SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd
Vrees van niet, als je Tobias vandaag zo gehoord hebt, zit dat er niet in.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 23:25 schreef odie22 het volgende:
het kan toch niet uitblijven dat tobi en grace een kleine kusje doen binnenkort
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ben wel een beetje uitgekeken op die.. romance.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 23:25 schreef odie22 het volgende:
het kan toch niet uitblijven dat tobi en grace een kleine kusje doen binnenkort
Als er een keer een flink feestje met drank erbij komt, zie ik een goede kus wel gebeuren hoor.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 23:27 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Vrees van niet, als je Tobias vandaag zo gehoord hebt, zit dat er niet in.
nee , maar over 3 weken misschien wel, staat kleine tobi zo straks als een aalquote:Op dinsdag 15 februari 2022 23:27 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Vrees van niet, als je Tobias vandaag zo gehoord hebt, zit dat er niet in.
peter prank is naar huisquote:Op dinsdag 15 februari 2022 23:32 schreef Angelique61 het volgende:
Wanneer komt die prank nou of gaat dat niet meer door?
De prank is dat Nawel nog niet naar huis is.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 23:32 schreef Angelique61 het volgende:
Wanneer komt die prank nou of gaat dat niet meer door?
quote:Op dinsdag 15 februari 2022 23:35 schreef Angelique61 het volgende:
Zou ze der eitjes delen met Grace?
Was een hoop gedoe over vanmorgen .....quote:Op dinsdag 15 februari 2022 23:31 schreef Kodiak100 het volgende:
Vera gaat weer eitjes koken, heeft er vanmiddag ook al 3 op
Maak er maar 6 vanquote:Op dinsdag 15 februari 2022 23:39 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
goed bezig Veertje. 3 eggs a day , keeps the doctor away
![]()
![]()
Dat het 10 uur duurde, verder weer zoals gebruikelijk een grote faal.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 23:41 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
wat was er marathonachtig aan dan
Maar geen idee hoe een elektrische tandenborstel werktquote:Op dinsdag 15 februari 2022 23:45 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
Tobi leest de gebruiksaanwijzing van de tandpasta nog eens goed door
Ik had haar met de zelfde vaart weer de slaapkamer uit getrapt, alleen al die gore luchtquote:
Maar wel iedere dag 'n paar keer dat idiote dansje doenquote:Op dinsdag 15 februari 2022 23:51 schreef Tourniquet het volgende:
Kristof vindt het een raar idee dat bij het dansen er duizenden mensen meekeken.
ja nu je het zegt, is daar een danslesje van ?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 23:52 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Maar wel iedere dag 'n paar keer dat idiote dansje doen
Ja in het buurthuis, bij volksdansgroep "De hijgende klompen"quote:Op dinsdag 15 februari 2022 23:52 schreef odie22 het volgende:
[..]
ja nu je het zegt, is daar een danslesje van ?
het was een serieuze vraag hoorquote:Op dinsdag 15 februari 2022 23:53 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ja in het buurthuis, bij volksdansgroep "De hijgende klompen"
hier nog eentje....quote:Op dinsdag 15 februari 2022 23:55 schreef Kodiak100 het volgende:
Goed, Nachtbrakers veel plezier met Cossen, ik taai af
Een stuk of 10-15 productie medewerkers misschien ....quote:Op dinsdag 15 februari 2022 23:51 schreef Tourniquet het volgende:
Kristof vindt het een raar idee dat bij het dansen er duizenden mensen meekeken.
slang 1 en 2quote:Op woensdag 16 februari 2022 00:13 schreef Sestra666 het volgende:
leroy hemelt iemand op, weet f niet wie
Ik heb weinig gezien vandaag maar ik zag net dat filmpje van Leroy in het SV topic.quote:Op woensdag 16 februari 2022 00:05 schreef Stargazing het volgende:
Ondanks dat het Love week is heb ik het gevoel dat vooral net Nawel, Leroy en Julio deze week extra hard hun best doen om de krengen en bullies uit te hangen.
Meest van al Leroy die blijkbaar deze week nog meer haat naar/over zijn medewoners spuwt dan anders.
ja opa wil al lang slapen, maar gaat toch maar mee, doodsbang ook dat hij er op staatquote:Op woensdag 16 februari 2022 00:20 schreef Sestra666 het volgende:
julio is ook altijd bang dat hij wat mist
quote:Op woensdag 16 februari 2022 00:23 schreef odie22 het volgende:
[..]
ja opa wil al lang slapen, maar gaat toch maar mee, doodsbang ook dat hij er op staat
Shit, vanaf nu laat ik mijn haar maar weer lang groeienquote:Op woensdag 16 februari 2022 00:31 schreef odie22 het volgende:
@:dgk , vanaf 0:25 zoetjesgate , leuk voor de pittige kortgekapte huisvrouwen van FB
Het is aan jou om te stemmenquote:Op woensdag 16 februari 2022 00:25 schreef odie22 het volgende:
ik heb het niet echt gevolgd op wie ze gaan stemmen, ik zie ook verdraait weinig polls meer in de COS
Ik was aan het lurken op. M'n foon,,, ben weer. Snel wegquote:Op woensdag 16 februari 2022 00:36 schreef odie22 het volgende:
gelukkig de aflosbrigade is er , ik kan het niet meer aanhoren![]()
Ach, da vraag is waarvoor ze genomineerd gaan wordenquote:Op woensdag 16 februari 2022 00:37 schreef odie22 het volgende:
[..]
goed dat je het nog ff zegt
[ afbeelding ]
Nergens, dit is gewoon opiniepeiling om de volgende manipulatie move te bepalenquote:Op woensdag 16 februari 2022 00:38 schreef danilel het volgende:
[..]
Ach, da vraag is waarvoor ze genomineerd gaan worden
Ga je?quote:
Die Peter toch.quote:
Volgens mij wel een lieve man hoor maar ik denk dat hij wat overschat hoeveel diehard fans hij heeftquote:
En toch zie je het vaak dat ze hun soort van "fame" vast willen houden.quote:Op woensdag 16 februari 2022 05:55 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Volgens mij wel een lieve man hoor maar ik denk dat hij wat overschat hoeveel diehard fans hij heeft
dat is net als bij temptation island, dat lukt voor een jaartje maar daarna zijn ze grotendeels vergeten.quote:Op woensdag 16 februari 2022 06:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En toch zie je het vaak dat ze hun soort van "fame" vast willen houden.
Have a nice day.quote:Op woensdag 16 februari 2022 06:16 schreef Stargazing het volgende:
Anyways ik ga er even vandoor, het is nog te vroeg om al te posten eigenlijk.
Goedemorgen,Nawel was echt heel moe.quote:Op woensdag 16 februari 2022 07:00 schreef Kodiak100 het volgende:
Goedemorgen COS
Laatste dag van de week![]()
Ze zullen wel mogen uitslapen, na die loodzware opdracht van gisteren.
Als kijker moet je wel blijven opletten voor het geval ze, wie wil je dat blijft veranderen in wie wil je dat vertrektquote:Op woensdag 16 februari 2022 01:26 schreef KnalPoenani het volgende:
Misschien moeten ze deze week wel positief nomineren en degene met de minste stemmen is genomineerd?
Snel mee doen Bennyquote:
En we verwachten wel een uitgebreid verslag.quote:
én pics!quote:Op woensdag 16 februari 2022 07:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En we verwachten wel een uitgebreid verslag.
Dat kan Benny vast heel goedquote:Op woensdag 16 februari 2022 07:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En we verwachten wel een uitgebreid verslag.
Oh, dan is het wel echt een hele zware opdrachtquote:Op woensdag 16 februari 2022 07:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Goedemorgen,Nawel was echt heel moe.
Het was echt afzien.quote:Op woensdag 16 februari 2022 07:32 schreef Benny het volgende:
[..]
Oh, dan is het wel echt een hele zware opdracht
Bloed, zweet en tranenquote:Op woensdag 16 februari 2022 07:32 schreef Benny het volgende:
[..]
Oh, dan is het wel echt een hele zware opdracht
Vooral veel bloed bij Nawel.quote:
Maanstonde jaquote:
En dat 100xquote:
Uren dansen en uitsloverij voor 3 minuten uitzending.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 23:51 schreef Tourniquet het volgende:
quote:
Amazing just the way you arequote:
Militair weet je welquote:Op woensdag 16 februari 2022 08:26 schreef Li0nHeart het volgende:
Leroy is op missie ... laat zich nergens door afleiden.
Nee de koffie is gewoon gekocht. Leroy had cola.quote:Op woensdag 16 februari 2022 08:29 schreef Rhosyn het volgende:
Is die koffie het persoonlijke eten/drinken wat Leroy van zijn familie heeft gehad? Zoals Vera haar eieren en Tobias zijn homp kaas?
Echt hoor.Ik vind Salar hem aan Leroy moet geven.quote:Op woensdag 16 februari 2022 08:28 schreef engine het volgende:
Wederom koffie zetten voor de hele groep
Dit verdiend eigenlijk wel een immuniteitspin.
Hij had Cola.quote:Op woensdag 16 februari 2022 08:29 schreef Rhosyn het volgende:
Is die koffie het persoonlijke eten/drinken wat Leroy van zijn familie heeft gehad? Zoals Vera haar eieren en Tobias zijn homp kaas?
Helemaal mee eens.quote:Op woensdag 16 februari 2022 08:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Echt hoor.Ik vind Salar hem aan Leroy moet geven.
Ah okee.quote:Op woensdag 16 februari 2022 08:29 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Nee de koffie is gewoon gekocht. Leroy had cola.
Julio boos dat hij niet aangetikt is.quote:Op woensdag 16 februari 2022 08:32 schreef Kodiak100 het volgende:
Leroy eerst zeuren over het snurken van Julio en nu is het niet erg.
Terecht afspraak is afspraakquote:Op woensdag 16 februari 2022 08:34 schreef engine het volgende:
[..]
Julio boos dat hij niet aangetikt is.
Is logisch weetjewel .. als militair moet je altijd op je weetjewel hoede zijnquote:Op woensdag 16 februari 2022 08:34 schreef Kodiak100 het volgende:
Leroy slaapt gewoon licht volgens mij
Leroy is het koffie apparaat gaan gebruiken. Kan hij stiekem koffietjes drinken.quote:Op woensdag 16 februari 2022 08:32 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ah okee.
Gisteren was Tobias namelijk bozig dat Leroy alle koffiebonen zat te malen en was bang dat Leroy 's middags koffie ging zetten. "dan gaat het te snel op" was zijn commentaar.
Terecht dus.
quote:Op woensdag 16 februari 2022 08:36 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Leroy is het koffie apparaat gaan gebruiken. Kan hij stiekem koffietjes drinken.
zou wel heel sneaky zijnquote:Op woensdag 16 februari 2022 08:37 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb dit niet gezien maar zou het wel grappig vinden als het waar is.
zal oud brood zijnquote:Op woensdag 16 februari 2022 08:39 schreef engine het volgende:
Dat brood is dus gewoon smerig. Anders doe je dat niet.
Hij heeft er vast een terechte reden voorquote:
Heeft er ook mee te maken dat het brood van gister is, en er geen conserveringsmiddelen en zo inzitten .. dus dan is de volgende dag roosteren lekkerder ... niet perse in die gore olie.quote:Op woensdag 16 februari 2022 08:39 schreef engine het volgende:
Dat brood is dus gewoon smerig. Anders doe je dat niet.
Werk ze.quote:Op woensdag 16 februari 2022 08:39 schreef Ireth het volgende:
Goedemorgen mensen! Geen streams voor mij, ik ben onderweg naar mijn werk! Veel plezier!
Je mist (nog) niet veel.quote:Op woensdag 16 februari 2022 08:39 schreef Ireth het volgende:
Goedemorgen mensen! Geen streams voor mij, ik ben onderweg naar mijn werk! Veel plezier!
Julio heeft het net al wrijvend aan zijn kop gesneden. Misschien is dat het.quote:
quote:Op woensdag 16 februari 2022 08:40 schreef engine het volgende:
[..]
Julio heeft het net al wrijvend aan zijn kop gesneden. Misschien is dat het.
Het koffieapparaat gebruikte Leroy na het valentijnsdiner van familie waar hij en Nawel en Julio niet bij waren. Hij wilde koffie maken voor drie personen na hun eten. Maar toen kwam de rest van de bewoners uit de game room en wilden ook koffie uit het apparaat.quote:Op woensdag 16 februari 2022 08:37 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb dit niet gezien maar zou het wel grappig vinden als het waar is.
En niet zo zuinig ook!quote:
Je kunt ook droog roosteren. Of in de oven.quote:Op woensdag 16 februari 2022 08:40 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Heeft er ook mee te maken dat het brood van gister is, en er geen conserveringsmiddelen en zo inzitten .. dus dan is de volgende dag roosteren lekkerder ... niet perse in die gore olie.
En dan dippen in bechamelsaus.quote:Op woensdag 16 februari 2022 08:51 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Je kunt ook droog roosteren. Of in de oven.
Verspilling van keukenrol. Tobias zou in moeten grijpen.quote:Op woensdag 16 februari 2022 08:53 schreef Rhosyn het volgende:
Geen bordjes maar een stuk keukenrol onder het sneetje oliebrood.
Scheelt weer afwas.
Zal ook zijn om de olie een beetje eraf te deppen. Op een bordje blijft de olie als een plasje liggen onder dat brood denk ik.quote:Op woensdag 16 februari 2022 08:53 schreef Rhosyn het volgende:
Geen bordjes maar een stuk keukenrol onder het sneetje oliebrood.
Scheelt weer afwas.
neequote:Op woensdag 16 februari 2022 08:29 schreef Rhosyn het volgende:
Grace doet pussygrabben bij Nawel haar maanstonde doos.quote:Op woensdag 16 februari 2022 09:09 schreef Rhosyn het volgende:
Praatje haar.
Baardhaar.
Schaamhaar.
Okselhaar.
Vlashaar
Mute maar weer.
quote:Op woensdag 16 februari 2022 09:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Grace doet pussygrabben bij Nawel haar maanstonde doos.
quote:Op woensdag 16 februari 2022 09:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Grace doet pussygrabben bij Nawel haar maanstonde doos.
quote:Op woensdag 16 februari 2022 09:26 schreef Dotteke het volgende:
Grace vindt Leroy een mooie man?
Eénmaal in het huis zag Grace allemaal knappe maar wel jonge mannen binnenkomen. “Ik dacht ‘Grace, je bent safe’ in de zin van het zijn jonkies. Daar is dus niets dat bij aan temptation kan brengen in het huis. Leroy en Julio waren ouder en ook knap. Maar aan Julio hoorde ik meteen dat hij homo was en dat lichaam van Leroy, dat was niet normaal. Hij is zoooo mooi”, glundert Grace.
https://www.vipnieuws.be/(...)en-dat-hij-homo-was/
Klopt ze willen liever native americans genoemd worden.quote:Op woensdag 16 februari 2022 09:27 schreef engine het volgende:
Tobias met een vaag verhaal over indianen die je geen indianen mag noemen.
En dat ze geen opperhoofd willen worden maar bij Harvard willen studeren.quote:Op woensdag 16 februari 2022 09:27 schreef engine het volgende:
Tobias met een vaag verhaal over indianen die je geen indianen mag noemen.
Jaquote:Op woensdag 16 februari 2022 09:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En dat ze geen opperhoofd willen worden maar bij Harvard willen studeren.
quote:Op woensdag 16 februari 2022 09:29 schreef TheLuckyman het volgende:
Al een idee of de nominaties alleen via de stemming zijn of dat ze zelf ook mogen nomineren?
Volgens mij denkt hij dat ze nog in wigwams wonen.quote:
Dit is heel leerzaam hoor.quote:Op woensdag 16 februari 2022 09:31 schreef Rhosyn het volgende:
Rot op met je Tobias en Grace.
Die hebben altijd van die dombo gesprekken.
Streams uit!
quote:
Alles draait om geld.quote:Op woensdag 16 februari 2022 09:34 schreef engine het volgende:
[..]
Heel raar gesprek. Praten langs elkaar heen.
Veertje zit ook lekker te kletsen trouwens![]()
Theepauze bij de FEBOquote:Op woensdag 16 februari 2022 09:36 schreef Li0nHeart het volgende:
Waarom op 2 streams hetzelfde gesprek?
Tobias is na een mooie dag strand depressief.quote:Op woensdag 16 februari 2022 09:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Alles draait om geld.
Ja,de zeeën liggen vol met troep.
Ja, hij heeft geen ongelijk .. maar, je hoeft je niet alles zo ontzettend aan te trekken.quote:Op woensdag 16 februari 2022 09:38 schreef engine het volgende:
[..]
Tobias is na een mooie dag strand depressief.
Iemand deed eens bananen in een zakjequote:Op woensdag 16 februari 2022 09:39 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja, hij heeft geen ongelijk .. maar, je hoeft je niet alles zo ontzettend aan te trekken.
Stoute engine,quote:Op woensdag 16 februari 2022 09:41 schreef engine het volgende:
[..]
Iemand deed eens bananen in een zakje![]()
echt heel heftig
quote:Op woensdag 16 februari 2022 09:41 schreef engine het volgende:
[..]
Iemand deed eens bananen in een zakje![]()
echt heel heftig
quote:Op woensdag 16 februari 2022 09:46 schreef engine het volgende:
Nu gaat Leroy de hottub opstoken
"ik steek heel dat ding in de hens"
Zo te zien kun je nog stemmen.quote:Op woensdag 16 februari 2022 09:45 schreef Kodiak100 het volgende:
Nou hop hop dat nominatie alarm erin, dan weten we tenminste of de kijker deze keer heeft beslist.
Voor het gevoel dan want FEBO kan alles manipuleren.
Ik leer echt veel deze morgen.quote:Op woensdag 16 februari 2022 09:50 schreef Li0nHeart het volgende:
Salar : Deze spiegel is echt beter dan die andere .. dit is een HD spiegel
Wachten is op de 4K en 8K spiegelsquote:Op woensdag 16 februari 2022 09:50 schreef Li0nHeart het volgende:
Salar : Deze spiegel is echt beter dan die andere .. dit is een HD spiegel
quote:Op woensdag 16 februari 2022 09:46 schreef engine het volgende:
Nu gaat Leroy de hottub opstoken
"ik steek heel dat ding in de hens"
quote:Op woensdag 16 februari 2022 10:20 schreef greysbones het volgende:
nous is was aan het sorteren of zo?
lijkt ook een enorme puinzooiquote:
omdat ze niet zoveel muntjes hebbenquote:Op woensdag 16 februari 2022 10:23 schreef Gerrie_55 het volgende:
Wat een berg was zeg waarom doen ze dat niet vaker
Precies wordt beetje idioot, valt me ook op dat dingen zoals hand en theedoeken etc ook niet vaak worden verwisseld of gewassenquote:Op woensdag 16 februari 2022 10:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
lijkt ook een enorme puinzooi![]()
![]()
maar ja dat krijg je met die wasmuntjes
ook een beetje belachelijk
Ze vond zijn lijf mooi. De rest niet.quote:Op woensdag 16 februari 2022 09:26 schreef Dotteke het volgende:
Grace vindt Leroy een mooie man?
Eénmaal in het huis zag Grace allemaal knappe maar wel jonge mannen binnenkomen. “Ik dacht ‘Grace, je bent safe’ in de zin van het zijn jonkies. Daar is dus niets dat bij aan temptation kan brengen in het huis. Leroy en Julio waren ouder en ook knap. Maar aan Julio hoorde ik meteen dat hij homo was en dat lichaam van Leroy, dat was niet normaal. Hij is zoooo mooi”, glundert Grace.
https://www.vipnieuws.be/(...)en-dat-hij-homo-was/
nee ze hebben er niet veel en kunnen 3 x per week wassen?quote:Op woensdag 16 februari 2022 10:25 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Precies wordt beetje idioot, valt me ook op dat dingen zoals hand en theedoeken etc ook niet vaak worden verwisseld of gewassen
dit stuk doet voorkomen of er een interview is geweest met Grace.. ze hebben gewoon willekeurige quotes van grace gebruikt en hier een verhaal van gemaaktquote:Op woensdag 16 februari 2022 10:26 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Ze vond zijn lijf mooi. De rest niet.
Ja als ze genoeg muntjes hebben. Persoonlijk vindt ik dat niks toevoegen.quote:Op woensdag 16 februari 2022 10:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee ze hebben er niet veel en kunnen 3 x per week wassen?
Omdat het een mooi leerzaam en inzichtelijk gesprek is. Schril contrast met andere uitspraken van sommigen.quote:Op woensdag 16 februari 2022 09:36 schreef Li0nHeart het volgende:
Waarom op 2 streams hetzelfde gesprek?
Dit ging iets anders hoorquote:Op woensdag 16 februari 2022 10:27 schreef engine het volgende:
Vera wil roddelen en doet de deur van de slaapkamer dicht. Grace commandeert dat de deur op een kier moet.
ik ook nietquote:Op woensdag 16 februari 2022 10:28 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ja als ze genoeg muntjes hebben. Persoonlijk vindt ik dat niks toevoegen.
Ja, en alle slipjes en sokken aan het uitvouwen.quote:Op woensdag 16 februari 2022 10:20 schreef greysbones het volgende:
nous is was aan het sorteren of zo?
quote:Op woensdag 16 februari 2022 10:29 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ja, en alle slipjes en sokken aan het uitvouwen.
Nou gaat julio ook nog die zwarte splitsen onzin ik werk in wasserette en er kan echt heel veel bij elkaar niet zwar en wit maar grijs kan ook ergens bijquote:Op woensdag 16 februari 2022 10:25 schreef Rhosyn het volgende:
Van die bergjes was moet ze dus drie bergen maken.
Zwart, wit en de rest...
Hahaha dat doe ik 3 x per week wassen drogen en opvouwen en je wil niet weten wat je tegenkomtquote:Op woensdag 16 februari 2022 10:30 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
was van andere mensen
zeker ondergoed en sokken
quote:Op woensdag 16 februari 2022 10:30 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
was van andere mensen
zeker ondergoed en sokken
niet mijn dingquote:Op woensdag 16 februari 2022 10:31 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Hahaha dat doe ik 3 x per week wassen drogen en opvouwen en je wil niet weten wat je tegenkomt
Hij liegt dat hij barst. Heeft het al lang met kristof besproken.quote:Op woensdag 16 februari 2022 10:31 schreef Kodiak100 het volgende:
Tobias weer met een politiek correct antwoord
Precies. Ik doe ook gewoon alles bij elkaar. En niks verkleurd.quote:Op woensdag 16 februari 2022 10:30 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Nou gaat julio ook nog die zwarte splitsen onzin ik werk in wasserette en er kan echt heel veel bij elkaar niet zwar en wit maar grijs kan ook ergens bij
Die wordt met de dag onoprechter in mijn ogen.quote:Op woensdag 16 februari 2022 10:32 schreef greysbones het volgende:
mede door jou ben ik graag hier
tobi
politiek correct
nou vooral dat politiek correcte gelul van Tobiquote:
ik weet hetquote:Op woensdag 16 februari 2022 10:33 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Het is ook nog is heel zwaar werk
is ook niet mijn dingquote:Op woensdag 16 februari 2022 10:34 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze is wel wat gewend als thuisverpleegster.
tenzij hij een idee heeft dat hij door wil drukkenquote:Op woensdag 16 februari 2022 10:36 schreef Kodiak100 het volgende:
Je kan het doornemen van je tactiek natuurlijk ook sparren noemen dan is het minder erg![]()
Ja ik red het ook niet langer als hooguit 3 en half uur eigenlijk zou ik er mee moeten stoppen maar je bent ook onder de mensenquote:Op woensdag 16 februari 2022 10:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik weet het
vind het knap
je hebt waarschijnlijk daardoor ook last van je rug?
Ik ken iemand die zo graag mogelijk Oostenrijk blijft. Hoe heet hij alweer ;-)quote:Op woensdag 16 februari 2022 10:36 schreef greysbones het volgende:
tobi blijft graag zo lang mogelijk zwitserland
its gonna bite him in the ass
quote:Op woensdag 16 februari 2022 10:37 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Ja ik red het ook niet langer als hooguit 3 en half uur eigenlijk zou ik er mee moeten stoppen maar je bent ook onder de mensen
Nou zie wel hoela g ik het volhou word volgende maand 67
zou ik ook doenquote:Op woensdag 16 februari 2022 10:37 schreef Joyce-43 het volgende:
Mogge
Nawel kwam met der tasje met eigen slipjes, ze vind niet dat andere dat hoeft te doen ( in de wasmachine)
ik denk dat je aan Vera een goede vriendin hebtquote:Op woensdag 16 februari 2022 10:38 schreef Kodiak100 het volgende:
Vera ik hoop niet dat Kristof op het bord komt.
quote:Op woensdag 16 februari 2022 10:40 schreef Li0nHeart het volgende:
Ze waren aan het boren/schroeven in Gameroom .. dus SL incoming
Ja, maar ik ben blij dat deze generatie er toch echt over gaan nadenken.....quote:Op woensdag 16 februari 2022 09:39 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja, hij heeft geen ongelijk .. maar, je hoeft je niet alles zo ontzettend aan te trekken.
jonge jongequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |