Nee ik vind Ajax niet beter dan PSG of Real.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:54 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Vind je van niet dan? PSG tikt eindeloos maar creëert niet bizar veel kansen en Real kan er geen klote van.
Plezier is misschien beetje overdreven. Meer genot, sardines zijn zooooo lekker.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Haal je hier nou echt plezier uit?
Ze zal haar snor geschoren hebben.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:54 schreef Zorro het volgende:
[..]
Raad jij nu je vrouwtje aan iedereen hier aan?
Uit blik of vers?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:55 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Plezier is misschien beetje overdreven. Meer genot, sardines zijn zooooo lekker.²
Die spelen ook.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wat doet Atleti - Sevilla daar
Nu uit blik. Op dit tijdstip is verse sardines bakken wat overkill. Boys, jullie mogen me ook UmamiMan noemen.quote:
Dat ga ik kijken. #AtletiWatchquote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wat doet Atleti - Sevilla daar
nou nou nou gertjequote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:56 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Spaans voetbal is voor proleten. En dit is het CL-topic.
Maar Atlético speelt tegen Levante en Sevilla donderdag tegen Zagreb.quote:
Nogmaals, ben niet onder de indruk. Zoveel kwaliteit op het veld, maar het zijn vooral namen. Individuele klasse hebben ze allemaal, maar wat ik allemaal zie van vooral Real, zeker vergeleken met een paar jaar geleden, is toch wel schrikbarend.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee ik vind Ajax niet beter dan PSG of Real.
Dan ben ik het niet met je eens helaas en het tijdstip doet er niet toe aangezien een verse sardine zo gaar is.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:56 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Nu uit blik. Op dit tijdstip is verse sardines bakken wat overkill. Boys, jullie mogen me ook UmamiMan noemen.²
Ik heb nog niks gezien van die flauwekul.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:57 schreef T3hTommay het volgende:
Klaas is er
Welterusten allemaal.
geintje ik blijf op voor OWS
Dat mag. Dit soort N=1 redenaties kan ik niet zoveel mee.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:57 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Nogmaals, ben niet onder de indruk. Zoveel kwaliteit op het veld, maar het zijn vooral namen. Individuele klasse hebben ze allemaal, maar wat ik allemaal zie van vooral Real, zeker vergeleken met een paar jaar geleden, is toch wel schrikbarend.
Eens in de vier jaar trek ik die onzin wel.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb nog niks gezien van die flauwekul.
Voor welke sport?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:57 schreef T3hTommay het volgende:
Klaas is er
Welterusten allemaal.
Dan moet jij wel een bijzonder leeg leven hebben, jeetje.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb nog niks gezien van die flauwekul.
Inderdaad, dus we worden beflikkert!quote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:57 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Maar Atlético speelt tegen Levante en Sevilla donderdag tegen Zagreb.
Ja, dit kan dus echt niet.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:59 schreef PicoMMP het volgende:
Kroos, Modric, Benzema. Allemaal over de top dertigers
8.15 inschakelen is vroeg genoegquote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:57 schreef T3hTommay het volgende:
Klaas is er
Welterusten allemaal.
Benzema over de topquote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:59 schreef PicoMMP het volgende:
nou nou nouquote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan moet jij wel een bijzonder leeg leven hebben, jeetje.
Ja en daarom staan ze bovenaan in hun competitiesquote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:57 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Nogmaals, ben niet onder de indruk. Zoveel kwaliteit op het veld, maar het zijn vooral namen. Individuele klasse hebben ze allemaal, maar wat ik allemaal zie van vooral Real, zeker vergeleken met een paar jaar geleden, is toch wel schrikbarend.
Totaal onzichtbaar vandaagquote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:59 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Benzema over de top![]()
.
Ik ga naar bed.
Klopt wel ja.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan moet jij wel een bijzonder leeg leven hebben, jeetje.
quote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:59 schreef PicoMMP het volgende:
Hoef je niet te werruke?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 23:00 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Skiën om 2:30 en 3:15, heb toch niks beters te doen.
Context matters, dat hoef ik je toch niet uit te leggen?quote:
Ik kamp met nogal wat mentale klachten waardoor ik er een tijdje uitlig.quote:
Slaap lekker maatquote:Op dinsdag 15 februari 2022 23:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
Bedtijd dus.
Te veel cringe hier in dit topic voor nu
Kan je voortaan tenenkrommend zeggen? Dank.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 23:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
Bedtijd dus.
Te veel cringe hier in dit topic voor nu
Ai, dat is bijzonder vervelend om te horen. Beterschap dan maar en doe lekker rustig aan. Veel plezier met het skiën!quote:Op dinsdag 15 februari 2022 23:02 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Ik kamp met nogal wat mentale klachten waardoor ik er een tijdje uitlig.
Ik voel me hier dan ook thuis
quote:Op dinsdag 15 februari 2022 23:02 schreef El-Stinho het volgende:
Benzema is nog altijd verschrikkelijk goed. In de afgelopen 1,5 jaar zoveel memorabele, vreugdevolle momenten als ik aan zijn oeuvre denk.
Die wedstrijden tegen Cádiz, Granada zeggen toch ook genoeg.quote:
PSG staat altijd bovenaan in hun competitie.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 23:00 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ja en daarom staan ze bovenaan in hun competities
Ik sla Spanje aan als de sterkste competitie van de wereld
Beterschapquote:Op dinsdag 15 februari 2022 23:02 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Je bent zeker niet de enige.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 23:02 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
PSG is vorig seizoen geen kampioen geworden.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 23:03 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
PSG staat altijd bovenaan in hun competitie.
Ik denk dat de Engelse competitie wel wat sterker is dan de Spaanse. Een City is echt wel beter dan Real.
quote:Op dinsdag 15 februari 2022 23:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
PSG is vorig seizoen geen kampioen geworden.
Vier keer per jaar dus, pfoe pfoe.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 23:04 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Elke boeiende CL wedstrijd en Clasico.
Dan moet je de memorabele hakgoal tegen Barça en de 1-1 tegen Chelsea wel gezien hebben.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 23:04 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Elke boeiende CL wedstrijd en Clasico.
Ja, er zijn wel eens verrassingen in het voetbal. Acht titels in tien jaar, zo bijzonder is het niet dat ze bovenaan staan.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 23:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
PSG is vorig seizoen geen kampioen geworden.
lolquote:Op dinsdag 15 februari 2022 23:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Vreemd, dat gaat toch altijd over twee wedstrijden
Geef nou maar gewoon je ongelijk toe in plaats van dit gekonkel.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 23:08 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ja, er zijn wel eens verrassingen in het voetbal. Acht titels in tien jaar, zo bijzonder is het niet dat ze bovenaan staan.
En in die wedstrijden toe dus niet indrukwekkend.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 23:05 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Vier keer per jaar dus, pfoe pfoe.
Welk ongelijk? Dat ik niet onder de indruk was?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 23:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Geef nou maar gewoon je ongelijk toe in plaats van dit gekonkel.
quote:Op dinsdag 15 februari 2022 23:11 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Welk ongelijk? Dat ik niet onder de indruk was?
Jammer dat de club Ajax supporters heeft (en bestuursleden)quote:Op dinsdag 15 februari 2022 23:11 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
En in die wedstrijden toe dus niet indrukwekkend.
Maar goed, volgens jullie is Real fantastisch. Heb het gezien inderdaad. Hadden vandaag ook met 3/4-0 van de mat kunnen gaan.
Ik weet niet of je aangewezen persoon bent om te oordelen over prestaties van Real-spelers als je alleen maar handvol CL-wedstrijden en Clasico's kijkt.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 23:16 schreef PicoMMP het volgende:
Geen enkel tegenargument ergens, alleen maar persoonlijk aanvallen. Lachwekkend
Ik mag toch zeggen dat ik totaal niet onder de indruk ben van wat ik zie van Real Madrid? Nee, ik kijk niet naar de wedstrijdjes tegen Cadiz, Granada en Elche nee.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 23:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik weet niet of je aangewezen persoon bent om te oordelen over prestaties van Real-spelers als je alleen maar handvol CL-wedstrijden en Clasico's kijkt.
Maar dat terzijde, nu echt bedtijd
Klinkt zorgelijk. Wat zegt je doctor hiervan?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 23:03 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Je bent zeker niet de enige.
Er zijn zelfs users met permanente mentale klachten. Ik kan verder geen namen noemen.
Laat mij met rust.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 21:49 schreef maxi-mus het volgende:
Vivandaag is voor pies en plas plebs die alles menen te mogen zeggen als @:scrummie . De onderbuik van de bodem van het putje van de samenleving.
Ik heb het niet over clubs maar de competitie in zijn algemeenheid.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 23:03 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
PSG staat altijd bovenaan in hun competitie.
Ik denk dat de Engelse competitie wel wat sterker is dan de Spaanse. Een City is echt wel beter dan Real.
Meer wedstrijden in Spanje dan in Engeland?quote:Op woensdag 16 februari 2022 07:27 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ik heb het niet over clubs maar de competitie in zijn algemeenheid.
De Engelse competitie is buiten de top 5-6 gewoon wat minder
De spaanse competitrie is gewoon zwaarder op allerlei terreinen,
Meer wedstrijden. Grotere reisafstanden. En de spelers zijn over de gehele competitie gewoon technische vaardiger dan in engeland. Ik sla de franse competitie eigenlijk ook hoger aan dan de engelse en italiaanse
Er lopen gewoon veel meer echte voetballers dan houthakkers.
Het is ook niet zo raar dat het franse elftal gewoon altijd erg sterk is en bijna altijd de sterkste selectie van de wereld heeft.
1-2quote:Op woensdag 16 februari 2022 12:38 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar:
21:00
Inter Milano - Liverpool
RB Salzburg - Bayern München
@:maxi-mus
@:Lenny_Leonard
@:Oriente
@:fetX
@:JR-Style-93
@:GGMM
@:El-Stinho
@:PicoMMP
1-2quote:Op woensdag 16 februari 2022 12:38 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar:
Inter Milano - Liverpool
1-1quote:Op woensdag 16 februari 2022 12:38 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar:
Inter Milano - Liverpool
2-4quote:Op woensdag 16 februari 2022 12:38 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar:
Inter Milano - Liverpool
Inter 1 Liverpool 3quote:Op woensdag 16 februari 2022 12:38 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar:
Inter Milano - Liverpool