Ah, dit artikel is aangepast.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 10:11 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Niet meer dus sinds september en volgens de juice channels vanwege een slippertje met Ntab.
Lekker coachen om op een blokje te gaan staanquote:Op dinsdag 15 februari 2022 10:12 schreef WAvanBuren het volgende:
Ja laten we Kramer de baas maken over de TP. Degene die ook gewoon 4x gefaald heeft met de TP.
Nou, dan weet hij waar ie op moet lettenquote:Op dinsdag 15 februari 2022 10:12 schreef WAvanBuren het volgende:
Ja laten we Kramer de baas maken over de TP. Degene die ook gewoon 4x gefaald heeft met de TP.
Of de hele pursuit de verkeerde baan op dirigerenquote:Op dinsdag 15 februari 2022 10:14 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Lekker coachen om op een blokje te gaan staan
Het circus genaamd Shorttrack nemen wij niet serieus.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 10:12 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
3 gouden Olympische medailles, 7 gouden WK medailles.
Alleen dat maakt iemand al bijzonder.
Kont + een vermoeden van ordinair, waardoor iedereen zich een stuk kansrijker acht.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 10:11 schreef SilverEyes het volgende:
[..]
Wat is er eigenlijk nou zo bijzonder aan schulting?
quote:Op dinsdag 15 februari 2022 10:14 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Het circus genaamd Shorttrack nemen wij niet serieus.
Ik zat al te wachten op deze reactie, fijn dat je me niet teleursteltquote:Op dinsdag 15 februari 2022 10:12 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Andere vrouwen die de kont van Schulting niet aanbidden
Maar dat was sowieso wel duidelijk.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 10:15 schreef hhh38 het volgende:
Massastart wordt ook een fiasco bij de mannen
quote:Op dinsdag 15 februari 2022 10:14 schreef maxi-mus het volgende:
Er is overigens weinig bijzonder aan Schulting.
Mokerslag na mokerslag.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 10:15 schreef hhh38 het volgende:
Massastart wordt ook een fiasco bij de mannen. Nils zou daar trouwens mogen starten.
Neequote:Op dinsdag 15 februari 2022 10:16 schreef SilverEyes het volgende:
[..]
Ik zat al te wachten op deze reactie, fijn dat je me niet teleurstelt![]()
Persoonlijk vind ik Irene Schouten een veel knappere vrouw, dus het was eigenlijk gewoon echt een serieuze vraag
Ik ben het helemaal met je eens. Schouten, Beune, Conijn, De Jong, Leerdam. Kan wel 5 knappere schaatsters aanwijzen.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 10:16 schreef SilverEyes het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik Irene Schouten een veel knappere vrouw, dus het was eigenlijk gewoon echt een serieuze vraag
Irene heeft een matige kaaklijn.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 10:16 schreef SilverEyes het volgende:
[..]
Hoefde maar één keer te rijden, kreeg geen gezeik naar dr hoofd en neemt wel gewoon een Olympische PLAK mee naar huis. Kan slechter op je eerste Spelen.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 10:17 schreef Felagund het volgende:
Groenewoud is volgens mij wel een blij ei.
Diane Valkenburg erbij?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 10:18 schreef EinarBoe het volgende:
Echte liefhebbers zijn fan van types als Lollobrigida, Weidemann, Zueva, Leenstra.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |