Doodnormaal tijdstip om te sportenquote:Op dinsdag 15 februari 2022 08:22 schreef StephanL het volgende:
Nu al schaatsen
Die mensen daar op de Jaap Edenbaan
Lol.quote:
Ik denk dat het van de bondscoach afhankelijk is, Coopmans straalt geen enkel gezag uit.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 08:13 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. Maar het probleem is dat de bondscoach nooit enig gezag heeft. Dus die zal dat niet eens kunnen inbrengen.
Al is het bij Coopmans zo dat die het ook nog eens sowieso niet had gedaan
Ja sporten maar ga toch niet nu al schaatsen, los van dat ik het niet kanquote:Op dinsdag 15 februari 2022 08:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Doodnormaal tijdstip om te sporten
Zullen vast enkele mensen doen voor het werken?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 08:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Doodnormaal tijdstip om te sporten
Ook dat.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 08:39 schreef Felagund het volgende:
[..]
Zullen vast enkele mensen doen voor het werken?
Geen Wust lijkt me heel vreemd.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 08:41 schreef wimderon het volgende:
Geen Wüst bij de damesch. Bij de Russen Grigoreva in plaats van Voronina.
Die heeft er geen zin meer in?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 08:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Geen Wust lijkt me heel vreemd.
Die moet de 1000m nog hequote:Op dinsdag 15 februari 2022 08:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bjarne Rykkjequote:
Antwanet toch ook?quote:
Ja, de ISU-site levert broddelwerk denk ik.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 08:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, maar je kan er maar 1 wisselen natuurlijk. Dan wissel je degene die het meest in vorm is en de beste kans maakt lijkt mij.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 08:44 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Antwanet toch ook?
Al kan Wüst nog wel verrassen op de 1000.
Dat is waarquote:Op dinsdag 15 februari 2022 08:45 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ja, maar je kan er maar 1 wisselen natuurlijk. Dan wissel je degene die het meest in vorm is en de beste kans maakt lijkt mij.
TeamNL zakte door het ijs pietjequote:Op dinsdag 15 februari 2022 08:46 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Shit, ik heb het ploegenachtervolgingspektakel gemist. Was het weer lachen geblazen? Geen blokjes of veertjes dit keer?
Gewoon niet goed genoeg. De interviews met Coopmans voor de races waren het hoogtepunt.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 08:46 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Shit, ik heb het ploegenachtervolgingspektakel gemist. Was het weer lachen geblazen? Geen blokjes of veertjes dit keer?
Ik geloof dat je dit al eerder hebt gevraagdquote:Op dinsdag 15 februari 2022 08:46 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Qua niveau is dat wel logisch, maar had toch liever Wust de rust gegeven. Risico is dan wel dat je helemaal niets wint, maar ja, boeiend.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 08:46 schreef wimderon het volgende:
De site van de OS geeft nu Groenewoud in plaats van Antwanet.
quote:Op dinsdag 15 februari 2022 08:46 schreef wimderon het volgende:
Ik hoop dat ze een Olympisch record rijden, zou hilarisch zijn.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 08:46 schreef wimderon het volgende:
Ik hoop met je mee.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 08:48 schreef Aguero het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze een Olympisch record rijden, zou hilarisch zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |