Ook wel bij Antwanetquote:Op dinsdag 15 februari 2022 09:27 schreef Felagund het volgende:
[..]
Vanmorgen ging het ook in het deel van Schouten mis.
Ja voor goud wel ja.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 09:28 schreef EinarBoe het volgende:
Nou, met Groenewoud waren ze ook kansloos geweest.
Dat ook inderdaad, maar was niet het enige. Het is te makkelijk denk ik om alles op haar falen te gooien.quote:
Datquote:Op dinsdag 15 februari 2022 09:26 schreef GotenSSJ het volgende:
Rit in de benen, en snel een grote voorsprong. Wel logisch dat ze dan langzamer zijn, komen nog afstanden aan.
Niet mijn probleem.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 09:29 schreef TheVulture het volgende:
Wisten jullie trouwens dat Johan de Wit echt verschrikkelijke weken achter de rug heeft? Die heeft corona gehad
'Mensen'quote:Op dinsdag 15 februari 2022 09:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tevens: Ploegenachtervolging (M) linksboven, jawel!
Wij willen een zondebok!quote:Op dinsdag 15 februari 2022 09:29 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat ook inderdaad, maar was niet het enige. Het is te makkelijk denk ik om alles op haar falen te gooien.
Net aangepast naar een V. Ze lezen mee!quote:
Er schaatst wel een wijde man mee.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 09:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tevens: Ploegenachtervolging (M) linksboven, jawel!
Echt? Nog niet gehoord deze wekenquote:Op dinsdag 15 februari 2022 09:29 schreef TheVulture het volgende:
Wisten jullie trouwens dat Johan de Wit echt verschrikkelijke weken achter de rug heeft? Die heeft corona gehad
50%. Wel of niet.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 09:30 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Hoe groot is de kans op brons bij de mannen? Altijd leuk voor het totale aantal medailles.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |