Wel op de EK afstanden, toen reed ze 1:13.60. Stavanger en Tomaszow zijn denk ik ook niet heel goede referentiepunten.quote:Op woensdag 16 februari 2022 23:00 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, met uitzondering van die bizar snelle 1:13.15 op het NK met goeie omstandigheden is het haar nog niet gelukt om onder de 1:14 te rijden op laagland dit seizoen.
Dit is wel een snelle baan, maar ze heeft geen hulp op de laatste kruising én de laatste buitenbocht. Daar kan ze nog veel tijd gaan verliezen.
Wat zijn incels ?quote:Op donderdag 17 februari 2022 07:01 schreef Bugno3 het volgende:
Oh god, de incels hebben dit topic ook weer gevonden en zijn Jutta, die net iets meer charisma heeft dan normale boerse schaatsters, alweer naar een deceptie aan het praten
In deze vorm zie ik herzog vs wust wel voor P3quote:Op woensdag 16 februari 2022 21:14 schreef Montov het volgende:
Takagi, Leerdam en toch Bowe. Bowe niet in supervorm, maar goed genoeg voor podium.
Fatkulina, Golikova, Wust en Herzog ook niet kansloos trouwens.
Margot is al even gestopt hoor.quote:Op donderdag 17 februari 2022 07:52 schreef SilverEyes het volgende:
Ik gun Boer echt enorm een individuele olympische medaille. Hopelijk zit het erin vandaag!
Als je dit al incelpraat noemt.quote:Op donderdag 17 februari 2022 07:01 schreef Bugno3 het volgende:
Oh god, de incels hebben dit topic ook weer gevonden en zijn Jutta, die net iets meer charisma heeft dan normale boerse schaatsters, alweer naar een deceptie aan het praten
Ik zie meer weebos met een asian wife fetisj in dit topic.quote:Op donderdag 17 februari 2022 07:01 schreef Bugno3 het volgende:
Wat is weebos ?quote:Op donderdag 17 februari 2022 08:10 schreef superniger het volgende:
[..]
Ik zie meer weebos met een asian wife fetisj in dit topic.
Stomme autocorrectquote:Op donderdag 17 februari 2022 07:54 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Margot is al even gestopt hoor.
Is dat moeilijker dan ?quote:Op donderdag 17 februari 2022 08:36 schreef borisz het volgende:
Tijd voor Jutta of Ireen om een Timmertje te gaan doen, vanaf de buitenbaan starten en winnen. Timmer was de laatste in 2006 Olympisch kampioen die vanaf de buitenbaan won.
Ah daar issie weerquote:Op woensdag 16 februari 2022 12:20 schreef PzKpfw het volgende:
Als Jutta de tijd die ze heeft besteed aan d'r socials had gebruikt om te trainen had ze wellicht kans gemaakt op medailles.
De NOS weet dat niet meer. Dus het wordt Leerdam!quote:Op donderdag 17 februari 2022 08:45 schreef Remco het volgende:
Met 37.2 op de 500 en 1.53 op de 1500 meter heeft Takagi geen enkel excuus.
Wil je zo graag van Wüst af?quote:Op donderdag 17 februari 2022 08:54 schreef Caland het volgende:
Ik kijk al de hele olympische winterspelen uit naar deze dag.
@:zipportal
quote:Op donderdag 17 februari 2022 08:54 schreef Caland het volgende:
Ik kijk al de hele olympische winterspelen uit naar deze dag.
@:zipportal
quote:Op donderdag 17 februari 2022 08:51 schreef Caland het volgende:
Hoelaat begint dat geintje? Dan kom ik ook even gloryhunten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |