Ah, dit artikel is aangepast.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 10:11 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Niet meer dus sinds september en volgens de juice channels vanwege een slippertje met Ntab.
Lekker coachen om op een blokje te gaan staanquote:Op dinsdag 15 februari 2022 10:12 schreef WAvanBuren het volgende:
Ja laten we Kramer de baas maken over de TP. Degene die ook gewoon 4x gefaald heeft met de TP.
Nou, dan weet hij waar ie op moet lettenquote:Op dinsdag 15 februari 2022 10:12 schreef WAvanBuren het volgende:
Ja laten we Kramer de baas maken over de TP. Degene die ook gewoon 4x gefaald heeft met de TP.
Of de hele pursuit de verkeerde baan op dirigerenquote:Op dinsdag 15 februari 2022 10:14 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Lekker coachen om op een blokje te gaan staan
Het circus genaamd Shorttrack nemen wij niet serieus.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 10:12 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
3 gouden Olympische medailles, 7 gouden WK medailles.
Alleen dat maakt iemand al bijzonder.
Kont + een vermoeden van ordinair, waardoor iedereen zich een stuk kansrijker acht.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 10:11 schreef SilverEyes het volgende:
[..]
Wat is er eigenlijk nou zo bijzonder aan schulting?
quote:Op dinsdag 15 februari 2022 10:14 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Het circus genaamd Shorttrack nemen wij niet serieus.
Ik zat al te wachten op deze reactie, fijn dat je me niet teleursteltquote:Op dinsdag 15 februari 2022 10:12 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Andere vrouwen die de kont van Schulting niet aanbidden
Maar dat was sowieso wel duidelijk.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 10:15 schreef hhh38 het volgende:
Massastart wordt ook een fiasco bij de mannen
quote:Op dinsdag 15 februari 2022 10:14 schreef maxi-mus het volgende:
Er is overigens weinig bijzonder aan Schulting.
Mokerslag na mokerslag.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 10:15 schreef hhh38 het volgende:
Massastart wordt ook een fiasco bij de mannen. Nils zou daar trouwens mogen starten.
Neequote:Op dinsdag 15 februari 2022 10:16 schreef SilverEyes het volgende:
[..]
Ik zat al te wachten op deze reactie, fijn dat je me niet teleurstelt![]()
Persoonlijk vind ik Irene Schouten een veel knappere vrouw, dus het was eigenlijk gewoon echt een serieuze vraag
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |