Wie zijn dat soort mensen...?quote:Op woensdag 16 februari 2022 13:48 schreef EinarBoe het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
Ik begrijp hier zo weinig van.
Zo schaamteloos foute dingen roepen en aan één stuk doorpraten zou ik niet kunnenquote:Op woensdag 16 februari 2022 13:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als je Joris vd Berg hoort vraag ik me altijd af waarom het mij nooit gelukt is sportcommentator te worden bij de NOS
Waarschijnlijk omdat je nooit hebt gesolliciteerd?quote:Op woensdag 16 februari 2022 13:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als je Joris vd Berg hoort vraag ik me altijd af waarom het mij nooit gelukt is sportcommentator te worden bij de NOS
Goed punt.quote:Op woensdag 16 februari 2022 13:52 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat je nooit hebt gesolliciteerd?
Jodenstreek beter?quote:Op woensdag 16 februari 2022 13:53 schreef Dagoduck het volgende:
Indianentruc? Mag je dat nog zeggen tegenwoordig?
Wij kijken ook Hans.quote:Op woensdag 16 februari 2022 13:53 schreef de_boswachter het volgende:
4 teams DQ en WE hebben een medaille!!
Jij staat toch niet op het ijs?quote:Op woensdag 16 februari 2022 13:53 schreef golfer het volgende:
Iedereen, behalve China, mag van mij winnen.
Als je indiaan bent wel.quote:Op woensdag 16 februari 2022 13:53 schreef Dagoduck het volgende:
Indianentruc? Mag je dat nog zeggen tegenwoordig?
Nee, ik sla deze spelen even op het ijs over.quote:
Daarop wordt je inderdaad bij de NOS aangenomen gezien Joris, Van Dijk en Joepquote:Op woensdag 16 februari 2022 13:52 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zo schaamteloos foute dingen roepen en aan één stuk doorpraten zou ik niet kunnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |