quote:Op woensdag 16 februari 2022 11:49 schreef Dale__Cooper het volgende:
Rit 4 heeft wel potentie voor een:
Oppassen dat je dan niet gediskwalificeerd wordtquote:Op woensdag 16 februari 2022 11:49 schreef Dale__Cooper het volgende:
quote:Op woensdag 16 februari 2022 11:49 schreef Dale__Cooper het volgende:
Ik ook, zou wel mooi zijn als ze ook op de 1000 op het podium komt.quote:Op woensdag 16 februari 2022 11:46 schreef TheVulture het volgende:
Los van Leerdam verwacht ik ook wel wat van Wust
Om vast weer 2e te wordenquote:Op woensdag 16 februari 2022 11:57 schreef EinarBoe het volgende:
Dit oogt een gunstige loting voor eenieder die Miho Takagi hier naar de winst wil zien glijden
Dan pakt ze goud met afstandquote:Op woensdag 16 februari 2022 11:47 schreef BasEnAad het volgende:
Zou mooi zijn als Antwanet haar chagrijn om zou kunnen zetten in snelheid.
Ze heeft nog steeds kans op medailles, kun je nagaan hoe snel ze anders was geweest!quote:Op woensdag 16 februari 2022 12:20 schreef PzKpfw het volgende:
Als Jutta de tijd die ze heeft besteed aan d'r socials had gebruikt om te trainen had ze wellicht kans gemaakt op medailles.
Ze willen geen Taiwanese na de dweil in de belangrijke ritten.quote:Op woensdag 16 februari 2022 11:16 schreef Dale__Cooper het volgende:
Wel apart dat ze dweil niet in het midden van het programma doen.
Inderdaad een ideale loting voor Takagi, die op de straalmotor voorbij Golikova op de laatste kruising. Leerdam kruist denk ik al wel over Goetz bij de eerste kruising.
Maar ze verdoet geen tijd meer aan Koen de laatste weken.quote:Op woensdag 16 februari 2022 12:20 schreef PzKpfw het volgende:
Als Jutta de tijd die ze heeft besteed aan d'r socials had gebruikt om te trainen had ze wellicht kans gemaakt op medailles.
Jutta lijkt me gewoon prima in vorm, die 500m was echt primaquote:Op woensdag 16 februari 2022 12:20 schreef PzKpfw het volgende:
Wat een grootheidquote:Op woensdag 16 februari 2022 19:07 schreef franklop het volgende:
De laatste van Ireen!
Die op de grote toernooien in totaal 36 goud, 31 zilver en 7 keer brons pakte , waarvan 15/15/1 op WK afstanden ook
Totdat ze er straks in 2026 ook gewoon weer bij isquote:Op woensdag 16 februari 2022 19:07 schreef franklop het volgende:
De laatste van Ireen!
Die op de grote toernooien in totaal 36 goud, 31 zilver en 7 keer brons pakte , waarvan 15/15/1 op WK afstanden ook
Moet ze wel de inhoud hebben om het vol te houden, dat had ze verder in het seizoen nog niet zo vaak.quote:Op woensdag 16 februari 2022 19:17 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Jutta lijkt me gewoon prima in vorm, die 500m was echt prima
Maar die heeft ze?quote:Op woensdag 16 februari 2022 22:45 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Moet ze wel de inhoud hebben om het vol te houden, dat had ze verder in het seizoen nog niet zo vaak.
Dat speelt toch enkel op de 1500?quote:Op woensdag 16 februari 2022 22:45 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Moet ze wel de inhoud hebben om het vol te houden, dat had ze verder in het seizoen nog niet zo vaak.
Weet hij veel.quote:Op woensdag 16 februari 2022 22:52 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat speelt toch enkel op de 1500?
Valt wel mee toch? Ze heeft elke 1000m in Thialf overtuigend gewonnen. Wel maar 1x tegen een internationaal veld, maar goed. Ik denk dat Tomaszow en Stavanger, maar ook die hooglandbanen geen goede afspiegeling vormen van de verhoudingen.quote:Op woensdag 16 februari 2022 22:45 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Wel op de EK afstanden, toen reed ze 1:13.60. Stavanger en Tomaszow zijn denk ik ook niet heel goede referentiepunten.quote:Op woensdag 16 februari 2022 23:00 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, met uitzondering van die bizar snelle 1:13.15 op het NK met goeie omstandigheden is het haar nog niet gelukt om onder de 1:14 te rijden op laagland dit seizoen.
Dit is wel een snelle baan, maar ze heeft geen hulp op de laatste kruising én de laatste buitenbocht. Daar kan ze nog veel tijd gaan verliezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |