Ja, vrouwtje is een slaatje met sardines voor me aan het fixen nu. Aanrader!quote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je hebt vooral een hele sneue act.
Leuk dat je de drank weer hebt opgepakt.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:53 schreef PicoMMP het volgende:
Terechte overwinning.
Toch niet onder de indruk van beide teams. Ajax kan beter.
Wel DE HAKBAL van Neymarquote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:53 schreef Caland het volgende:
100 herhalingen en geen enkele laat de hele actie zien
Werken bij de Franse NOS
Haal je hier nou echt plezier uit?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:53 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, vrouwtje is een slaatje met sardines voor me aan het fixen nu. Aanrader!²
Raad jij nu je vrouwtje aan iedereen hier aan?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:53 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Zoek gewoon psychische hulp. Dat is beter voor iedereenquote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:53 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Oké Poepz0r.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:53 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Vind je van niet dan? PSG tikt eindeloos maar creëert niet bizar veel kansen en Real kan er geen klote van.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Leuk dat je de drank weer hebt opgepakt.
Ik begrijp dat jij niet van sardines houdt?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Haal je hier nou echt plezier uit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |