de ontluikende liefde.quote:Op woensdag 16 februari 2022 21:16 schreef just me het volgende:
[..]
wat vind je er mooi aan, de liefde, de afwijzing, het volhouden, het aandringen
Ik ben lekker suf, ik dacht Algemene Verordening Gegevensbeschermingquote:Op woensdag 16 februari 2022 21:21 schreef superniger het volgende:
[..]
Aardappel
Vlees
Groente
Typische Hollandse maaltijd
[ afbeelding ]
Als jij ermaar in blijft geloven snaptequote:
zo kort was het toch nietquote:Op woensdag 16 februari 2022 21:25 schreef Kodiak100 het volgende:
Je kunt een hoop vinden over BB dit jaar, maar 1 ding kunnen ze wel bij, van een saai kort gesprekje een love story maken.
Wat een klucht
Jij haat Grace gewoon.quote:Op woensdag 16 februari 2022 21:25 schreef just me het volgende:
[..]
Als jij ermaar in blijft geloven snapte
Haten is een groot woord maar ze is zo dom bezigquote:
quote:Op woensdag 16 februari 2022 21:28 schreef greysbones het volgende:
ze laten de juice niet eens zien van het Vera Tobi gesprek
Allemaal!quote:Op woensdag 16 februari 2022 21:28 schreef just me het volgende:
@:Gert aan welke bewoner heb jij een Valentijnskaart gestuurd ?
quote:Op woensdag 16 februari 2022 21:30 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]![]()
Zat “de vraag” er niet in? (Heb overgezet naar de streams)
Leroyquote:Op woensdag 16 februari 2022 21:31 schreef Gert het volgende:
[..]
Allemaal!
Oke, behalve Lieroi en Nawelleke. En Kristov.
En, jij nog iemand verblijd?
Tuurlijk is het een grapjequote:
De Hollanders aan tafel hadden dat juist niet.quote:
Goed zo. Da's ons opgedrongen door de commercie.quote:Op woensdag 16 februari 2022 21:38 schreef just me het volgende:
[..]
Tuurlijk is het een grapje
Kan me niet eens herinneren wanneer ik de laatste Valentijnskaart verstuurd of gekregen heb
Yep, en het wordt steeds gekkerquote:Op woensdag 16 februari 2022 21:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Goed zo. Da's ons opgedrongen door de commercie.
Kort samengevat:quote:Op woensdag 16 februari 2022 21:56 schreef Dazalbest het volgende:
Wat was de vraag dan in Tobias Vera gesprek????![]()
![]()
![]()
Ah dank!quote:Op donderdag 17 februari 2022 00:26 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Kort samengevat:
Hoe het tussen hen 2 zou zijn geweest, als Dimi er niet was geweest. Zij antwoorde dat het moeilijk te antwoorden is, omdat de situatie anders is, maar dat ze wel een goede fibe hebben en chill zijn met elkaar. Maar dat ze Dimi al snel
heel leuk vond. Heb het gesprek live gezien.
Ja dat klopt ook zeker.... en vind het ook juist zeer logisch dat Tobias het verstandiger aanpakt dan Dimi...quote:Op donderdag 17 februari 2022 07:11 schreef quirina het volgende:
Grace is ook wat ouder hè. Niet elke man gaat daar voor. Het is wel leuk voor een vriendschap, maar ze heeft al een kind en een ander soort leven buiten het Bb huis. Daar moet je als jongere vent maar net zin in hebben.
Vera is ook wel heel snel 'verliefd' geworden op Dimitri.quote:Op donderdag 17 februari 2022 00:26 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Kort samengevat:
Hoe het tussen hen 2 zou zijn geweest, als Dimi er niet was geweest. Zij antwoorde dat het moeilijk te antwoorden is, omdat de situatie anders is, maar dat ze wel een goede fibe hebben en chill zijn met elkaar. Maar dat ze Dimi al snel
heel leuk vond. Heb het gesprek live gezien.
dat snap ik ook echt niet,quote:Op donderdag 17 februari 2022 13:38 schreef 5thencounter het volgende:
Regie bespaart ze blijkbaar die psych-nekslag dat de kijker genomineerd heeft.. dat zou arme lieve meegaande zachtaardige gevoelige iedereen begrijpende Nawee volstrekt niet trekken...
Ow gemistquote:Op donderdag 17 februari 2022 20:34 schreef Stargazing het volgende:
Die sprong van Salar in de zetel
Liefst daar -->quote:Op donderdag 17 februari 2022 20:49 schreef Dazalbest het volgende:
Goffer, geef die Leroy een sticker voor alles wat ie doet......
Ik ergerde me eerst wel maar vind ze nu ook wel leuk samen...zijn beide best aan het veranderen positiefquote:Op donderdag 17 februari 2022 20:53 schreef King_Merc het volgende:
Nouchine en Salar zijn ook best leuk samen
Ja. Dat valt inderdaad wel op.quote:Op donderdag 17 februari 2022 20:55 schreef Dazalbest het volgende:
[..]
Ik ergerde me eerst wel maar vind ze nu ook wel leuk samen...zijn beide best aan het veranderen positief
Hij is zo zielig 🤣quote:Op donderdag 17 februari 2022 21:02 schreef BasEnAad het volgende:
Haha ik vind calimero Leroy wel vermakelijk eigenlijk.
Yup deze 3 staan voor mij wel vast, en dan dus een Belg erbij, wat mij betreft dan Hanne voor nu.quote:Op donderdag 17 februari 2022 20:56 schreef BasEnAad het volgende:
Finale wordt denk ik met Salar, Tobias, Grace en nog iemand.
Eerste deel ook.quote:Op donderdag 17 februari 2022 22:28 schreef freaky40 het volgende:
Dans challenge is best aardig in beeld gebracht moet ik zeggen. Laatste deel van de Jackpot challenge met dat trappetje en het pingpongballetje is gekopieerd uit BB aus.
Ik erger me dan bijna meer aan het meelullen van Julio.quote:Op donderdag 17 februari 2022 21:02 schreef BasEnAad het volgende:
Haha ik vind calimero Leroy wel vermakelijk eigenlijk.
Ik zag het niet goed. Wie waren er nu populair? En stond Salar inderdaad ook laag?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 20:42 schreef Gert het volgende:
Kristov, Leroy en Nawel het minst geliefd bij de kijker. Niet echt verrassend toch?
De vraag aan de kijker was: wie zou jij nomineren? Kristov 'won' dat (maar werd dus door Salar gered). De lijst:quote:Op vrijdag 18 februari 2022 20:45 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik zag het niet goed. Wie waren er nu populair? En stond Salar inderdaad ook laag?
Ik moet daar ook om lachen. En ook om de manier dat hij uitcheckte na het vrijstellen van Kristofquote:Op vrijdag 18 februari 2022 20:53 schreef Tourniquet het volgende:
BB: “Little brother”
Salar: “Baby Brother”
BB: “Little brother…”
Salar “Baby Brother”
Ik ben verbaasd toch wel. Dat Salar minder populair is dan Vera en dat Julio zo hoog staat.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 20:53 schreef Gert het volgende:
[..]
De vraag aan de kijker was: wie zou jij nomineren? Kristov 'won' dat (maar werd dus door Salar gered). De lijst:
1. Kristov
2. Leroy
3. Nawel
4. Salar
5. Vera
6. Nouchine
7. Julio
8. Hanne
9. Tobias
10. Grace
De tortelduifjes zijn dus populair, de baasjes/negatievelingen niet zo.
Van de week ook aardappelpuree met een restje spruiten.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 21:02 schreef superniger het volgende:
Vreten ze nou elke dag gefrituurde aardappelen?
Op een van de grootste BB Facebookgroepen stond een poll met dezelfde vraag die door ruim 16K mensen was ingevuld, de uitslag daarvan kwam redelijk overeen met die Salar heeft gezien. Hieruit bleek ook dat de bovenste 3 samen zo’n 95% van de stemmen hadden en de nummers 4 t/m 10 redelijk bij elkaar in de buurt zaten. Daarom zegt het niet zo heel veel of je nu bijv. nr 1 of 4 staat, er is gewoon relatief niet veel op die mensen gestemd.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 20:56 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ben verbaasd toch wel. Dat Salar minder populair is dan Vera en dat Julio zo hoog staat.
Ik heb overigens helemaal niks met Tobias en Grace. Ik heb ook niet echt iets tegen hen, maar het is me allemaal te saai en te braaf.
Ja, inderdaad. Maar ja, deze week maakt het niet uit wie er op de bank zit, want het wordt sowieso Leroy. Volgende week gaat het echt weer ergens over met dat nomineren.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 21:00 schreef Tuinfluitert het volgende:
En wanneer Salar deze week geen little brother was geweest dan zat hij ook op de bank,
Ja ik verwacht ook dat Leroy morgen naar huis gaat.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 21:06 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Maar ja, deze week maakt het niet uit wie er op de bank zit, want het wordt sowieso Leroy. Volgende week gaat het echt weer ergens over met dat nomineren.
Ze is klein en schattig. En dat is het dan ook wel volgens mij.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 21:17 schreef superniger het volgende:
Heeft die Hanne überhaupt iets relevants gedaan?
Zo kleurloos is ze.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |