quote:Thijs H. wordt ervan verdacht dat hij op 4 mei 2019 een vrouw van 56, Etsuko Endo, heeft gedood in de Scheveningse bosjes te Den Haag.
Daarnaast wordt hij ervan verdacht dat hij op 7 mei 2019 op de Brunssummerheide (Heerlen) nog een vrouw van 63, Diny uit Heerlen en een man van 68 heeft gedood. Alle slachtoffers waren dus mensen op leeftijd die daarnaast allemaal op dat moment hun hond aan het uitlaten waren.
Thijs wordt dus verdacht van het doden van in totaal drie mensen. Hij klopte de afgelopen maanden bij meerdere medische instanties aan. Thijs, 27 jaar oud, leed al langer aan verschillende geestesziekten. De afgelopen maanden was zijn contact met hulpverleners intensiever. Dat is het beeld dat oprijst uit zijn medisch dossier.
https://www.limburger.nl/(...)erdere-hulpverleners.
https://www.limburger.nl/(...)aastricht-en-bemelen
Thijs is op woensdagavond rond 22.30 uur aangehouden op de openbare weg bij Margraten in Zuid-Limburg.
https://www.limburger.nl/(...)uden-in-zuid-limburg
Volgens een politiebron was hij na zijn arrestatie woensdagavond dusdanig in de war dat van een zinnig verhoor vrijwel geen sprake was. Hij moest eerst met medicatie tot bedaren worden gebracht.
Hij zit op dit moment in volledige beperking. Dat wil zeggen dat hij met niemand anders dan zijn advocaat Serge Weening contact mag hebben en dat zijn advocaat en de politie niets naar buiten mogen brengen over de zaak.
Thijs is op woensdag 15-5 voorgeleid aan de rechter commisaris in Roermond die Thijs achter gesloten deuren heeft gehoord. De recter commisaris heeft beslist dat zijn voorarrest met twee weken is verlengd en dat hij zal worden overgebracht naar het Pieter Baan Centrum. Hier zal hij worden geobserveerd en zal ook zijn geestelijke gesteldheid ten tijde van zijn delict worden onderzocht. De datum dat hij zal worden overgebracht is nog niet bekend.
https://www.limburger.nl/(...)-pieter-baan-centrum
Tijdlijn tot nu toe:quote:''Thijs zat de nacht van dinsdag op woensdag op dezelfde gesloten afdeling als de 51-jarige psychiatrische patiënt die woensdagochtend vijf mensen verwondde. De consternatie was groot bij Mondriaan na het steekincident, dat iets voor zes uur woensdag plaatsvond: twee medewerkers, een cliënt en de verdachte moesten per ambulance naar het ziekenhuis worden gebracht. Tot overmaat van ramp bleek Thijs daarna verdwenen.''
https://www.limburger.nl/(...)ondriaan-langer-vast
• Maandag 6 mei: Thijs laat de hond van zijn ouders uit in Brunssum.quote:De buurman van Thijs vertelde dat Thijs, die in hetzelfde pand woont, afgelopen zaterdagmiddag (4 mei dus) helemaal door het lint ging. 'Hij trapte zijn badkamerdeur in. Hij was helemaal verwilderd, ik dacht dat hij dronken was.'
https://www.limburger.nl/(...)enaar-was-je-buurman
'
Kliniek in Maastricht linkte Thijs H. al direct aan moorden in Heerlen.quote:'Verbazingwekkend, onrealistisch. Er moet iets gebeurd zijn met hem waardoor hij dit heeft gedaan. Een psychose misschien?' Een oud-werkgever van Thijs reageert verbijsterd op het nieuws. 'Thijs is zeker geen seriemoordenaar.'
Is nog niet bekend, maar hou het maar minimaal op 6 wekenquote:
Tengano lees je mee (mbt de twitter berichten).quote:
Ja ik lees mee. Ben niet onder de indruk en ik ben het ook niet met je eens.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:32 schreef Za het volgende:
[..]
Tengano lees je mee?
Dit soort mensen horen niet in de maatschappij thuis. Voor altijd achter gesloten deuren deze man aub.
Het maakt niet zoveel uit, het is wat het is, hij gaat terecht de hoofdprijs krijgen.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:33 schreef Tengano het volgende:
Ja ik lees mee. Ben niet onder de indruk en ik ben het ook niet met je eens.
neequote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:34 schreef Za het volgende:
[..]
Het maakt niet zoveel uit, het is wat het is, hij gaat terecht de hoofdprijs krijgen.
Is Tengano net als Keep_walking ook zo’n wappie die Thijs een onschuldig slachtoffer vind?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:34 schreef Za het volgende:
[..]
Het maakt niet zoveel uit, het is wat het is, hij gaat terecht de hoofdprijs krijgen.
Tengano is allesbehalve een wappie.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 23:01 schreef Mike-The-Situation het volgende:
[..]
Is Tengano net als Keep_walking ook zo’n wappie die Thijs een onschuldig slachtoffer vind?
30 plus TBS.quote:Op woensdag 16 februari 2022 00:22 schreef ootjekatootje het volgende:
Wat zal het gaan worden? 24 jaar plus tbs?
Omdat je ooit, lang geleden hebt gezegd dat Thijs H. een slachtoffer wasquote:
Bizar dat mensen zo blijven hangen in een beeld wat ooit geschetst is. Al vrij snel kwam naar voren dat Thijs heel berekenend te werk is gegaan en zoals je zegt, een seriemoordenaar blijkt te zijn. Maar goed, sommige mensen volharden simpelweg in een mening en kunnen deze niet aanpassen. Bang om gezichtsverlies te lijden denk ik.quote:Op woensdag 16 februari 2022 05:55 schreef Za het volgende:
[..]
Omdat je ooit, lang geleden hebt gezegd dat Thijs H. een slachtoffer was, wiens leven verruiineerd was, vanwege zijn medische toestand blijf je volharden.
Het blijkt een psychopaat, sadist, seriemoordenaar, lafbek en leugenaar, die 3 oude mensen afgeslacht heeft.
Blijf maar dromen over de onschuld van Thijs H, en zijn zgn ontoerekeningsvatbaarheid, spreek je later.
zekerquote:Op woensdag 16 februari 2022 05:55 schreef Za het volgende:
[..]
Omdat je ooit, lang geleden hebt gezegd dat Thijs H. een slachtoffer was, wiens leven verruiineerd was, vanwege zijn medische toestand blijf je volharden.
Het blijkt een psychopaat, sadist, seriemoordenaar, lafbek en leugenaar, die 3 oude mensen afgeslacht heeft.
Blijf maar dromen over de onschuld van Thijs H, en zijn zgn ontoerekeningsvatbaarheid, spreek je later.
quote:Op woensdag 16 februari 2022 07:21 schreef Mike-The-Situation het volgende:
[..]
Bizar dat mensen zo blijven hangen in een beeld wat ooit geschetst is. Al vrij snel kwam naar voren dat Thijs heel berekenend te werk is gegaan en zoals je zegt, een seriemoordenaar blijkt te zijn.
lolquote:Maar goed, sommige mensen volharden simpelweg in een mening en kunnen deze niet aanpassen. Bang om gezichtsverlies te lijden denk ik.
Jij denkt dat die echt een psychose gehad heeft, ik denk dat die de boel geflest heeft.quote:Op woensdag 16 februari 2022 07:28 schreef Tengano het volgende:
[..]
zeker
[..]
[..]
lol
Het is trouwens geen beeld dat zozeer door de media is geschetst maar wat ik zelf heb gedaaan. Lees maar terug als je dat niet gelooft.
Aannames die hier worden gedaan over psychopathie ed slaan dan ook helemaal nergens op. Zijn nergens op gebaseerd en zouden voor zover aanwezig dan zeker in het PBC rapport zijn opgenomen, waar het op zeker niet ontgaan was. Maar ik begrijp heel goed dat sommige mensen liever vertrouwen op hun onderbuik, en dat mag natuurlijk ook op dit forum.
Daarnaast kan ik prima leven met het feit dat ik een afwijkende mening heb dan anderen. Heb ik geen behoefte om er alles voor over te hebben om mensen van mijn beeld van de werkelijkheid te willen overtuigen, en heb ik ook geen zin om mensen doelbewust te devalueren omdat zij een andere mening hebben dan ik.
Die strijd die er wat dat betreft hier op dit forum heerst, is wat mij betreft dan ook ongewenst en voegt eigenlijk niets toe aan de discussie. Ik heb een aantal dingen toegelicht zoals het bijvoorbeeld hoet het werkt met een psychose. En ik vind het eigenlijk ongepast en onbetamelijk als iemand daar zo plat voor wordt gedist. Maar dat is niet iets waar ik mezelf verantwoordelijk voor voel, en is meer het stuk van de ander. Maar nogmaals, wat mij betreft onnodig en voegt weinig toe behalve het bederf van de sfeer hier.
Nou. In het ene scenario krijgt hij een flinke gevangenisstraf en tbs, waardoor hij vermoedelijk nooit meer vrijkomt. In het andere scenario een lange gevangenisstraf zonder tbs, waarbij hij dus wel de mogelijkheid heeft om vrij te komen ooit. En dat is dan onbehandeld.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:34 schreef Za het volgende:
[..]
Het meest stuitend persoonlijk dat zij het moordwapen met bloed heeft afgewassen en in de vaatwasser heeft gedaan. Zijn kleding direct het gewassen en hem in bad gestopt, voordat ze hem terugbrachten na de kliniekquote:
Eigenlijk wel apart dat ze in deze tijd niet helemaal de moeder wordt gecancelled. Iemand die z'n vrouw een paar tikken geeft of wat dickpics stuurt wordt dat wel, iemand die probeert iemand te laten wegkomen met 3 moorden blijkbaar niet.quote:Op woensdag 16 februari 2022 09:38 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Het meest stuitend persoonlijk dat zij het moordwapen met bloed heeft afgewassen en in de vaatwasser heeft gedaan. Zijn kleding direct het gewassen en hem in bad gestopt, voordat ze hem terugbrachten na de kliniek
Valt onder het verschoningsrecht blijkbaar, tenminste zo beantwoordde Saskia Belleman gisteren deze vraag.quote:Op woensdag 16 februari 2022 09:40 schreef Halcon het volgende:
[..]
Eigenlijk wel apart dat ze in deze tijd niet helemaal de moeder wordt gecancelled. Iemand die z'n vrouw een paar tikken geeft of wat dickpics stuurt wordt dat wel, iemand die probeert iemand te laten wegkomen met 3 moorden blijkbaar niet.
Dat zou wel apart zijn. Dacht dat dat meer te maken had met vragen in de rechtbank en als getuige verschijnen. Nog even en ook het wegmaken van een lijk kan onder het verschoningsrecht geschoven worden.quote:Op woensdag 16 februari 2022 09:45 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Valt onder het verschoningsrecht blijkbaar, tenminste zo beantwoordde Saskia Belleman gisteren deze vraag.
Nou ja, je ziet het in dit topic toch ook? Goedpraters, mensen die van Thijs het slachtoffer maken etc. Allemaal uitwassen van de maatschappij imo.quote:Op woensdag 16 februari 2022 09:40 schreef Halcon het volgende:
[..]
Eigenlijk wel apart dat ze in deze tijd niet helemaal de moeder wordt gecancelled. Iemand die z'n vrouw een paar tikken geeft of wat dickpics stuurt wordt dat wel, iemand die probeert iemand te laten wegkomen met 3 moorden blijkbaar niet.
Ik ben er van overtuigd dat hij ten tijde van zijn delict volledig ontoerekeningsvatbaar was. Dat resulteert dan in een TBS behandeling, en een gevangenisstraf kan in zo'n geval niet gegeven worden omdat je geen schuld kunt toerekenen aan iemand die niet weet wat hij doet en vanuit volledige verwarring handelt.quote:Op woensdag 16 februari 2022 08:54 schreef Questular het volgende:
[..]
Jij denkt dat hij niet gestraft gaat worden of denk je dat het niet terecht is?
Mijn inziens ben jij compleet die fuik van mevrouw H ingezwommen.quote:Op woensdag 16 februari 2022 10:39 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ik ben er van overtuigd dat hij ten tijde van zijn delict volledig ontoerekeningsvatbaar was. Dat resulteert dan in een TBS behandeling, en een gevangenisstraf kan in zo'n geval niet gegeven worden omdat je geen schuld kunt toerekenen aan iemand die niet weet wat hij doet en vanuit volledige verwarring handelt.
Een van de dingen waar nog ingewikkeld over gedaan wordt, is in hoeverre hij 'schuld' heeft aan zijn eigen psychose en de 3 moorden als gevolg doordat Thijs alsmaar doorging met zijn drugsgebruik. Dus Thijs zou dan aansprakelijk gesteld worden voor het creeeren van zijn eigen psychose die geleid heeft tot de drie slachtoffers. Maar in dat geval moet je ook de kliniek in Limburg ter verantwoording roepen, want dan heeft ook hun behandeling, 'expertise' en toezicht gefaald. En ook de staat moet dan ter verantwoording worden geroepen, want die doet veel te gemakkelijk over al die drugs die in dit land verkrijgbaar zijn. En alle andere mensen en users in dit land moeten dan worden aangepakt omdat ze met hun drugsgebruik op termijn andere mensen in gevaar brengen want een aantal daarvan wordt zondermeer psychotisch. Dat is onverantwoord gedrag en zou dan gestraft moeten worden. Maar dat is wel een beetje out of sync in een land waar gedoogbeleid bestaat.
Dat gaat dus allemaal te ingewikkeld worden en kun je beter blijven met waar het hier om gaat. Thijs bracht in zijn psychose 3 mensen om.
Ik weet niet wie mevrouw H is Ootje; ken dat verhaal niet. Dit hele verhaal begon in 2019 en ik heb vanaf het begin al deze kijk op deze zaak gehad. En ook de rol van de moeder en al het gemanipuleer tussen die twee, hoe hij onder een schadevergoeding probeerde uit te komen, dat hij dacht met een jaartje kliniek weg te komen etc. etc. doet daar voor mij niets aan af.quote:Op woensdag 16 februari 2022 10:46 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Mijn inziens ben jij compleet die fuik van mevrouw H ingezwommen.
Klein voorbeeld:
De dag waarop hij een zelfmoordpoging deed, was hij compleet van de wereld door drank en drugs. Hij had toen geen psychische klachten of slikte daar medicijnen voor.
Alleen probeerde familie H dit wel zo te doen overkomen.
En Thijs heeft notabene gegoogled hoe je een psychose kunt veinzen. Ik heb vanuit mijn werk met meerdere mensen te maken gehad die psychotisch zijn en geen van allen erkende dat op het moment zelf. Maar goed, sommige mensen willen blijven geloven dat Thijs H. een onschuldig, arm slachtoffer is en dat hij vrijgesproken moet worden.quote:Op woensdag 16 februari 2022 10:46 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Mijn inziens ben jij compleet die fuik van mevrouw H ingezwommen.
Klein voorbeeld:
De dag waarop hij een zelfmoordpoging deed, was hij compleet van de wereld door drank en drugs. Hij had toen geen psychische klachten of slikte daar medicijnen voor.
Alleen probeerde familie H dit wel zo te doen overkomen.
Mevrouw H is de moeder van Thijs.quote:Op woensdag 16 februari 2022 10:51 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ik weet niet wie mevrouw H is Ootje; ken dat verhaal niet. Dit hele verhaal begon in 2019 en ik heb vanaf het begin al deze kijk op deze zaak gehad. En ook de rol van de moeder en al het gemanipuleer tussen die twee, hoe hij onder een schadevergoeding probeerde uit te komen, dat hij dacht met een jaartje kliniek weg te komen etc. etc. doet daar voor mij niets aan af.
Het gaat er voor mij om wat er gebeurde tijdens het delicht en vanuit welke geestestoestand cq motief hij handelde en dat is imo vanaf 2019 al, vanuit volledige ontoerekeningsvatbaarheid.
En ik hoop dat ik dat niet hoef te blijven herhalen, ik heb ook jullie standpunten begrepen qua spuitje, hup weg ermee etc. Heb ik ook respect en begrip voor, maar het heeft volgens mij niet zo veel zin om dat eindeloos te blijven herhalen om zodoende mensen wellicht te kunnen overtuigen, als je het maar vaak genoeg zegt.
Is overigens niet persoonlijk naar jou toe maar meer in zijn algemeenheid.
Volgens mij moet je het op een forum gewoon met elkaar oneens kunnen zijn. Als je mensen zoekt die allemaal precies dezelfde mening hebben als jij, lijkt het mij niet zo'n goed idee om dan op een forum te gaan zitten.
quote:Op donderdag 9 mei 2019 08:11 schreef Tengano het volgende:
[Op donderdag 9 mei 2019 07:53 schreef MCH het volgende:
Is dit nu een seriemoordenaar?]
Voor een seriemoordenaar heb je toch wel wat meer nodig zoals de persoonlijkheidstoornis psychopathie. Deze jongen wordt meer gekenmerkt als labiel en in de war; dat is toch iets anders. Dus mijn antwoord is nee.
Tijdens zijn delict heeft Thijs geen geestesziekte gefaket en dat is waar het om gaat. Alles wat er daarna gebeurd is is eigenlijk 'alleen maar' bijzaak en was nogal 'onhandig'. Net als het wassen van zijn kleren ed. Begrijpelijk maar heel onhandig.quote:Op woensdag 16 februari 2022 11:04 schreef ootjekatootje het volgende:
Het is gewoon enorm onbeschoft en respectloos om een geestesziekte te faken, zeker naar mensen toe die dagelijks hiermee kampen en ertegen vechten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door Tengano op 17-02-2022 10:41:48 ]Deze user is in mei social vrij en is in juni weer terug.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze user is in mei social vrij en is in juni weer terug.
quote:Op donderdag 17 februari 2022 10:46 schreef Tengano het volgende:
Wij van wc-eend…SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is het Pieterbaan Centrum ook van wc-eend ootje.quote:
quote:Op maandag 14 februari 2022 21:26 schreef Tengano het volgende:
Mensen die psychotisch zijn kunnen in hun waan/psychose weldegelijk afwegingen maken en zelfs zaken zeer zorgvuldig uitvoeren. Alleen gebeurt een en ander cq wordt alles geinitieert vanuit de waan. Het blijft dus uiteindelijk afwijkend gedrag, waarbinnen wel goede afwegingen kunnen worden gemaakt. Vooral dat laatste doet buitenstaanders vaak twijfelen of er toch geen opzet, vanuit een gezonde normale initiatie, in het spel is. Immers betrokkene dacht toch na, wist toch wat hij ging doen, nam voorzorgsmaatregelen, maakte keuzes in zijn delict. Ja, maar dat gebeurt allemaal binnen de psychose.
Mensen die in een psychose zitten, spelen zeg maar in hun eigen film die ze als keiharde realiteit zien en ervaren, met alle spanning, angsten, dwang en zenuwen vandien. En in zo'n film doe je net zo goed je best als andere mensen dat in de werkelijke realiteit doen. Vaak nog meer omdat er vaak sprake is van dwanghandelingen. 'Stemmen', het dwingende psychosedeel in je, dat je opdracht geeft om dingen te doen. Het deel dat het van jou heeft overgenomen. Je zou het het beste kunnen zien als een soort foutief hoger zelf wat alles voor jou bepaalt.
Daarnaast kunnen psychotische mensen ook normale dingen doen, zoals een treinkaartje kopen en van Den Haag naar Limburg reizen of boodschappen doen en koken. Je merkt dan vaak niks aan ze en de meeste mensen weten ook niet eens waar je op zou moeten letten.
Dan zou je iemand tot levenslang moeten veroordelen. Maar dat kan 1) niet voor elk misdrijf en 2) je loopt de kans dat iemand ooit vrijkomt.quote:Op donderdag 17 februari 2022 11:03 schreef nixxx het volgende:
Tbs is gericht op behandeling en uiteindelijk terugkeer in de samenleving. Onbehandelbare gevallen gaan de long stay op en komen niet meer naar buiten in de praktijk.
Volgens mij is er geen juridische mogelijkheid om iemand te veroordelen tot een soort tbs zonder behandeling. Als uit de beoordeling bij een rechtszaak al blijkt dat iemand zo gestoord is dat er geen kans op behandeling en verbetering is. Dat lijkt me dan een gemis in het systeem
Dit doet een psychopaat niet @Za :quote:Op woensdag 16 februari 2022 05:55 schreef Za het volgende:
[..]
Dit nog even los van het feit dat hij de verkeerde medicatie kreeg voorgeschreven van een verpleger. Deze medicatie jaagde de psychose juist aan. Medicatie werd dus verstrekt zonder tussenkomst van een psychiater.quote:Op donderdag 17 februari 2022 11:36 schreef Halcon het volgende:
Toch jammer dat die zelfmoordpoging niet gelukt is. Dan waren er 'n aantal problemen in één klap opgelost.
Toelichting van de foutieve medicatie die Thijs kreeg:quote:Op donderdag 9 mei 2019 21:42 schreef Tengano het volgende:
Ik ben iemand die hier posts heeft geplaatst om duidelijk te maken dat ook Thijs slachtoffer is in dit drama. Thijs is een jongen die gestudeerd heeft, alles behalve dom is, tegelijkertijd kampt met psychische problemen en alles behalve een seriecrimineel is.
Los van de mensen die dit niet overleefd hebben en alle nabestaanden is ook Thijs en zijn familie eveneens slachtoffer van dit drama. En het zou zomaar kunnen dat Thijs wat moordneigingen heeft gekregen nav de medicijnen die hij braaf geslikt heeft op advies van zijn behandelaars. Hij zou de eerste niet zijn.
En zelfs al is dat het geval dan gaat Thijs minimaal 10 tot 15 jaar achter de deur en de behandelaars, apothekers en medicijnfabrikanten gaan gewoon vrij uitZo gaat dat.
En mensen zoals jij maken Thijs daarbij uit voor het monster. Way to go dude
Hier nog even ten overvloede het profiel van dit monster. En het zou mij niet verbazen als zijn CV indrukwekkender is dan die van jou.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 23% gewijzigd door Tengano op 17-02-2022 11:51:39 ]Deze user is in mei social vrij en is in juni weer terug.
quote:Op donderdag 17 februari 2022 11:39 schreef Tengano het volgende:
[..]
Dit nog even los van het feit dat hij de verkeerde medicatie kreeg voorgeschreven van een verpleger. Deze medicatie jaagde de psychose juist aan. Medicatie werd dus verstrekt zonder tussenkomst van een psychiater.
Ik hoop iig dat jij betere hulp krijgt als je het ooit nodig hebt.
[ twitter ]
[ twitter ]
[..]
Toelichting van de foutieve medicatie die Thijs kreeg:Van mij mag die verpleger ook aangepakt worden hoor. Iemand die verkeerde medicatie voorschrijft, met deze gevolgen, is ongeschikt voor dat werk. Simpel zat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar dat pleit Thijs niet vrij wat mij betreft. Vind het sowieso een veel te groot risico om deze halve gare vrij rond te laten lopen als 'n verkeerd pilletje of een niet ingenomen pilletje drie mensenlevens kost.
Hier was die zwaar onder invloed van drank en drugs en gebruikte hij geen medicatie, mooie framing weer.quote:Op donderdag 17 februari 2022 11:25 schreef Tengano het volgende:
[..]
Dit doet een psychopaat niet @:Za :
[ twitter ]
Eerst iemand stijf van de stress vermoorden, dan vanuit alle spanning de boel bij jezelf kapot trappen en danquote:Op donderdag 17 februari 2022 11:58 schreef ootjekatootje het volgende:
Daarnaast lees ik net bij Saskia Belleman dat hij na de eerste moord naar huis ging en daar de badkamermeubel intrapte. Maar vervolgens gezellig gaat uiteten met een vriendin…
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |