abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 15 februari 2022 @ 09:38:22 #101
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_203670044
Nu eens koffie nuttigen, het zwarte goud O+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_203670052
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 09:31 schreef RipCity het volgende:

[..]
Super irritant idd. Ken iemand buiten de eu die in nederland is. Gevaccineerd en al maar die moet elke dag naar tvt omdat je anders geen restaurant en museum etc binnenkomt. Is toch niet vol te houden zoiets. Elk land z’n eigen app en qr code… Gelukkig checken veel restaurants de qr al niet meer maar wat een verspilling van geld zeg.
Een vriend van mij uit Australie is hier voor paar weken, we hebben een work-around gevonden om een QR code via Zwitserland aan te laten maken. Even je vaccinaties uploaden, en binnen een dag een QR code in de mail.
Je hebt wel een tijdelijke hotelboeking nodig, maar die annuleer je daarna gewoon weer, en +/- 20 euro, maar dan ben je wel van het gezeik af.

Maar hier is het allemaal heel ingewikkeld. Mocht je de link willen hebben geef maar een gil.
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
  dinsdag 15 februari 2022 @ 09:39:23 #103
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_203670059
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 09:31 schreef Molo het volgende:

[..]
*O*

Verder betaalmuur en zit mobiel dus kan helaas niet lezen
Op je telefoon heb je ook incognitovensters. En zo niet, dan zou ik het echt thuis nog eens nalezen. Het is een helder, maar ook heftig stuk.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
  dinsdag 15 februari 2022 @ 09:39:43 #104
62913 Blik
The one and Only!
pi_203670066
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 08:58 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
Ja ik had ook de avondklok waar mensen zich terwijl ze in bed lagen zich heel boos over maakten dat ze niet naar buiten konden kunnen noemen hoor. Of de scholen waarbij het onderwijs thuis gewoon doorging. Of de coronapas, waarbij je als ongevaccineerde gewoon een test kon halen. Maar ik koos voor de makkelijkste inderdaad, beetje zwak. Sorry.
Zullen we de combinatie eens pakken:
- verplicht thuiswerken
- scholen dicht, dus ouders moeten kids begeleiden met school
- bso/kdv dicht, dus ook je jongste kinderen blijven thuis
- Alleen buitensport mogelijk in trainingsvorm, sportscholen en alle andere binnensporten dicht
- alle vorm van recreatie dicht
- avondklok

Ik vind dat bij elkaar toch een aardige beperking als je (jonge) kinderen hebt. Ik heb kids van 3, 6 en 9 jaar. Die van 9 kan zichzelf aardig vermaken en weet zelf de weg op de laptop qua MS Teams e.d. Maar die van 6 moet je continue begeleiden en het kind van 3 erbij zorgt ervoor dat je helemaal niks meer kan doen gedurende de dag. Dan mag je ook nog eens nergens naartoe, want zelfs een "uitje" naar de winkel was verboten.
pi_203670109
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 09:23 schreef Vasilevski het volgende:
https://www.volkskrant.nl(...)verdwijnen~b1d5dcbf/

Helder verhaal over de het-is-maar-een-QR-code.
Goed stuk. Weg ermee, nooit meer terug laten komen.
pi_203670193
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 09:39 schreef Blik het volgende:

[..]
- verplicht thuiswerken
- Alleen buitensport mogelijk in trainingsvorm, sportscholen en alle andere binnensporten dicht
- avondklok

Ik vind dat bij elkaar toch een aardige beperking als je (jonge) kinderen hebt. Ik heb kids van 3, 6 en 9 jaar. Die van 9 kan zichzelf aardig vermaken en weet zelf de weg op de laptop qua MS Teams e.d. Maar die van 6 moet je continue begeleiden en het kind van 3 erbij zorgt ervoor dat je helemaal niks meer kan doen gedurende de dag. Dan mag je ook nog eens nergens naartoe, want zelfs een "uitje" naar de winkel was verboten.
Het is vooral een schrijnend gebrek aan emphatisch / inlevend vermogen.

Alsof je tegen een depressief persoon zegt "ah joh, gewoon niet meer sip zijn joh! Ik ben toch ook niet depressief?"
pi_203670196
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 09:39 schreef Blik het volgende:

[..]
- verplicht thuiswerken
- avondklok

Oh een pretje was het allemaal niet, dat hoor je me ook niet zeggen verder.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_203670238
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 09:45 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Het is vooral een schrijnend gebrek aan emphatisch / inlevend vermogen.

Alsof je tegen een depressief persoon zegt "ah joh, gewoon niet meer sip zijn joh! Ik ben toch ook niet depressief?"
Nee hoor, dat is het niet, maar ik laat je graag in die waan als je dat wil geloven.
In Southern Sun
pi_203670250
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 09:46 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
Nee hoor, dat is het niet, maar ik laat je graag in die waan als je dat wil geloven.
Dat is precies wat het is en met deze post benadruk je dat nog maar eens fijntjes.
  dinsdag 15 februari 2022 @ 09:47:30 #110
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_203670259
Geen idee of deze al is voorbij gekomen

twitter

Weer super wereldvreemd, hebben de OMT leden geen bejaarde ouders?
pi_203670293
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 09:47 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Dat is precies wat het is en met deze post benadruk je dat nog maar eens fijntjes.
Ik benadruk slechts dat je een rare conclusie trekt.
In Southern Sun
pi_203670309
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 09:47 schreef Momo het volgende:

[ twitter ]

Dezelfde klant die met het "ratel advies" kwam denk ik

[ Bericht 29% gewijzigd door #ANONIEM op 15-02-2022 09:50:10 ]
pi_203670516
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 09:47 schreef Momo het volgende:

[ twitter ]

:{ :{ dit moet van de Speld zijn..
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  dinsdag 15 februari 2022 @ 10:04:29 #114
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_203670538
Hangt Rutte al in de gordijnen?
pi_203670554
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 09:31 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
In je bed liggen en mopperen dat je niet naar buiten mag is inderdaad wel een essentieel recht.
De essentie van vrijheid is vooral dat een ander niet voor jou bepaalt wat wel of niet belangrijk is hč. Zelfs als je nooit na tienen naar buiten gaat, is het zuivere verbod om dat te doen al iets waar je als overheid geen enkele zeggenschap over zou mogen willen uitoefenen.

Als iets in deze crisis wel duidelijk is geworden, dan is het wel het schrijnende individualisme ("ik heb er geen last van, dus ik vind het prima") waarmee de schijn van saamhorigheid wordt bedekt. Het is een beetje als SP stemmen als je een uitkering trekt en vier jaar daarop VVD omdat je een huis hebt gekocht: geen greintje van interesse in het grotere plaatje en een basaal gebrek aan conceptueel denkvermogen.
pi_203670557
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 10:04 schreef WheeledWarrior het volgende:
.de gordijnen zijn allang geript, dus daar kan hij niet meer in klimmen.
pi_203670565
Om het einde van COR te vieren heb ik speciaal voor jullie een nieuw Flodder-gifje gemaakt.

- knip. Dit gifje is momenteel bijna 17mb, nogal slopend voor de snelheid voor een aantal mensen. Kun je ‘t gifje kleiner maken? -

[ Bericht 52% gewijzigd door #ANONIEM op 15-02-2022 10:19:28 ]
pi_203670604
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 09:01 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]
In 2021 waren er en veel meer besmettingen en twee varianten die dodelijker waren dan de Wuhan variant. Je kunt het daarom niet vergelijken met de situatie in 2020.
Je kan het prima vergelijken met 2020.
Maar intern 2021 kan je ook gewoon vergelijkingen maken met gevaccineerd / ongevaccineerde groepen.

Oversterfte hier was niet zo aanwezig in andere landen overigens, dat is nog wel de sterkste aanwijzing dat wij hier gewoon te maken hebben met outliers die meer met beleid te maken hebben allicht dan virus of vaccinatie.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_203670625
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 09:00 schreef Molo het volgende:
De groepen zijn niet vergelijkbaar met elkaar. Gevaccineerd en ongevaccineerd zijn andere type mensen.
Vaccinatiestatus is niet een hard gegeven.
:')

Dan neem je meer variabelen in je regressie mee. Om te corrigeren voor gezondheid. Maar heterogeniteit zal er allicht een beetje zijn, of je verwacht dat die heterogeniteit hele andere sterfteratio's zou moeten geven... Voor mensen onder de 50... Nou... Weet niet man.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  dinsdag 15 februari 2022 @ 10:13:24 #120
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_203670659
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 09:22 schreef Janneke141 het volgende:

[..]
Word je niet op het festival besmet, dan wel gewoon in de testrij :P
Wat doet men dan met mensen die voor de poort staan en positief testen. Afvoeren in maanpakken?
  dinsdag 15 februari 2022 @ 10:14:15 #121
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_203670673
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 10:13 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Wat doet men dan met mensen die voor de poort staan en positief testen. Afvoeren in maanpakken?
Pendelbusjes naar de dichtstbijzijnde kroeg, zou ik zeggen. Daar mag je namelijk wel in.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
  dinsdag 15 februari 2022 @ 10:14:33 #122
495114 Mallerd01
Roept ook maar wat.
pi_203670680
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 09:23 schreef Vasilevski het volgende:
https://www.volkskrant.nl(...)verdwijnen~b1d5dcbf/

Helder verhaal over de het-is-maar-een-QR-code.
Ondanks dat ik hetzelfde vrees als deze journalist, vind ik het stuk zelf niet per se heel goed. Hij is best stellig over dat hij denkt dat de coronapas niet wordt afgeschaft en vervolgens trekt hij een vergelijking met een compleet andere wet, zonder argumenten te geven waarom déze pas datzelfde lot te wachten staat. Die argumenten had hij, mijns inziens, wel wat beter mogen (en kunnen, want ze zijn er zeker) formuleren.
  dinsdag 15 februari 2022 @ 10:14:52 #123
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_203670684
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 10:13 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Hallo,

het OMT geeft slechts advies. Wij maken geen oplossingen.

Niet te luid spreken in het bijzijn van anderen aub.

Gr, gr, Ernst Bobby en de rest.
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  dinsdag 15 februari 2022 @ 10:16:26 #124
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_203670714
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 10:14 schreef Janneke141 het volgende:

[..]
Pendelbusjes naar de dichtstbijzijnde kroeg, zou ik zeggen. Daar mag je namelijk wel in.
Dit hele 1G gaat nooit werken in de praktijk, ze komen er vanzelf wel weer achter.
pi_203670738
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 10:09 schreef ludovico het volgende:

[..]
Je kan het prima vergelijken met 2020.
Maar intern 2021 kan je ook gewoon vergelijkingen maken met gevaccineerd / ongevaccineerde groepen.

Oversterfte hier was niet zo aanwezig in andere landen overigens, dat is nog wel de sterkste aanwijzing dat wij hier gewoon te maken hebben met outliers die meer met beleid te maken hebben allicht dan virus of vaccinatie.
Nee want bij een variant die dodelijker is en met veel meer besmettingen is de kans op oversterfte ook veel groter.
pi_203670779
over de TT, siswet kan alle GGG's tegelijkertijd hebben.
pi_203670786
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 10:06 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Om het einde van COR te vieren heb ik speciaal voor jullie een nieuw Flodder-gifje gemaakt.

Ik heb t gifje even weggehaald omdat ie bijna 17mb was. Kun je ‘m kleiner maken?
pi_203670824
quote:
7s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 10:05 schreef nostra het volgende:

[..]
De essentie van vrijheid is vooral dat een ander niet voor jou bepaalt wat wel of niet belangrijk is hč. Zelfs als je nooit na tienen naar buiten gaat, is het zuivere verbod om dat te doen al iets waar je als overheid geen enkele zeggenschap over zou mogen willen uitoefenen.

Als iets in deze crisis wel duidelijk is geworden, dan is het wel het schrijnende individualisme ("ik heb er geen last van, dus ik vind het prima") waarmee de schijn van saamhorigheid wordt bedekt. Het is een beetje als SP stemmen als je een uitkering trekt en vier jaar daarop VVD omdat je een huis hebt gekocht: geen greintje van interesse in het grotere plaatje en een basaal gebrek aan conceptueel denkvermogen.
Het was sarcastisch. Natuurlijk lag een en ander gevoelig, maar het werd wat mij betreft nogal overdreven.
In Southern Sun
pi_203670838
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 10:14 schreef Janneke141 het volgende:

[..]
Zeer scherp.
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
  Moderator dinsdag 15 februari 2022 @ 10:25:41 #130
236264 crew  capricia
pi_203670886
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 10:04 schreef WheeledWarrior het volgende:
Nee. In de Eerste Kamer vandaag.
quote:
Vanaf 9.30 uur gaan @Minister_FIN Kaag, minister @hugodejonge, minister Carola Schouten en ik met de Eerste Kamer in debat naar aanleiding van de regeringsverklaring van het kabinet.

Kijk live mee via: https://t.co/TCUirFI39w
I am not omniscient, but I know a lot.
- Goethe, “Faust”
pi_203670975
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 10:20 schreef chratnox het volgende:

[..]
Ik heb t gifje even weggehaald omdat ie bijna 17mb was. Kun je ‘m kleiner maken?
Oh, leven we in 2004 waarbij iedereen op z'n mb's moet letten?

Ik maak NIKS kleiner. Dat gaat ten koste van kwaliteit. Denk ik.

@Zipportal jouw mening?
  dinsdag 15 februari 2022 @ 10:33:07 #132
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_203670986
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 10:22 schreef _serial_ het volgende:

[..]
Zeer scherp.
Je gooit alles open zonder CTB, maar denkt dat eventuele besmettingen op een paar festivals nog het verschil gaan maken. Sounds legit.
pi_203671057
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 10:33 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Maar nou het gifje is weggehaald, dan kan ik wel een nieuwe plaatsen. Toch @:capricia ?

Het nieuwe Flodder-gifje staat al klaar. Voor de liefhebbers. @:oriente
kom op dan
pi_203671075
Eigenlijk wel triest dat het tegenwoordig zo moet en dat helaas mensen die deze man nog serieus nemen ook vooral door zijn ongein tegen de versoepelingen zijn.
twitter

twitter
pi_203671130
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 10:32 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]
Oh, leven we in 2004 waarbij iedereen op z'n mb's moet letten?

Ik maak NIKS kleiner. Dat gaat ten koste van kwaliteit. Denk ik.

@:zipportal jouw mening?
Een gifje van 17mb houdt voor een gemiddelde gebruiker in dat deze 5 tot 10 seconden moet laden, als je een snellere verbinding hebt minder. Dat betekent dat iedere paginaverversing flink veel langer duurt.

Het bronmateriaal van Flodder is om te huilen qua resolutie, dus een gifje groter dan ~300kb is volledig zinloos.
pi_203671134
quote:
2s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 10:14 schreef Mallerd01 het volgende:

[..]
Ondanks dat ik hetzelfde vrees als deze journalist, vind ik het stuk zelf niet per se heel goed. Hij is best stellig over dat hij denkt dat de coronapas niet wordt afgeschaft en vervolgens trekt hij een vergelijking met een compleet andere wet, zonder argumenten te geven waarom déze pas datzelfde lot te wachten staat. Die argumenten had hij, mijns inziens, wel wat beter mogen (en kunnen, want ze zijn er zeker) formuleren.
Hmm ja op zich wel mee eens, de koppeling kan wat duidelijker worden uitgewerkt. De wetgeving omtrent terrorisme toont vooral aan hoe makkelijk de uitvoerende macht zich het recht toe-eigent om 'tijdelijk' bepaalde machten op zich te nemen om zijn eigen burgers hinderlijk te volgen. En hoe de maatschappij dat accepteert, want 'handig' en nodig in de strijd tegen een bepaalde onzichtbare vijand. Of te groot om je druk om te maken, of ver van je bed.

Ik heb het verhaal over de Europese identiteit maar in grote lijnen meegekregen, maar dat is precies waar de mensen die streden tegen het CTB hun aandacht nu naar verleggen. Ik weet niet of het klopt dat je straks zonder zo'n identiteitsbewijs bijvoorbeeld geen bankrekening meer kan openen. Maar als dat zo is, en aan die identiteit wordt ook vaccinatiestatus gekoppeld (tegen zowel Covid als andere ziektes) dan is het niet moeilijk voor te stellen hoe dat misbruikt kan worden. Sterker nog, dan kun je haast wel garanderen dat dat op de korte termijn misbruikt gáát worden op een manier waarbij zelfs een 2G CTB nog maar kinderspel is.
  dinsdag 15 februari 2022 @ 10:47:44 #137
14505 OProg
A Life in Music
pi_203671154
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 10:40 schreef ipa84 het volgende:
Eigenlijk wel triest dat het tegenwoordig zo moet en dat helaas mensen die deze man nog serieus nemen ook vooral door zijn ongein tegen de versoepelingen zijn.
[ twitter ]
[ twitter ]
Tsjah.

quote:
His research work and expertise primarily focuses on the health effects of diet and exercise. Feigl-Ding has said he is not sub-specialized in infectious diseases and has never misrepresented himself as such.
Maar goed, voor hem kan het allemaal niet lang genoeg duren want het is qua aandacht en financiën een lukratieve zaak geworden.
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
pi_203671189
Delusional! Frigging minds! Gaslighting! DEATHS!!!
pi_203671199
quote:
9s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 10:47 schreef OProg het volgende:

[..]
Tsjah.
[..]
Maar goed, voor hem kan het allemaal niet lang genoeg duren want het is qua aandacht en financiën een lukratieve zaak geworden.
Ik weet het daarom snap ik ook niet waarom zoveel mensen hem serieus nemen. Maar hij zal er flink aan verdienen hij heeft zelfs Patreon. Fear sells weten ze als geen andere in de VS. Een emigratie naar Oosterrijk is natuurlijk ook niet goedkoop om je kind gewoon naar school te kunnen laten gaan.
  dinsdag 15 februari 2022 @ 10:54:50 #140
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_203671212
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 10:40 schreef ipa84 het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
Met omicron zou je zeggen dat deze paniek stand wel een keer uit kan bij deze man.
pi_203671232
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 10:54 schreef ipa84 het volgende:

[..]
Ik weet het daarom snap ik ook niet waarom zoveel mensen hem serieus nemen. Maar hij zal er flink aan verdienen hij heeft zelfs Patreon. Fear sells weten ze als geen andere in de VS. Een emigratie naar Oosterrijk is natuurlijk ook niet goedkoop om je kind gewoon naar school te kunnen laten gaan.
Wat is Patreon?
  dinsdag 15 februari 2022 @ 10:58:15 #142
14505 OProg
A Life in Music
pi_203671253
quote:
5s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 10:56 schreef nostra het volgende:

[..]
Wat is Patreon?
Een platform waar je 'content' kan verkopen. Dit is iemand die vooral bezig is met zelf beter te worden van het geheel.
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
  dinsdag 15 februari 2022 @ 10:58:19 #143
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_203671254
quote:

[..]
Wat is Patreon?
Wel blijven opletten, he.
  dinsdag 15 februari 2022 @ 10:58:48 #144
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_203671260
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 10:10 schreef ludovico het volgende:

[..]
:')

Dan neem je meer variabelen in je regressie mee. Om te corrigeren voor gezondheid. Maar heterogeniteit zal er allicht een beetje zijn, of je verwacht dat die heterogeniteit hele andere sterfteratio's zou moeten geven... Voor mensen onder de 50... Nou... Weet niet man.
Prima, dan schuif jij het opzij en weet jij het beter
Ik zie graag de resultaten tegemoet
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_203671262
quote:

[..]
Wat is Patreon?
Een soort Onlyfans, maar dan doen ze net of ‘t niet voor tieten is.
pi_203671292
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 08:56 schreef ludovico het volgende:
Je mag het best verder nuanceren hoor maar je gaat mij niet vertellen dat er significante biases zijn in zelf selectie mbt nemen vaccin.
Er is geen zelfselectie bij het nemen van een vaccin? Oké. Vandaar dat de vaccinatiegraad door de hele bevolking gelijk is. Oh wacht.
pi_203671306
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 11:01 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]
Er is geen zelfselectie bij het nemen van een vaccin? Oké. Vandaar dat de vaccinatiegraad door de hele bevolking gelijk is. Oh wacht.
Dat staat er niet.

Voor de duidelijkheid: Biases die ontstaan zijn door zelfselectie.

Als je wat beter leest / moeite doet om iemand te begrijpen / interesse hebt in een intellectueel gesprek / intereresse hebt om een onderwerp uit te diepen.

Doe je je er verstandig aan om niet ultiem picky te doen en enorm selectief te interpreteren.
pi_203671328
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 09:20 schreef _serial_ het volgende:

[..]
Ja leuk, dan test jij als enige positief voor van je vriendengroep, kan je weer 1,5 met een kuthumeur naar huis reizen. Fantasisch.

Stop met de focus op die paar 100 besmettingen die er extra eventueel komen. Op 50K per dag is dat peanuts.
Ja en wiens risico is dat dan? Ben je dan je geld kwijt of krijg je je geld terug? Je mag bovendien diezelfde avond wel de kroeg in met je snotneus.
pi_203671336
quote:

[..]
Wat is Patreon?
Wat @OProg zegt een site waar vooral youtubers, streamers, kleine muzikanten extra content verkopen voor een vast bedrag in de maand. Hij had dat ook, blijkbaar niet meer zie ik nu. Maar dan kon je zijn "de wereld vergaat" tweets een paar uur eerdere zien dan de rest van de wereld en dat soort onzin.
pi_203671338
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 10:58 schreef Molo het volgende:

[..]
Prima, dan schuif jij het opzij en weet jij het beter
Ik zie graag de resultaten tegemoet
????

In godsnaam wat denk jij dat wetenschap doet als ze statistisch onderzoek doen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')