Ja. Maar ik kan me dat niet voorstellen.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 09:24 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dus als daar alleen Jos de Vos, Chris Huizinga en Jan Blokhuijsen voor komen opdagen doen we het daar maar mee?
Ja. Plus dat ze zover voor lagen dat de scherpte er ook wel wat af was.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 09:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Langzamer dan in de semi. Maar goed, dat is wel met een rit in de benen.
Ik heb het idee dat Antwanet echt een vreselijk mens is eigenlijk.quote:
Ze zijn nu ook vermoeid natuurlijk, ik had het wel eens willen zien met Groenewoud in de halve finalequote:Op dinsdag 15 februari 2022 09:25 schreef wimderon het volgende:
Bijna een seconde langzamer dan in de halve vinale.
Zou je haar doen?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 09:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat Antwanet echt een vreselijk mens is eigenlijk.
Twee Zaankanters en een Reggeborg. Jumbo dus idd dik de stoorzender. Coopmans prutser waarschijnlijk nu pas door Verheijen gedwongen tot een wissel. Wil iemand Bas en Aad even plaatsen aub?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 09:23 schreef Pino112 het volgende:
Had Groenewoud nou maar eerder ingezet dus.
Vanmorgen ging het ook in het deel van Schouten mis.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 09:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ze zijn nu ook vermoeid natuurlijk, ik had het wel eens willen zien met Groenewoud in de halve finale
Die kan alleen met paarden omgaan.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 09:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat Antwanet echt een vreselijk mens is eigenlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |