SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toon schijnt bij te houden welke voedingssupplementen hij op welke dag gebruikt heeft. En dat hij vervolgens de restjes van die supplementen bewaart. Hij weet nu precies bij welke restantje voedingssupplement een paar druppels lectrozole in moeten.quote:Op donderdag 17 februari 2022 07:12 schreef Bugno3 het volgende:
"Iedereen die mij een beetje kent weet dat ik al heel mijn carrire tegen enige vorm van doping ben en er altijd alles aan gedaan heb om een voorbeeld te zijn als atleet."
"Ik zal er dan ook alles aan doen om mijn onschuld aan te tonen en mijn naam te zuiveren. In afwachting van de analyse van het B- staal en verdere onderzoeken zal ik geen commentaar geven", besluit Aerts."
En groot misverstand jongens, een mysterie. Sneu voor Toon wel.
quote:ANDRE AERTS
Wie zegt er dat Aerts met zijn (2) 2de plaatsen 16-1/ 22-1 naar de dopingcontrole moest? De winnaar wordt verplicht te gaan de 2 of 3 andere worden getrokken. En indien deze hebben opgegeven of zelfs niet gestart zijn moeten ze wachten tot NA de wedstrijd wanneer deze lijst wordt opgehangen met naam en deelnemingsnummer. Controleurs komen maar op de wedstrijd indien deze reeds is gestart zodat men dit niet weet voor de wedstrijd begint dat deze al dan niet komen controleren.
Alarcnquote:Op woensdag 30 maart 2022 11:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ twitter ]
Gecondoleerd @:mani89 @:koffieplanter
We zullen het nooit vergeten.quote:Op woensdag 30 maart 2022 11:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ twitter ]
Gecondoleerd @:mani89 @:koffieplanter
die hebben meestal een grote stapel papieren, het gaat zo allemaal niet zo snel.quote:Op maandag 25 april 2022 10:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
6 april zou B-staal worden onderzocht in lab bij Kln maar nu zijn we al 3 weken verder...
Niet echt. Dit is een enorme klap in het gezicht van.quote:Op dinsdag 26 april 2022 14:54 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Heeft het leven van jou en mij nu nog zin?
Eigenlijk hebben wij de Volta groot gemaakt. En wat krijg je? Stank voor dank. Alsof iemand anders ooit van Portugal gehoord zou hebben.quote:Op dinsdag 26 april 2022 15:01 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Niet echt. Dit is een enorme klap in het gezicht van.
Welke doping safe haven blijft er nu nog over? Het wielrennen is dood, dood en begravenquote:Op dinsdag 26 april 2022 15:03 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Eigenlijk hebben wij de Volta groot gemaakt. En wat krijg je? Stank voor dank. Alsof iemand anders ooit van Portugal gehoord zou hebben.
Ze zijn niet voor niets gelinkt aan FC Portoquote:Op woensdag 27 april 2022 19:59 schreef TargaFlorio het volgende:
Neem het Portugese voetbal ook meteen mee.
https://sporza.be/nl/2022(...)aerts~1653240576305/quote:Hoe zou het zijn met Toon Aerts? Hij wacht al drie maanden op nieuws van de UCI in verband met zijn afwijkende waarden bij een dopingtest. Sven Nys lichte een tipje van de sluier. "Ons huiswerk is klaar en afgeleverd bij de UCI."
Midden februari raakte bekend dat Toon Aerts bij een dopingcontrole een afwijkend resultaat had laten noteren. Meer dan drie maanden later weet de veldrijder van Baloise-Trek Lions nog altijd niet waar hij aan toe is.
Is het B-staal eigenlijk al onderzocht? "Dat is nog altijd niet helemaal uitgeklaard en daar gaat veel tijd overheen voor we daar duidelijkheid over hebben", vertelde zijn ploegleider Sven Nys. "Ik kan er niet heel veel over zeggen."
"Het huiswerk is klaar, er is een heel team opgesteld om Toon te ondersteunen. Dat huiswerk is afgeleverd bij de UCI, het is nu wachten hoe en wanneer de UCI zal reageren en dan kunnen we de volgende stap zetten. Nu zitten we eigenlijk te wachten in de hoop dat er communicatie komt."
Het is voor Toon Aerts een moeilijke periode. "We proberen hem zo goed mogelijk te ondersteunen. Toon traint heel hard en houdt zich klaar voor het moment dat hij eventueel weer in competitie zou mogen uitkomen", zegt Nys.
...
Beetje vaag antwoord op een vrij simpele ja/nee vraag.quote:Is het B-staal eigenlijk al onderzocht? "Dat is nog altijd niet helemaal uitgeklaard en daar gaat veel tijd overheen voor we daar duidelijkheid over hebben", vertelde zijn ploegleider Sven Nys. "Ik kan er niet heel veel over zeggen."
Gisteren wist Nys dat blijkbaar nog niet.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 14:36 schreef Idisrom het volgende:
Vreemd dat de positieve uitslag van de B-staal eerst stil gehouden werd.
De nieuwe Bahrein is uit. Volgens het Spaanse ciclo21 gaat het om de volgende luitjes:quote:BAHRAIN VICTORIOUS RIDERS AND STAFF INVESTIGATED
Some riders and staff of Team Bahrain Victorious had Police search their homes today before their departure to the Tour de France.
Team Bahrain Victorious always works based on the highest standards of professionalism in sports, including the integrity of all professional members and competitors. The team cooperates constructively in all procedures and with all competent institutions. The investigation into the members of the team, which started almost a year ago and did not yield any results, continues just before the start of the most important cycling race, the Tour de France, and damages the reputation of individuals and Team Bahrain Victorious. Due to recent investigations, the team feels the timing of this investigation is aimed at intentionally damaging the team’s reputation.
The house searches experienced today by members from Team Bahrain Victorious represent a continuation of the investigation process that began during the team’s successful performances at last year’s Tour de France. Bahrain Victorious were the only team in the Tour de France under investigation during the race last year. At no time, and so far, have the team been informed of the progress, results or received any feedback about the investigation from the Marseilles Prosecutor’s Office. Bahrain Victorious has repeatedly requested access to the file or acquaintance with the state of investigation but without success.
Moreover, shortly after the investigation was carried out, the investigators illegally provided information regarding the seized items, on the basis of which an article was published in a professional medical journal. The journal stated that the team did not possess illicit substances. Still, this behaviour of the investigators casts doubt on the investigation’s credibility, given that information about the investigation by the French authorities comes to the media. In contrast, the team does not receive any feedback.
After almost a year of unsuccessful efforts by the team to obtain additional information, the investigators decided on new investigations just days before the start of the most important cycling race, which undoubtedly casts a shadow of doubt on the purpose of the investigation.
The team have always cooperated completely transparently with all competent institutions and will continue to do so in the future, with the hope of greater transparency and a sense of the independence of investigators, as well as equal treatment of all teams.
quote:Met nog minder dan een week te gaan tot de start van de Tour de France in Kopenhagen ademt Bahrein zwaar. Het Agentschap van de Europese Unie voor politile samenwerking (Europol) heeft twee huiszoekingen uitgevoerd bij de officile staf van het Aziatische team in Elsovenia, Polen en Spanje, volgens betrouwbare bronnen die door dit medium zijn geraadpleegd.
De manager van de groep, de Sloveen Milan Erzen -gelinkt aan Operatie Aderlass- , de Poolse arts Piotr Kosielski en de Franse fysiotherapeut Barnab Moulin, woonachtig in de provincie Alicante, zagen hoe Europese politieagenten op gerechtelijk bevel hun woningen binnendrongen met instructies voor informatie en materiaal. Wat tot nu toe is aangehouden, is niet gebeurd en als er tegen de drie geregistreerde aanklachten komen, blijven deze hangende in het vervolgonderzoek, dat nog gaande is en waarin nieuwe interventies van de veiligheidstroepen niet worden uitgesloten.
Ik mis nog een foto van Milan Erzenquote:Op maandag 27 juni 2022 17:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
De nieuwe Bahrein is uit. Volgens het Spaanse ciclo21 gaat het om de volgende luitjes:
[..]
quote:Op maandag 27 juni 2022 17:57 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik mis nog een foto van Milan Erzen
Mark P is volgens mij die vriezer al kwijt sinds zomer vorig jaar.quote:Op maandag 27 juni 2022 18:17 schreef DeeBee het volgende:
Hopelijk hebben ze een paar vriezers in beslag genomen, Mark P. moet wel een eigen hebben gehad.
Het is weer 2006?quote:Op maandag 27 juni 2022 19:54 schreef TargaFlorio het volgende:
De Tour staat zeker op punt van beginnen?
Ik verwacht niet echt dat ze echt weer renners worden uitgesloten/geschorst voor de Tour.quote:
Jeetje dat verwacht je ook niet, van een Columbiaan.quote:Op donderdag 21 juli 2022 20:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ twitter ]
Superman heeft een GROOT probleem.
Drugs als in doping of als wit plezier poeder?quote:Op donderdag 21 juli 2022 20:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ twitter ]
Superman is (mogelijk) klant van een bekende Spaanse dopingarts waar momenteel een onderzoek naar loopt.quote:Op donderdag 21 juli 2022 21:00 schreef Momo het volgende:
[..]
Drugs als in doping of als wit plezier poeder?
Nieuwe generatie.quote:Op donderdag 21 juli 2022 22:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar het huidige peloton is toch brandschoon?
Dan hebben er dus 17 doping gebruikt, neem ik aan?quote:Op donderdag 21 juli 2022 22:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nieuwe generatie.
18e tijd ooit op Hautacam vandaag, klinkt geloofwaardig aldus Karl Vannieuwkerke.
Ik denk dat hij alleen nog verdacht wordt van handel in drugs.quote:Op donderdag 21 juli 2022 20:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ twitter ]
Ronde wielenquote:Op donderdag 21 juli 2022 22:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nieuwe generatie.
18e tijd ooit op Hautacam vandaag, klinkt geloofwaardig aldus Karl Vannieuwkerke.
Krijg hetzelfde gevoel bij Bahrein. Dat ze na die hartaanval van Colbrelli er heel strak op zijn gaan zitten om dooien te voorkomen.quote:Op donderdag 21 juli 2022 21:07 schreef Mani89 het volgende:
Ah gelinkt aan Dr. Maynar, die heeft een verleden. Was onder meer verantwoordelijk voor de suprematie van het continentale LA-MSS in 2008 met dit als hoogtepunt.
[ afbeelding ]
Dat feest eindigde met de dood van Bruno Neves (hartstilstand) waarna na invallen een karrevracht aan doping en apparatuur voor bloedtransfusies in beslag werden genomen. Leuk hoe die dokters altijd weer ergens terugkeren.
Ik sluit het niet uit, de opleving van Colbrelli vorig jaar was ook lachwekkend verdacht.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 08:21 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Krijg hetzelfde gevoel bij Bahrein. Dat ze na die hartaanval van Colbrelli er heel strak op zijn gaan zitten om dooien te voorkomen.
Colbrelli was doordat hij met koorts ging koersen. Daarna ging het nog gewoon door, tot aan de invallen.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 08:21 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Krijg hetzelfde gevoel bij Bahrein. Dat ze na die hartaanval van Colbrelli er heel strak op zijn gaan zitten om dooien te voorkomen.
Hoe bedoel je alleen? Daar staat een zwaardere sanctie op dan het gebruiken van drugs. Onze vriend kan in de gevangenis eindigen als dit bewezen wordt. (lol)quote:Op vrijdag 22 juli 2022 08:02 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Ik denk dat hij alleen nog verdacht wordt van handel in drugs.
Ja, ik vind ook dat hij daar een zwaardere sanctie voor moet krijgen van Justitie. Ik bedoelde alleen dat hij nog niet was betrapt op eigen gebruik.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 10:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hoe bedoel je alleen? Daar staat een zwaardere sanctie op dan het gebruiken van drugs. Onze vriend kan in de gevangenis eindigen als dit bewezen wordt. (lol)
Zie post 45, meer is er nog niet officieel bekend nee.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 17:13 schreef Faraday01 het volgende:
Nu ik dit topic op zie poppen: Heeft Toon het resultaat van zijn B-straal al binnen?
https://www-dn-pt.transla(...)hl=nl&_x_tr_pto=wappquote:"There has never been a doping process as complex and heavy as this one in Portugal. The tons of pills found - 99% of them banned -, the blood bags, the equipment for making blood transfusions, indicated massive doping operations unpunished for a long time" , a source familiar with the process explained to DN.
Maar die heeft dit jaar nog nergens de finish gehaald, als die al de lul is.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 18:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ twitter ]
Francisco Campos, niet geheel ontoevallig een voormalig coureur van W52, tegenwoordig actief voor het Efapel van Jos Azevedo (kennen we die nog?) is een van de personen die de lul is.
Ik hoop dat Mauri Moreira snel volgt.
Een losse kogel ga je niet dood aan.quote:
Portugal is een bijzonder land, en dat is het.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 18:43 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Maar die heeft dit jaar nog nergens de finish gehaald, als die al de lul is.
Campos is ook maar direct ontslagen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 18:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ twitter ]
Francisco Campos, niet geheel ontoevallig een voormalig coureur van W52, tegenwoordig actief voor het Efapel van Jos Azevedo (kennen we die nog?) is een van de personen die de lul is.
Ik hoop dat Mauri Moreira snel volgt.
Zolang het Mauri maar niet is.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 19:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ twitter ]
Slechts n van de renners van Glassdrive lijkt de klos te zijn. Zeg het maar, jongens. Rafa Reis? Mauri Moreira? Barman Mendonca? Fredje Figueiredo?
Jinxquote:Op dinsdag 2 augustus 2022 19:07 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Zolang het Mauri maar niet is.
Taxichauffeur Mendonca die op zijn 36ste nog even zijn met afstand meest schroeiende seizoen ooit uit de mouw schudt. Schokkend.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 18:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ twitter ]
Ach, barman Mendonsj. Ach, de al eerder geschorste Zjauw Benta.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |