Maak er een orkest vanquote:Op donderdag 17 februari 2022 09:29 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Schaatsen als een dweil is trouwens ook geen garantie voor succes
DE STREEP. ZE BLIJFT ER VOOR!quote:Op donderdag 17 februari 2022 09:22 schreef AgnesGru het volgende:
Wat zetten we op de bingo vandaag?
Het verhaal van Bowe
De sleutel
De schaatsen worden strak aangetrokken
Contact met ijs
Even bewaren dit.quote:Op donderdag 17 februari 2022 09:22 schreef AgnesGru het volgende:
Wat zetten we op de bingo vandaag?
Het verhaal van Bowe
De sleutel
De schaatsen worden strak aangetrokken
Contact met ijs
Succes!!quote:Op donderdag 17 februari 2022 09:32 schreef Mansjester het volgende:
Jongens ik word vandaag gebeld of ik word aangenomen voor nieuwe baan. Duim voor me
Ik zal voor je bidden.quote:Op donderdag 17 februari 2022 09:32 schreef Mansjester het volgende:
Jongens ik word vandaag gebeld of ik word aangenomen voor nieuwe baan. Duim voor me
Bondscoach bij de KNSB? Kom op hè!quote:Op donderdag 17 februari 2022 09:32 schreef Mansjester het volgende:
De een gaat z'n hele leven werken en de ander blijft thuis.quote:Op donderdag 17 februari 2022 09:32 schreef Mansjester het volgende:
De binnenbaan of de buitenbaan?quote:Op donderdag 17 februari 2022 09:32 schreef Mansjester het volgende:
Schaatsbaan, atletiekbaan?quote:Op donderdag 17 februari 2022 09:32 schreef Mansjester het volgende:
@Svenquote:Op donderdag 17 februari 2022 09:33 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
De binnenbaan of de buitenbaan?
Eat that Oral Sexquote:Op donderdag 17 februari 2022 09:31 schreef AllesKaputt het volgende:
Sandrine Tas is een anagram van Satan's Diner
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |