Oei oei oei oei oei oei oei oeiquote:Op donderdag 17 februari 2022 09:22 schreef AgnesGru het volgende:
Wat zetten we op de bingo vandaag?
Het verhaal van Bowe
De sleutel
De schaatsen worden strak aangetrokken
Contact met ijs
Nee, maar als eerste na de dweil wel een nadeel.quote:Op donderdag 17 februari 2022 09:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
:Als laatste voor de dweil is een voordeel?
Amerikaanse pakkenquote:Op donderdag 17 februari 2022 09:22 schreef AgnesGru het volgende:
Het verhaal van Bowe
De sleutel
Contact met ijs
https://www.bing.com/vide(...)0FDA4BE7CC&FORM=VIREquote:Op donderdag 17 februari 2022 09:25 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Oei oei oei oei oei oei oei oei
Niet helemaal maar wel beter dan na denk ik.quote:Op donderdag 17 februari 2022 09:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Maar als laatste voor de dweil wel?
Schaatsen als een dweil is trouwens ook geen garantie voor succesquote:Op donderdag 17 februari 2022 09:26 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Nee, maar als eerste na de dweil wel een nadeel.
Maak er een orkest vanquote:Op donderdag 17 februari 2022 09:29 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Schaatsen als een dweil is trouwens ook geen garantie voor succes
DE STREEP. ZE BLIJFT ER VOOR!quote:Op donderdag 17 februari 2022 09:22 schreef AgnesGru het volgende:
Het verhaal van Bowe
De sleutel
Contact met ijs
Even bewaren dit.quote:Op donderdag 17 februari 2022 09:22 schreef AgnesGru het volgende:
Het verhaal van Bowe
De sleutel
Contact met ijs
Succes!!quote:Op donderdag 17 februari 2022 09:32 schreef Mansjester het volgende:
Jongens ik word vandaag gebeld of ik word aangenomen voor nieuwe baan. Duim voor me
Ik zal voor je bidden.quote:Op donderdag 17 februari 2022 09:32 schreef Mansjester het volgende:
Jongens ik word vandaag gebeld of ik word aangenomen voor nieuwe baan. Duim voor me
Bondscoach bij de KNSB? Kom op hè!quote:Op donderdag 17 februari 2022 09:32 schreef Mansjester het volgende:
De een gaat z'n hele leven werken en de ander blijft thuis.quote:Op donderdag 17 februari 2022 09:32 schreef Mansjester het volgende:
De binnenbaan of de buitenbaan?quote:Op donderdag 17 februari 2022 09:32 schreef Mansjester het volgende:
Schaatsbaan, atletiekbaan?quote:Op donderdag 17 februari 2022 09:32 schreef Mansjester het volgende:
@Svenquote:Op donderdag 17 februari 2022 09:33 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
De binnenbaan of de buitenbaan?
Eat that Oral Sexquote:Op donderdag 17 februari 2022 09:31 schreef AllesKaputt het volgende:
Sandrine Tas is een anagram van Satan's Diner
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |