abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 15 februari 2022 @ 14:35:13 #2
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_203673876
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 14:16 schreef JJ76 het volgende:

[..]
Heb dit op mijn werk met enkele collega's meermaals geprobeerd. Ik geeft aan hun keuze te respecteren en geen zin te hebben hierover in discussie te gaan.

Hun reactie: ja is goed laten we dat doen, koffie? .... nog voor de koffiebeker gevuld is..... maar.... vaccinatieschade, WEF, big pharma, Rutte, blablabla (daar gaan we weer......).
Die personen verhuizen in dat geval bij mij van de categorie 'elkaar respecteren' naar de categorie 'blocked' en dat maak ik ze dan kenbaar ook...
pi_203675171
Liefde, vrijheid, geen dictatuur!
https://www.ad.nl/rotterd(...)gelrellen~af6608b83/
pi_203675632
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 16:39 schreef AchJa het volgende:
Hoe gaan de wapies dit nou spinnen? Er lag toch niemand door of met covid in de ziekenhuizen? Dat was toch allemaal fakenews?

[ twitter ]
"Artsen hebben gefraudeerd met het papier werk, ze krijgen ¤1000,- per Corona opname" Zoiets zal het wel worden....
Mad "Mondhoek" Max aanhoudingscounter 2022: 4
pi_203675686
quote:
quote:
De actie ‘Free Ruud schadevergoeding’ is volgens de initiatiefnemers bedoeld als een ‘financieel steuntje in de rug voor onze strijder Ruud’.
Manmanman... :')

quote:
Geen spijt

V., die in de MMA-wereld bekend staat onder de naam 'Destroy', is de opvallendste van de veroordeelde relschoppers. Hij nam op de Coolsingel drie politievoertuigen onder handen: de in het zwart gehulde dertiger bekogelde ze met een brandblusser, fiets en tafelblad. Tijdens zijn zitting zei hij nergens spijt van te hebben en gaf hij, tot verbazing van de aanwezigen, zelfs toe dat hij genoten had van de rellen. ,,Het was mooi om daar eensgezind samen te staan.''

De dertiger, die aan een illegaal kooigevecht meedeed als 'Feyenoord Rotterdam Hooligan'
Fijne vent ook... :')
pi_203675860
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 16:41 schreef spoilert het volgende:

[..]
"Artsen hebben gefraudeerd met het papier werk, ze krijgen ¤1000,- per Corona opname" Zoiets zal het wel worden....
Dat is het toch al een tijdje? Wappiehuisarts Els van Veen roeptoetert al enige tijd dat huisartsen geld krijgen om als doodsoorzaak corona op te geven bij overledenen terwijl ze dat niet hadden. Tot grote ergernis van de niet-wappiehuisartsen.
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
pi_203675868
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 16:45 schreef AchJa het volgende:

[..]
[..]
Manmanman... :')
[..]
Fijne vent ook... :')
Dat illegale gevecht
pi_203675875
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 16:45 schreef AchJa het volgende:

[..]
[..]
Manmanman... :')
[..]
Fijne vent ook... :')
Die heeft een tikkie te veel gekregen.
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
  dinsdag 15 februari 2022 @ 17:02:02 #10
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_203675884
Voor het geval sommige mensen de goede oude tijd met de QR code al weer snel zullen vergeten...



;)
pi_203676162
Ow ja heb we vanavond nog een lawaaiprotest of is het al Victorie voor den wappen?
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
pi_203676291
quote:
10s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 17:21 schreef AchJa het volgende:

[..]
Hij kreeg iig een flink pak slaag! :D

Hier moest ik keihard om lachen... _O-

[ afbeelding ]
Ja mooi heh! Bonkie! _O- Simpel figuur ook.
pi_203676309
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 17:30 schreef JohnWickPic het volgende:

[..]
Ja mooi heh! Bonkie! _O- Simpel figuur ook.
ja hij kijkt niet al te snugger uit z'n ogen.
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
pi_203676310
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 17:21 schreef Charmian het volgende:
Ow ja heb we vanavond nog een lawaaiprotest of is het al Victorie voor den wappen?
In het #COR hoekje hier op Fok! komen de usual suspects weer superlatieven te kort om wat te vinden van mensen die vraagtekens zetten bij het volledig afschaffen van de regels... _O-

Ergens ook wel begrijpelijk natuurlijk na 2 jaar zelf de wappie uithangen waar hoon en spot terecht hun deel waren... Nu komt de "wraak"... Gelukkig vinden ze van zichzelf dat ze aan de "juiste kant van de geschiedenis" gestaan hebben... :') _O-

De tribunalen zullen wel volgen en ze zouden met liefde mensen kaal gaan scheren nu...

[ Bericht 2% gewijzigd door AchJa op 15-02-2022 18:06:07 ]
pi_203676333
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 17:21 schreef Charmian het volgende:
Ow ja heb we vanavond nog een lawaaiprotest of is het al Victorie voor den wappen?
Er zal vast wel wat staan. Ook zijn de hardcore wappies nog niet klaar. Die hebben het al over de nieuwe wet en verplichtingen voor een volgende pandemie en alle WEF/WHO plannen, dus we zijn er nog niet hoor.
  User die overal opduikt 2022 dinsdag 15 februari 2022 @ 17:34:51 #17
186611 Haags
pi_203676346
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 17:21 schreef Charmian het volgende:
Ow ja heb we vanavond nog een lawaaiprotest of is het al Victorie voor den wappen?
Ik weet niet hoe het elders is maar het weer in Den Haag is zwaar KUT. Denk niet dat er iemand zin heeft om in de zeikregen te gaan staan.
Zonder wrijving geen glans
pi_203676364
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 16:39 schreef AchJa het volgende:
Hoe gaan de wapies dit nou spinnen? Er lag toch niemand door of met covid in de ziekenhuizen? Dat was toch allemaal fakenews?

[ twitter ]
Is toch niet zo moeilijk? Die cijfers zijn fake.
pi_203676495
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 17:35 schreef Zwoerd het volgende:

[..]
Is toch niet zo moeilijk? Die cijfers zijn fake.
Pas geleden proberen uit te leggen dat die ziekenhuis cijfers van Omtzigt perfect lieten zien dat vaccinatie werkt.

Antw: ja altijd dat gelul over statistiek van "jullie", ze werken niet voor iedereen dus werken helemaal niet (uitleg dat met die redenatie je ook kan zeggen dat autogordels niet werken werdt niet begrepen). Maar hij gaf me wel het inzicht over hoe wappies onderzoek doen... "je moet het willen zien".

Mss moet ik het advies van vrouwlief opvolgen en geen discussie meer aangaan met ze..
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | https://mdj-stek.nl
pi_203676549
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 17:34 schreef Haags het volgende:

[..]
Ik weet niet hoe het elders is maar het weer in Den Haag is zwaar KUT. Denk niet dat er iemand zin heeft om in de zeikregen te gaan staan.
Goffer ja, en tussen de middag zat ik nog tegen een zonnetje en blauwe lucht aan te kijken. Toen ik naar huis ging was het ineens bar en boos.
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
pi_203676574
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 17:44 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]
Pas geleden proberen uit te leggen dat die ziekenhuis cijfers van Omtzigt perfect lieten zien dat vaccinatie werkt.

Antw: ja altijd dat gelul over statistiek van "jullie", ze werken niet voor iedereen dus werken helemaal niet (uitleg dat met die redenatie je ook kan zeggen dat autogordels niet werken werdt niet begrepen). Maar hij gaf me wel het inzicht over hoe wappies onderzoek doen... "je moet het willen zien".

Mss moet ik het advies van vrouwlief opvolgen en geen discussie meer aangaan met ze..
'Je moet het willen zien...maar wel zelluf onderzoek doen' :')
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
pi_203676623
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 17:47 schreef Charmian het volgende:

Toen ik naar huis ging was het ineens bar en boos.
Liep die in een onesie? (haha)
pi_203676711
Je verwacht het niet... Delen, delen, delen!

pi_203676996
quote:
Hadden ze toch bijna een luik gevonden waar 16-jarige pizzabezorgers in werden gegooid...

quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 17:58 schreef JohnWickPic het volgende:
Je verwacht het niet... Delen, delen, delen!

[ afbeelding ]
Zoals ik al zei, zal een klein deel blij zijn met de feestjes die weer kunnen plaatsvinden. Het grootste deel blijft woest of denkt als afgekeurde hooligans een staatsgreep te kunnen plegen door elkaar te omhelzen en met de smartphone wat filmpjes te maken.
pi_203677100
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 17:44 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]
Pas geleden proberen uit te leggen dat die ziekenhuis cijfers van Omtzigt perfect lieten zien dat vaccinatie werkt.

Antw: ja altijd dat gelul over statistiek van "jullie", ze werken niet voor iedereen dus werken helemaal niet (uitleg dat met die redenatie je ook kan zeggen dat autogordels niet werken werdt niet begrepen). Maar hij gaf me wel het inzicht over hoe wappies onderzoek doen... "je moet het willen zien".

Mss moet ik het advies van vrouwlief opvolgen en geen discussie meer aangaan met ze..
Ik ben toch benieuwd hoe die andere statistiek eruitziet. Eerder had je die soevereine beweging, waarin Johan Oldenkamp met zijn ‘heelheidswetenschappen’ probeerde alles wat krom is, recht te praten - zoek hem zelf even op in de bibliotheek.
Met horoscopen trekken, eigen numerologie en anekdotische getuigenverklaringen weet hij aan te tonen dat ufo’s bestaan, de koninklijke familie is verruild met kinderen in de omgeving van de paleizen, bepaalde politici - daarissieweer - satanisch misbruik bedrijven en dat het Vaticaan dan weer wel, dan weer niet de totale macht heeft, al naar gelang het hem uitkomt.
Dus ja, zoiets. Tel de cijfers van je geboortedatum op, haal die uitkomst uit elkaar en vermenigvuldig en deel net zo lang, desnoods door de cijfers van je kentekenplaat, tot je 666 krijgt.
pi_203677148
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 18:24 schreef Magister_Artium het volgende:

[..]
Ik ben toch benieuwd hoe die andere statistiek eruitziet. Eerder had je die soevereine beweging, waarin Johan Oldenkamp met zijn ‘heelheidswetenschappen’ probeerde alles wat krom is, recht te praten - zoek hem zelf even op in de bibliotheek.
Met horoscopen trekken, eigen numerologie en anekdotische getuigenverklaringen weet hij aan te tonen dat ufo’s bestaan, de koninklijke familie is verruild met kinderen in de omgeving van de paleizen, bepaalde politici - daarissieweer - satanisch misbruik bedrijven en dat het Vaticaan dan weer wel, dan weer niet de totale macht heeft, al naar gelang het hem uitkomt.
Dus ja, zoiets. Tel de cijfers van je geboortedatum op, haal die uitkomst uit elkaar en vermenigvuldig en deel net zo lang, desnoods door de cijfers van je kentekenplaat, tot je 666 krijgt.
_O- _O_
pi_203677160
Gaan die lui vanavond weer demonstreren?
Twiddel
pi_203677184
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 17:58 schreef JohnWickPic het volgende:
Je verwacht het niet... Delen, delen, delen!

[ afbeelding ]
De tering _O-
Alles mag weer en gaat weer open maar het is weer niet genoeg voor onze wappies :')
Waarom emigreren die lui niet gewoon als alles zo oneerlijk hier is.
Twiddel
pi_203677210
quote:
Ook een paar van die reacties:

quote:
Mandy Tulp-Sijm
En je denkt echt dat je een eerlijk antwoord krijgt als je belt? Kerstbomenluik, en zo geloofwaardig als de kerstman.🙈🤦🏼‍♀️
:') _O-
pi_203677275
Blijft het wel goed gaan met de wappen? Na 2,5 jaar elk weekend een beetje aandacht te hebben gekregen, is dat na volgende week opeens voorbij. Je kunt je voorstellen dat de nep-veteranen, nep-zorgmedewerkers en al die andere mafketels nog verder in verval raken als blijkt dat hun nieuwe vriendenclubje zal verwateren.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 15 februari 2022 @ 18:37:10 #32
54593 crew  Olga
Cheese
pi_203677301
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 18:35 schreef spectrumanalyser het volgende:
Blijft het wel goed gaan met de wappen? Na 2,5 jaar elk weekend een beetje aandacht te hebben gekregen, is dat na volgende week opeens voorbij. Je kunt je voorstellen dat de nep-veteranen, nep-zorgmedewerkers en al die andere mafketels nog verder in verval raken als blijkt dat hun nieuwe vriendenclubje zal verwateren.
Ze verzinnen wel iets nieuws
Genealogie: Niet alleen voor oude knarren
pi_203677343
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 18:35 schreef spectrumanalyser het volgende:
Blijft het wel goed gaan met de wappen? Na 2,5 jaar elk weekend een beetje aandacht te hebben gekregen, is dat na volgende week opeens voorbij. Je kunt je voorstellen dat de nep-veteranen, nep-zorgmedewerkers en al die andere mafketels nog verder in verval raken als blijkt dat hun nieuwe vriendenclubje zal verwateren.
Ik het idee dat die "veteranen" hun clubje gewoon laten bestaan. Die ontlenen hun hele bestaan en identiteit daaruit... _O-
pi_203677344
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 18:37 schreef Olga het volgende:

[..]
Ze verzinnen wel iets nieuws
Hebben ze al... de klimaatverandering hoax..
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | https://mdj-stek.nl
pi_203677684
Alleen kikker staat er?
twitter
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_203677867
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 17:52 schreef JohnWickPic het volgende:

[..]
Liep die in een onesie? (haha)
Gawd je zou die malloten tegenkomen...
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 15 februari 2022 @ 19:13:59 #38
54593 crew  Olga
Cheese
pi_203678066
twitter


:')
Genealogie: Niet alleen voor oude knarren
pi_203678091
quote:
10s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 19:09 schreef AchJa het volgende:
1G...

Wappies weer mad genot! *O*
Dan is de fakkeltocht van morgen en vrijdag toch niet voor niets :') :|W
Krultangmeisje Raisa/Vlaardingerbroek loeikwaad in 3...2...1.....
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_203678272
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 19:01 schreef spectrumanalyser het volgende:
Alleen kikker staat er?
[ twitter ]
Wat doet ze daar dan ook in d'r uppie...iedereen is bij de Kazernestraat :D
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
pi_203678296
Ik dacht eerst dat het wel mee zou vallen met die beloftes en versoepelingen. Maar ik zie nu wel dat het Ernst is.

:+
Het is koud, het is guur....
pi_203678299
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 19:21 schreef Charmian het volgende:

[..]
Wat doet ze daar dan ook in d'r uppie...iedereen is bij de Kazernestraat :D
Ah, vanwege de verbouwing van het binnenhof is de vergadering van het kabinet op de Kazernestraat.
Tja, het blijft wel kikker, he.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_203678357
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 19:14 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]
Dan is de fakkeltocht van morgen en vrijdag toch niet voor niets :') :|W
Krultangmeisje Raisa/Vlaardingerbroek loeikwaad in 3...2...1.....
FvD gaat niet rusten!

twitter


:')
pi_203678620
quote:
10s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 19:25 schreef AchJa het volgende:

[..]
FvD gaat niet rusten!

[ twitter ]

:')
Ik mis de tribunalen?
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_203678674
Woord van het jaar wordt: "ontwappening".
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  dinsdag 15 februari 2022 @ 19:36:12 #47
487228 Draak31
Een jonge frisse vent
pi_203678684
quote:
10s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 19:25 schreef AchJa het volgende:

[..]
FvD gaat niet rusten!

[ twitter ]

:')
Gek he dat de versoepelingen tijdelijk waren als de situatie ineens weer excessief in ernst toeneemt. God wat een club mongolen zijn dat. Klote wappies.
pi_203678702
twitter
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_203678809
Ik zei toch dat het nog niet over is met wappies... en als covid-19 helemaal overwonnen is dan vinden ze die demowereld zo mooi en prachtig dat ze gewoon verder gaan als gele hesjes, et cetera.

En fuck dat gelul steeds met al 2 jaar lang... 2 jaar geleden was er nog niets aan de hand in Nederland, de eerste patient was er misschien al maar de ziekenhuizen en al dat gedoe en de beelden van die IC-bus, maatregelen, hamsteren, de wcpapieroorlog dat was allemaal in Maart. Er is in heel februari 2020 geen demo geweest en wellicht zelfs de maand daarna ook niet. Sommige denken al 3 jaar in een coronapandemie te zitten.
pi_203678858
Oh ja, Niet vergeten.. morgen is het de 16e.. Tinus uitzetdag.
  dinsdag 15 februari 2022 @ 19:44:05 #52
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_203678872
Toch jammer dat die QR-code eruit gaat. Het is veel gezelliger in de kroeg zonder wappies.
pi_203678905
Ik weet hier weinig van, maar las het bijschrift 'lawaaiprotest'
anonieme razernist
pi_203678909
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 19:40 schreef AchJa het volgende:

[..]
Wat hebben andere landen precies te maken met de Nederlandse grondwet?
Misschien dat onze regering onze grondrechten opzij heeft geschoven om geel of oranje op de kaart te worden zodat er makkelijker naar het buitenland gereisd kon worden? Globalisering ging voor op grondrechten in afweging die de hunne helemaal niet was. .
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_203678958
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 19:44 schreef Hexagon het volgende:
Toch jammer dat die QR-code eruit gaat. Het is veel gezelliger in de kroeg zonder wappies.
Ja, had voor mij ook nog wel een jaartje gehandhaafd mogen blijven, als was het alleen maar om dat volk te jennen.
anonieme razernist
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 15 februari 2022 @ 19:48:03 #56
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_203678988
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 19:43 schreef JohnWickPic het volgende:
Oh ja, Niet vergeten.. morgen is het de 16e.. Tinus uitzetdag.
Gaat dat nog door dan?

Hij moest toch tijdelijk zijn huis uit omdat ze bij hem gingen verbouwen? :')
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_203678996
twitter
pi_203679029
quote:
7s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 19:37 schreef Aether het volgende:
[ twitter ]
Dat fotootje van Els van Veen is 100% zo'n random gegenereerde AI foto. Dat mensen daar in trappen :')
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_203679033
de hele wappie2wappie-markt is zojuist ingestort.
geen Suzanne de Grijs wappienation meer. niemand meer die nu nog een stapeltje wappiestickers besteld.
of een bekraste gele paraplu....

en maar blijven volhouden dat 't met de gemeenteraadsverkiezingen te maken heeft. Alsof die Hart voor de vrijheid-wappies in zoveel gemeenten meedoen. Dacht dat 't een handjevol gemeenten waren, waaronder Alkmaar en Hilversum.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_203679058
quote:
84s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 19:48 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Gaat dat nog door dan?

Hij moest toch tijdelijk zijn huis uit omdat ze bij hem gingen verbouwen? :')
Er was toch uitspraak gedaan, daarom was die donatieactie ook nutteloos. Afgelopen zaterdag zijn nog bankrekeningen bevroren. We gaan het zien morgen, met een beetje mazzel komt die Togalul gitaar spelen.
pi_203679077
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 19:49 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]
Dat fotootje van Els van Veen is 100% zo'n random gegenereerde AI foto. Dat mensen daar in trappen :')
:')
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_203679141
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_203679276
Ik hoor ook dat het retedruk is op de Kazernestraat, met agenten dan heh.. voor de rest staat Bianca, Steffie en een handvol volhouders er. Hoe zal dat morgen gaan met de fakkeltochten in het land, stormpje erbij.. gezellig.
pi_203679381
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 19:56 schreef JohnWickPic het volgende:
Ik hoor ook dat het retedruk is op de Kazernestraat, met agenten dan heh.. voor de rest staat Bianca, Steffie en een handvol volhouders er. Hoe zal dat morgen gaan met de fakkeltochten in het land, stormpje erbij.. gezellig.
Steffie was toch gekapt?
pi_203679488
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 19:58 schreef AchJa het volgende:

[..]
Steffie wss toch gekapt?
zoals ik het begrijp is ze er uit gestuurd bij Onrechttv. Geen idee wie die Cynthia is, blijkbaar zit die hoog op de apenrots van Wappelonië.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_203679495
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 19:58 schreef AchJa het volgende:

[..]
Steffie was toch gekapt?
Met onrechtTV ja, ze gaat natuurlijk wel door met strijden. Vooral voor de kinderen.
pi_203679548
https://www.facebook.com/(...)eos/1147113092764950

De gebruikelijke strijders, mooie opkomst.
pi_203680015
Puberwappie, Steffi en Marco stonden op de Kazernestraat.
Daar komt Marco dan heel voor uit IJmuiden.
4 minuten video, plus nog een 43 seconde soortvan willekeurig beeld.
Geen idee waar de rest vandaan komt, vast ook niet om de hoek....
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_203680064
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 20:18 schreef spectrumanalyser het volgende:
Puberwappie, Steffi en Marco stonden op de Kazernestraat.
Daar komt Marco dan heel voor uit IJmuiden.
4 minuten video, plus nog een 43 seconde soortvan willekeurig beeld.
Geen idee waar de rest vandaan komt, vast ook niet om de hoek....
Bianca is de vriendin van Marco. Bjorn stond er ook die komt uit Den Haag, Arthur volgens mij ook en anders redelijk uit de buurt, Ben komt uit Rotterdam. Maar die figuren die hebben ook allemaal vrienden door het hele land waar ze kunnen blijven hangen joh.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 15-02-2022 20:27:13 ]
pi_203680275
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 20:03 schreef JohnWickPic het volgende:
https://www.facebook.com/(...)eos/1147113092764950

De gebruikelijke strijders, mooie opkomst.
‘Ohhhh Ik ga stuk’ weer aangekruist op de bingokaart.
  dinsdag 15 februari 2022 @ 20:32:14 #71
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits' La
pi_203680306
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 19:44 schreef Hexagon het volgende:
Toch jammer dat die QR-code eruit gaat. Het is veel gezelliger in de kroeg zonder wappies.
Jouw aanwezigheid maakt een kroeg per definitie al ongezellig.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_203682700
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 19:49 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]
Dat fotootje van Els van Veen is 100% zo'n random gegenereerde AI foto. Dat mensen daar in trappen :')
Gelukkig niet mijn huisarts, maar deze Els is een echte els.
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
pi_203682762
Briefje van Eline uit de nor, ze heeft zelfs een wakkere bewaarder....

twitter


Kwalbert moest vandaag ook voor de rechter verschijnen, wat betreft de uitkomst is hij niet zo spraakzaam als tijdens zijn live streams....
Mad "Mondhoek" Max aanhoudingscounter 2022: 4
pi_203682827
Jongens, de derde wereldoorlog is begonnen.. Trump heeft alles vrijgegeven en gaat de komende tijd even los. Alles is op wikileaks gedumpt, Amerika gaat los. Aldus wappies, we gaan het zien..

https://www.facebook.com/(...)ts/10158536707381254

(15 januari naar buiten gekomen en er is geen FUCK gebeurd...)

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 15-02-2022 22:20:39 ]
  dinsdag 15 februari 2022 @ 22:21:23 #75
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_203682886
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 20:32 schreef PzKpfw het volgende:

[..]
Jouw aanwezigheid maakt een kroeg per definitie al ongezellig.
Alsof ie nog ergens binnenkomt, die wordt overal allang geweigerd omdat ie mensen die een moorkop bestelden voor bruinhemd heeft uitgemaakt :').
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  dinsdag 15 februari 2022 @ 22:23:22 #76
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_203682943
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 22:19 schreef JohnWickPic het volgende:
Jongens, de derde wereldoorlog is begonnen.. Trump heeft alles vrijgegeven en gaat de komende tijd even los. Alles is op wikileaks gedumpt, Amerika gaat los. Aldus wappies, we gaan het zien..

https://www.facebook.com/(...)ts/10158536707381254

(15 januari naar buiten gekomen en er is geen FUCK gebeurd...)
Ah, je hebt al toegevoegd dat het bericht van 15 januari is…
pi_203683092
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 22:19 schreef JohnWickPic het volgende:
Jongens, de derde wereldoorlog is begonnen.. Trump heeft alles vrijgegeven en gaat de komende tijd even los. Alles is op wikileaks gedumpt, Amerika gaat los. Aldus wappies, we gaan het zien..

https://www.facebook.com/(...)ts/10158536707381254

(15 januari naar buiten gekomen en er is geen FUCK gebeurd...)
Godsamme... :') _O-
pi_203683160
quote:
7s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 22:23 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Ah, je hebt al toegevoegd dat het bericht van 15 januari is…
Ze zijn overal aan het graven en zoeken naar iets om te bewijzen dat de elite niet gaat winnen. En een reden te verzinnen om hun hobby niet op te geven, tot dus aan mysterieuze "luiken" op de Dam aan toe.

Ondertussen begint Steffie te begrijpen dat haar mobieltje niet veilig is en wilt graag certificaten verwijderen of weten wat het zijn terwijl iets slimmere volgers haar al duidelijk maken dat als de overheid dingen wilt weten ze dat al weten en anders moet je eens naar het programma Hunted kijken en dat is nog maar het topje van de ijsberg.

Yep, welkom in de digitale controlemaatschappij.. we doen dit al meer dan 12 jaar. ^O^
pi_203683254
Wappiekrant de Volkskrant heeft er ook een hard hoofd in (of foreshadowed in naam van normalisering :9 ).

quote:
De coronapas zal nooit meer helemaal verdwijnen

Het kabinet zal dinsdagavond mogelijk het einde van het coronatoegangsbewijs aankondigen. Maar het gebruik ervan is al zo genormaliseerd in de samenleving dat de pas nooit meer helemaal zal weggaan.

Minister Dilan Yesilgöz-Zegerius (Justitie) schrijft dat de meerwaarde van die andere Tijdelijke wet is bewezen als deze éénmaal succesvol wordt ingezet. Want dan levert die immers een bijdrage aan het beschermen van de nationale veiligheid.

Hierin schuilt het misverstand.

Die redenatie gaat namelijk voorbij aan de precedentwerking, dat het oké is om buiten het strafrecht om maatregelen tegen mensen te nemen. Een wet staat nooit op zichzelf. Een wet kan maatregelen en gedrag normaliseren.

https://www.volkskrant.nl(...)ent&utm_content=free
Laten we verder ook niet vergeten dat ons kabinet, ondanks dat allang duidelijk was dat deze variant onschadelijk is én dat 2/3G voor geen meter helpt, gepoogd heeft 2G te introduceren. Het is nog maar de vraag of ze het niet gewoon ingevoerd en tot het eind der tijden gehandhaaft hadden in afwezigheid van de mate van (wappie)weerstand die we gezien hebben.

Oh, en de groep die dacht dat we met 1/2 jaar corona in één klap een nieuw systeem geïntroduceerd zouden zien, is een kleine minderheid. Het héle punt van de niet-zo-geheime ''Great Reset'' is nu juist dat het een langere-termijn visie is. ''This is ze decade of action".

[ Bericht 10% gewijzigd door Akathisia op 15-02-2022 22:48:35 ]
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_203683337
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 22:27 schreef AchJa het volgende:

[..]
Godsamme... :') _O-
Je hebt al eerder beelden gezien vandaag, er zijn er gewoon een hoop die flink hun hoofd hebben gestoten _O-
  dinsdag 15 februari 2022 @ 22:47:18 #81
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_203683656
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 22:29 schreef JohnWickPic het volgende:

[..]
Ze zijn overal aan het graven en zoeken naar iets om te bewijzen dat de elite niet gaat winnen. En een reden te verzinnen om hun hobby niet op te geven, tot dus aan mysterieuze "luiken" op de Dam aan toe.

Ondertussen begint Steffie te begrijpen dat haar mobieltje niet veilig is en wilt graag certificaten verwijderen of weten wat het zijn terwijl iets slimmere volgers haar al duidelijk maken dat als de overheid dingen wilt weten ze dat al weten en anders moet je eens naar het programma Hunted kijken en dat is nog maar het topje van de ijsberg.

Yep, welkom in de digitale controlemaatschappij.. we doen dit al meer dan 12 jaar. ^O^
Tsja, en maar denken dat de Corona app een track & trace middel is én blijft.
Ik heb het eerder al eens ergens gepost hier, die app heb je helemaal niet nodig om een profiel van iemand aan te leggen, als je dat al zou willen en voor zover het 'nodig' is. Zeker niet van iemand die z'n hele hebben en houwen ondoordacht online gooit…
pi_203683928
quote:
7s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 22:47 schreef MadMaster het volgende:
Tsja, en maar denken dat de Corona app een track & trace middel is én blijft.
Ik lees dit nooit. Er is een verschil tussen de implicaties een 'QR-app (systeem)'' en ''dataverzamelen''. Dataverzamelen op zichzelf geen probleem zónder een implementatie als een QR-systeem: een machtsmiddel waarbij de burger haar rechten moeten ''verdienen'' en waartoe de verzamelde data wordt gemeten aan de eisen v.d. staat.

[ Bericht 3% gewijzigd door Akathisia op 15-02-2022 23:10:03 ]
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_203684111
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 19:43 schreef JohnWickPic het volgende:
Oh ja, Niet vergeten.. morgen is het de 16e.. Tinus uitzetdag.
Op de dag na de persco van de versoepelingen, leuker kon die timing niet. Dit móét wel een complot zijn! :+
The only way you can be original, is to be yourself.
  dinsdag 15 februari 2022 @ 23:18:21 #84
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_203684233
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 22:56 schreef Complotwappie het volgende:

[..]
Ik lees dit nooit. Het verschil tussen de implicaties van wat je met een ''QR-app (systeem)'' en ''dataverzamelen'' zou kunnen is groot. Dataverzamelen op zichzelf geen probleem zónder een implementatie als een QR-systeem: een machtsmiddel waarbij de burger haar rechten moeten ''verdienen'' en waartoe de verzamelde data wordt gemeten aan de eisen v.d. staat.
Ik ken die stellingname over de app als track & trace methode wel degelijk en ook die over het 'opleggen' van het gebruik van de app als een machtsmiddel.

Ik beschouw het niet als machtsmiddel dat je moet 'verdienen', het is hooguit een middel ter identificatie van je status in bepaalde gevallen, op basis waarvan je een conclusie kan trekken. Een niet gevaccineerde die wel corona heeft gehad, krijgt immers ook een QR code. Daaraan wordt de conclusie verbonden dat de persoon niet (meer) vattelijk is voor het virus en dat deze gelijk gesteld is aan iemand die gevaccineerd is.

Ik zie dat niet als 'eisen van de staat', maar als uitgangspunt van de overheid die een verplichting heeft naar de samenleving. Of die conclusie/uitgangspunten nu nog steeds juist zijn, dat kan je betwisten en dat begrijp ik ook. Mits dat op een 'normale' en gefundeerde manier gebeurd. En dat is vaak totaal niet het geval.

Het is natuurlijk niet voor niks dat de QR code binnenkort nog maar beperkt noodzakelijk is. Voortschrijdend inzicht en andere omstandigheden maken dat mogelijk en ik juich dat alleen maar toe. De QR code is m.i. namelijk niet meer dan een middel en geen doel op zich…
pi_203684325
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 22:56 schreef Complotwappie het volgende:

[..]
Ik lees dit nooit. Er is een verschil tussen de implicaties een 'QR-app (systeem)'' en ''dataverzamelen''. Dataverzamelen op zichzelf geen probleem zónder een implementatie als een QR-systeem: een machtsmiddel waarbij de burger haar rechten moeten ''verdienen'' en waartoe de verzamelde data wordt gemeten aan de eisen v.d. staat.
We hebben de ov-chipkaart, waarmee men, als men het zou willen, precies na kan gaan met welke trein of bus je reist.
We hebben het elektronisch patiëntendossier, waarmee precies na te gaan is wat je mankeert.
We hebben whatsapp, waarmee behoorlijk veel correspondentie te traceren is.
We hebben smartphones met locatiefunctie, waardoor men zou kunnen zien waar je op welk moment bent (geweest).
We hebben camera’s op straat, waarmee je de halve dag in beeld bent.

En dan zou een QR-code nodig zijn om ons te volgen? :|W
pi_203684406
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 23:29 schreef Magister_Artium het volgende:
We hebben de ov-chipkaart, waarmee men, als men het zou willen, precies na kan gaan met welke trein of bus je reist.
We hebben het elektronisch patiëntendossier, waarmee precies na te gaan is wat je mankeert.
We hebben whatsapp, waarmee behoorlijk veel correspondentie te traceren is.
We hebben smartphones met locatiefunctie, waardoor men zou kunnen zien waar je op welk moment bent (geweest).
We hebben camera’s op straat, waarmee je de halve dag in beeld bent.

En dan zou een QR-code nodig zijn om ons te volgen? :|W
Nee dat is dus exact echt precies 1000% niet wat ik zeg.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_203684560
De intellectuele voorhoede verdwijnt langzaam maar zeker achter de tralies: https://nos.nl/artikel/24(...)ld-tot-twee-jaar-cel
anonieme razernist
pi_203684939
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 19:40 schreef AchJa het volgende:

[..]
Wat hebben andere landen precies te maken met de Nederlandse grondwet?
Het is een schande dat ze nog steeds arts mag zijn.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_203684942
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 19:44 schreef Hexagon het volgende:
Toch jammer dat die QR-code eruit gaat. Het is veel gezelliger in de kroeg zonder wappies.
Dat vind ik nu ook ik wil best wat moeite doen om dan jammerende wappies te zien omdat ze er niet in mogen zoals Thierry vorig jaar.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_203684959
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 23:29 schreef Magister_Artium het volgende:

[..]
We hebben de ov-chipkaart, waarmee men, als men het zou willen, precies na kan gaan met welke trein of bus je reist.
We hebben het elektronisch patiëntendossier, waarmee precies na te gaan is wat je mankeert.
We hebben whatsapp, waarmee behoorlijk veel correspondentie te traceren is.
We hebben smartphones met locatiefunctie, waardoor men zou kunnen zien waar je op welk moment bent (geweest).
We hebben camera’s op straat, waarmee je de halve dag in beeld bent.

En dan zou een QR-code nodig zijn om ons te volgen? :|W
Vergeet, FB, de AH bonuskaart, online winkelen enz niet.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
  woensdag 16 februari 2022 @ 07:51:52 #91
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_203685260
Ik heb een tijdje de achterlijke wappie scène niet meer gevolgd maar hoe staan de idioten nu tegenover deze versoepelingen ?
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  woensdag 16 februari 2022 @ 07:53:25 #92
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_203685272
quote:
2s.gif Op woensdag 16 februari 2022 00:10 schreef NoCigar het volgende:
De intellectuele voorhoede verdwijnt langzaam maar zeker achter de tralies: https://nos.nl/artikel/24(...)ld-tot-twee-jaar-cel
Dit zou het lot van elke staatssaboterende wappie moeten zijn.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_203685324
Hebben de wappies al iets nieuws gevonden?
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 16 februari 2022 @ 08:07:29 #94
426493 crew  PippenScottie
pi_203685343
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 22:29 schreef JohnWickPic het volgende:

[..]
Ze zijn overal aan het graven en zoeken naar iets om te bewijzen dat de elite niet gaat winnen. En een reden te verzinnen om hun hobby niet op te geven, tot dus aan mysterieuze "luiken" op de Dam aan toe.

Ondertussen begint Steffie te begrijpen dat haar mobieltje niet veilig is en wilt graag certificaten verwijderen of weten wat het zijn terwijl iets slimmere volgers haar al duidelijk maken dat als de overheid dingen wilt weten ze dat al weten en anders moet je eens naar het programma Hunted kijken en dat is nog maar het topje van de ijsberg.

Yep, welkom in de digitale controlemaatschappij.. we doen dit al meer dan 12 jaar. ^O^
Deze mensen hebben allemaal een facebook account toch?
pi_203685537
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2022 08:07 schreef PippenScottie het volgende:

[..]
Deze mensen hebben allemaal een facebook account toch?
Het merendeel wel ja, sommige niet met volledige of eigen naam maar dat maakt niet zoveel uit. En wie geen FB heeft zit wel op een ander platform, ze zijn nagenoeg allemaal online en traceerbaar.
pi_203686127
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 23:29 schreef Magister_Artium het volgende:

[..]
We hebben de ov-chipkaart, waarmee men, als men het zou willen, precies na kan gaan met welke trein of bus je reist.
We hebben het elektronisch patiëntendossier, waarmee precies na te gaan is wat je mankeert.
We hebben whatsapp, waarmee behoorlijk veel correspondentie te traceren is.
We hebben smartphones met locatiefunctie, waardoor men zou kunnen zien waar je op welk moment bent (geweest).
We hebben camera’s op straat, waarmee je de halve dag in beeld bent.

En dan zou een QR-code nodig zijn om ons te volgen? :|W
Niet om te volgen maar wel om uit te sluiten.
  woensdag 16 februari 2022 @ 09:44:30 #97
3542 Gia
User under construction
pi_203686275
quote:
0s.gif Op woensdag 16 februari 2022 07:51 schreef Scorpie het volgende:
Ik heb een tijdje de achterlijke wappie scène niet meer gevolgd maar hoe staan de idioten nu tegenover deze versoepelingen ?
Die stappen wel weer over op wat anders, stikstofbeleid of zo. Er is altijd wel wat om tegenaan te schoppen.
pi_203686339
quote:
0s.gif Op woensdag 16 februari 2022 07:51 schreef Scorpie het volgende:
Ik heb een tijdje de achterlijke wappie scène niet meer gevolgd maar hoe staan de idioten nu tegenover deze versoepelingen ?
Die denken dat dit komt door hun demonstraties en strijden :')
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_203686470
quote:
7s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 23:18 schreef MadMaster het volgende:
Ik ken die stellingname over de app als track & trace methode wel degelijk en ook die over het 'opleggen' van het gebruik van de app als een machtsmiddel.
Ik ben het in relatie tot de QR-app niet tegengekomen, maar ik volg de meest fringe-wappies niet.

quote:
7s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 23:18 schreef MadMaster het volgende:
Ik beschouw het niet als machtsmiddel dat je moet 'verdienen', het is hooguit een middel ter identificatie van je status in bepaalde gevallen, op basis waarvan je een conclusie kan trekken.
Ben je opgeleid tot politicus? :D Dit is natuurlijk een prachtige omschrijving van hetzelfde mechanisme: je krijgt iets (de conclusie) afhankelijk van wat het middel toont over jouw status.

quote:
Een niet gevaccineerde die wel corona heeft gehad, krijgt immers ook een QR code. Daaraan wordt de conclusie verbonden dat de persoon niet (meer) vattelijk is voor het virus en dat deze gelijk gesteld is aan iemand die gevaccineerd is.
Het punt is niet of iedereen er aan kan voldoen: het punt is dat je er aan moet voldoen.

quote:
7s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 23:18 schreef MadMaster het volgende:
Ik zie dat niet als 'eisen van de staat', maar als uitgangspunt van de overheid die een verplichting heeft naar de samenleving.
Waarom is het ermee uitgesloten dat de staat iets eist áls de eis voorkomt uit een vermeende verplichting jegens de burger?

quote:
7s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 23:18 schreef MadMaster het volgende:
Het is natuurlijk niet voor niks dat de QR code binnenkort nog maar beperkt noodzakelijk is. Voortschrijdend inzicht en andere omstandigheden maken dat mogelijk en ik juich dat alleen maar toe. De QR code is m.i. namelijk niet meer dan een middel en geen doel op zich…
De QR-code is afgemeten aan haar effect nooit noodzakelijk geweest, en als het aan ons kabinet gelegen had mogelijk in 2G-vorm gehanteerd.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_203687396
quote:
0s.gif Op woensdag 16 februari 2022 07:51 schreef Scorpie het volgende:
Ik heb een tijdje de achterlijke wappie scène niet meer gevolgd maar hoe staan de idioten nu tegenover deze versoepelingen ?
Het is gewoon een verkiezingsstunt...

twitter
.

SteMP ZuH wEch!!!
pi_203687475
quote:
0s.gif Op woensdag 16 februari 2022 11:22 schreef AchJa het volgende:

[..]
Gaan we weer met dat "Ze sluiten ons uit!!! :( "

Hoe dan?
Mensen die niet in de pas lopen krijgen beperkingen opgelegd.
De data hebben ze al en met de qr kunnen ze dingen uitvoeren.
pi_203687484
Snap niet waarom ze nu eigenlijk nog moeten demonstreren, 25 feb is vrijwel alles eraf.
En half maart is het waarschijnlijk ook gedaan met de laatste restanten (mondkappen in OV en 1G voor evenementen)

Ik ben ook altijd redelijk anti maatregel geweest maar zeiken om het zeiken heb ik weinig mee.
Mochten er op een later tijdstip alsnog weer maatregelen ingevoerd worden, dan ga ik er op dat moment wel over klagen maar niet bijvoorbaat al.

Verder heb ik ook geen goed woord over voor mensen die de versoepelingen allemaal te snel vinden gaan, het had allemaal veel sneller gekund, okay wat gebeurd is is gebeurd en klaag er verder ook niet meer over. Maar om het nu nog verder te willen rekken heb ik weinig begrip voor.
pi_203687547
quote:
0s.gif Op woensdag 16 februari 2022 11:34 schreef Candymannetje het volgende:
Mensen die niet in de pas lopen krijgen beperkingen opgelegd.
Ja, dat is meestal zo bij het "niet in de pas lopen"...

quote:
De data hebben ze al en met de qr kunnen ze dingen uitvoeren.
Kom, we gaan "dingen uitvoeren"... Wat voor "dingen" dan?
pi_203687574
quote:
0s.gif Op woensdag 16 februari 2022 11:41 schreef AchJa het volgende:

[..]
Ja, dat is meestal zo bij het "niet in de pas lopen"...
[..]
Kom, we gaan "dingen uitvoeren"... Wat voor "dingen" dan?
Bijvoorbeeld het CO2 budget.
pi_203687581
quote:
0s.gif Op woensdag 16 februari 2022 11:44 schreef Candymannetje het volgende:

Bijvoorbeeld het CO2 budget.
:')

Edit:

Even hypothetisch... Stel dat er zo'n budget ingevoerd gaat worden voor eenieder, dus iedereen krijgt 100 kilo ofzo. Hoe zorgt dat voor uitsluiting?

[ Bericht 7% gewijzigd door AchJa op 16-02-2022 12:04:01 ]
pi_203687872
quote:
0s.gif Op woensdag 16 februari 2022 11:44 schreef AchJa het volgende:

[..]
:')

Edit:

Even hypothetisch... Stel dat er zo'n budget ingevoerd gaat worden voor eenieder, dus iedereen krijgt 100 kilo ofzo. Hoe zorgt dat voor uitsluiting?
Mensen die aan hun tax zitten mogen geen vlees meer kopen bijvoorbeeld.
Of niet meer tanken.
Grote bedrijven moeten al de CO2 van het woon werk verkeer van hun werknemers bijhouden.
Als dat te hoog ligt moeten ze maatregelen nemen.
Gaat nog wel een dingetje worden denk ik.

-edit- of gewoon extra betalen natuurlijk.
pi_203687960
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2022 12:14 schreef Candymannetje het volgende:

Mensen die aan hun tax zitten mogen geen vlees meer kopen bijvoorbeeld.
Of niet meer tanken.
Grote bedrijven moeten al de CO2 van het woon werk verkeer van hun werknemers bijhouden.
Als dat te hoog ligt moeten ze maatregelen nemen.
Gaat nog wel een dingetje worden denk ik.

-edit- of gewoon extra betalen natuurlijk.
Maar dat is geen uitsluiting... Het budget is voor eenieder gelijk er wordt helemaal niemand bevooroordeeld danwel benadeeld.
pi_203688004
quote:
0s.gif Op woensdag 16 februari 2022 12:21 schreef AchJa het volgende:

[..]
Maar dat is geen uitsluiting... Het budget is voor eenieder gelijk er wordt helemaal niemand bevooroordeeld danwel benadeeld.
Als je bij kan kopen niet hè.
In het bedrijfsleven is het al big business.
De kloof tussen arm en rijk zal alleen maar toenemen.
Maar als jij dat prima vind is het goed natuurlijk.
Je levenswijze aanpassen(indien nodig) en in pas meelopen.
pi_203688048
quote:
0s.gif Op woensdag 16 februari 2022 12:27 schreef Candymannetje het volgende:

Als je bij kan kopen niet hè.
In het bedrijfsleven is het al big business.
De kloof tussen arm en rijk zal alleen maar toenemen.
Maar als jij dat prima vind is het goed natuurlijk.
Je levenswijze aanpassen(indien nodig) en in pas meelopen.
Het is geen uitsluiting... Daar ging het om.

Maar in Wappelonië is alles gebaseerd op jaloezie en afgunst. Als de buurman een nieuwe auto heeft gekocht is dat uitsluiting. Het is natuurlijk geen uitsluiting als een wappie een nieuwe auto koopt.
pi_203688650
quote:
0s.gif Op woensdag 16 februari 2022 12:31 schreef AchJa het volgende:

[..]
Het is geen uitsluiting... Daar ging het om.

Maar in Wappelonië is alles gebaseerd op jaloezie en afgunst. Als de buurman een nieuwe auto heeft gekocht is dat uitsluiting. Het is natuurlijk geen uitsluiting als een wappie een nieuwe auto koopt.
Doet me een beetje denken aan die lui die een rechtzaak tegen de postcodeloterij aanspannen omdat ze niet mee mogen delen in een bij hun in de straat gevallen miljoenenstraatprijs. Simpelweg omdat ze geen lot hadden gekocht :')
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
pi_203689019
quote:
0s.gif Op woensdag 16 februari 2022 12:31 schreef AchJa het volgende:

[..]
Het is geen uitsluiting... Daar ging het om.

Maar in Wappelonië is alles gebaseerd op jaloezie en afgunst. Als de buurman een nieuwe auto heeft gekocht is dat uitsluiting. Het is natuurlijk geen uitsluiting als een wappie een nieuwe auto koopt.
Juist alles verdraaien naar eigen waarheid. :)

Daarom is het mooi dat ze straks eigenlijk nog minder grond hebben om te demonstreren. Alles gaat er al af.
pi_203689163
quote:
0s.gif Op woensdag 16 februari 2022 12:31 schreef AchJa het volgende:

[..]
Het is geen uitsluiting... Daar ging het om.

Maar in Wappelonië is alles gebaseerd op jaloezie en afgunst. Als de buurman een nieuwe auto heeft gekocht is dat uitsluiting. Het is natuurlijk geen uitsluiting als een wappie een nieuwe auto koopt.
Ja weet je als jij het anders ziet vind ik het prima.
Persoonlijk vind ik de huidige ontwikkelingen best zorgelijk maar dat komt ook doordat ik best begaan ben met mensen die het treft.
Niet om op te scheppen maar ik heb het helemaal niet slecht maar er zijn zat mensen die net rond kunnen komen en die gaan getroffen worden.

Vandaar dat ik me er behoorlijk in verdiep en er is veel te vinden op sites van de overheid en de EU.
pi_203689225
quote:
0s.gif Op woensdag 16 februari 2022 13:29 schreef Duiveltja het volgende:

[..]
Juist alles verdraaien naar eigen waarheid. :)

Daarom is het mooi dat ze straks eigenlijk nog minder grond hebben om te demonstreren. Alles gaat er al af.
Nee nee, het is nog niet afgelopen...
pi_203689238
quote:
0s.gif Op woensdag 16 februari 2022 13:37 schreef Candymannetje het volgende:

Ja weet je als jij het anders ziet vind ik het prima.
Persoonlijk vind ik de huidige ontwikkelingen best zorgelijk maar dat komt ook doordat ik best begaan ben met mensen die het treft.
Niet om op te scheppen maar ik heb het helemaal niet slecht maar er zijn zat mensen die net rond kunnen komen en die gaan getroffen worden.
Juist ja, "begaan zijn met de mensen die het treft"... Maar als het om maatregelen gaat om oa de kwetsbaren te beschermen zijn we totaal niet "begaan" met de ander toch? Nee, dan ben je weer "begaan" met je eigen sores want je mag even niet naar de kroeg oid.

quote:
Vandaar dat ik me er behoorlijk in verdiep en er is veel te vinden op sites van de overheid en de EU.
Jaja...
pi_203689254
quote:
0s.gif Op woensdag 16 februari 2022 13:29 schreef Duiveltja het volgende:
Juist alles verdraaien naar eigen waarheid. :)

Daarom is het mooi dat ze straks eigenlijk nog minder grond hebben om te demonstreren. Alles gaat er al af.
Nee hoor, is een complot en verkiezingsstunt... :')
pi_203689267
quote:
0s.gif Op woensdag 16 februari 2022 13:42 schreef AchJa het volgende:

[..]
Juist ja, "begaan zijn met de mensen die het treft"... Maar als het om maatregelen gaat om oa de kwetsbaren te beschermen zijn we totaal niet "begaan" met de ander toch? Nee, dan ben je weer "begaan" met je eigen sores want je mag even niet naar de kroeg oid.
[..]
Jaja...
Hoe kom je daar nou weer bij?
Ik heb me altijd aan de maatregelen gehouden en ik kom nooit in de kroeg.
pi_203689389
quote:
0s.gif Op woensdag 16 februari 2022 13:46 schreef AchJa het volgende:

[..]
Oh? Je bent toch tegen oa de QR code?
Ja klopt, omdat het bijzonder weinig bijdraagt aan het beschermen van de zwakkeren.
Dus nutteloos en een glijdende schaal naar digitale controle, daar hebben we het al over gehad ;)
pi_203689396
quote:
0s.gif Op woensdag 16 februari 2022 13:50 schreef Candymannetje het volgende:
Ja klopt, omdat het bijzonder weinig bijdraagt aan het beschermen van de zwakkeren.
Dus nutteloos en een glijdende schaal naar digitale controle, daar hebben we het al over gehad ;)
quote:
0s.gif Op woensdag 16 februari 2022 13:29 schreef Duiveltja het volgende:
Juist alles verdraaien naar eigen waarheid. :)
pi_203689454
Laten we eens beginnen met die QR-code CTB (CoronaToegangsBewijs) te noemen want QR-codes kom ik overal tegen, van inloggen bij de bank tot aan in handleidingen of op menukaarten.

Digitale controle is er al en gaat ook niet weg al is het alleen al in de vorm van wappies die heel het internet afzoeken in hun onderzoek naar bewijs en alles uitpluizen en controleren of er ergens een satanist bezig is met een wereldcoup.

Fijne middag.
pi_203690370
quote:
0s.gif Op woensdag 16 februari 2022 13:42 schreef JohnWickPic het volgende:

[..]
Nee nee, het is nog niet afgelopen...
[ afbeelding ]
Laten we het hopen. Kan ik lekker wappie-vrij op vakantie gaan. :Y
pi_203691156

Edit: maar het valt een beetje tegen. Zeer slap optreden weer. Het handhaven is in Nederland een wassen neus.

[ Bericht 5% gewijzigd door NoCigar op 16-02-2022 16:06:14 ]
anonieme razernist
  woensdag 16 februari 2022 @ 16:28:23 #124
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_203691552
quote:
0s.gif Op woensdag 16 februari 2022 10:04 schreef Complotwappie het volgende:

[..]
Ik ben het in relatie tot de QR-app niet tegengekomen, maar ik volg de meest fringe-wappies niet.
Sinds ik deze topicreeks volg ben ik er genoeg tegengekomen die o.a. dergelijke argumenten gebruiken...

quote:
Ben je opgeleid tot politicus? :D Dit is natuurlijk een prachtige omschrijving van hetzelfde mechanisme: je krijgt iets (de conclusie) afhankelijk van wat het middel toont over jouw status.
Ik ben geen politicus, ik ben data-analist... :P

Dat mechanisme lijkt me op zich nou niet echt iets nieuws of schokkends.
Onder de 18 jaar mag er bijv. ook geen alcoholische drank aan je verkocht worden.
Als er ter toetsing daarvan naar je identificatie (middel) gevraagd wordt, wordt er op basis van de data (status) een conclusie getrokken en krijg je wel of niet de bestelde alcoholische drank...

quote:
Het punt is niet of iedereen er aan kan voldoen: het punt is dat je er aan moet voldoen.
Nee, dat hoeft m.i. niet.
Niemand verplicht je om die app te installeren en je vaccinatie of test daarin te laten aantekenen.
Als sec de app het probleem is, dan kan je ook volstaan met een papieren bewijs.
Als je je niet wil laten vaccineren of testen, dan is dat je eigen keuze en heb je noch een papieren, noch een digitaal bewijs.
Om bovenstaand alcohol voorbeeld aan te halen: Als je geen ID hebt en men twijfelt of je de juiste minimale leeftijd hebt, dan loop je het risico dat je geen drank krijgt...

quote:
Waarom is het ermee uitgesloten dat de staat iets eist áls de eis voorkomt uit een vermeende verplichting jegens de burger?
De staat wilde/eiste dat de burger in bepaalde situaties de status konden overleggen van al dan niet gevaccineerd of getest zijn, in de veronderstelling dat daarmee de controle op de gezondheid van de bevolking mogelijk was en op basis van je status e.e.a. te reguleren om zo de zorg zo veel als mogelijk te kunnen ontlasten. Dat laatste heeft namelijk impact op de verplichting van zorg voor de bevolking, als de capaciteit in de zorg onvoldoende wordt, zoals we eind vorig jaar hebben kunnen zien...

quote:
De QR-code is afgemeten aan haar effect nooit noodzakelijk geweest, en als het aan ons kabinet gelegen had mogelijk in 2G-vorm gehanteerd.
Zie mijn antwoorden hierboven, het is m.i. slechts een middel voor het hierboven ook beschreven doel.
Het had ook een tatoeage op- of een chip in je pols kunnen zijn geweest, om het in het absurde door te trekken.
Wat ik in mijn eerdere post ook aangeef is er nu, op basis van de huidige situatie rond het corona virus, voortschrijdend inzicht na een democratisch verlopen proces en zal 2- of 3G niet meer via de app gecontroleerd gaan worden.
In andere landen mogelijk nog wel en dan is het toch weer slechts een middel om aan te kunnen geven of je voldoet aan de voorwaarden van dat betreffende land...

Ter illustratie: Persoonlijk ben ik tegen het 1G (test)beleid om puur praktische redenen.
Ik heb begin vorig jaar, toen sportevenementen alleen bezocht konden worden na Testen voor Toegang, geweigerd om die wedstrijden te bezoeken, omdat ik niet steeds wilde gaan testen.
Ik heb die keuze gemaakt vanwege de bij 'mijn sport' honkbal 3 te spelen wedstrijden in 4 dagen. Dat betekent dus minimaal 2 keer testen daarvoor, met alle moeite en risico's van dien (eventuele afgelasting, dus mogelijk testen voor Jan L*l en dan voor de in te halen wedstrijd wederom een nieuwe test).
Die keuze heb ik zelf gemaakt en uiteraard baalde ik er van dat ik die wedstrijden niet kon bijwonen.
Maar dat was wel het gevolg van mijn eigen keuze...
pi_203691751
quote:
10s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 17:32 schreef AchJa het volgende:

[..]
In het #COR hoekje hier op Fok! komen de usual suspects weer superlatieven te kort om wat te vinden van mensen die vraagtekens zetten bij het volledig afschaffen van de regels... _O-

Ergens ook wel begrijpelijk natuurlijk na 2 jaar zelf de wappie uithangen waar hoon en spot terecht hun deel waren... Nu komt de "wraak"... Gelukkig vinden ze van zichzelf dat ze aan de "juiste kant van de geschiedenis" gestaan hebben... :') _O-

De tribunalen zullen wel volgen en ze zouden met liefde mensen kaal gaan scheren nu...
De missie is voltooid. Binnenkort wordt iedereen die een booster heeft gehad via 5G geactiveerd.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_203691941
quote:
18s.gif Op woensdag 16 februari 2022 15:53 schreef NoCigar het volgende:

Edit: maar het valt een beetje tegen. Zeer slap optreden weer. Het handhaven is in Nederland een wassen neus.
Rosa Parks, Jood in WW2, ik ken de wet, ik heb een "eigen verklaring" (wat dat dan ook maar mogen zijn), ik ben door mijn buik geschoten, ik heb PTSS en weet ik veel wat voor hysterisch gewauwel...

Soms verlang je echt naar Amerikaans optreden, meteen kapot hoeken dit soort idioten. :{w

Als ik medereiziger in die bus was geweest hadden mijn handen ook lopen jeuken om hem eruit te meppen... Sta je gvd een beetje je tijd te verdoen aan zo'n fucking wappie.
pi_203692121
quote:
0s.gif Op woensdag 16 februari 2022 17:06 schreef AchJa het volgende:

[..]
Rosa Parks, Jood in WW2, ik ken de wet, ik heb een "eigen verklaring" (wat dat dan ook maar mogen zijn), ik ben door mijn buik geschoten, ik heb PTSS en weet ik veel wat voor hysterisch gewauwel...

Soms verlang je echt naar Amerikaans optreden, meteen kapot hoeken dit soort idioten. :{w

Als ik medereiziger in die bus was geweest hadden mijn handen ook lopen jeuken om hem eruit te meppen... Sta je gvd een beetje je tijd te verdoen aan zo'n fucking wappie.
En daar ligt dat punt heh.. mijn handen zouden ook jeuken, die van die agenten jeukte ook.. maar er is dus wel een medische uitzondering en hij heeft daar de papieren voor. Dat het een ontzettende zuigerd is is een ander verhaal, dat het een bekende wappie is die overal lastig WILT doen maakt het er niet beter op en gezien zijn gedrag snap ik ook wel waarom hij een psychiater heeft. En die mag wel wat beter zijn best doen met patientje Eldor.

Mijn god wat moet je hier mee aan.. verder klopt de titel van het filmpje niet want hij is niet gearresteerd en dat konden ze niet doen op grond van het niet dragen van een mondkapje maar uiteindelijk wel voor het verstoren van de openbare orde en hem iig meenemen naar het bureau om eens even lekker af te koelen en misschien zelfs wel even laten beoordelen door de crisisdienst.. Want om deze "meneer" in deze toestand naar zijn zoontje te laten vertrekken vind ik ook wel een beetje zorgwekkend.. Ja, dat is misschien wat overdreven maar misschien ook niet. Wat een ontzettend opgefokt zuigend irritant figuur.
pi_203692284
quote:
0s.gif Op woensdag 16 februari 2022 17:26 schreef JohnWickPic het volgende:

En daar ligt dat punt heh.. mijn handen zouden ook jeuken, die van die agenten jeukte ook.. maar er is dus wel een medische uitzondering en hij heeft daar de papieren voor. Dat het een ontzettende zuigerd is is een ander verhaal, dat het een bekende wappie is die overal lastig WILT doen maakt het er niet beter op en gezien zijn gedrag snap ik ook wel waarom hij een psychiater heeft. En die mag wel wat beter zijn best doen met patientje Eldor.
Ik geloof geen snars van die verklaring, ik kan ook een stuk typen en uitprinten. Die kerel verzint alles bijelkaar.

quote:
Mijn god wat moet je hier mee aan.. verder klopt de titel van het filmpje niet want hij is niet gearresteerd en dat konden ze niet doen op grond van het niet dragen van een mondkapje maar uiteindelijk wel voor het verstoren van de openbare orde en hem iig meenemen naar het bureau om eens even lekker af te koelen en misschien zelfs wel even laten beoordelen door de crisisdienst.. Want om deze "meneer" in deze toestand naar zijn zoontje te laten vertrekken vind ik ook wel een beetje zorgwekkend.. Ja, dat is misschien wat overdreven maar misschien ook niet. Wat een ontzettend opgefokt zuigend irritant figuur.
Opsluiten dit soort idioten, daar mist de wereld helemaal niks aan.

Edit: Hier lees ik ook helemaal niks over het bestaan van zo'n verklaring... Terwijl hij daar zelf volgas aan het reageren is dus ik neem zijn geblaat met een fikse korrel zout.

[ Bericht 7% gewijzigd door AchJa op 16-02-2022 17:56:36 ]
pi_203692287
Amerikaanse politie heeft wel wat beters te doen dan mensen zonder mondkapje van de bus te halen. Het zijn daar ook echte agenten ipv van veredelde belastingafpersers zoals in “kut-Europa”..
pi_203692418
quote:
0s.gif Op woensdag 16 februari 2022 17:43 schreef AchJa het volgende:

[..]
Ik geloof geen snars van die verklaring, ik kan ook een stuk typen en uitprinten. Die kerel verzint alles bijelkaar.
[..]
Opsluiten dit soort idioten, daar mist de wereld helemaal niks aan.
Eigen verklaring voor het niet kunnen dragen van een mondkapje bestaat op zich wel hoor:
https://www.rijksoverheid(...)-beperking-of-ziekte

Kan me voorstellen dat het niet kunnen dragen door PTSS gewoon een geldig excuus zou kunnen zijn:
quote:
Mensen die ernstig ontregeld raken van het dragen van een mondkapje. Bijvoorbeeld vanwege een verstandelijke beperking of psychische aandoening.
Het lastige is natuurlijk wel dat dit niet te controleren is zonder contact op te nemen met de behandelende arts/psychiater en een vrijbrief kan zijn voor wappies die er gewoon geen willen dragen om dwars te doen.

Alleen heb je bij die verklaring in de praktijk ook een 'patient' nodig die dat zelf op een normale manier kan uitleggen (aan de buschauffeur bijvoorbeeld). En bij het laatste gaat het dus mis bij Eldor.
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 16 februari 2022 @ 17:58:11 #131
54593 crew  Olga
Cheese
pi_203692467
Zullen de lichtjestochten vandaag nog doorgaan?
Genealogie: Niet alleen voor oude knarren
pi_203692524
quote:
0s.gif Op woensdag 16 februari 2022 17:55 schreef Tourniquet het volgende:
Eigen verklaring voor het niet kunnen dragen van een mondkapje bestaat op zich wel hoor:
https://www.rijksoverheid(...)-beperking-of-ziekte

Kan me voorstellen dat het niet kunnen dragen door PTSS gewoon een geldig excuus zou kunnen zijn:
Ik weet dat die verklaring bestaat maar die agent die dat papier aan het lezen is zegt op een gegeven ogenblik iets als: "Ik lees nergens het woord mondkapje terug"... En als je die eigen verklaring dan ff leest... Dat begint al met:

quote:
Eigen verklaring
Uitzondering mondkapjesplicht
Het woord mondkapje komt 8 keer voor in die twee bladzijden...

Ergo, ik geloof er geen reet van. Hij zal zelf wel weer iets bijelkaar getypt hebben.

quote:
Het lastige is natuurlijk wel dat dit niet te controleren is zonder contact op te nemen met de behandelende arts/psychiater en een vrijbrief kan zijn voor wappies die er gewoon geen willen dragen om dwars te doen.

Alleen heb je bij de verklaring ook een 'patient' nodig die dat zelf op een normale manier kan uitleggen (aan de buschauffeur bijvoorbeeld). En bij het laatste gaat het dus mis bij Eldor.
Alles gaat mis bij Eldor... :')
pi_203692596
quote:
0s.gif Op woensdag 16 februari 2022 18:02 schreef AchJa het volgende:

[..]
Ik weet dat die verklaring bestaat maar die agent die dat papier aan het lezen is zegt op een gegeven ogenblik iets als: "Ik lees nergens het woord mondkapje terug"... En als je die eigen verklaring dan ff leest... Dat begint al met:
[..]
Het woord mondkapje komt 8 keer voor in die twee bladzijden...

Ergo, ik geloof er geen reet van. Hij zal zelf wel weer iets bijelkaar getypt hebben.
[..]
Geen idee waarom die agent dat zegt, maar ook wel vreemd natuurlijk dat ze blijkbaar niet op de hoogte zijn van het bestaan van de eigen verklaring.

Dat het dat document is, wil ik Eldor wel geven. Op het filmpje (op 10:40) is het niet heel duidelijk te zien maar de layout komt wel overeen met die van de verklaring.

quote:
Alles gaat mis bij Eldor... :')
Dat is een ding wat zeker is. ;)
pi_203692614
quote:
11s.gif Op woensdag 16 februari 2022 17:58 schreef Olga het volgende:
Zullen de lichtjestochten vandaag nog doorgaan?
absoluut. die storm, dat is een complot van het KNMI. RIVM en KNMI spelen onder een hoedje!
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 16 februari 2022 @ 18:19:38 #135
54593 crew  Olga
Cheese
pi_203692667
quote:
0s.gif Op woensdag 16 februari 2022 18:14 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]
absoluut. die storm, dat is een complot van het KNMI. RIVM en KNMI spelen onder een hoedje!
Dom van mij |:( Je kan het weer beïnvloeden en ze hebben speciaal voor vanavond storm uit de hoge hoed getoverd,
Genealogie: Niet alleen voor oude knarren
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 16 februari 2022 @ 18:32:02 #137
54593 crew  Olga
Cheese
pi_203692793
quote:
10s.gif Op woensdag 16 februari 2022 18:28 schreef AchJa het volgende:

[..]
Moeten we "HAARP" even laten vallen in die kringen? _O-
Goed plan :7 Hebben ze weer wat te doen en kan mooi in combinatie met de zogenaamde klimaathoax
Genealogie: Niet alleen voor oude knarren
pi_203692924
quote:
0s.gif Op woensdag 16 februari 2022 18:12 schreef Tourniquet het volgende:

Geen idee waarom die agent dat zegt, maar ook wel vreemd natuurlijk dat ze blijkbaar niet op de hoogte zijn van het bestaan van de eigen verklaring.
Nou ja, ik wist ook niet dat het letterlijk een "Eigen verklaring" heet... Ik wist wel dat mensen een vrijstelling konden krijgen...

quote:
Dat het dat document is, wil ik Eldor wel geven. Op het filmpje (op 10:40) is het niet heel duidelijk te zien maar de layout komt wel overeen met die van de verklaring.
Ah, nou ja... Het zal verder ook wel... Hij had natuurlijk bij het betreden van de bus ook meteen dat papier kunnen tonen natuurlijk en niet meteen beginnen met zuigen en zeuren... Een algeheel OV verbod voor die joker.
  woensdag 16 februari 2022 @ 18:56:49 #139
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_203693133
Gaan die halve zolen weer een fakkeltocht houden. Waartegen? Dat de maatregelen verdwijnen?
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 16 februari 2022 @ 19:06:03 #140
54593 crew  Olga
Cheese
pi_203693263
quote:
2s.gif Op woensdag 16 februari 2022 18:56 schreef mazaru het volgende:
Gaan die halve zolen weer een fakkeltocht houden. Waartegen? Dat de maatregelen verdwijnen?
twitter
Genealogie: Niet alleen voor oude knarren
pi_203693279
quote:
2s.gif Op woensdag 16 februari 2022 18:56 schreef mazaru het volgende:
Gaan die halve zolen weer een fakkeltocht houden. Waartegen? Dat de maatregelen verdwijnen?
Tegen testen voor toegang bijvoorbeeld.
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 16 februari 2022 @ 19:06:56 #142
54593 crew  Olga
Cheese
pi_203693290
Maar je kan wel naar Winterswijk :D
twitter
Genealogie: Niet alleen voor oude knarren
  woensdag 16 februari 2022 @ 19:07:24 #143
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_203693299
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 16 februari 2022 @ 19:08:19 #144
54593 crew  Olga
Cheese
pi_203693319
quote:
Dat is voor mij buitenland
Genealogie: Niet alleen voor oude knarren
pi_203693653
quote:
0s.gif Op woensdag 16 februari 2022 17:06 schreef AchJa het volgende:

[..]
Rosa Parks, Jood in WW2, ik ken de wet, ik heb een "eigen verklaring" (wat dat dan ook maar mogen zijn), ik ben door mijn buik geschoten, ik heb PTSS en weet ik veel wat voor hysterisch gewauwel...

Soms verlang je echt naar Amerikaans optreden, meteen kapot hoeken dit soort idioten. :{w

Als ik medereiziger in die bus was geweest hadden mijn handen ook lopen jeuken om hem eruit te meppen... Sta je gvd een beetje je tijd te verdoen aan zo'n fucking wappie.
Ik snap heel goed dat iemand hem af en toe in zijn buik schiet. Ik zelf zou wat lager mikken.

[ Bericht 0% gewijzigd door NoCigar op 16-02-2022 20:15:14 ]
anonieme razernist
pi_203693906
quote:
0s.gif Op woensdag 16 februari 2022 18:02 schreef AchJa het volgende:

[..]
Ik weet dat die verklaring bestaat maar die agent die dat papier aan het lezen is zegt op een gegeven ogenblik iets als: "Ik lees nergens het woord mondkapje terug"... En als je die eigen verklaring dan ff leest... Dat begint al met:
[..]
Het woord mondkapje komt 8 keer voor in die twee bladzijden...

Ergo, ik geloof er geen reet van. Hij zal zelf wel weer iets bijelkaar getypt hebben.
[..]
Alles gaat mis bij Eldor... :')
Nu je dat zo zegt, misschien was ik ook wel iets te naief over die verklaring. Die gast is sowieso een uitgekauwd stuk vreten en dat zie je meer terug in filmpjes, dus die zal idd wel wat geritseld hebben. Er zijn er meer ook, het verbaast mij eigenlijk niet meer. Maar hij moet wel zijn grote bek houden, zeker wanneer je "liefde, vrijheid en geen dicatuur" wilt. Steeds dat gelul ook met artikel 2b.. Een agent is niet altijd verplicht om zijn dienstnummer af te geven of zich te legitimeren met politiepas en zelfs wanneer hij of zij dat niet doet terwijl het wel zou "moeten" is de agent nooit strafbaar. Is gewoon een keihard feit. En vraag anders eens aan een DSI-operator of hij zich even wilt legitimeren omdat hij dat verplicht is :').
pi_203694013
Hier ook geen fakkeloptocht trouwens, beetje jammer hoor.. Het waait.. boeiend. Langzaam dooft het allemaal een beetje uit. Gisteren ook al geen goede opkomst in Den Haag, ik ga het wel een beetje missen. Als dat zo blijft dan misschien eens een parodie filmpje maken a la van Kooten en de Bie; "De alleenstaande wappiedemonstrant" .. dat lijkt mij dan wel weer leuk. Gefilmd met een gele camera of zo.
pi_203694024
quote:
10s.gif Op woensdag 16 februari 2022 18:28 schreef AchJa het volgende:

[..]
Moeten we "HAARP" even laten vallen in die kringen? _O-
Vergeet geo-engineering niet. :+

Lol, wappie-tocht afgelast ivm "slech weer" _O- wat een "strijders" zijn het toch.

Oh ja, en Eldor. :') Sinds de mondkapjesplicht liep-ie al met die verklaring rond. Hij mag boffen met de softe handhaving in NL.
The only way you can be original, is to be yourself.
  woensdag 16 februari 2022 @ 19:55:30 #150
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_203694187
quote:
0s.gif Op woensdag 16 februari 2022 19:06 schreef Nober het volgende:

[..]
Tegen testen voor toegang bijvoorbeeld.
Vind ik ook niks en zal ik ook niet doen (keuzes, keuzes…), maar ik heb niet het idee dat het in groepsverband doelloos rondhuppelen met een toorts in je hand daar ook maar iets aan zal veranderen…
pi_203694579
Niks met de overheid te maken willen hebben. Behalve dan als je via die weg een eigen verklaring kunt krijgen.
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 16 februari 2022 @ 20:16:14 #152
54593 crew  Olga
Cheese
pi_203694597
quote:
0s.gif Op woensdag 16 februari 2022 20:14 schreef Samhain het volgende:
Niks met de overheid te maken willen hebben. Behalve dan als je via die weg een eigen verklaring kunt krijgen.
of een uitkering.
Genealogie: Niet alleen voor oude knarren
pi_203694837
quote:
2s.gif Op woensdag 16 februari 2022 18:56 schreef mazaru het volgende:
Gaan die halve zolen weer een fakkeltocht houden. Waartegen? Dat de maatregelen verdwijnen?
Dat long-covid een hoax is.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_203694979
quote:
7s.gif Op woensdag 16 februari 2022 20:29 schreef Aether het volgende:
Dat long-covid een hoax is.
Vinden ze vaak wel want dan beginnen ze over de longen... Moet je ze weer uitleggen dat "long" het Engelse woord voor "lang" is en het dus slaat op de duur... :')
pi_203694996
quote:
0s.gif Op woensdag 16 februari 2022 20:37 schreef AchJa het volgende:

[..]
Vinden ze vaak wel want dan beginnen ze over de longen... Moet je ze weer uitleggen dat "long" het Engelse woord voor "lang" is en het dus slaat op de duur... :')
Oh, die kende ik nog niet...
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_203695158
quote:
18s.gif Op woensdag 16 februari 2022 15:53 schreef NoCigar het volgende:

Edit: maar het valt een beetje tegen. Zeer slap optreden weer. Het handhaven is in Nederland een wassen neus.
Terloops noemt hij de buschauffeur corrupt. Dus in Enschede kan je inchecken zonder btw? :+

Duurde even voordat ik reageerde, ik moest eerst uitblazen van een hysterische lachbui. Het zal niemand verbazen: de gele camera. Hij vreest nu een invasie van sjeep sjifturgs (shapeshifters). Eerst dacht ik dat hij bang was voor barbapapa’s die de macht overnemen, maar hij houdt het op reptilians. Zullen we Erik voortaan gewoon Complotomnivoor noemen?
pi_203695256
quote:
7s.gif Op woensdag 16 februari 2022 20:29 schreef Aether het volgende:

[..]
Dat long-covid een hoax is.
Long-covid is burnout 2.0. Ideaal voor mensen die zin hebben om "ziek" thuis te zitten.
pi_203695295
quote:
0s.gif Op woensdag 16 februari 2022 20:53 schreef Halcon het volgende:

[..]
Long-covid is burnout 2.0. Ideaal voor mensen die zin hebben om "ziek" thuis te zitten.
Geen idee of het een hoax is maar ik sprak pas geleden iemand die een burnout had gekregen van het thuiswerken.
Wat is dan de remedie voor zo'n persoon?
pi_203695369
quote:
0s.gif Op woensdag 16 februari 2022 20:55 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Geen idee of het een hoax is maar ik sprak pas geleden iemand die een burnout had gekregen van het thuiswerken.
Wat is dan de remedie voor zo'n persoon?
Vaak is het gewoon wat meer structuur. Niet 20 dingen tegelijk doen. Overzicht behouden dus. Thuiswerken is dan niet per definitie een oplossing natuurlijk.

Ook thuis worden sommige mensen voortdurend gestoord of komt er van alles tussendoor.
pi_203695552
Burnout kan iedereen overkomen en heeft meerdere oorzaken, vooral het te lang wegstoppen en door blijven rammen. Dat kan iedereen eventjes, maar niet heel lang. Dus wat doe je als je opgebrand bent? Spiegel voorhouden, terugspoelen, waar ging het fout en waar kan het beter? Een probleem is een oplossing in vermomming.

Zoek je rust, ontspan.. vind je ritme en structuur terug en leg je focus op de 5 fundamenten..


Klinkt simpel, is het niet, maar niets is makkelijk in het leven.
pi_203696359
quote:
0s.gif Op woensdag 16 februari 2022 21:05 schreef JohnWickPic het volgende:
Burnout kan iedereen overkomen en heeft meerdere oorzaken, vooral het te lang wegstoppen en door blijven rammen. Dat kan iedereen eventjes, maar niet heel lang. Dus wat doe je als je opgebrand bent? Spiegel voorhouden, terugspoelen, waar ging het fout en waar kan het beter? Een probleem is een oplossing in vermomming.

Zoek je rust, ontspan.. vind je ritme en structuur terug en leg je focus op de 5 fundamenten..


Klinkt simpel, is het niet, maar niets is makkelijk in het leven.
Burn-out is wel iets anders dan long covid, al zijn er overeenkomsten. Het wezenlijke verschil is dat long covid komt door fysieke klachten, terwijl een burn-out te verklaren is uit werkgerelateerde problemen (overspannenheid), gecombineerd met depressieve of fysieke klachten. Bij overspannenheid is afstand nemen meestal een goede remedie. Een aantal weken de aandacht richten op hobby en sport, gecombineerd met een beetje licht werk en een goed ritme van dag en nacht, is meestal voldoende. Bij burn-out moet er eigenlijk psychologische behandeling bij, en kan het herstel maanden duren.
Bij long covid is geestelijke belasting niet mogelijk omdat het lichaam het niet aankan, niet omdat de hersenen overbelast zijn.
pi_203696575
quote:
0s.gif Op woensdag 16 februari 2022 21:46 schreef Magister_Artium het volgende:

[..]
Burn-out is wel iets anders dan long covid, al zijn er overeenkomsten. Het wezenlijke verschil is dat long covid komt door fysieke klachten, terwijl een burn-out te verklaren is uit werkgerelateerde problemen (overspannenheid), gecombineerd met depressieve of fysieke klachten. Bij overspannenheid is afstand nemen meestal een goede remedie. Een aantal weken de aandacht richten op hobby en sport, gecombineerd met een beetje licht werk en een goed ritme van dag en nacht, is meestal voldoende. Bij burn-out moet er eigenlijk psychologische behandeling bij, en kan het herstel maanden duren.
Bij long covid is geestelijke belasting niet mogelijk omdat het lichaam het niet aankan, niet omdat de hersenen overbelast zijn.
^O^ Correct. Maar ik doelde even puur op een burn-out, want dat werd gevraagd en het is ook niet iets wat je moet onderschatten maar daar zijn gewoon oplossingen voor en kan aan gewerkt worden. Long covid is gewoon kut, heb ik geen ervaring mee en ik ben ook geen arts, wel redelijk medisch onderlegd maar dat doet er verder niet toe. Bij Long covid is het inderdaad veel meer lichamelijk en misschien zelfs wel op een manier te vergelijken met longemfyseem en daar moet nog veel onderzoek naar worden gedaan en ook absoluut serieus worden genomen. Volgens mij wordt daar ook aan gewerkt maar het is iets nieuws en ja.. lang leve bezuinigen op de zorg en zo. Anyways, een burnout kan je wat aan doen, nogmaals niet makkelijk maar het is te fixen en het mooie is ook dat je daar juist weer je kracht uit kan halen. Dit is wel weer een beetje offtopic maar goed, er was geen demo vandaag ;)
pi_203696859
quote:
0s.gif Op woensdag 16 februari 2022 22:03 schreef JohnWickPic het volgende:

[..]
^O^ Correct. Maar ik doelde even puur op een burn-out, want dat werd gevraagd en het is ook niet iets wat je moet onderschatten maar daar zijn gewoon oplossingen voor en kan aan gewerkt worden. Long covid is gewoon kut, heb ik geen ervaring mee en ik ben ook geen arts, wel redelijk medisch onderlegd maar dat doet er verder niet toe. Bij Long covid is het inderdaad veel meer lichamelijk en misschien zelfs wel op een manier te vergelijken met longemfyseem en daar moet nog veel onderzoek naar worden gedaan en ook absoluut serieus worden genomen. Volgens mij wordt daar ook aan gewerkt maar het is iets nieuws en ja.. lang leve bezuinigen op de zorg en zo. Anyways, een burnout kan je wat aan doen, nogmaals niet makkelijk maar het is te fixen en het mooie is ook dat je daar juist weer je kracht uit kan halen. Dit is wel weer een beetje offtopic maar goed, er was geen demo vandaag ;)
We moeten wat in dit topic. Over een paar weken is het hier misschien wel half zo druk. Steffanie gaat zich richten op haar eigen onvrede en heeft misschien een gemeenschappelijke vijand, maar geen gemeenschappelijk belang meer. En voor zinloos uitdagen van het gezag is ze inmiddels ook minder te porren.
De gele hesjes moeten misschien wel naar de stomerij. Krijgen we voortaan op zondag in Amsterdam weer een stoet van scootmobielen en vlaggenzwaaiers, die tegen ‘het systeem’ protesteren, maar allemaal een eigen uitleg hebben van wat dat systeem dan is. Mita start haar schoonheidssalon op, Max gaat opwekkingsliederen zingen in Afrika, Eline zoekt een ander verdienmodel en Willem Engel gaat weer dansen of neemt de benen met zijn inmiddels fors opgebouwde vermogen, na eigenhandig liquideren van zijn stichting.
Hannie blijft wel, die zal in filmpjes blijven drammen strijden voor haar uitkering en aandacht het vaderland. Haar publiek zal minder worden.
Het Bodegraventrio (geen driemansorkest voor bruiloften) Joost, Wouter en Micha komt vrij, voor even, tot ze weer de fout in gaan. Die zullen ‘ontdekken’ dat zelfs de medewerkers van roddelbladen pedofiel zijn, waarna Joost zich spontaan ‘herinnert’ dat zij als tieners achter de kassa zaten waar hij met zijn moeder boodschappen deed - en wat er achter de rubber klapdeuren met ronde plastic ramen met Joost gebeurde, laat zich raden.
En hopelijk gaat onze puberwappie gewoon weer naar een stichtelijke mbo-school, waar ze stuk kan gaan op het wegpesten van docenten en na drie jaar een diploma secretaresse, bejaardenverzorgster of verkoopster behaalt.
pi_203696977
quote:
0s.gif Op woensdag 16 februari 2022 22:20 schreef Magister_Artium het volgende:

[..]
We moeten wat in dit topic. Over een paar weken is het hier misschien wel half zo druk. Steffanie gaat zich richten op haar eigen onvrede en heeft misschien een gemeenschappelijke vijand, maar geen gemeenschappelijk belang meer. En voor zinloos uitdagen van het gezag is ze inmiddels ook minder te porren.
De gele hesjes moeten misschien wel naar de stomerij. Krijgen we voortaan op zondag in Amsterdam weer een stoet van scootmobielen en vlaggenzwaaiers, die tegen ‘het systeem’ protesteren, maar allemaal een eigen uitleg hebben van wat dat systeem dan is. Mita start haar schoonheidssalon op, Max gaat opwekkingsliederen zingen in Afrika, Eline zoekt een ander verdienmodel en Willem Engel gaat weer dansen of neemt de benen met zijn inmiddels fors opgebouwde vermogen, na eigenhandig liquideren van zijn stichting.
Hannie blijft wel, die zal in filmpjes blijven drammen strijden voor haar uitkering en aandacht het vaderland. Haar publiek zal minder worden.
Het Bodegraventrio (geen driemansorkest voor bruiloften) Joost, Wouter en Micha komt vrij, voor even, tot ze weer de fout in gaan. Die zullen ‘ontdekken’ dat zelfs de medewerkers van roddelbladen pedofiel zijn, waarna Joost zich spontaan ‘herinnert’ dat zij als tieners achter de kassa zaten waar hij met zijn moeder boodschappen deed - en wat er achter de rubber klapdeuren met ronde plastic ramen met Joost gebeurde, laat zich raden.
En hopelijk gaat onze puberwappie gewoon weer naar een stichtelijke mbo-school, waar ze stuk kan gaan op het wegpesten van docenten en na drie jaar een diploma secretaresse, bejaardenverzorgster of verkoopster behaalt.
_O- U heeft een bijzondere gave, het lijkt die kant wel op te gaan heh :')
pi_203697677
quote:
7s.gif Op woensdag 16 februari 2022 20:29 schreef Aether het volgende:

[..]
Dat long-covid een hoax is.
Als ervaringsdeskundige kan ik je vertellen dat het geen hoax is. Nu na een jaar nog steeds last van die ellende. Snel moe, slecht tegen prikkels kunnen. Ow en mentaal gezien doet het wel zeker iets met je.

[ Bericht 7% gewijzigd door Charmian op 16-02-2022 23:35:39 (.) ]
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
pi_203697712
was op het Mediapark voor een klus, kon het niet laten om de voor ons bekende bushalte op de foto te zetten.



de gemeente zal een hoop moeite gehad hebben om de bushalte vrij te maken van complotrommel.

[ Bericht 3% gewijzigd door spectrumanalyser op 16-02-2022 23:42:12 ]
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_203697902
Volgens wappie Eric Groenendijk wordt het CTB omgebouwd tot Europees paspoort waarin alles van de burger wordt opgeslagen :')
Maar hij is zo met cijfers van datums aan het goochelen dat hij zelf ervan in de war raakt :D

https://www.brighteon.com/e932fadd-8e89-496f-988a-aa522e224e8a

En volgens Eric zijn de gevaccineerden nu geen mens meer maar mutanten want het dna is aangepast en daardoor 'onmenselijkt' , en daardoor ook geen mensenrechten meer hebben :')

https://www.brighteon.com/2cd714be-4fe9-43a6-8505-8365e615b9d6

[ Bericht 24% gewijzigd door Dutch_view op 17-02-2022 00:36:52 ]
pi_203698810
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2022 23:29 schreef Charmian het volgende:

[..]
Als ervaringsdeskundige kan ik je vertellen dat het geen hoax is. Nu na een jaar nog steeds last van die ellende. Snel moe, slecht tegen prikkels kunnen. Ow en mentaal gezien doet het wel zeker iets met je.
Ik weet dat het geen hoax is, zou eerder zeggen dat het flink onderschat wordt momenteel.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_203701524
quote:
7s.gif Op donderdag 17 februari 2022 08:30 schreef Aether het volgende:

[..]
Ik weet dat het geen hoax is, zou eerder zeggen dat het flink onderschat wordt momenteel.
Wat dat betreft heb ik qua werk en herstel heel veel mazzel met mijn leidinggevende gehad. Ben sinds eind december weer eindelijk volledig aan het werk daardoor. Maar het balanceren met energie tussen werk en privé is nog steeds bijzonder lastig.
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
  donderdag 17 februari 2022 @ 13:54:11 #170
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_203703559
twitter
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
pi_203705352
quote:
0s.gif Op donderdag 17 februari 2022 13:54 schreef Ireth het volgende:
[ twitter ]
:') Dus de wappies gaan nu aan medische uitsluiting doen.. wie had dat verwacht.
pi_203705599
quote:
0s.gif Op donderdag 17 februari 2022 00:19 schreef Dutch_view het volgende:
Volgens wappie Eric Groenendijk wordt het CTB omgebouwd tot Europees paspoort waarin alles van de burger wordt opgeslagen :')
Maar hij is zo met cijfers van datums aan het goochelen dat hij zelf ervan in de war raakt :D

https://www.brighteon.com/e932fadd-8e89-496f-988a-aa522e224e8a

En volgens Eric zijn de gevaccineerden nu geen mens meer maar mutanten want het dna is aangepast en daardoor 'onmenselijkt' , en daardoor ook geen mensenrechten meer hebben :')

https://www.brighteon.com/2cd714be-4fe9-43a6-8505-8365e615b9d6
Erik wordt steeds lachwekkender, maar ook voorspelbaarder. Van de week zag ik beelden uit Mexico waar een groep vogels ineens dood uit de lucht valt. Dacht bij mezelf: "Hier gaat-ie weer een filmpje over maken." En ja hoor. _O- "Het komt door de 5G en chemtrails", en dan komt-ie met vergelijkbare voorbeelden aan uit o.a. 2011 (toen er nog zelfs geen 4G was). :') 8)7 Ja oké, ook recentere voorbeelden, maja hoe oud de voorbeelden ook zijn, het is gewoon kul, punt.
The only way you can be original, is to be yourself.
pi_203705880
quote:
0s.gif Op woensdag 16 februari 2022 20:53 schreef Halcon het volgende:

[..]
Long-covid is burnout 2.0. Ideaal voor mensen die zin hebben om "ziek" thuis te zitten.
bullshit. zit geen minuut thuis ervoor maar wel al 14 maanden dagelijks last van oa ademhaling, moeheid, concentratie.
pi_203705989
quote:
0s.gif Op donderdag 17 februari 2022 16:17 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:

[..]
Erik wordt steeds lachwekkender, maar ook voorspelbaarder. Van de week zag ik beelden uit Mexico waar een groep vogels ineens dood uit de lucht valt. Dacht bij mezelf: "Hier gaat-ie weer een filmpje over maken." En ja hoor. _O- "Het komt door de 5G en chemtrails", en dan komt-ie met vergelijkbare voorbeelden aan uit o.a. 2011 (toen er nog zelfs geen 4G was). :') 8)7 Ja oké, ook recentere voorbeelden, maja hoe oud de voorbeelden ook zijn, het is gewoon kul, punt.
Ik zie nu dat hij een tongpiercing heeft.. enig idee hoeveel straling dat afgeeft?
pi_203706178
quote:
0s.gif Op donderdag 17 februari 2022 16:52 schreef JohnWickPic het volgende:

[..]
Ik zie nu dat hij een tongpiercing heeft.. enig idee hoeveel straling dat afgeeft?
Misschien moeten we hem gewoon wijsmaken dat er een 5G-chip in tongpiercings zit, en dat hij een heel langzame stralingsdood zal sterven. :+
The only way you can be original, is to be yourself.
pi_203706253
quote:
0s.gif Op donderdag 17 februari 2022 17:08 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:

[..]
Misschien moeten we hem gewoon wijsmaken dat er een 5G-chip in tongpiercings zit, en dat hij een heel langzame stralingsdood zal sterven. :+
Ik stem voor, met als toevoeging dat er 0.015% verarmd uranium in zit.
pi_203706381
Toch mooi en ironisch dat de wappie mongooltjes info halen van de data collector pur sang Facebook.
pi_203709506
quote:
0s.gif Op donderdag 17 februari 2022 16:17 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:

[..]
Erik wordt steeds lachwekkender, maar ook voorspelbaarder. Van de week zag ik beelden uit Mexico waar een groep vogels ineens dood uit de lucht valt. Dacht bij mezelf: "Hier gaat-ie weer een filmpje over maken." En ja hoor. _O- "Het komt door de 5G en chemtrails", en dan komt-ie met vergelijkbare voorbeelden aan uit o.a. 2011 (toen er nog zelfs geen 4G was). :') 8)7 Ja oké, ook recentere voorbeelden, maja hoe oud de voorbeelden ook zijn, het is gewoon kul, punt.
Het leven is zo beperkt dat hij niks beters te doen heeft dan voorbijgangers lastigvallen op de skatebaan of op de hei, of met z’n smoel in de camera lange monologen houden aan de eettafel.

Ik zal hem een slag voor zijn. De storm Eunice ligt bijna boven het Verenigd Koninkrijk. Eunice, EU nice, heuj, wat zou daarachter zitten? Brexit?
pi_203710680
quote:
0s.gif Op donderdag 17 februari 2022 20:27 schreef Magister_Artium het volgende:

[..]
Het leven is zo beperkt dat hij niks beters te doen heeft dan voorbijgangers lastigvallen op de skatebaan of op de hei, of met z’n smoel in de camera lange monologen houden aan de eettafel.

Ik zal hem een slag voor zijn. De storm Eunice ligt bijna boven het Verenigd Koninkrijk. Eunice, EU nice, heuj, wat zou daarachter zitten? Brexit?
EU nice.. dat zijn 6 letters en het is de 3e storm.. 666, Satan woont in Nice. De vrachtwagens zitten verkeerd.
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 17 februari 2022 @ 21:40:06 #180
54593 crew  Olga
Cheese
pi_203710784
quote:
0s.gif Op donderdag 17 februari 2022 21:32 schreef JohnWickPic het volgende:

[..]
EU nice.. dat zijn 6 letters en het is de 3e storm.. 666, Satan woont in Nice. De vrachtwagens zitten verkeerd.
_O-
Genealogie: Niet alleen voor oude knarren
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 17 februari 2022 @ 21:41:33 #181
54593 crew  Olga
Cheese
pi_203710807
twitter
Genealogie: Niet alleen voor oude knarren
pi_203711048
quote:
0s.gif Op donderdag 17 februari 2022 20:27 schreef Magister_Artium het volgende:

[..]
Ik zal hem een slag voor zijn. De storm Eunice ligt bijna boven het Verenigd Koninkrijk. Eunice, EU nice, heuj, wat zou daarachter zitten? Brexit?
uT iS DjiEjoOwEnSjiEniERiNg!!! 8)7
The only way you can be original, is to be yourself.
  Jaap van Dissel-award 2022 vrijdag 18 februari 2022 @ 09:18:32 #183
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_203714186
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_203716057
iemand is bezig geweest om een 'flyer' te verspreiden in Alkmaar. Tikje gedateerd...


:|W
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 18 februari 2022 @ 16:32:58 #185
54593 crew  Olga
Cheese
pi_203722599
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 10:42 schreef spectrumanalyser het volgende:
iemand is bezig geweest om een 'flyer' te verspreiden in Alkmaar. Tikje gedateerd...
[ afbeelding ]

:|W
he jammer niet gehad -O-
Genealogie: Niet alleen voor oude knarren
  vrijdag 18 februari 2022 @ 16:37:03 #186
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_203722692
Ik piste bijna in mijn broek _O-


twitter
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
  vrijdag 18 februari 2022 @ 16:42:06 #187
111260 Charmian
a little joy
pi_203722819
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 16:37 schreef Ireth het volgende:
Ik piste bijna in mijn broek _O-

[ twitter ]
echt he, de dingen die je soms leest. Wat gaat er in het hoofd van die lui om. Niet te volgen gewoon.
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
pi_203722904
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 16:37 schreef Ireth het volgende:
Ik piste bijna in mijn broek _O-


[ twitter ]
Daar is die vent dan mooi mee weggekomen. Ik heb nu al medelijden met de mannen op Tinder.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_203724572
Ondertussen bij het Mediapark

pi_203725217
Steffani heeft geen vertrouwen in de root certificaten van haar iPhone.
dus social media apps zoals Twitter, Facebook krijgen wel het vertrouwen van mevrouw Kruts, maar de SSL root certificaten, die op -alle- Apple iPhones staan, die zijn verdacht.



Middels rootcertificaten en certificaatautoriteiten werken de beveiligde communicatie op computers en smartphones. sloop je dit, dan werkt (vrijwel) niets meer op de iPhone.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_203725447
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 16:37 schreef Ireth het volgende:
Ik piste bijna in mijn broek _O-

[ twitter ]
Lees dit soort zaken al meer dan een jaar.
Niet vreemd als je ook dit soort zaken ziet:
twitter
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 18 februari 2022 @ 18:34:58 #192
426493 crew  PippenScottie
pi_203725546
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 10:42 schreef spectrumanalyser het volgende:
iemand is bezig geweest om een 'flyer' te verspreiden in Alkmaar. Tikje gedateerd...
[ afbeelding ]

:|W
Die QR code! _O_
pi_203726128
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 16:45 schreef vipergts het volgende:
Daar is die vent dan mooi mee weggekomen. Ik heb nu al medelijden met de mannen op Tinder.
Waarschijnlijk was die vent zelf ook anti-vaxxer, maar heeft hij gewoon z'n kans gegrepen :D
  vrijdag 18 februari 2022 @ 19:27:06 #194
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_203726624
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 16:42 schreef Charmian het volgende:

[..]
echt he, de dingen die je soms leest. Wat gaat er in het hoofd van die lui om. Niet te volgen gewoon.
Mijn ex vorig jaar tegen onze kinderen: jullie moeten je niet laten vaccineren want dan gaan jullie binnen een paar jaar dood (tot zover niks nieuws) en dan kunnen ze ons afluisteren dus dan kan ik niet meer met jullie omgaan.

Elke keer dat ik dacht dat het niet gekker kon...
pi_203727371
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 18:34 schreef PippenScottie het volgende:

[..]
Die QR code! _O_
Ja, daar trappen we dus mooi niet in. Duidelijk controlled opposition die flyer.
pi_203727384
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 18:16 schreef spectrumanalyser het volgende:
Steffani heeft geen vertrouwen in de root certificaten van haar iPhone.
dus social media apps zoals Twitter, Facebook krijgen wel het vertrouwen van mevrouw Kruts, maar de SSL root certificaten, die op -alle- Apple iPhones staan, die zijn verdacht.

[ afbeelding ]

Middels rootcertificaten en certificaatautoriteiten werken de beveiligde communicatie op computers en smartphones. sloop je dit, dan werkt (vrijwel) niets meer op de iPhone.
Dat was haar al uitgelegd ja en ook dat de overheid toch al alles weet.
pi_203727414
Geen lochtjestocht vanavond?
Twiddel
pi_203727489
quote:
10s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 20:00 schreef summer2bird het volgende:
Geen lochtjestocht vanavond?
_O- Ik ben benieuwd hoeveel er morgenavond bij de stadhuizen staan, want er zijn er al veel die opgeven hebben of twijfelen of het nog nut heeft. Zelfs Steffie zat er van de week doorheen maar die hebben ze weer moed ingepraat.
pi_203727651
In Alkmaar zou deze avond de wappiekermis zijn. eergisteren zou er al in de omgeving hier zo'n tocht zijn, niets van gehoord, geen foto's gezien. Toen was de storm Dudley actief.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_203727779
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 19:27 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Mijn ex vorig jaar tegen onze kinderen: jullie moeten je niet laten vaccineren want dan gaan jullie binnen een paar jaar dood (tot zover niks nieuws) en dan kunnen ze ons afluisteren dus dan kan ik niet meer met jullie omgaan.

Elke keer dat ik dacht dat het niet gekker kon...
Ik voorzie een fantastische sci-fi-serie over een paar jaar _O_
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 18 februari 2022 @ 20:27:03 #201
54593 crew  Olga
Cheese
pi_203727926
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 20:11 schreef spectrumanalyser het volgende:
In Alkmaar zou deze avond de wappiekermis zijn. eergisteren zou er al in de omgeving hier zo'n tocht zijn, niets van gehoord, geen foto's gezien. Toen was de storm Dudley actief.
Wat een mietjes dat het niet doorgaat vanavond vanwege een beetje wind
Genealogie: Niet alleen voor oude knarren
pi_203727935
twitter

:D
  vrijdag 18 februari 2022 @ 21:24:31 #203
111260 Charmian
a little joy
pi_203728880
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 19:27 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Mijn ex vorig jaar tegen onze kinderen: jullie moeten je niet laten vaccineren want dan gaan jullie binnen een paar jaar dood (tot zover niks nieuws) en dan kunnen ze ons afluisteren dus dan kan ik niet meer met jullie omgaan.

Elke keer dat ik dacht dat het niet gekker kon...
Maar op welk moment had je door dat je ex doordraaide? Was er een aanleiding om wappie te worden?
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
pi_203728969
quote:
6s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 20:27 schreef Olga het volgende:

[..]
Wat een mietjes dat het niet doorgaat vanavond vanwege een beetje wind
Een orkaan is toch nog steeds wind? En het nut van die kleurcodering door het knmi? En waar is de directeur van het knmi allemaal bij betrokken geweest? dOe ZeLf OnDeRzOeK!!
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 18 februari 2022 @ 21:30:42 #205
54593 crew  Olga
Cheese
pi_203728994
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 21:29 schreef Magister_Artium het volgende:

[..]
Een orkaan is toch nog steeds wind?
Als je ergens voor strijd dan in weer en wind
Genealogie: Niet alleen voor oude knarren
pi_203729542
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 19:27 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Mijn ex vorig jaar tegen onze kinderen: jullie moeten je niet laten vaccineren want dan gaan jullie binnen een paar jaar dood (tot zover niks nieuws) en dan kunnen ze ons afluisteren dus dan kan ik niet meer met jullie omgaan.

Elke keer dat ik dacht dat het niet gekker kon...
Pffft... Sterkte!
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_203730572
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 19:27 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Mijn ex vorig jaar tegen onze kinderen: jullie moeten je niet laten vaccineren want dan gaan jullie binnen een paar jaar dood (tot zover niks nieuws) en dan kunnen ze ons afluisteren dus dan kan ik niet meer met jullie omgaan.

Elke keer dat ik dacht dat het niet gekker kon...
Zal jullie wel veel rust geven als hij niet meer met jullie mag omgaan :@
Sneu voor de kinderen hoor -O-
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_203737387
De gele camera heeft nog geen beelden van de storm vrijgegeven. Die filmpjes waarin wordt uitgelegd dat Eunice een complot is, duren ook zo lang... dan duurt het wel even voor je je script kaar hebt.
Wel afgelopen week weer een paar filmpjes die de toestand van Oppergek duidelijk weergeven. Ten eerste wordt hij bespied door een helikopter die over zijn huis heen vliegt. En omdat er die dag twee zijn overgevlogen, houdt het leger hem nauwlettend in de gaten. Wie weet wordt Bussum binnenkort wel gebombardeerd... :')

https://www.brighteon.com/05f51929-a40c-443c-94c3-7cfef13d5125

En de laatste restjes didactische vaardigheden die hij bezit, zijn verwerkt in een gênant slaapverwekkende uitleg met kansloze mimiek, bestemd om jongeren van hun mobiel te krijgen. Nou ben ik het voor de verandering met hem eens dat fysiek contact voor tieners ook heel belangrijk is, maar dit filmpje, ft. zijn geigertellende dennenboom, haalt zijn CV met dubbele academische titel wel onderuit:

https://www.brighteon.com/8b3b00ae-3c00-465b-9b7a-9c4e48c37bd3
pi_203738471
https://www.telegraaf.nl/(...)-priklocatie-heerlen

HEERLEN - De politie heeft vrijdag een man en een vrouw aangehouden die zich op 9 en 10 februari zouden hebben misdragen op prikplekken van de GGD in Heerlen. Van de ontstane heisa werden beelden gemaakt. Medewerkers voelden zich bedreigd.

De antivaxers beschuldigden de medewerkers daarbij van moord en genocide en ook was er volgens de GGD een „klein handgemeen.” De verdachten hebben zich volgens de politie schuldig gemaakt aan mishandeling, bedreiging en belediging van GGD-medewerkers. Het ging in totaal om een groep van rond de acht demonstranten, meldt de Limburger.

Een vrouwelijke actievoerster werd door personeel gesommeerd om niet te filmen; ze zou een klap hebben uitgedeeld. Ook een dag eerder hadden antivaxers bij de GGD-locatie in Heerlen al medewerkers belaagd.

Een filmpje van het incident ging al snel viraal. Aanvankelijk werd niemand van de antivaxers aangehouden. Dit tot groot ongenoegen van burgemeester Roel Wever van Heerlen die vond dat de ’demonstranten’ over de schreef waren gegaan en strafbare feiten hadden gepleegd. De GGD deed daarop aangifte bij de politie. „Wij staan hier voor de burger, en niet om ons uit te laten maken voor moordenaar”, zei een woordvoerder van de GGD na het tweede incident. „We werken al twee jaar non-stop om te zorgen dat we de pandemie te lijf gaan. Iedereen mag demonstreren, maar wel binnen de perken. Je komt niet binnenstormen om mensen met woorden en fysiek te lijf te gaan.”

Mooi!!
pi_203738562
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_203738926
vier gestoorde figuren die bij het Pieter baan centrum stonden om Joost Knevel te steunen.

Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  zaterdag 19 februari 2022 @ 16:55:58 #212
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_203739157
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2022 13:40 schreef Magister_Artium het volgende:
De gele camera heeft nog geen beelden van de storm vrijgegeven. Die filmpjes waarin wordt uitgelegd dat Eunice een complot is, duren ook zo lang... dan duurt het wel even voor je je script kaar hebt.
Wel afgelopen week weer een paar filmpjes die de toestand van Oppergek duidelijk weergeven. Ten eerste wordt hij bespied door een helikopter die over zijn huis heen vliegt. En omdat er die dag twee zijn overgevlogen, houdt het leger hem nauwlettend in de gaten. Wie weet wordt Bussum binnenkort wel gebombardeerd... :')

https://www.brighteon.com/05f51929-a40c-443c-94c3-7cfef13d5125

En de laatste restjes didactische vaardigheden die hij bezit, zijn verwerkt in een gênant slaapverwekkende uitleg met kansloze mimiek, bestemd om jongeren van hun mobiel te krijgen. Nou ben ik het voor de verandering met hem eens dat fysiek contact voor tieners ook heel belangrijk is, maar dit filmpje, ft. zijn geigertellende dennenboom, haalt zijn CV met dubbele academische titel wel onderuit:

https://www.brighteon.com/8b3b00ae-3c00-465b-9b7a-9c4e48c37bd3
Niet Bussum en die helicopters di vliegen volgensmij wekelijks 3x over gooise meren heen. :')

Aan de daken van de huizen te zien heb ik ook welhet vermoeden waar hij ongeveer woont...

[ Bericht 3% gewijzigd door PaRoDiUzZ op 19-02-2022 17:01:23 ]
  zaterdag 19 februari 2022 @ 17:08:15 #213
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_203739307
Ik vraag me trouwens af waar mensen ala die Erik hun boodschappen doen, al die straling die vanaf die handscanners komen om de voorraad te checken of de straling die van de scanners van de kassa danwel pinapparaten afkomen, of zou hij echt gewoon een keer in de week naar de markt gaan voor vlees danwel vis en zn gorentes naast de gemeentewerf afhalen, als alles al niet door de voedselbank afgelevert word,
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 zaterdag 19 februari 2022 @ 17:16:41 #214
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_203739430
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 februari 2022 16:31 schreef spectrumanalyser het volgende:
vier gestoorde figuren die bij het Pieter baan centrum stonden om Joost Knevel te steunen.

WTF
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  zaterdag 19 februari 2022 @ 17:21:36 #215
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_203739529
quote:
11s.gif Op zaterdag 19 februari 2022 17:16 schreef puzziepie het volgende:

[..]
WTF
Ze zoeken het wel op he, de volgende keer trekken ze nog vrijwillig dwangbuizen aan, VOOR DE VRIJHEID.
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 zaterdag 19 februari 2022 @ 17:22:49 #216
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_203739546
quote:
10s.gif Op zaterdag 19 februari 2022 17:21 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]
Ze zoeken het wel op he, de volgende keer trekken ze nog vrijwillig dwangbuizen aan, VOOR DE VRIJHEID.
lol :D
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_203739909
quote:
10s.gif Op zaterdag 19 februari 2022 17:08 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ik vraag me trouwens af waar mensen ala die Erik hun boodschappen doen, al die straling die vanaf die handscanners komen om de voorraad te checken of de straling die van de scanners van de kassa danwel pinapparaten afkomen, of zou hij echt gewoon een keer in de week naar de markt gaan voor vlees danwel vis en zn gorentes naast de gemeentewerf afhalen, als alles al niet door de voedselbank afgelevert word,
Voor een voedselbank verdien je met ww en koopwoning in veel gemeenten te veel. Ik ken zijn financiële situatie niet, maar in een eerder filmpje heeft hij zich laten gaan over een digitaal account voor zijn erfpacht. Ik neem dan aan dat hij een koopwoning bewoont, dus dat hij ook gewoon, net als wij, een supermarkt door moet.
Ik heb alleen medelijden met de caissières. Die moeten zijn gezwam over Tartaria natuurlijk aanhoren.
  zaterdag 19 februari 2022 @ 17:54:19 #218
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_203739956
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 februari 2022 17:51 schreef Magister_Artium het volgende:

[..]
Voor een voedselbank verdien je met ww en koopwoning in veel gemeenten te veel. Ik ken zijn financiële situatie niet, maar in een eerder filmpje heeft hij zich laten gaan over een digitaal account voor zijn erfpacht. Ik neem dan aan dat hij een koopwoning bewoont, dus dat hij ook gewoon, net als wij, een supermarkt door moet.
Ik heb alleen medelijden met de caissières. Die moeten zijn gezwam over Tartaria natuurlijk aanhoren.
Offtopic, maar een voedselbank kijkt niet naar inkomen, maar na besteedbaar bedrag wat overblijft na aftrek van de vaste lasten en aflossingen. Iemand met een goed betaalde baan kan na alle betalingen minder overhouden dan iemand met een bijstandsuitkering.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
pi_203740019
quote:
11s.gif Op zaterdag 19 februari 2022 17:16 schreef puzziepie het volgende:

[..]
WTF
“Dat is nou Nederland. Dat bedoel ik nu. :'(
Je vraagt je echt af hoe lang, of beter, hoe kort die vrouwen hebben nagedacht over de hele situatie.
Maar de vrouwen met legenestsyndroom die na twee jaar van lockdowns hun leven weer kleur willen geven en zich niet opgeven voor een cursus breien dappere strijdsters hebben de Stripheldenbuurt van Almere weer hard laten lachen weer flink doen beven! :Y
pi_203740972
quote:
8s.gif Op zaterdag 19 februari 2022 16:55 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]
Niet Bussum en die helicopters di vliegen volgensmij wekelijks 3x over gooise meren heen. :')

Aan de daken van de huizen te zien heb ik ook welhet vermoeden waar hij ongeveer woont...
Als je op google maps zoekt op "Stop PAS-Familiedrama", dan vind je gewoon waar hij woont. _O-
The only way you can be original, is to be yourself.
pi_203741035
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 februari 2022 19:02 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Stop PAS-Familiedrama
Het is dan wel weer fijn dat Google het classificeert als "Toeristische Attractie" _O-
Mad "Mondhoek" Max aanhoudingscounter 2022: 4
  zaterdag 19 februari 2022 @ 19:07:54 #222
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_203741062
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 februari 2022 19:02 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:

[..]
Als je op google maps zoekt op "Stop PAS-Familiedrama", dan vind je gewoon waar hij woont. _O-
Laten we er op houden dat dat een van de weinig buurten is waar ik alleen kom als ik er voor werk naar toe gestuurd word.
pi_203741156
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2022 13:40 schreef Magister_Artium het volgende:
De gele camera heeft nog geen beelden van de storm vrijgegeven. Die filmpjes waarin wordt uitgelegd dat Eunice een complot is, duren ook zo lang... dan duurt het wel even voor je je script kaar hebt.
Wel afgelopen week weer een paar filmpjes die de toestand van Oppergek duidelijk weergeven. Ten eerste wordt hij bespied door een helikopter die over zijn huis heen vliegt. En omdat er die dag twee zijn overgevlogen, houdt het leger hem nauwlettend in de gaten. Wie weet wordt Bussum binnenkort wel gebombardeerd... :')

https://www.brighteon.com/05f51929-a40c-443c-94c3-7cfef13d5125

En de laatste restjes didactische vaardigheden die hij bezit, zijn verwerkt in een gênant slaapverwekkende uitleg met kansloze mimiek, bestemd om jongeren van hun mobiel te krijgen. Nou ben ik het voor de verandering met hem eens dat fysiek contact voor tieners ook heel belangrijk is, maar dit filmpje, ft. zijn geigertellende dennenboom, haalt zijn CV met dubbele academische titel wel onderuit:

https://www.brighteon.com/8b3b00ae-3c00-465b-9b7a-9c4e48c37bd3
Apache _O- _O- Nou.. nee!
pi_203741433
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 februari 2022 19:06 schreef spoilert het volgende:

[..]
Het is dan wel weer fijn dat Google het classificeert als "Toeristische Attractie" _O-
Nice! Even een review geven ^O^
pi_203741854
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 februari 2022 19:33 schreef JohnWickPic het volgende:

[..]
Nice! Even een review geven ^O^
Hij staat ook in het telefoonboek, als je op zijn naam zoekt. Hij is wel eens gebeld door grapjassen, maar weet wel dat hij meer opnameapparatuur heeft dan waar hij zelf door begluurd denkt te worden. Hijgers worden gestraft met een filmpje en een opgestoken middelvinger.
pi_203742024
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 februari 2022 19:56 schreef Magister_Artium het volgende:

[..]
Hij staat ook in het telefoonboek, als je op zijn naam zoekt. Hij is wel eens gebeld door grapjassen, maar weet wel dat hij meer opnameapparatuur heeft dan waar hij zelf door begluurd denkt te worden. Hijgers worden gestraft met een filmpje en een opgestoken middelvinger.
Ik heb geen behoefte om die man te bellen, die is al gek en druk genoeg.
pi_203742226
En om nog een oude complotkoe uit de sloot te halen: Micha Kat heeft via kunstenaar Rob Scholte een spreekbuis gevonden.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens hem is het de schuld van Frans Timmermans dat het stormde, want oorlog in Oekraïne mislukt, dus nu moet hij via het klimaat het volk dwarszitten. Intussen weeklaagt Kat over dat zijn zoon ironisch genoeg voor Timmermans werkt en smeekt hij de Allerhoogste om zoon Kat te laten inzien dat zijn vader de enige i die de wereld kan redden.

De opnames van de telefoongesprekken zijn te vinden op www.robscholtemuseum.nl. Weet wel dat de geluidskwaliteit van de opnames beroerder is dan die van toen Jan Wolkers en Godfried Bomans op Rottumerplaat verbleven.
pi_203742399
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 februari 2022 16:31 schreef spectrumanalyser het volgende:
vier gestoorde figuren die bij het Pieter baan centrum stonden om Joost Knevel te steunen.

Die vrouw lijkt wel een actrice. Hoe kunnen mensen zo zijn?
pi_203747401
Oppakken, opsluiten en nooit meer loslaten.

pi_203749930
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 18:16 schreef spectrumanalyser het volgende:
Steffani heeft geen vertrouwen in de root certificaten van haar iPhone.
dus social media apps zoals Twitter, Facebook krijgen wel het vertrouwen van mevrouw Kruts, maar de SSL root certificaten, die op -alle- Apple iPhones staan, die zijn verdacht.

[ afbeelding ]

Middels rootcertificaten en certificaatautoriteiten werken de beveiligde communicatie op computers en smartphones. sloop je dit, dan werkt (vrijwel) niets meer op de iPhone.
Ze snapt denk ik ook niet helemaal hoe een certificaat werkt, als je dit soort dingen wilt doen, dan moet je juist je host partij met een "eigen" root certificaat hosten en dat in je certificate store zetten, ik weet dat Chaos Computer Club dit in het verleden deed, maar dan heb je het wel over mensen die echt snappen hoe security werkt :)
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_203750888
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2022 13:40 schreef Magister_Artium het volgende:
En de laatste restjes didactische vaardigheden die hij bezit, zijn verwerkt in een gênant slaapverwekkende uitleg met kansloze mimiek, bestemd om jongeren van hun mobiel te krijgen. Nou ben ik het voor de verandering met hem eens dat fysiek contact voor tieners ook heel belangrijk is, maar dit filmpje, ft. zijn geigertellende dennenboom, haalt zijn CV met dubbele academische titel wel onderuit:

https://www.brighteon.com/8b3b00ae-3c00-465b-9b7a-9c4e48c37bd3
Hij gebruikt dat ding echt als een soort geigerteller _O-
En dan ook nog aluminiumfolie om zn modem heen gewikkeld :')
Nu corona wat minder in beeld is, is straling weer helemaal zn ding :P
  zondag 20 februari 2022 @ 11:19:20 #232
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_203751279
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 februari 2022 23:13 schreef JohnWickPic het volgende:
Oppakken, opsluiten en nooit meer loslaten.

Wat een engerd zeg.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_203751281
quote:
0s.gif Op zondag 20 februari 2022 10:41 schreef Dutch_view het volgende:

[..]
Hij gebruikt dat ding echt als een soort geigerteller _O-
En dan ook nog aluminiumfolie om zn modem heen gewikkeld :')
Nu corona wat minder in beeld is, is straling weer helemaal zn ding :P
Ja en dan heeft hij dus een paar honderd euro uitgegeven aan een apparaat om te meten wat er in de handleiding of op de bewuste modem/gsm/magnetron en alle zenders et cetera gewoon staat aangegeven. Het zendvermogen en de vermogensfluxdichtheid. Heb ik nog wat leuks voor hem, een WiFi-adapter van 1000mW en eentje van 2000mW, dat trekt dat apparaat van hem niet eens. Als hij niet zo compleet knettergek zou zijn had ik graag eens met hem afgesproken.
pi_203751291
quote:
0s.gif Op zondag 20 februari 2022 11:19 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]
Wat een engerd zeg.
Oh die zit straks vast hoor.
  zondag 20 februari 2022 @ 11:21:21 #235
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_203751300
quote:
0s.gif Op zondag 20 februari 2022 11:20 schreef JohnWickPic het volgende:

[..]
Oh die zit straks vast hoor.
Dat mag ik wel hopen ja.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 zondag 20 februari 2022 @ 14:14:25 #236
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_203754054
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 zondag 20 februari 2022 @ 14:19:14 #237
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_203754110
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_203754655
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 februari 2022 23:13 schreef JohnWickPic het volgende:
Oppakken, opsluiten en nooit meer loslaten.

Welke BNW’er is dit?
pi_203755504
quote:
Wat een droeftoeter. Ik ben niet gevaarlijk, bla bla.. en dan toch weer gaan dreigen en zeggen hoe ruig je bent. Maar toch ook niet want ik doe niets, maar kom maar op, ik stop er mee. Bla bla bla..

Als iemand die op een livestream zegt dat alle agenten de doodstraf moeten krijgen een celstraf krijgt, waarom zou jij dan met rust gelaten worden Emiel? Er zijn wel meer filmpjes waarin je loopt te schreeuwen om iemands adres omdat je wel ff een paar kogels door zijn kop komt schieten.



[ Bericht 17% gewijzigd door #ANONIEM op 20-02-2022 16:04:08 ]
  zondag 20 februari 2022 @ 16:20:39 #240
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_203755741
Zijn er geen livestreams vandaag?
pi_203755791
quote:
11s.gif Op zondag 20 februari 2022 16:20 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Zijn er geen livestreams vandaag?
De eerstvolgende demo is op 6 maart toch?
  zondag 20 februari 2022 @ 16:30:27 #242
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_203755867
quote:
0s.gif Op zondag 20 februari 2022 16:24 schreef JohnWickPic het volgende:

[..]
De eerstvolgende demo is op 6 maart toch?
Ik had gehoopt/verwacht dat er een paar waren die demonstreerden tegen de codes van het KNMI vanwege MM oid.
pi_203755955
quote:
9s.gif Op zondag 20 februari 2022 16:30 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]
Ik had gehoopt/verwacht dat er een paar waren die demonstreerden tegen de codes van het KNMI vanwege MM oid.
Code geel is racistisch naar Aziaten!
Code oranje is racistisch naar Indiërs!
Code rood is racistisch naar Native Americans!
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zondag 20 februari 2022 @ 16:52:57 #244
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_203756157
quote:
0s.gif Op zondag 20 februari 2022 16:37 schreef El_Thijs het volgende:

[..]
Code geel is racistisch naar Aziaten!
Code oranje is racistisch naar Indiërs!
Code rood is racistisch naar Native Americans!
De crux ligt er meer in dat als het RIVM zegt dat dingen verstandig zijn om te doen dat men er om een of andere reden tegen ageert, maar als het KNMI dat doet, je er niemand over hoort.

Ik begrijp dat de meeste demonstranten in Nederland die nu nog tegen de voor 70% afgebouwde maatregelen zijn,maar je verwacht toch een paar gekken die in de Bilt aan het demonstreren is omdat de aarde plat is ofzo,en dat de radarbeelden daardoor niet kloppen omdat het al een uur of 3 droog had moeten omdat buienradar dat meldde.
pi_203756791
quote:
0s.gif Op zondag 20 februari 2022 11:19 schreef JohnWickPic het volgende:

[..]
Ja en dan heeft hij dus een paar honderd euro uitgegeven aan een apparaat om te meten wat er in de handleiding of op de bewuste modem/gsm/magnetron en alle zenders et cetera gewoon staat aangegeven. Het zendvermogen en de vermogensfluxdichtheid. Heb ik nog wat leuks voor hem, een WiFi-adapter van 1000mW en eentje van 2000mW, dat trekt dat apparaat van hem niet eens. Als hij niet zo compleet knettergek zou zijn had ik graag eens met hem afgesproken.
En ook leuk: zijn zelfgeknutselde speelgoedpistool stralingsmeter maakt geen onderscheid tussen elektromagnetische straling en radioactieve straling. Dit overigens geheel in lijn met andere alternatieve zolderkamergeleerden. Het verschil tussen alfa-, beta- en gammastraling blijft eveneens achterwege.
Als wifimodems en magnetrons werkelijk zo levensgevaarlijk waren, was intussen de halve westerse wereld al aan een hersentumor overleden.
pi_203757017
quote:
9s.gif Op zondag 20 februari 2022 16:30 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]
Ik had gehoopt/verwacht dat er een paar waren die demonstreerden tegen de codes van het KNMI vanwege MM oid.
Eerst een demonstratie tegen de NS.
Het beleid van de NS om niet te rijden gaat in tegen de vrijheid van meningsuiting. Zo kunnen wappen niet demonstreren op het malieveld of museumplein.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_203757419
(Bijna) geen covid maatregelen meer, geen lichtjestochten, geen livestreams, geen demo's, het wordt steeds stiller in wappieland.
The only way you can be original, is to be yourself.
  zondag 20 februari 2022 @ 18:37:19 #248
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_203757444
quote:
0s.gif Op zondag 20 februari 2022 18:36 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
(Bijna) geen covid maatregelen meer, geen lichtjestochten, geen livestreams, geen demo's, het wordt steeds stiller in wappieland.
Ze moeten er aan wennen dat hun persoonlijk begeleider niet meer op afstand hoeft te blijven.
pi_203758433
quote:
0s.gif Op zondag 20 februari 2022 18:36 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
(Bijna) geen covid maatregelen meer, geen lichtjestochten, geen livestreams, geen demo's, het wordt steeds stiller in wappieland.
19/20 maart nog een 'worldwide demonstration for freedom'? :') :|W

er worden nog complotstickers geplakt, er verschijnen "the great reset" posters - die de gemeente weghaalt. het is de afgelopen 4 dagen gewoon rustig op straat dankzij de woei.

[ Bericht 5% gewijzigd door spectrumanalyser op 20-02-2022 19:47:34 ]
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_203758882
ik zag ook nog iets dat ze vrijdag avond 25-2 wilden gaan rijden met een "convoy" en dan doorrijden door heel nederland tot zondagmiddag #konvooivoorvrijheid
pi_203758957
oh jemig weer een knap staaltje huisvlijt.
briljante ondertitel zeg. "Niemand weet iets, maar heel nl doet mee."

Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_203759194
quote:
0s.gif Op zondag 20 februari 2022 19:50 schreef spectrumanalyser het volgende:
oh jemig weer een knap staaltje huisvlijt.
briljante ondertitel zeg. "Niemand weet iets, maar heel nl doet mee."

[ afbeelding ]
#ikdoenietmeermee
  maandag 21 februari 2022 @ 14:55:54 #253
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_203766989
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 februari 2022 22:59 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Zal jullie wel veel rust geven als hij niet meer met jullie mag omgaan :@
Sneu voor de kinderen hoor -O-
Nou, de jongste wilde lang voordat ze die prik kreeg (15 jaar, ze wilde zelf) al niet veel meer met hem te maken hebben door alle gedram en gezwam. De middelste (18) ziet hem nog een keer per maand ongeveer, heeft zich laten vaccineren maar heeft dit niet aan hem verteld bleek later. Toen hoorde ik ook pas van deze theorie.

Het geeft eerlijk gezegd niet veel rust. Jongste heeft psychologische hulp nodig want het is wel haar vader. Vader gelooft ook niet in psychologische hulp dus dat moest ook via een speciale constructie en een hoop gedoe want op je 15e mag je alleen voor ernstige zaken zonder instemming van beide ouders behandeld worden. Ook voor de 18-jarige is het een behoorlijke belasting.

Ik had liever gezien dat dat ze hem gewoon nog geregeld zagen zoals eerst.
pi_203767288
quote:
0s.gif Op maandag 21 februari 2022 14:55 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Nou, de jongste wilde lang voordat ze die prik kreeg (15 jaar, ze wilde zelf) al niet veel meer met hem te maken hebben door alle gedram en gezwam. De middelste (18) ziet hem nog een keer per maand ongeveer, heeft zich laten vaccineren maar heeft dit niet aan hem verteld bleek later. Toen hoorde ik ook pas van deze theorie.

Het geeft eerlijk gezegd niet veel rust. Jongste heeft psychologische hulp nodig want het is wel haar vader. Vader gelooft ook niet in psychologische hulp dus dat moest ook via een speciale constructie en een hoop gedoe want op je 15e mag je alleen voor ernstige zaken zonder instemming van beide ouders behandeld worden. Ook voor de 18-jarige is het een behoorlijke belasting.

Ik had liever gezien dat dat ze hem gewoon nog geregeld zagen zoals eerst.
Jeetje, veel sterkte. Hopelijk komt het ooit nog eens goed.
  maandag 21 februari 2022 @ 15:21:20 #255
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_203767347
quote:
0s.gif Op zondag 20 februari 2022 17:43 schreef Magister_Artium het volgende:

[..]
En ook leuk: zijn zelfgeknutselde speelgoedpistool stralingsmeter maakt geen onderscheid tussen elektromagnetische straling en radioactieve straling. Dit overigens geheel in lijn met andere alternatieve zolderkamergeleerden. Het verschil tussen alfa-, beta- en gammastraling blijft eveneens achterwege.
Als wifimodems en magnetrons werkelijk zo levensgevaarlijk waren, was intussen de halve westerse wereld al aan een hersentumor overleden.
Oh mijn ex flipte ook over mijn nieuwe inductie-kookplaat. Ging ie de kinderen vertellen dat ik ze een bordje radioactieve kanker serveerde.
  maandag 21 februari 2022 @ 16:14:08 #256
111260 Charmian
a little joy
pi_203768102
quote:
0s.gif Op maandag 21 februari 2022 15:21 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Oh mijn ex flipte ook over mijn nieuwe inductie-kookplaat. Ging ie de kinderen vertellen dat ik ze een bordje radioactieve kanker serveerde.
Terwijl inductie al ik weet niet hoe lang bestaat. Maar echt heel triest dit allemaal voor jou en je kinderen. Heel veel sterkte.
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
pi_203769370
quote:
0s.gif Op maandag 21 februari 2022 14:55 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Nou, de jongste wilde lang voordat ze die prik kreeg (15 jaar, ze wilde zelf) al niet veel meer met hem te maken hebben door alle gedram en gezwam. De middelste (18) ziet hem nog een keer per maand ongeveer, heeft zich laten vaccineren maar heeft dit niet aan hem verteld bleek later. Toen hoorde ik ook pas van deze theorie.

Het geeft eerlijk gezegd niet veel rust. Jongste heeft psychologische hulp nodig want het is wel haar vader. Vader gelooft ook niet in psychologische hulp dus dat moest ook via een speciale constructie en een hoop gedoe want op je 15e mag je alleen voor ernstige zaken zonder instemming van beide ouders behandeld worden. Ook voor de 18-jarige is het een behoorlijke belasting.

Ik had liever gezien dat dat ze hem gewoon nog geregeld zagen zoals eerst.
Wat krom dan ben je 15 dan kun je zeker toch zelf wel uitmaken of je hulp inschakelt. Je mag immers wel zonder toestemming een vaccin halen.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_203769603
quote:
0s.gif Op maandag 21 februari 2022 17:53 schreef vipergts het volgende:

[..]
Wat krom dan ben je 15 dan kun je zeker toch zelf wel uitmaken of je hulp inschakelt. Je mag immers wel zonder toestemming een vaccin halen.
En als ouder moet je op den duur de keuze van je kind respecteren. Ook als het gaat om roken (waarvan de langetermijngevolgen bekend zijn) kan ik me niet voorstellen dat je als ouder het contact met je kind verbreekt.
Hebben we het nog maar eens over onze Bussumse gescheiden vader, Oppergek Erik, dan zou ik me als een van zijn dochters ook behoorlijk angstig voelen, al was het alleen al omdat je niet bij elk bezoek zit te wachten op zijn oneindige oreren over mondkapjes, vaccinaties en het door hem aannemelijk geachte verband tussen corona en 5G. Volgens hemzelf ligt het wegblijven van zijn dochters aan zijne majesteit, die samen met de moeder de rechters tot een ongunstige uitspraak heeft gedwongen.
  maandag 21 februari 2022 @ 19:43:36 #259
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_203771098
quote:
0s.gif Op maandag 21 februari 2022 17:53 schreef vipergts het volgende:

[..]
Wat krom dan ben je 15 dan kun je zeker toch zelf wel uitmaken of je hulp inschakelt. Je mag immers wel zonder toestemming een vaccin halen.
Het is ook een behoorlijk grijs gebied die leeftijd. Ze mogen vanaf 16 jaar zelf beslissen over medische behandelingen, maar tussen 12-16 moeten in principe beide ouders akkoord zijn tenzij er redenen zijn om dit niet af te dwingen (korte versie: als het ze ernstig zou benadelen).

Bij de priklocaties zijn ze geloof ik vrij laks hierin maar vragen ze wel of je het hebt besproken als ze zonder ouders komt volgens deze link. Vraag me af hoe vaak het voor is gekomen. We horen alleen van de uitwassen.

Als zij besloten had (toen ze 14 was nog trouwens) dat ze de vaccinatie niet wilde, dan had ik die keuze gerespecteerd trouwens.
pi_203773261
vanavond begint een nieuw dagelijks tv-programma van Arjen Lubach.

Wappen zijn nog boos op Lubach omdat complotdenkers in de fabeltjesfuik zijn gelopen, zo noemde Lubach complotvideos op YouTube. En dat zit wappies niet lekker.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_203773466
quote:
0s.gif Op maandag 21 februari 2022 21:26 schreef spectrumanalyser het volgende:
vanavond begint een nieuw dagelijks tv-programma van Arjen Lubach.

Wappen zijn nog boos op Lubach omdat complotdenkers in de fabeltjesfuik zijn gelopen, zo noemde Lubach complotvideos op YouTube. En dat zit wappies niet lekker.
En morgen begint ongehoord Nederland met uitzendingen op Ned 1.
Ben benieuwd of dat wat wordt.
pi_203776126
Vanavond was Nieuwsuur wel interessant: in Dtslnd was er inmiddels een hulplijn voor familie en vrienden van geradicaliseerde wappies. Verder het verhaal van een Nederlander van ergens in de vijftig die het leuk vond om de Jonge in nazi-uniform e.d. op zijn Facebooktijdlijn te posten. Inmiddels is ie overleden aan Covid en vertelt zijn zus zijn verhaal:

https://nos.nl/nieuwsuur/(...)ding-van-21-februari

[ Bericht 0% gewijzigd door NoCigar op 22-02-2022 16:37:54 ]
anonieme razernist
pi_203778195
quote:
0s.gif Op maandag 21 februari 2022 21:26 schreef spectrumanalyser het volgende:
vanavond begint een nieuw dagelijks tv-programma van Arjen Lubach.

Wappen zijn nog boos op Lubach omdat complotdenkers in de fabeltjesfuik zijn gelopen, zo noemde Lubach complotvideos op YouTube. En dat zit wappies niet lekker.
Micha Kat had al beredeneerd dat Lubach een reptielenkind van Kajsa Ollongren bleek te zijn en onder chantage van het onthullen van pedofiele handelingen dit filmpje wel moest maken. :|W
pi_203778999
'Mijn broer is overleden aan de ziekte waar hij niet in geloofde'
https://nos.nl/nieuwsuur/(...)hij-niet-in-geloofde
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_203779414
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 11:42 schreef Aether het volgende:
'Mijn broer is overleden aan de ziekte waar hij niet in geloofde'
https://nos.nl/nieuwsuur/(...)hij-niet-in-geloofde
Kunnen we checken of hij spijt heeft?

pi_203779492
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 11:42 schreef Aether het volgende:
'Mijn broer is overleden aan de ziekte waar hij niet in geloofde'
https://nos.nl/nieuwsuur/(...)hij-niet-in-geloofde
"Hij geloofde alles wat Baudet zei". :{
pi_203779768
Ongehoord Nieuws nu op tv. Wappie nieuws _O_
  dinsdag 22 februari 2022 @ 13:13:39 #268
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_203780465
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 12:31 schreef StephanL het volgende:
Ongehoord Nieuws nu op tv. Wappie nieuws _O_
Niet gezien maar zag de opmerkingen al voorbijkomen... :')

twitter


Edit: Maar nu zijn ze toch ook onderdeel van de MSM? Hoe zit dat?

[ Bericht 2% gewijzigd door AchJa op 22-02-2022 13:23:44 ]
pi_203781570
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 13:13 schreef AchJa het volgende:

[..]
Niet gezien maar zag de opmerkingen al voorbijkomen... :')

[ twitter ]

Edit: Maar nu zijn ze toch ook onderdeel van de MSM? Hoe zit dat?
Ja maar ze worden wel gehoord _O_
pi_203782409
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 12:31 schreef StephanL het volgende:
Ongehoord Nieuws nu op tv. Wappie nieuws _O_
Ik heb er naar gekeken en ik vond het een goede uitzending.
Niks geen overdreven gedoe of complottheorieën, gewoon feiten.
  dinsdag 22 februari 2022 @ 16:06:32 #271
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_203782509
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 15:57 schreef Candymannetje het volgende:

Ik heb er naar gekeken en ik vond het een goede uitzending.
Niks geen overdreven gedoe of complottheorieën, gewoon feiten.
Niet gezien maar las wat in het andere topic... Geen pizza kunnen bestellen als je cholesterol te hoog is ofzo???
pi_203782512
Misschien is het een goed idee om nu wat faketeranen naar Oekraïne te sturen? >:)
The only way you can be original, is to be yourself.
pi_203782554
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 16:06 schreef AchJa het volgende:

[..]
Niet gezien maar las wat in het andere topic... Geen pizza kunnen bestellen als je cholesterol te hoog is ofzo???
Met het digitale geld en digitale ID is dat mogelijk zei hij.
En die technieken zijn er inderdaad.
Het zal niet volgende week ingevoerd worden maar als je over 10 jaar terug kijkt zal je zien dat veel van de dingen die nu besproken worden uitgevoerd zijn.
pi_203782561
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 16:06 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Misschien is het een goed idee om nu wat faketeranen naar Oekraïne te sturen? >:)
Met wat fakkels?
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_203782939
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 16:09 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Met het digitale geld en digitale ID is dat mogelijk zei hij.
En die technieken zijn er inderdaad.
Het zal niet volgende week ingevoerd worden maar als je over 10 jaar terug kijkt zal je zien dat veel van de dingen die nu besproken worden uitgevoerd zijn.
Digitaal geld en een digitaal ID hebben we al jaren, word wakker!
pi_203783024
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 16:50 schreef JohnWickPic het volgende:

[..]
Digitaal geld en een digitaal ID hebben we al jaren, word wakker!
Maar niet op de manier waar ze nu mee bezig zijn.

https://www.nu.nl/tech/61(...)n-we-er-nu-over.html
pi_203783037
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 16:58 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Maar niet op de manier waar ze nu mee bezig zijn.

https://www.nu.nl/tech/61(...)n-we-er-nu-over.html
Digitaal ID!

I <3 Staatscontrole _O_
  dinsdag 22 februari 2022 @ 17:06:19 #278
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_203783091
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 16:06 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Misschien is het een goed idee om nu wat faketeranen naar Oekraïne te sturen? >:)
Oekraine heeft geen carnvavalsoptocht nodig nu, ik zou het Putin niet eens gunnen
alhoewel hij wel met dit soort mensen om weet te gaan.

[ Bericht 3% gewijzigd door PaRoDiUzZ op 22-02-2022 17:26:39 ]
pi_203783092
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 16:58 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Maar niet op de manier waar ze nu mee bezig zijn.

https://www.nu.nl/tech/61(...)n-we-er-nu-over.html
Iedereen een gratis smartphone! *O*
pi_203783236
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 13:13 schreef AchJa het volgende:

[..]
Niet gezien maar zag de opmerkingen al voorbijkomen... :')

[ twitter ]

Edit: Maar nu zijn ze toch ook onderdeel van de MSM? Hoe zit dat?
Dat betekent een volgende splitsing in Wappelonië. Een deel voelt zich eindelijk gehoord, een paar zullen ON afdoen als controlled opposition.
  dinsdag 22 februari 2022 @ 17:54:00 #281
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_203783511
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 16:09 schreef Candymannetje het volgende:

Met het digitale geld en digitale ID is dat mogelijk zei hij.
En die technieken zijn er inderdaad.
Het zal niet volgende week ingevoerd worden maar als je over 10 jaar terug kijkt zal je zien dat veel van de dingen die nu besproken worden uitgevoerd zijn.
Ik weet het cholesterol gehalte van mezelf niet eens dus ik vraag me af hoe de pizzakoerier dat weet.

En verder moet Pepijn wat minder oude Youtube memes bekijken...

pi_203783768
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 17:54 schreef AchJa het volgende:

[..]
Ik weet het cholesterol gehalte van mezelf niet eens dus ik vraag me af hoe de pizzakoerier dat weet.

En verder moet Pepijn wat minder oude Youtube memes bekijken...

Je betaalt met digitaal geld wat gekoppeld is aan je digitale ID.
In je digitale ID staat ook je medisch dossier.
Als daar geregistreerd staat dat jij een te hoog cholesterolgehalte hebt kunnen ze aankopen van pizza's blokkeren.
Dus de pizzakoerier weet het niet maar je kan gewoon niet afrekenen dus hij wordt niet gebracht.
Maar dit is geen officiële voorspelling.
Enkel een voorbeeld wat ze over een paar jaar kunnen doen.
  dinsdag 22 februari 2022 @ 18:41:05 #283
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_203784189
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 11:42 schreef Aether het volgende:
'Mijn broer is overleden aan de ziekte waar hij niet in geloofde'
https://nos.nl/nieuwsuur/(...)hij-niet-in-geloofde
Lieve zus. Sneu om te zien wat een verdriet ze hiervan heeft en hoe dit gecompliceerd wordt door de tegenstelling in hun denken en de uitkomst.
  dinsdag 22 februari 2022 @ 18:43:34 #284
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_203784231
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 17:24 schreef Magister_Artium het volgende:

[..]
Dat betekent een volgende splitsing in Wappelonië. Een deel voelt zich eindelijk gehoord, een paar zullen ON afdoen als controlled opposition.
Een leuke kijktip is Behind the Curve, over de flatearthers. Hoe extremer de complottheorieën, hoe meer versplintering.
  dinsdag 22 februari 2022 @ 18:59:00 #285
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_203784455
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 18:12 schreef Candymannetje het volgende:

Je betaalt met digitaal geld wat gekoppeld is aan je digitale ID.
Je betaalt al met digitaal geld.

quote:
In je digitale ID staat ook je medisch dossier.
Nee.

quote:
Als daar geregistreerd staat dat jij een te hoog cholesterolgehalte hebt kunnen ze aankopen van pizza's blokkeren.
Nee.

quote:
Dus de pizzakoerier weet het niet maar je kan gewoon niet afrekenen dus hij wordt niet gebracht.
Maar dit is geen officiële voorspelling.
Enkel een voorbeeld wat ze over een paar jaar kunnen doen.
Nee.

Wappieonzin, niks meer niks minder.
pi_203787114
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 18:59 schreef AchJa het volgende:

[..]
Je betaalt al met digitaal geld.
[..]
Nee.
[..]
Nee.
[..]
Nee.

Wappieonzin, niks meer niks minder.
Nog niet met deze:
https://www.ecb.europa.eu/paym/digital_euro/html/index.nl.html

Wat nee?
Graag een bron dat je digitale Europese identiteit niet aan je medisch dossier wordt gekoppeld.

Alles wat jij niet snapt doe je af als wappie onzin terwijl alles gewoon op de officie site van de overheid en de EU te vinden is.
pi_203787271
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 20:34 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Nog niet met deze:
https://www.ecb.europa.eu/paym/digital_euro/html/index.nl.html

Wat nee?
Graag een bron dat je digitale Europese identiteit niet aan je medisch dossier wordt gekoppeld.

Alles wat jij niet snapt doe je af als wappie onzin terwijl alles gewoon op de officie site van de overheid en de EU te vinden is.
Je moet het aanpakken zoals Arno Wellens.

Mensen staan niet open voor je gedachtegoed, dus je zult het in brokjes moeten voeren met bronnen die zij wél vertrouwen.

Dat ze hun eigen bronnen verder ook voor zoete koek slikken met 0 scepsis is ook duidelijk, maar hey, iemand is niet zomaar wakker.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  dinsdag 22 februari 2022 @ 20:40:10 #288
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_203787289
quote:
Gelezen wat er staat"

quote:
Een digitale euro geeft u een extra mogelijkheid om te betalen, maakt het gemakkelijker om dat te doen en draagt zo bij aan toegankelijkheid en inclusie.
Het staat je vrij om het wel of niet te gebruiken. Gewoon fysiek geld blijft gewoon bestaan en geldig hoor.

quote:
Wat nee?
Graag een bron dat je digitale Europese identiteit niet aan je medisch dossier wordt gekoppeld.
Wat begrijp jij niet aan het "medisch geheim"?

Enne, bron dat het wel wordt gekoppeld?

quote:
Alles wat jij niet snapt doe je af als wappie onzin terwijl alles gewoon op de officie site van de overheid en de EU te vinden is.
Nee hoor, er is niks te vinden van wat jij en je wappievereniging verkondigen...
  dinsdag 22 februari 2022 @ 20:41:17 #289
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_203787495
De hilariteit van vermoeiende figuren die zeggen dat je wakker moet worden :D
  dinsdag 22 februari 2022 @ 20:50:42 #291
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_203787510
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 20:34 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Nog niet met deze:
https://www.ecb.europa.eu/paym/digital_euro/html/index.nl.html

Wat nee?
Graag een bron dat je digitale Europese identiteit niet aan je medisch dossier wordt gekoppeld.

Alles wat jij niet snapt doe je af als wappie onzin terwijl alles gewoon op de officie site van de overheid en de EU te vinden is.
Het lijkt me handig dat als je zin hebt om je benen mogelijk te breken op een skipiste dat de duits- of franssprekende arts weet welke medicijnen je slikt voordathij er andere spuiten in zet ed.

Er is niks mis met het verspreiden van medische gegevens, ook als dat je niet goed uitkomt op het moment je alleen vaccinaties wilt zetten als je een de loterij of een reis naar timboektoe gewonnen hebt.
pi_203787591
Al die info staat toch al op de nanochips van Bill Gates of is dat nu opeens niet zo?
pi_203787607
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 20:40 schreef AchJa het volgende:

[..]
Gelezen wat er staat"
[..]
Het staat je vrij om het wel of niet te gebruiken. Gewoon fysiek geld blijft gewoon bestaan en geldig hoor.
[..]
Wat begrijp jij niet aan het "medisch geheim"?

Enne, bron dat het wel wordt gekoppeld?
[..]
Nee hoor, er is niks te vinden van wat jij en je wappievereniging verkondigen...
Van een site van de overheid
quote:
Er zijn talloze situaties waarin u zo’n Europese digitale identiteit zou kunnen gebruiken. Denk bijvoorbeeld aan:

officiële handelingen zoals de aanvraag van een geboorteakte of een medische verklaring, een adreswijziging enz.
een bankrekening openen
uw belastingaangifte
een inschrijving aan een universiteit (ook in een ander land)
een recept van uw dokter bewaren en in een ander EU-land afhalen
uw leeftijd bewijzen
een auto huren met uw digitaal rijbewijs
inchecken in een hotel
Medisch geheim wordt in het buitenland niet naar gekeken.
Dus Nederland zal in Europees verband ook mee gaan doen.
Dat was ook duidelijk zichtbaar met de corona app.
Nederland liet geen gegevens zien over vaccinatie of herstel en het buitenland wel.
Geen idee welke landen hetzelfde medisch geheim hebben als Nederland.
En aangezien de eerste kamer vandaag heeft besloten dat covid op de lijst met A ziektes blijft zal de Europese app ook je corona vaccinaties tonen.
pi_203787717
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 20:55 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Van een site van de overheid
[..]
Medisch geheim wordt in het buitenland niet naar gekeken.
Dus Nederland zal in Europees verband ook mee gaan doen.
Dat was ook duidelijk zichtbaar met de corona app.
Nederland liet geen gegevens zien over vaccinatie of herstel en het buitenland wel.
Geen idee welke landen hetzelfde medisch geheim hebben als Nederland.
En aangezien de eerste kamer vandaag heeft besloten dat covid op de lijst met A ziektes blijft zal de Europese app ook je corona vaccinaties tonen.
Maak je je daar zorgen om?
pi_203787863
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 20:50 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]
Het lijkt me handig dat als je zin hebt om je benen mogelijk te breken op een skipiste dat de duits- of franssprekende arts weet welke medicijnen je slikt voordathij er andere spuiten in zet ed.

Er is niks mis met het verspreiden van medische gegevens, ook als dat je niet goed uitkomt op het moment je alleen vaccinaties wilt zetten als je een de loterij of een reis naar timboektoe gewonnen hebt.
Als jij er geen problemen mee hebt is het goed natuurlijk.
Persoonlijk ben ik best wel fanatiek met online privacy dus ik zit er niet op te wachten.
Maar ik ben een oud fossiel van dik 50 jaar.
De nieuwe generatie heeft er waarschijnlijk minder problemen mee.
pi_203787931
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 21:03 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Als jij er geen problemen mee hebt is het goed natuurlijk.
Persoonlijk ben ik best wel fanatiek met online privacy dus ik zit er niet op te wachten.
Maar ik ben een oud fossiel van dik 50 jaar.
De nieuwe generatie heeft er waarschijnlijk minder problemen mee.
Online privacy is een hoks. Geloof me maar.
pi_203787954
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 20:59 schreef JohnWickPic het volgende:

[..]
Maak je je daar zorgen om?
Ja vooral omdat de mogelijkheden eindeloos zijn.
Kijk wat er in Canada gebeurde, bij mensen die doneerde aan de truckers werd hun rekening geblokkeerd.
Als alles digitaal gaat kunnen ze dat nog veel makkelijker doen
pi_203787961
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 21:06 schreef JohnWickPic het volgende:

[..]
Online privacy is een hoks. Geloof me maar.
Waarom?
  dinsdag 22 februari 2022 @ 21:09:52 #299
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_203788030
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 21:06 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Ja vooral omdat de mogelijkheden eindeloos zijn.
Kijk wat er in Canada gebeurde, bij mensen die doneerde aan de truckers werd hun rekening geblokkeerd.
Als alles digitaal gaat kunnen ze dat nog veel makkelijker doen
Laat je je loon contant uitbetalen en hang je die in een oude sok?
pi_203788045
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 21:09 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]
Laat je je loon contant uitbetalen en hang je die in een oude sok?
Nee en ik doe ook ieder jaar belastingaangifte.
pi_203788062
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 21:07 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Waarom?
Je hebt je vraag net zelf beantwoord. Alles gaat al digitaal. Alles is digitaal. Als je je echt zorgen maakt zou ik per direct je internet uitgooien en er ver van wegblijven. En dan helpt dat nog niets.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')