Ik ben het helemaal met je eens. Schouten, Beune, Conijn, De Jong, Leerdam. Kan wel 5 knappere schaatsters aanwijzen.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 10:16 schreef SilverEyes het volgende:
[..]
Ik zat al te wachten op deze reactie, fijn dat je me niet teleurstelt![]()
Persoonlijk vind ik Irene Schouten een veel knappere vrouw, dus het was eigenlijk gewoon echt een serieuze vraag
Irene heeft een matige kaaklijn.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 10:16 schreef SilverEyes het volgende:
[..]
Ik zat al te wachten op deze reactie, fijn dat je me niet teleurstelt![]()
Persoonlijk vind ik Irene Schouten een veel knappere vrouw, dus het was eigenlijk gewoon echt een serieuze vraag
Hoefde maar één keer te rijden, kreeg geen gezeik naar dr hoofd en neemt wel gewoon een Olympische PLAK mee naar huis. Kan slechter op je eerste Spelen.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 10:17 schreef Felagund het volgende:
Groenewoud is volgens mij wel een blij ei.
Diane Valkenburg erbij?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 10:18 schreef EinarBoe het volgende:
Echte liefhebbers zijn fan van types als Lollobrigida, Weidemann, Zueva, Leenstra.
Lollo ben ik op afgeknapt sinds dat paarse haar.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 10:18 schreef EinarBoe het volgende:
Echte liefhebbers zijn fan van types als Lollobrigida, Weidemann, Zueva, Leenstra.
Hadden we nog geen goud gewonnen joh.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 10:19 schreef LekkerWeertje het volgende:
Dit doet Ireen wel weer goed. Had ze dit maar eerder gedaan.
Groenewoud had 100% alle drie de races moeten rijden. Antoinette is echt de stoorzender geweest.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |