing in april.quote:Op woensdag 16 februari 2022 21:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
dichterbij een 5
wel kut snap ik
echt welquote:Op woensdag 16 februari 2022 21:56 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Herkansing in april.
En die ga ik gewoon nailen of zo
Je moet/kunt alleen stoppen als je er klaar voor bentquote:Op woensdag 16 februari 2022 21:55 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Bij mij ook niet ben alleen , Ik rook vanaf me 13e dus nu 54 jaar eb wil er echt niet vanaf ben vreselijke zenuwweefsel en gestrest en heb en zeg nog steeds ik stop niet
ja er moet echt wel iets bij hem spelen want dit is veel moeite voor alleen lustquote:Op woensdag 16 februari 2022 21:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
jij denkt dat hij wel verliefd is?
ik denk van niet
hooguit lust
Ja net als lijnen dat is me dan 9 jaar terug wel gelukt 40 kilo eraf helaas weer terug bij af nuquote:Op woensdag 16 februari 2022 21:56 schreef just me het volgende:
[..]
Je moet/kunt alleen stoppen als je er klaar voor bent
40 kg eraf is wel super knap! Wie weet gaat het nog 'n keer lukkenquote:Op woensdag 16 februari 2022 21:58 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Ja net als lijnen dat is me dan 9 jaar terug wel gelukt 40 kilo eraf helaas weer terug bij af nu
Jager als ie geweest is is het gedaanquote:Op woensdag 16 februari 2022 21:57 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja er moet echt wel iets bij hem spelen want dit is veel moeite voor alleen lust
quote:Op woensdag 16 februari 2022 22:00 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Jager als ie geweest is is het gedaan
Misschien denk het nietquote:Op woensdag 16 februari 2022 21:59 schreef just me het volgende:
[..]
40 kg eraf is wel super knap! Wie weet gaat het nog 'n keer lukken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |