Och, hoevaak er wel geen god dit dat wordt gepost door anderen?quote:Op woensdag 16 februari 2022 12:59 schreef Maanvis het volgende:
ja dat krijg je als je de TT over jezelf doet
Vorig jaar heb ik 'm ook gelopen. Je stond zelf op de sint Annastraat te wachten.quote:
Leer smileys lezen. @JohnnyKnoxville kom hier eens een cursus geven.quote:Op woensdag 16 februari 2022 13:24 schreef DJMO het volgende:
[..]
Och, hoevaak er wel geen god dit dat wordt gepost door anderen?ik heb iig geen last van dat soort hoogmoedswaanzin
Ik negeer smileys vandaag opzettelijkquote:Op woensdag 16 februari 2022 18:50 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Leer smileys lezen. @:Johnnyknoxville kom hier eens een cursus geven.
jij zit in tekst only?quote:Op woensdag 16 februari 2022 18:53 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik negeer smileys vandaag opzettelijk
Dan andersquote:Op woensdag 16 februari 2022 19:04 schreef Maanvis het volgende:
Kom op reageer dan anders wordt het de grote maanvis show
Goeiequote:
Ja, soms ben ik in z'n droogklootbui dat ik alles letterlijk interpreteerquote:
Hoi in z'n droogklootbui dat ik alles letterlijk interpreteerquote:Op woensdag 16 februari 2022 19:58 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ja, soms ben ik in z'n droogklootbui dat ik alles letterlijk interpreteer
quote:Op woensdag 16 februari 2022 20:03 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Hoi in z'n droogklootbui dat ik alles letterlijk interpreteer
Links of rechts?quote:Op woensdag 16 februari 2022 21:15 schreef Maanvis het volgende:
[ afbeelding ]
Besteimitaite sinds tijden
huhquote:
Ik zag wel ooit een perfecte imitatie maar weet niet meer welk topicquote:Op woensdag 16 februari 2022 21:15 schreef Maanvis het volgende:
[ afbeelding ]
Besteimitaite sinds tijden
Je moest even een kwartje zoeken?quote:
idd, nu valt iequote:
@Feenstra sukkelquote:Op woensdag 16 februari 2022 23:04 schreef DJMO het volgende:
Ja, deze trut gaat de was in de droger proppen en slapen. Morgen gaat om kwart over zever de wekker. Iets met een schadeexpert die langskomst om te beoordelen of ik wel schade heb door een fout van Feenstra
ok tot over 10mquote:Op donderdag 17 februari 2022 10:29 schreef DJMO het volgende:
Nou, het valt me nog redelijk mee. Ze is er met een half uurtje, ik word net gebeld.
Nou, ze gaat een conceptvoorstel naar de verzekering sturen dat ik 250 euro vergoeding krijg voor het laminaat, en 250 euro m de muur te laten herstellen. Valt me alleszins mee.quote:Op donderdag 17 februari 2022 11:14 schreef Maanvis het volgende:
Grappig mijn collega heeft nu ook een schilder op bezoek die schade komt opnemen
Rundvlees van de supermarktquote:Op donderdag 17 februari 2022 14:22 schreef DJMO het volgende:
Ik heb rundvlees in de slowcooker opstaanwas in de bonus bij appie én met 35% extra korting kon ik het niet laten liggen
Tja.quote:
Mjah, ik had het niet alleen over ONZ, maar ook over buiten, en op Facebook, en ja, eigenlijk overal. Of is dit die beruchte stilte voor de storm ?quote:Op donderdag 17 februari 2022 17:39 schreef mazaru het volgende:
Lekker rustig voor de mods. Dat willen ze toch?
stilte voor de 2e stormquote:Op donderdag 17 februari 2022 16:50 schreef DJMO het volgende:
Ligt het aan mij of is het zo stil. En dan niet alleen hier, maar gewoon overal.
quote:
Sinead o connor?quote:
jep, het duurt al 7 uur en 15 dagen die downloadquote:
Live: 'Storm des Doods' - Na 13:00 uur geen vaccinaties meer in Amsterdamquote:
Na 14:00 uur helemaal geen treinverkeer toch?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 09:03 schreef DJMO het volgende:
[..]
Live: 'Storm des Doods' - Na 13:00 uur geen vaccinaties meer in Amsterdam
Dan verzet ik toch m'n afspraak naar zaandam als amsterdam dicht gaat
staat toch in het artikelquote:Op vrijdag 18 februari 2022 09:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Na 14:00 uur helemaal geen treinverkeer toch?
Ze staan elke dag al om 14:00 uur op het schoolplein. Stuur dan niks of zoquote:In verband met de naderende storm, zorgen wij ervoor dat alle kinderen om 14:00 uur op het schoolplein staan, zodat iedereen op tijd en veilig naar huis kan.
Dat had ik gisteren ook al gehoord.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 09:08 schreef DJMO het volgende:
Dat was gisteren al bekend, dat de GGD de deuren sluit was nieuw, dus staat prominent in de TT
Het zou ze juist sieren de kids binnen te laten wachten vandaag.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 09:08 schreef Papabear het volgende:
Zojuist bericht van school gekregen:
[..]
Ze staan elke dag al om 14:00 uur op het schoolplein. Stuur dan niks of zo
Sieren???quote:Op vrijdag 18 februari 2022 09:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het zou ze juist sieren de kids binnen te laten wachten vandaag.
Kan ook morgen toch gekquote:Op vrijdag 18 februari 2022 09:03 schreef DJMO het volgende:
[..]
Live: 'Storm des Doods' - Na 13:00 uur geen vaccinaties meer in Amsterdam
Dan verzet ik toch m'n afspraak naar zaandam als amsterdam dicht gaat
Tot eer strekken Djeppe Jan.quote:
ja nou ik vind het wel een erg deftig woord voor gewoon de kinderen binnen houenquote:
Nou ja, het is niet anders inderdaad. Nadat ik de afspraak verzet had werd ik teruggebeld, de locaties in zaandam zijn niet eens open gegaanquote:
Ja, is niets hier.quote:
Mooi liedjequote:
Nu NL alert dus je mag niet eens naar buitenquote:Op vrijdag 18 februari 2022 14:02 schreef DJMO het volgende:
[..]
Nou ja, het is niet anders inderdaad. Nadat ik de afspraak verzet had werd ik teruggebeld, de locaties in zaandam zijn niet eens open gegaan
Morgen maar op de bonnefooi naar plein 40 45.
Ik had die fietsende paddenstoel verwacht maar dan heel vertraagdquote:
Ik zou de staat voor de rechter dagen omdat ze jou in gevaar hebben gebracht!!!!111quote:
Normaal krijg ik wel een meldingquote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:51 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik zou de staat voor de rechter dagen omdat ze jou in gevaar hebben gebracht!!!!111
of heb je het uitgezet?
Die is er inderdaad ook. Maar die kan ik zo gauw niet vinden.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:50 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik had die fietsende paddenstoel verwacht maar dan heel vertraagd
Klinkt als een speld artikelquote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:16 schreef Papabear het volgende:
Eunice Storm bestaat écht. Ze is 18 en ze woont in Zierikzee. Op deze onstuimige vrijdag wordt ze bedolven onder berichtjes en flauwe opmerkingen. Ze kan er hard om lachen. ,,Maar de storm vind ik echt verschrikkelijk. Want als mijn haar niet goed zit, is m’n hele dag verpest.”
https://www.ad.nl/binnenl(...)hrikkelijk~a238c169/
Hmmm.quote:
'Hey Google, wie is er aan de beurt?'quote:
Ik ook nietquote:
Misschien alleen mensen in bepaalde provincies?quote:
112 was overbelast, dan zou iedereen 'm moeten krijgen. Maar ja, overheidquote:Op vrijdag 18 februari 2022 19:51 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Misschien alleen mensen in bepaalde provincies?
Tja beetje vreemd wel...quote:Op vrijdag 18 februari 2022 20:06 schreef Sked het volgende:
[..]
112 was overbelast, dan zou iedereen 'm moeten krijgen. Maar ja, overheid
Bedankt maat, ik stik hier van het lachenquote:
Viel best mee hierquote:
Mogguh maa(n)tje. Veel last van Eunice gehad?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 09:14 schreef Maanvis het volgende:
ik dacht dat dit topique verboden voor modjes was
nopequote:Op zaterdag 19 februari 2022 09:18 schreef DJMO het volgende:
[..]
Mogguh maa(n)tje. Veel last van Eunice gehad?
Beter ook.quote:
Hoe ik heb geslapen weet ik niet, ik sliepquote:Op zaterdag 19 februari 2022 09:55 schreef Mrsloveable het volgende:
Hier waaide her gisteravond en vannacht best wel hard, ook onrustig geslapen
in Brabant waait het meestal niet hardquote:
Doe eens niet zo bijdehandquote:Op zaterdag 19 februari 2022 10:01 schreef DJMO het volgende:
[..]
Hoe ik heb geslapen weet ik niet, ik sliep
Maar de Brabantse nachten duren lang toch?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 10:02 schreef Maanvis het volgende:
[..]
in Brabant waait het meestal niet hard
Is mijn standaard reactie als me gevraagd wordt hoe ik geslapen hebquote:Op zaterdag 19 februari 2022 10:02 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Doe eens niet zo bijdehand
Kon de slaap niet echt in slaap vallen en door de wind hoorde ik ook buiten een piep geluid
Merk er gelukkig niet veel van dat ik later in slaap ben gevallen, heb net cappuccino opquote:Op zaterdag 19 februari 2022 10:04 schreef DJMO het volgende:
[..]
Maar de Brabantse nachten duren lang toch?
[..]
Is mijn standaard reactie als me gevraagd wordt hoe ik geslapen heb![]()
Maar wel lastig, extra kopje koffie en vanavond vroeg naar bed?
Ja en brabantse piemels zijn ook langquote:Op zaterdag 19 februari 2022 10:04 schreef DJMO het volgende:
[..]
Maar de Brabantse nachten duren lang toch?
Hey Plyquote:
Hoe is het, heb je al iets gehoord?quote:
Gelukkig is het zondag, uitrustdag.quote:Op zondag 20 februari 2022 08:34 schreef DJMO het volgende:
Bah. In bed te warm, uit bed te koud. Hoofdpijn, moe maar niet echt meer kunnen slapen. Kutbooster
Echt lekker geslapen heb ik ook niet. Ik ben een echte zijslaper, maar op m'n rechterzij slaapt kut want tenniselleboog, links slapen lukte ook niet want stijve arm door prik. Buik? Ligt niet lekker, rug? Ook niet dus toch maar weer proberen om op rechts te gaan liggen. Vloek au gvd dat doet pijn. En dat zo'n beetje de halve nachtquote:Op zondag 20 februari 2022 08:40 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Gelukkig is het zondag, uitrustdag.
Kijk straks wel. Eerst koffie gvd.quote:Op zondag 20 februari 2022 09:01 schreef gebrokenglas het volgende:
Ga nu dan nog even liggen? Anders half hangend op de stoel of op de bank?
Heb je hem een tik gegeven?quote:Op zondag 20 februari 2022 09:08 schreef DJMO het volgende:
Rob joeg me de stuipen op het lijf door ineens radio 2 op alle Google speakers te streamen toen ik in de keuken stond. Ik schrok me half wezenloos, ik dacht dat hij nog lekker lag te slapen
Ik zou niet durvenquote:
quote:Op zondag 20 februari 2022 09:13 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Omdat je anders je koffie niet krijgt?
En jij was als eerste wakker dus jij was het haasje vandaag voor het eerste bakkie.quote:Op zondag 20 februari 2022 09:15 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ongeschreven regel. Wie het eerst wakker is zorgt voor de ander wat koffie / thee betreft. De rest van de dag dobbelen we erom.
Zo zou ik het niet willen noemen hoor. Is toch doodgewoon dat je ook voor de ander inschenkt als je voor jezelf bezig bent?quote:Op zondag 20 februari 2022 09:17 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En jij was als eerste wakker dus jij was het haasje vandaag voor het eerste bakkie.
Mwoah, de godvers en de kut, tering en tyfus vliegen hier regelmatig rond hoorquote:Op zondag 20 februari 2022 09:33 schreef gebrokenglas het volgende:
Dus het gaat er vrij gemoedelijk aan toe bij jullie.
Rob toeterend in de auto aan het wachten. "Schiet op trut, komt er nog wat van?"quote:Op zondag 20 februari 2022 09:59 schreef DJMO het volgende:
[..]
Mwoah, de godvers en de kut, tering en tyfus vliegen hier regelmatig rond hoor
quote:Op zondag 20 februari 2022 10:04 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Rob toeterend in de auto aan het wachten. "Schiet op trut, komt er nog wat van?"
'Ja lul wacht even hoor, klootzak"
En de buren achter het raam van nounounou dat gaat er stevig aan toe...
quote:
Vallen paar mooie doelpunten inderdaad.quote:
quote:Op zondag 20 februari 2022 15:31 schreef Mrsloveable het volgende:
Helaas heb ik daar niks aan, want ik heb er geen een
quote:
Deze kwamen van de dekamarkt wegquote:
Mwoah. Een beetje een meh gevoel nog steeds.quote:Op zondag 20 februari 2022 16:10 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Die zit hier niet![]()
Voel jij je al wat beter?
Dat wordt weer lekker lossuhhhhhhhquote:Op zondag 20 februari 2022 16:36 schreef hemarookworst het volgende:
Zo, een goeie lading volkorenpasta op
Hopelijk voel je morgen weer beterquote:Op zondag 20 februari 2022 16:50 schreef DJMO het volgende:
[..]
Mwoah. Een beetje een meh gevoel nog steeds.
Lekker van schijten straksquote:Op zondag 20 februari 2022 16:36 schreef hemarookworst het volgende:
Zo, een goeie lading volkorenpasta op
Ik he is a vandaag tot kwart voor één in bed gelegen. Gisteren ook ruim anderhalf op bed gelegen toen we terug kwamen. Geloof me, is totaal niks voor mij, zo te lanterfanten overdag.quote:Op zondag 20 februari 2022 17:19 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Hopelijk voel je morgen weer beter
Was ook maar 1 dag niet lekker van de booster
quote:Op zondag 20 februari 2022 17:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat wordt weer lekker lossuhhhhhhh
zekerquote:
Maar soms kan niet anders, en heb ook je rust nodig als ''ziek'' bent..quote:Op zondag 20 februari 2022 17:23 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik he is a vandaag tot kwart voor één in bed gelegen. Gisteren ook ruim anderhalf op bed gelegen toen we terug kwamen. Geloof me, is totaal niks voor mij, zo te lanterfanten overdag.
Blij dat je niet erg ziek van bent geweest dan..quote:Op zondag 20 februari 2022 17:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
Nu ik corona heb gehad wat niks voorstelde en de maatregelen er af gaan ben ik extra blij dat ik me niet heb laten vaccineren als een experiment.
Toen ik een positieve test had had ik ook totaal geen klachten. De redenen dat ik me heb laten vaccineren zijn heel simpel. Ik voorzag het er van komen dat jeugdzorg het als harde eis op tafel zou leggen om mijn kinderen te mogen bezoeken, en omdat ik het verdomde om slachtoffer te worden van sociale uitsluiting bij bv evenemten zoals de Vierdaagse of van openbare voorzieningen zoals het openbaar vervoer. Tevens ga ik om met mensen die in een hoog risicogroep vallen.quote:Op zondag 20 februari 2022 17:34 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Blij dat je niet erg ziek van bent geweest dan..
quote:Op zondag 20 februari 2022 17:39 schreef DJMO het volgende:
[..]
Toen ik een positieve test had had ik ook totaal geen klachten. De redenen dat ik me heb laten vaccineren zijn heel simpel. Ik voorzag het er van komen dat jeugdzorg het als harde eis op tafel zou leggen om mijn kinderen te mogen bezoeken, en omdat ik het verdomde om slachtoffer te worden van sociale uitsluiting bij bv evenemten zoals de Vierdaagse of van openbare voorzieningen zoals het openbaar vervoer. Tevens ga ik om met mensen die in een hoog risicogroep vallen.
Voor mijn gezondheid ben ik geen moment bang geweest.
Hopelijk geldt dat ook voor de mensen die hij aangestoken heeftquote:Op zondag 20 februari 2022 17:34 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Maar dat is dan wel heel erg als dat jeugdzorg dat dan zou verplichten eigenlijk.. Voor evenementen had je anders steeds moeten testen elke keer denk ikquote:Op zondag 20 februari 2022 17:39 schreef DJMO het volgende:
[..]
Toen ik een positieve test had had ik ook totaal geen klachten. De redenen dat ik me heb laten vaccineren zijn heel simpel. Ik voorzag het er van komen dat jeugdzorg het als harde eis op tafel zou leggen om mijn kinderen te mogen bezoeken, en omdat ik het verdomde om slachtoffer te worden van sociale uitsluiting bij bv evenemten zoals de Vierdaagse of van openbare voorzieningen zoals het openbaar vervoer. Tevens ga ik om met mensen die in een hoog risicogroep vallen.
Voor mijn gezondheid ben ik geen moment bang geweest.
Hij is wel in quarantaine geweest volgens mijquote:Op zondag 20 februari 2022 17:43 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hopelijk geldt dat ook voor de mensen die hij aangestoken heeft
Ook voor hij wist dat hij het had?quote:Op zondag 20 februari 2022 17:44 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Hij is wel in quarantaine geweest volgens mij
Maar dat weten mensen die zich wel hebben laten vaccineren toch ook niet altijd..quote:
Die zijn dan ook een stuk minder besmettelijkquote:Op zondag 20 februari 2022 17:45 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Maar dat weten mensen die zich wel hebben laten vaccineren toch ook niet altijd..
Ja dat wel 1 dagje ernstig hoofdpijn rest van de week ging prima.quote:Op zondag 20 februari 2022 17:34 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Wel eten wat je zelf hebt gemaakt hier posten hequote:
Meh, dat geeft zo'n rotzooi.quote:
Ik kijk af en toe wel ffkes hier. Maar het blijft rustigquote:Op zondag 20 februari 2022 21:49 schreef DJMO het volgende:
Waar is iedereen?
@:FreshFruit @:solidasrock @:gebrokenglas @:Mrsloveable @:dotteke @:paul @:murp @:swj @:weetikveelwie
Lig al in bed..quote:Op zondag 20 februari 2022 21:49 schreef DJMO het volgende:
Waar is iedereen?
@:FreshFruit @:solidasrock @:gebrokenglas @:Mrsloveable @:dotteke @:paul @:murp @:swj @:weetikveelwie
quote:
O het weekend weer storm het houdt niet op.quote:Op zondag 20 februari 2022 18:08 schreef hemarookworst het volgende:
We doen vrijdag dunnetjes over met het weer vandaag en morgen
Lekker rustig voor de mods 😉quote:Op zondag 20 februari 2022 23:51 schreef Maanvis het volgende:
Er is nu meer dan een uur geen enkele poist geplaatst in ONZ
Hier alles goed, bij jou ook?quote:Op maandag 21 februari 2022 06:48 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hoeistie? Wat een regen en wind gister.
Vind wel dat wij genoeg wind hebben gehad voor dit jaarquote:Op maandag 21 februari 2022 06:56 schreef gebrokenglas het volgende:
Ja, goed hier. Inderdaad vandaag ook nog onstuimig.
We hebben gewoon een lange grote herfst tegenwoordigquote:
quote:
Ja je moet ook wat te doen hebben als ambtenaarquote:Op maandag 21 februari 2022 11:02 schreef Rob het volgende:
[..]
[..]
Als je nog meer goede ideeën hebt op de maandagmorgen.
Hij heeft z'n handen al vol aan mijquote:Op maandag 21 februari 2022 11:06 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja je moet ook wat te doen hebben als ambtenaar
Leuk handeltje d'r naast?quote:Op maandag 21 februari 2022 12:25 schreef Rob het volgende:
[..]
mijn bankrekening is het daar niet mee eens
Is dat wiet?quote:Op maandag 21 februari 2022 12:49 schreef Maanvis het volgende:
Nounou vervelend gevalletje stormschade. Hopelijk zijn ze goed verzekerd![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
jaquote:
quote:
Dacht eerst wat hangen die lampen raar, toen zag ik de plantjes pasquote:Op maandag 21 februari 2022 13:11 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Neejoh gewoon wat boerenkool
Haha gelukkig maarquote:Op maandag 21 februari 2022 12:25 schreef Rob het volgende:
[..]
mijn bankrekening is het daar niet mee eens
quote:Op maandag 21 februari 2022 16:53 schreef DJMO het volgende:
Stel boeven zijn het. Vorig jaar verkochten de zeeman nog vijf paar sokken voor 4,99 nu zitten er nog maar 4 paar in een verpakking maar wel even duur
Is wel een kwartje per paar duurder ja!quote:
Witte?quote:
Nee, zwarte bamboo sokken van de zeeman.quote:
Mooi toch?quote:Op maandag 21 februari 2022 23:04 schreef DJMO het volgende:
[..]
Nee, zwarte bamboo sokken van de zeeman.
Ik wil komende maand gaan kijken voor de defyance 12, of een andere schoen van Brooks. Afspraak met Runnersworld staat al min of meer. Het worden iig weer hardloopschoenen van brooks.quote:Op maandag 21 februari 2022 23:36 schreef FreshFruit het volgende:
En welke schoenen ga je voor de 4 daagse doen?
Die meten je kromme pootjes dus even goed.quote:Op maandag 21 februari 2022 23:40 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik wil komende maand gaan kijken voor de defyance 12, of een andere schoen van Brooks. Afspraak met Runnersworld staat al min of meer. Het worden iig weer hardloopschoenen van brooks.
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 08:21 schreef gebrokenglas het volgende:
Fresh! DJMO! Goedemorgen.
En we krijgen een lekker kopje koffie van DJMO, heerlijk.
quote:
Zelfbediening vandaag, ik moet rennen om op tijd in Alkmaar te zijn ... iets met EMDR.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 08:21 schreef gebrokenglas het volgende:
Fresh! DJMO! Goedemorgen.
En we krijgen een lekker kopje koffie van DJMO, heerlijk.
Dan is rennen geen goed plan.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 08:30 schreef DJMO het volgende:
[..]
[..]
Zelfbediening vandaag, ik moet rennen om op tijd in Alkmaar te zijn ... iets met EMDR.
Vliegen danquote:
Heer Mikey.quote:
Hey ffquote:
Ga je volgende maand naar DTS?quote:
Hoe krijg je dat nu weer voor elkaar? Kaas blijft maanden goed.quote:
Nope, gewoon plakjes. weet ik veel hoe. Maar maakt niet uit. Ik moet wegquote:Op dinsdag 22 februari 2022 09:03 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat nu weer voor elkaar? Kaas blijft maanden goed.
Of heb je beschimmelde kaas gekocht? Schimmelkaas? Dan is er niks aan de hand?
Heb je alles? tas, sleutels, mobiel, ovchipkaart...quote:Op dinsdag 22 februari 2022 09:06 schreef DJMO het volgende:
[..]
Nope, gewoon plakjes. weet ik veel hoe. Maar maakt niet uit. Ik moet weg
Ja Google, ook die pokkekat heeft genoeg te eten en drinken.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 09:07 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Heb je alles? tas, sleutels, mobiel, ovchipkaart...
rennen!
Je bent trouwens vergeten te zeggen dat ik voor vandaag één afspraak heb en ook ben je de weersverwachting vergetenquote:Op dinsdag 22 februari 2022 09:07 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Heb je alles? tas, sleutels, mobiel, ovchipkaart...
rennen!
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 10:01 schreef DJMO het volgende:
[..]
Je bent trouwens vergeten te zeggen dat ik voor vandaag één afspraak heb en ook ben je de weersverwachting vergeten
quote:
MrsL.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |