abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 30 oktober 2025 @ 20:06:24 #226
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_219152475
quote:
1s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 18:19 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]
Ik kan zo 3x mycroften met Lazkano en silent ban. Koffieplanter met de meest concrete aanwijzing daar voor trouwens. Scherp gezien.
Visionair.
Put these foolish ambitions to rest.
pi_219154310
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 19:25 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Movistar staat er in ieder geval ook niet goed op, het is natuurlijk apart dat die gestopt lijkt te zijn met whatever (gezien zijn voorjaar) op het moment van zijn overstap.

En ik snap ook niet helemaal waarom de UCI een halfjaar nodig heeft om van een silent ban naar een voorlopige ban te komen.
---

quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2025 18:31 schreef The_Undertone het volgende:

[..]
Benieuwd wanneer Oier Lazkano weer gaat vliegen zoals de Spion in het Peloton voorspelde :')
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2025 18:33 schreef wimderon het volgende:

[..]

Als hij weer een nieuw contract nodig heeft?
pi_219154313
De Spion in het Peloton zat er net even naast voor wat betreft de gekke waardes.

quote:
"Als je zijn uitslagen dit jaar bestudeert, val je niet van je stoel. Maar schrijf het maar op: Oier Lazkano zal vliegen in de Omloop."

"Ik heb horen waaien dat hij tijdens de testen in december gekke waardes liet optekenen. In positieve zin."

"In het peloton spreken ze nog altijd over zijn huzarenstukje van 2 jaar geleden. Lazkano reed zijn medevluchters in Dwars door Vlaanderen toen het snot in de neus, overleefde de finale en werd 2e."

"Zaterdag zou het wel eens bingo kunnen zijn. Ik denk dat Red Bull-Bora-Hansgrohe Lazkano zal lanceren richting de Muur en dat hij daar een kanonschot zal afvuren."

"Van Aert zal echt goed moeten zijn om Lazkano te kunnen volgen. Maar ik denk dat Wout wel zal meekunnen, al zal het op de limiet zijn. Want zijn piek ligt natuurlijk enkele weken later."
  vrijdag 31 oktober 2025 @ 08:01:52 #229
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_219155057
Movistar komt er niet heel lekker uit
The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger
pi_219156863
Lazkano dus toch.
pi_219156869
Cian gaat vliegen?
pi_219157278
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2025 12:08 schreef TargaFlorio het volgende:
Cian gaat vliegen?
Die kan dopinggebruik mentaal niet aan joh
Wind extinguishes a candle and energizes fire
  Moderator zaterdag 1 november 2025 @ 09:09:31 #233
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_219165151
twitter

Contacten in Extremadura in de tijd dat hij nog bij Caja Rural reed, oftewel, net als de rest van die ploeg klant van dokter Maynar. Blijft bizar dat die zaak nooit een staartje heeft gekregen voor Caja Rural, en nog gekker dat Movistar ondanks alle geruchten toch een Aular en Cepeda heeft gehaald. En dus Lazkano, wiens trainer bij Movistar Leonardo Piepoli was, jawel!

De autoriteiten op bezoek in Andorra, Andre had beter in het Baskenland kunnen blijven wonen.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_219169370
Doen ze nog aan motortjes?
pi_219169820
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2025 16:55 schreef THEFXR het volgende:
Doen ze nog aan motortjes?
Bij UAE lijkt dat af en toe het geval ja.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_219175631
https://www.marca.com/cic(...)persona-integra.html

Niet eens een creatief excuusje, enkel een simpele ´Ik ben onschuldig!´
Erg matig van onze Oier.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')