Ik kamp met nogal wat mentale klachten waardoor ik er een tijdje uitlig.quote:
Slaap lekker maatquote:Op dinsdag 15 februari 2022 23:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
Bedtijd dus.
Te veel cringe hier in dit topic voor nu
Kan je voortaan tenenkrommend zeggen? Dank.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 23:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
Bedtijd dus.
Te veel cringe hier in dit topic voor nu
Ai, dat is bijzonder vervelend om te horen. Beterschap dan maar en doe lekker rustig aan. Veel plezier met het skiën!quote:Op dinsdag 15 februari 2022 23:02 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Ik kamp met nogal wat mentale klachten waardoor ik er een tijdje uitlig.
Ik voel me hier dan ook thuis
quote:Op dinsdag 15 februari 2022 23:02 schreef El-Stinho het volgende:
Benzema is nog altijd verschrikkelijk goed. In de afgelopen 1,5 jaar zoveel memorabele, vreugdevolle momenten als ik aan zijn oeuvre denk.
Die wedstrijden tegen Cádiz, Granada zeggen toch ook genoeg.quote:
PSG staat altijd bovenaan in hun competitie.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 23:00 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ja en daarom staan ze bovenaan in hun competities
Ik sla Spanje aan als de sterkste competitie van de wereld
Beterschapquote:Op dinsdag 15 februari 2022 23:02 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Je bent zeker niet de enige.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 23:02 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
PSG is vorig seizoen geen kampioen geworden.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 23:03 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
PSG staat altijd bovenaan in hun competitie.
Ik denk dat de Engelse competitie wel wat sterker is dan de Spaanse. Een City is echt wel beter dan Real.
quote:Op dinsdag 15 februari 2022 23:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
PSG is vorig seizoen geen kampioen geworden.
Vier keer per jaar dus, pfoe pfoe.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 23:04 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Elke boeiende CL wedstrijd en Clasico.
Dan moet je de memorabele hakgoal tegen Barça en de 1-1 tegen Chelsea wel gezien hebben.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 23:04 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Elke boeiende CL wedstrijd en Clasico.
Ja, er zijn wel eens verrassingen in het voetbal. Acht titels in tien jaar, zo bijzonder is het niet dat ze bovenaan staan.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 23:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
PSG is vorig seizoen geen kampioen geworden.
lolquote:Op dinsdag 15 februari 2022 23:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Vreemd, dat gaat toch altijd over twee wedstrijden
Geef nou maar gewoon je ongelijk toe in plaats van dit gekonkel.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 23:08 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ja, er zijn wel eens verrassingen in het voetbal. Acht titels in tien jaar, zo bijzonder is het niet dat ze bovenaan staan.
En in die wedstrijden toe dus niet indrukwekkend.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 23:05 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Vier keer per jaar dus, pfoe pfoe.
Welk ongelijk? Dat ik niet onder de indruk was?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 23:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Geef nou maar gewoon je ongelijk toe in plaats van dit gekonkel.
quote:Op dinsdag 15 februari 2022 23:11 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Welk ongelijk? Dat ik niet onder de indruk was?
Jammer dat de club Ajax supporters heeft (en bestuursleden)quote:Op dinsdag 15 februari 2022 23:11 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
En in die wedstrijden toe dus niet indrukwekkend.
Maar goed, volgens jullie is Real fantastisch. Heb het gezien inderdaad. Hadden vandaag ook met 3/4-0 van de mat kunnen gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |