de ontluikende liefde.quote:Op woensdag 16 februari 2022 21:16 schreef just me het volgende:
[..]
wat vind je er mooi aan, de liefde, de afwijzing, het volhouden, het aandringen
Ik ben lekker suf, ik dacht Algemene Verordening Gegevensbeschermingquote:Op woensdag 16 februari 2022 21:21 schreef superniger het volgende:
[..]
Aardappel
Vlees
Groente
Typische Hollandse maaltijd
[ afbeelding ]
Als jij ermaar in blijft geloven snaptequote:
zo kort was het toch nietquote:Op woensdag 16 februari 2022 21:25 schreef Kodiak100 het volgende:
Je kunt een hoop vinden over BB dit jaar, maar 1 ding kunnen ze wel bij, van een saai kort gesprekje een love story maken.
Wat een klucht
Jij haat Grace gewoon.quote:Op woensdag 16 februari 2022 21:25 schreef just me het volgende:
[..]
Als jij ermaar in blijft geloven snapte
Haten is een groot woord maar ze is zo dom bezigquote:
quote:Op woensdag 16 februari 2022 21:28 schreef greysbones het volgende:
ze laten de juice niet eens zien van het Vera Tobi gesprek
Allemaal!quote:Op woensdag 16 februari 2022 21:28 schreef just me het volgende:
@:Gert aan welke bewoner heb jij een Valentijnskaart gestuurd ?
quote:Op woensdag 16 februari 2022 21:30 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]![]()
Zat “de vraag” er niet in? (Heb overgezet naar de streams)
Leroyquote:Op woensdag 16 februari 2022 21:31 schreef Gert het volgende:
[..]
Allemaal!
Oke, behalve Lieroi en Nawelleke. En Kristov.
En, jij nog iemand verblijd?
Tuurlijk is het een grapjequote:
De Hollanders aan tafel hadden dat juist niet.quote:
Goed zo. Da's ons opgedrongen door de commercie.quote:Op woensdag 16 februari 2022 21:38 schreef just me het volgende:
[..]
Tuurlijk is het een grapje
Kan me niet eens herinneren wanneer ik de laatste Valentijnskaart verstuurd of gekregen heb
Yep, en het wordt steeds gekkerquote:Op woensdag 16 februari 2022 21:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Goed zo. Da's ons opgedrongen door de commercie.
Kort samengevat:quote:Op woensdag 16 februari 2022 21:56 schreef Dazalbest het volgende:
Wat was de vraag dan in Tobias Vera gesprek????![]()
![]()
![]()
Ah dank!quote:Op donderdag 17 februari 2022 00:26 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Kort samengevat:
Hoe het tussen hen 2 zou zijn geweest, als Dimi er niet was geweest. Zij antwoorde dat het moeilijk te antwoorden is, omdat de situatie anders is, maar dat ze wel een goede fibe hebben en chill zijn met elkaar. Maar dat ze Dimi al snel
heel leuk vond. Heb het gesprek live gezien.
Ja dat klopt ook zeker.... en vind het ook juist zeer logisch dat Tobias het verstandiger aanpakt dan Dimi...quote:Op donderdag 17 februari 2022 07:11 schreef quirina het volgende:
Grace is ook wat ouder hè. Niet elke man gaat daar voor. Het is wel leuk voor een vriendschap, maar ze heeft al een kind en een ander soort leven buiten het Bb huis. Daar moet je als jongere vent maar net zin in hebben.
Vera is ook wel heel snel 'verliefd' geworden op Dimitri.quote:Op donderdag 17 februari 2022 00:26 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Kort samengevat:
Hoe het tussen hen 2 zou zijn geweest, als Dimi er niet was geweest. Zij antwoorde dat het moeilijk te antwoorden is, omdat de situatie anders is, maar dat ze wel een goede fibe hebben en chill zijn met elkaar. Maar dat ze Dimi al snel
heel leuk vond. Heb het gesprek live gezien.
dat snap ik ook echt niet,quote:Op donderdag 17 februari 2022 13:38 schreef 5thencounter het volgende:
Regie bespaart ze blijkbaar die psych-nekslag dat de kijker genomineerd heeft.. dat zou arme lieve meegaande zachtaardige gevoelige iedereen begrijpende Nawee volstrekt niet trekken...
Ow gemistquote:Op donderdag 17 februari 2022 20:34 schreef Stargazing het volgende:
Die sprong van Salar in de zetel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |