SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd
ik haak meestal af als hij begint te pratenquote:Op maandag 14 februari 2022 23:54 schreef Kodiak100 het volgende:
Tobias wil de vriendschap niet op het spel zetten. Hoe vaak heeft hij dat nu gezegd? Ben de tel kwijtgeraakt.
wat doed zij?quote:Op maandag 14 februari 2022 23:54 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
en nog maar een capje, ik ben er maar druk mee![]()
Ik heb hem nog niet eerder zo eerlijk gehoord.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 00:00 schreef Angelique61 het volgende:
Denk dat Tobi Vera leuker vindt, is rustiger en meer zijn type
Topless confidence hier hahahaquote:Op dinsdag 15 februari 2022 00:01 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb hem nog niet eerder zo eerlijk gehoord.
klopt..quote:Op dinsdag 15 februari 2022 00:01 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb hem nog niet eerder zo eerlijk gehoord.
Jammer dat hij dat gewoon niet eerlijk gooit i.p.v. doen alsof er een romance gaat ontstaan na BBquote:Op dinsdag 15 februari 2022 00:02 schreef Flow3r het volgende:
Tobi baalt gewoon dat Grace meer wil, hij wil alleen vriendschap en nu lijkt het meer te worden, hij zegt dat Grace met iedereen flirt en dus ook met hem en zocht daar verder niks achter, leek een leuke vriendschap en nu wil zij meer dan hij
Hij vraagt zich af waarom dat elke keer bij hem gebeurt en hij niet gewoon vrienden kan zijn met vrouwen
Hij is bang Grace te kwetsen.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 00:04 schreef JDB94 het volgende:
[..]
Jammer dat hij dat gewoon niet eerlijk gooit i.p.v. doen alsof er een romance gaat ontstaan na BB
luister Thomas, ik heb de code gekraaktquote:Op dinsdag 15 februari 2022 00:04 schreef Krambo het volgende:
Ze missen een Patje van vorig jaar. Wat zei hij ook alweer tegen Thomas, ik dacht zoiets als ''pak haar (Jill) gewoon een keer dan weet je het toch / dan is het toch goed''
Zij wil settlen, Hij wil nog van alles, haar zoon is 7 jaar ouder dan hemquote:Op dinsdag 15 februari 2022 00:06 schreef Flow3r het volgende:
Vera : of jullie worden super verliefd óf jij gaat uiteindelijk haar hart breken
Tobi : ben bang voor dat laatste
hij sluit super verliefd dus meteen al uit
Jonger mijn beste.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 00:06 schreef JDB94 het volgende:
[..]
Zij wil settlen, Hij wil nog van alles, haar zoon is 7 jaar ouder dan hem
“Kruip bij d'r in bed, neuk d'r, en ga slapen. Dan zijn we er vanaf.”quote:Op dinsdag 15 februari 2022 00:04 schreef Krambo het volgende:
Ze missen een Patje van vorig jaar. Wat zei hij ook alweer tegen Thomas, ik dacht zoiets als ''pak haar (Jill) gewoon een keer dan weet je het toch / dan is het toch goed''
Hij heeft geen zin in een oud wijf met een kindquote:Op dinsdag 15 februari 2022 00:06 schreef JDB94 het volgende:
[..]
Zij wil settlen, Hij wil nog van alles, haar zoon is 7 jaar ouder dan hem
Ja lieve meid. Was een mooi gesprek.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 00:07 schreef C.A.I het volgende:
Vera is wel een echte vriendin voor Grace en andersom zijn beide lieverds voelen elkaar perfect aan
Hij is minder eerlijk naar Grace toequote:Op dinsdag 15 februari 2022 00:07 schreef engine het volgende:
Hij is wel eerlijk![]()
Vanavond was eigenlijk toch wel leuk.
Ja zoiets inderdaad, heerlijk tochquote:Op dinsdag 15 februari 2022 00:07 schreef Yolk het volgende:
[..]
“Kruip bij d'r in bed, neuk d'r, en ga slapen. Dan zijn we er vanaf.”![]()
Zoiets vind ik terug op Twitter
ondertussen is hij ook wel duidelijk geweest. Dat is meer een geval van het niet willen snappen.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 00:09 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Hij is minder eerlijk naar Grace toe
Zou gillend naar huis gaanquote:Op dinsdag 15 februari 2022 00:12 schreef JDB94 het volgende:
En weeeeer janken over z'n eigen misere, gebed zonder eind deze vent, je zou maar elke 2 weken in de stoel bij hem zitten
Zijn enige antenne zit in zijn broekje.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 00:11 schreef JDB94 het volgende:
Leroy heeft ook echt 0,0 sociale antennes
quote:Op dinsdag 15 februari 2022 00:12 schreef Yolk het volgende:
[..]
Zijn enige antenne zit in zijn broekje.
Sowieso iedere twee weken naar de kapper gaanquote:Op dinsdag 15 februari 2022 00:12 schreef JDB94 het volgende:
En weeeeer janken over z'n eigen misere, gebed zonder eind deze vent, je zou maar elke 2 weken in de stoel bij hem zitten
Haha nou ik zit er wel elke twee weken, krijg je met die fade-kapsels. Maar als Leroy m'n kapper was zou ik eens in de 6 weken gaanquote:Op dinsdag 15 februari 2022 00:13 schreef engine het volgende:
[..]
Sowieso iedere twee weken naar de kapper gaan
Idd onbeholpen op dat vlak. Op zich wel vreemd als kapper.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 00:11 schreef JDB94 het volgende:
Leroy heeft ook echt 0,0 sociale antennes
Lekker beetje over koetjes kalfjes en 't weer weetjewel, en hoe kappers genaaid worden met de lockdownquote:Op dinsdag 15 februari 2022 00:14 schreef jotosmurf het volgende:
[..]
Idd onbeholpen op dat vlak. Op zich wel vreemd als kapper.
Weet je welquote:Op dinsdag 15 februari 2022 00:15 schreef FreshFruit het volgende:
Doen ze expres het licht uit wanneer Leroy bij zijn kast staat.
Zou hij een kappersschool gedaan hebben??quote:Op dinsdag 15 februari 2022 00:14 schreef jotosmurf het volgende:
[..]
Idd onbeholpen op dat vlak. Op zich wel vreemd als kapper.
Ik denk dat Patje uit Utopia daar meer reuring had veroorzaakt.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 00:04 schreef Krambo het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
Ze moeten hem wel hebben vandaag...bad karma.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 00:15 schreef FreshFruit het volgende:
Doen ze expres het licht uit wanneer Leroy bij zijn kast staat.
Volgens mij is het een onbeschermde titel.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 00:16 schreef Harry het volgende:
[..]
Zou hij een kappersschool gedaan hebben??
Kan iedereen zich kapper noemen, net als fotograaf of psycholoog een onbeschermd beroep?
Onbeschermd idd 'BaRbeR'quote:Op dinsdag 15 februari 2022 00:17 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Volgens mij is het een onbeschermde titel.
Hij knipt mensen. Dan mag je jezelf wel kapper noemen denk ik.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 00:17 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Volgens mij is het een onbeschermde titel.
Ik ken het verschil wel tussen opskeerders en kappers.quote:
Knippen? Heb hem alleen nog maar een scheerapparaat zien vasthouden.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 00:18 schreef engine het volgende:
[..]
Hij knipt mensen. Dan mag je jezelf wel kapper noemen denk ik.
Ja ik ook maar scheerder klinkt ook zo raar.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 00:19 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Knippen? Heb hem alleen nog maar een scheerapparaat zien vasthouden.
quote:Op dinsdag 15 februari 2022 00:20 schreef engine het volgende:
[..]
Ja ik ook maar scheerder klinkt ook zo raar.
Kickt waarschijnlijk op die scheetjesquote:Op dinsdag 15 februari 2022 00:23 schreef freaky40 het volgende:
Leroy aan zijn plassertje bij Nouchine haar bed....
Fluffen.quote:
quote:Op dinsdag 15 februari 2022 00:26 schreef JDB94 het volgende:
Per 15/02/22 gaat Leroy door het leven als LegoRoy
quote:Op dinsdag 15 februari 2022 00:26 schreef engine het volgende:
Slaap lekker allemaal doei doei kus kus
quote:Op dinsdag 15 februari 2022 00:27 schreef JDB94 het volgende:
Ik haak ook af op deze pillow talkies, gunavund
Done.quote:
quote:
Is Leroyquote:Op dinsdag 15 februari 2022 00:35 schreef mario390 het volgende:
[..]
is het kristof?
hij heeft al en keer zijn onderbroek
gesprengt met en morgenlatte
Lekker koese.quote:
en het zijn allemaal duffe domme kinderliedjesquote:Op dinsdag 15 februari 2022 00:44 schreef FreshFruit het volgende:
Het lijkt een soort van een ding tegen de anderen van kijk hoe we tof wij zijn.
Het gaat om de decibelquote:Op dinsdag 15 februari 2022 00:45 schreef Flow3r het volgende:
[..]
en het zijn allemaal duffe domme kinderliedjes![]()
Op haar buikje ze heeft straf.quote:
Met die antenne krijgt hij nog niet eens ontvangst voor lokale zendersquote:Op dinsdag 15 februari 2022 00:12 schreef Yolk het volgende:
[..]
Zijn enige antenne zit in zijn broekje.
Vind je het gek? ze ligt godganse dagen in haar bed. Al dat zeuren, roddelen, stoken en manipuleren moet ook wel vermoeiend zijn.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 00:58 schreef FreshFruit het volgende:
Nawel komt in de nacht echt tot leven.
Na een veel te vroege wekker open ik de COS en dit is het eerste wat ik ziequote:
quote:Op dinsdag 15 februari 2022 06:57 schreef Ireth het volgende:
[..]
Na een veel te vroege wekker open ik de COS en dit is het eerste wat ik zie![]()
![]()
![]()
Ieuw 🤹🥴 mijn nieuwsgierigheid wordt afgestraft door op de afbeelding te klikken.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 06:57 schreef Ireth het volgende:
[..]
Na een veel te vroege wekker open ik de COS en dit is het eerste wat ik zie![]()
![]()
![]()
Gedeelde smart is halve smart of zoietsquote:Op dinsdag 15 februari 2022 07:30 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ieuw 🤹🥴 mijn nieuwsgierigheid wordt afgestraft door op de afbeelding te klikken.
Het kon erger... niet veel maar toch, Het was tenminste niet Julio die aan zijn kruis stond te krabben.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 06:57 schreef Ireth het volgende:
[..]
![]()
![]()
🤣🤣 Precies, je hebt hebt niet alleen deze oogmishandeling hoeven te ondergaan.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 07:33 schreef Ireth het volgende:
[..]
Gedeelde smart is halve smart of zoiets
Hij heeft wel een geldig excuus want die durft hem niet meer te wassen dus zal het wel gaan jeuken.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 07:33 schreef Ireth het volgende:
[..]
Gedeelde smart is halve smart of zoiets
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
quote:Op dinsdag 15 februari 2022 07:56 schreef Dotteke het volgende:
Morguh allemaal,
Allemaal nog in dromen land in BB-land zie ik
Wauw super gaaf! GefeliciteerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Morguh allemaal,
Gefeliciteerd met je kleindochter!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Morguh allemaal,
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Leef, alsof het je laatste dag is !!!
Morguh allemaal,
De dotteke van dotteke heeft een dotteke! Gefeliciflapstaart!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nieuw is niet altijd beter.
Morguh allemaal,
Leuk DotSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
Morguh allemaal,
Proficiat! Veel knuffelplezier🥰😍SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Morguh allemaal,
Gefeliciteerd !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Morguh allemaal,
Gefeliciteerd!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Morguh allemaal,
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
Dat is voor iedereen beter inderdaad ... gm allemaalquote:Op dinsdag 15 februari 2022 08:11 schreef Jockari het volgende:
Leroy stond in het donker weer aan zijn ballen te krabben, en direct stream op de tuin.
Julio snurkt geloof ik. Zal wel weer over gemopperd worden vandaagquote:
En Nawel roddelt nooit en strijd heel hard.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 08:13 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Julio snurkt geloof ik. Zal wel weer over gemopperd worden vandaag![]()
Niet tegen Julio uiteraard want Leroy is oprecht en eerlijk
Weet je welquote:Op dinsdag 15 februari 2022 08:13 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Julio snurkt geloof ik. Zal wel weer over gemopperd worden vandaag![]()
Niet tegen Julio uiteraard want Leroy is oprecht en eerlijk
Ik schrok er ook even vanquote:Op dinsdag 15 februari 2022 08:23 schreef engine het volgende:
Leroy heeft een shirt aan in zijn eigen maat
Het is gek genoeg toch even wennenquote:
Misschien zijn manier om zijn mede bewoners wakker te makenquote:
quote:Op dinsdag 15 februari 2022 08:25 schreef rinardo het volgende:
Doen ze dat nou om mij te pesten? wat gaat dat fukking traag die bonen malen, daar ben ik veel langer mee bezig dan anderen, ze doen het expres he, vast de messen stomp gemaakt vannacht
Morguh allemaal,
O Dot wat leuk!!!! Van harte!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(zoon is gister getrouwd, wel simpel maar leuk en wil het oooiiiitttt nog eens over doen, dit was meer om het allemaal officieel te maken voordat nummer 2 geboren wordt)
Die stond wel in een keer actief opquote:
quote:Op dinsdag 15 februari 2022 08:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die stond wel in een keer actief op
Denk sowieso niet dat er deze week nog een pin zal worden uitgedeeld. Salar is de enige die vrijgesteld is.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 08:32 schreef just me het volgende:
Trots op je Leroy dat je al zo vroeg voor je medebewoners bezig bent maar.... je krijgt er geen pin voor
straks : ja ik heb wel fukking lopen draaien he aan dat ding, voor jullie koffie, helemaal alleen, en weet je hoe lang dat duurde snapjuhhhh , die koffie heb ik gemaakt hequote:Op dinsdag 15 februari 2022 08:32 schreef just me het volgende:
Trots op je Leroy dat je al zo vroeg voor je medebewoners bezig bent maar.... je krijgt er geen pin voor
WTFquote:Op maandag 14 februari 2022 23:56 schreef Kodiak100 het volgende:
Tobias stelt vraag, als Dimi er niet was geweest hoe had jij Vera dan naar onze vriendschap gekeken, had er meer in gezeten?
Grace heeft niet zo veel ervaring met afgewezen worden denk ik want ze gaat gewoon stug door.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 08:40 schreef Kodiak100 het volgende:
Vandaag tijd voor het gesprek tussen Grace en Tobias? Waarin Tobias zegt dat hij het liever bij vriendschap houd.
Jaaa, als je nu met Tobias gaat fielefoosen dan ben je de slettebak bij het publiek. Dus dat kannie.quote:Op maandag 14 februari 2022 23:56 schreef Kodiak100 het volgende:
Vera als Dimi er niet was geweest, was het misschien anders geweest.
quote:Op dinsdag 15 februari 2022 08:41 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
WTF
Vroeg hij dat echt aan Vera. ??![]()
![]()
Oh Goedemorgen
Ze viben goed volgens Vera en n ze vindt het fijn dat voor een goed gesprek altijd bij Tobias terecht kan.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 08:43 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Jaaa, als je nu met Tobias gaat fielefoosen dan ben je de slettebak bij het publiek. Dus dat kannie.
Eigen schuld dikke bult.
Smoesjes van Tobias. Zij zegt dus eigenlijk dat ze verliefd op hem kan worden maar nu ff niet want Dimitri/publiek.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 08:43 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]Later zei hij dat ze het perfecte antwoord had gegeven, omdat vrouwen vaak meer willen in een vriendschap met hem, en hij dan als de gebeten hond wordt als hij zegt, dat wil ik niet.
Dan had hij Dimi niet moeten aanmoedigenquote:Op dinsdag 15 februari 2022 08:45 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Na het zien van een gesprek tussen Tobias en Vera, is er iets mij duidelijk geworden. Tobias was in het begin hoteltebotel van Vera en volgens mij nog steeds! Wat ik al dacht! Ik betrapte pas geleden ook al Tobias op wel een opmerkelijke move naar Vera en dacht, die gast is nog steeds verliefd op haar en denk het nog sterker na gisteravond. 🤔
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
Zo kan je alles negatief maken he. Ze is overduidelijk verliefd op dimitri, ze valt dus niet op uiterlijk maar op de vrolijkheid van dimitri. En tobias is gewoon een aardige vent waar ze leuk mee kan praten. Ze heeft heel duidelijk voor dimitri gekozenquote:Op dinsdag 15 februari 2022 08:46 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Smoesjes van Tobias. Zij zegt dus eigenlijk dat ze verliefd op hem kan worden maar nu ff niet want Dimitri/publiek.
Maar ze hebben nog een week of zes.
Heel eerlijkquote:Op dinsdag 15 februari 2022 08:47 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Zo kan je alles negatief maken he. Ze is overduidelijk verliefd op dimitri, ze valt dus niet op uiterlijk maar op de vrolijkheid van dimitri. En tobias is gewoon een aardige vent waar ze leuk mee kan praten. Ze heeft heel duidelijk voor dimitri gekozen
Godsamme, wat heeft die gozer 'n eigendunk. Om te kotsenquote:Op dinsdag 15 februari 2022 08:43 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]Later zei hij dat ze het perfecte antwoord had gegeven, omdat vrouwen vaak meer willen in een vriendschap met hem, en hij dan als de gebeten hond wordt als hij zegt, dat wil ik niet.
Ze moeten met 10 man in de keuken staan?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 08:48 schreef Harry het volgende:
Waar zijn de keukenprinsesjes Vera en Hanne..... ?
Morguh allemaal,
Gefeliciteerd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik juist niet ze vond hem de 1e dag knap , maar niet als vriend. De 2e dag vond ze dimitri al leuk zei ze toen tegen die meidenquote:Op dinsdag 15 februari 2022 08:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
Heel eerlijk
Ik dacht dat Vera voor tobi zou gaan ..
misschien had ik het mis.. maar daar zit meer chemie dan in de pink van Dimi
Wat, ook bij BB, duidelijk was is dat Vera in het programma aan de man moet.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 08:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
Heel eerlijk
Ik dacht dat Vera voor tobi zou gaan ..
misschien had ik het mis.. maar daar zit meer chemie dan in de pink van Dimi
Zei ze gisterenavond ook dat ze er voor open stond, toen ze het huis in ging, als dat zou gebeuren.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 08:50 schreef Harry het volgende:
[..]
Wat, ook bij BB, duidelijk was is dat Vera in het programma aan de man moet.
Leroy heeft wel verhalen verteld over dat hij op de kappersschool zat. Dat mensen aan hem vroegen of hij homo was omdat hij op de kappersschool zat. En dat hij dat raar vond. Al zaten er wel homo's in de klas.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 00:16 schreef Harry het volgende:
[..]
Zou hij een kappersschool gedaan hebben??
Kan iedereen zich kapper noemen, net als fotograaf of psycholoog een onbeschermd beroep?
zou hij een diploma hebben gehaald?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 08:53 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Leroy heeft wel verhalen verteld over dat hij op de kappersschool zat. Dat mensen aan hem vroegen of hij homo was omdat hij op de kappersschool zat. En dat hij dat raar vond. Al zaten er wel homo's in de klas.
Dit begrijp ik wel. Ze krijgen het verwijt dat ze niet gezellig zijn op die kamer.quote:
Dat weet ik niet. Zo vaak luister ik niet naar Leroy.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 08:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
zou hij een diploma hebben gehaald?
Cum laude voor het bloempotmodel!quote:Op dinsdag 15 februari 2022 08:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
zou hij een diploma hebben gehaald?
Zou goed kunnen, twijfel soms of Grace wel zo oprecht is, als ze zich wil laten lijken.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 08:56 schreef Koos1958 het volgende:
Ik krijg steeds meer het idee bij Grace dat die het tobias verhaal opvoert omdat het altijd goed is in een RLS
Jij ook gefeliciteerd!!!quote:Op dinsdag 15 februari 2022 08:27 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
O Dot wat leuk!!!! Van harte!!!!
(zoon is gister getrouwd, wel simpel maar leuk en wil het oooiiiitttt nog eens over doen, dit was meer om het allemaal officieel te maken voordat nummer 2 geboren wordt)
Ja het is te opvallend voor de streamers.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 09:01 schreef engine het volgende:
Ik verwacht een addertje
Zowel Leroy als Nawel zijn overdreven opgewekt vanochtend.
zn armen doen nog zeer van het malen (vanmiddag)quote:Op dinsdag 15 februari 2022 09:09 schreef rinardo het volgende:
Salar zegt, koffie is zo lekker he, Leroy : lekker he?
Vergeet de kijkersvraag niet.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 09:01 schreef lonneberga het volgende:
Moeten ze vandaag al stemmen?
Dan heel groen maar op de bank
Dat denk ik dus ook zij speelt het spel het meest van allemaalquote:Op dinsdag 15 februari 2022 08:56 schreef Koos1958 het volgende:
Ik krijg steeds meer het idee bij Grace dat die het tobias verhaal opvoert omdat het altijd goed is in een RLS
quote:Op dinsdag 15 februari 2022 09:22 schreef tiki het volgende:
Tjeezus. Leroy nodigt iedereen random uit om in de Groene kamer te komen slapen...
Groen is gewoon bang dat ze uit de kijkers picture komen omdat daar het bij goud vaak 's avonds wel gezellig is en feestjes worden gevierd.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 09:24 schreef Rhosyn het volgende:
Leroy nodigt iedereen uit op hun kamer te komen slapen vanavond. Iedereen DOET blij en enthousiast.
En de volgende nacht andersom.
![]()
![]()
![]()
Ik verdenk BB ervan hier iets mee te maken te hebben.
Ze worden aangestuurd als een malle.
In feite zijn het gewoon poppetjes in de wacht tot ze moeten opkomen voor beelden voor het tv programma.
Juist daarom verbaasde het mij dat ze van de week zei dat er vorig jaar maar 1 slaapkamer wasquote:Op dinsdag 15 februari 2022 09:24 schreef humpty het volgende:
[..]
Dat denk ik dus ook zij speelt het spel het meest van allemaal
heeft andere BBs bekeken en haar eigen plan getrokken
Ze is zo gehaaid als maar kan
Als jij feedback krijgt doe je daar dan niks mee?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 09:26 schreef tiki het volgende:
[..]
Groen is gewoon bang dat ze uit de kijkers picture komen omdat daar het bij goud vaak 's avonds wel gezellig is en feestjes worden gevierd.
Dus dat willen ze nu dwarsbomen
Ze nomineren haar niet voor niets steeds...zien het toch welquote:Op dinsdag 15 februari 2022 09:29 schreef WARIO14 het volgende:
Man man /// vrouw vrouw die Nawel is zo nep .
Staat zo op haar gezicht af te lezen , ik begrijp niet dat niemand daar dat ziet in het huis .
Nee was idee van Nouchine, die had het gister al gezegd, kristof zei ook dat zouden we gister al doen. Maar leroy trekt het nu naar zich toe. De minkukelquote:Op dinsdag 15 februari 2022 09:31 schreef WARIO14 het volgende:
Dat is natuurlijk nep van groen .
Ik durf te zeggen dat Leroy dat moest zeggen van Nawel
Vera als vriendin leuk niet als partnerquote:Op dinsdag 15 februari 2022 09:32 schreef Joyce-43 het volgende:
Is tobias nou echt serieus zo raar aan praten met vera dat hij haar leuk vind en grace alleen als vriendschap ziet, nou dan heeft hij voor mijn ook afgedaan want eergisteren had hij een gesprek met grace waar grace vroeg oh hij hetzelfde voelt als haar en daarop heeft hij gezegd dat het gevoel er zeker is en dat hij hetzelfde voelt als grace maar dat hij dat hier niet wilt verder ontdekken nog en dat hij het erna wilt doen maar het zat wel goed.
En nu tegen vera wat anders zeggen wat een mafkees zeg
Tobias heeft niet gezegd dat hij Vera leuk vindt.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 09:32 schreef Joyce-43 het volgende:
Is tobias nou echt serieus zo raar aan praten met vera dat hij haar leuk vind en grace alleen als vriendschap ziet, nou dan heeft hij voor mijn ook afgedaan want eergisteren had hij een gesprek met grace waar grace vroeg oh hij hetzelfde voelt als haar en daarop heeft hij gezegd dat het gevoel er zeker is en dat hij hetzelfde voelt als grace maar dat hij dat hier niet wilt verder ontdekken nog en dat hij het erna wilt doen maar het zat wel goed.
Leroy en Julio staan er met hun rug naar toe dus die zien het niet. ;-)quote:Op dinsdag 15 februari 2022 09:39 schreef greysbones het volgende:
Vera aan het opruimen
letten we even op
voor er weer gezegd wordt dat mensen niks doen
Ja, dat is ook raar.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 09:32 schreef Joyce-43 het volgende:
Droge lucht en Litteken zal vast tot jeuk lijdenquote:Op dinsdag 15 februari 2022 09:40 schreef Koos1958 het volgende:
Ik word een klein beetje misselijk als ik julio de hele dag in zijn gezicht en op zijn hoofd zie krabben.
Het is niet zo gezegdquote:Op dinsdag 15 februari 2022 09:41 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ja, dat is ook raar.
Maar. Wat mij duidelijk is is dat Tobias meteen al Vera heel leuk vond maar haar heeft laten gaan. Grace sprong steeds op hem en Dimitri ging aandacht aan Vera besteden.
Tobias is een beetje een lafaard. Al die bulshit later: Dimitri aanmoedigen en tegen Vera zeggen dat Dimitri echt verliefd is. KUL!
Tegen chemie is niemand bestand. Dat bouwt op en dan ben je de sjaak.![]()
En Vera en Tobias zijn de sjaak.
Ik hoop op een meidengevecht. Of op zijn minst Grace die op Vera stemt. Of op allebei.
Leroyquote:Op dinsdag 15 februari 2022 09:41 schreef Blackprinces het volgende:
Mogguh![]()
![]()
![]()
Man! Wat heb ik toch tijd tekort.
Dus even wat vragen: kotsen we nog steeds op nawel en leroy?
Is die kleffe valentijnshit voorbij?
En hoe lang gaat dat grace tobias verhaal nog duren?
Oh en gefeliciteerd @:Dotteke
Hoe bedoel je precies hij vind nu vera leuk toch las ikquote:Op dinsdag 15 februari 2022 09:34 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Vera als vriendin leuk niet als partner
We zijn inmiddels fanquote:Op dinsdag 15 februari 2022 09:41 schreef Blackprinces het volgende:
Mogguh![]()
![]()
![]()
Dus even wat vragen: kotsen we nog steeds op nawel en leroy?
Is die kleffe valentijnshit voorbij?
En hoe lang gaat dat grace tobias verhaal nog duren?
quote:Op dinsdag 15 februari 2022 09:41 schreef Blackprinces het volgende:
Mogguh![]()
![]()
![]()
Dus even wat vragen: kotsen we nog steeds op nawel en leroy?![]()
![]()
Is die kleffe valentijnshit voorbij?![]()
![]()
En hoe lang gaat dat grace tobias verhaal nog duren? als het aan grace ligt heel lang
Ja maar niet als lover. Gewoon als vriendin kan hij er goed mee omgaan.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 09:43 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je precies hij vind nu vera leuk toch las ik
Nee hij heeft aan Vera gevraagd hoe zei naar hem kijkt.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 09:43 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je precies hij vind nu vera leuk toch las ik
Maar vera niet hem, hahaquote:Op dinsdag 15 februari 2022 09:43 schreef engine het volgende:
[..]
We zijn inmiddels fan
Helaas niet
Is bijna klaar, Tobias wil nu Vera
He???quote:Op dinsdag 15 februari 2022 09:43 schreef engine het volgende:
[..]
We zijn inmiddels fan
Helaas niet
Is bijna klaar, Tobias wil nu Vera
Het is een beetje verdraaid hoor!!quote:Op dinsdag 15 februari 2022 09:32 schreef Joyce-43 het volgende:
Inderdaadquote:Op dinsdag 15 februari 2022 09:46 schreef rinardo het volgende:
[..]
Het is een beetje verdraaid hoor!!
Dat is zeker niet verkeerd, maar het valt alleen zo op.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 09:29 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Als jij feedback krijgt doe je daar dan niks mee?
Er zal ze verweten zijn dat ze niet gezellig mee doen en dat doen ze nu.
Wat is daar verkeerd aan.
Kom niet met "dat is nep" dat zijn ze allemaal. Ze gedragen zich allemaal over de top.
je moet het gedoe erover op FB zienquote:Op dinsdag 15 februari 2022 09:46 schreef rinardo het volgende:
[..]
Het is een beetje verdraaid hoor!!
Ik snap je maar je kan het ook opbouwen....dit gaat van 0 tot 100......iets langzamer en het had nog geloofwaardig geleken.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 09:29 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Als jij feedback krijgt doe je daar dan niks mee?
Er zal ze verweten zijn dat ze niet gezellig mee doen en dat doen ze nu.
Wat is daar verkeerd aan.
Kom niet met "dat is nep" dat zijn ze allemaal. Ze gedragen zich allemaal over de top.
quote:Op dinsdag 15 februari 2022 09:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
je moet het gedoe erover op FB zien![]()
![]()
Tobi is AF daar
Jeetje, luisteren is ook een vakquote:Op dinsdag 15 februari 2022 09:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
je moet het gedoe erover op FB zien![]()
![]()
Tobi is AF daar
kort en pittig en luisterenquote:
En geven hun eigen draai er aan.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 09:48 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Mensen horen graag wat ze willen horen.
En zal er ook geen behoefte aan hebben. Die is stapel op Dimitri. Lijkt wel een puber zo verliefd als ze is op dimitriquote:Op dinsdag 15 februari 2022 09:49 schreef Rhosyn het volgende:
Tobias zal met zowel Grace als met Vera vrienden zijn.
Niet meer en niet minder.
Vera kan echt niet nu met Tobias een love setje zijn.
Dan kan ze net zo goed meteen naar huis gaan.
Ze zal niet gek zijn.
Op fb? Zo inderdaad. Vraag me wel eens af of ze andere streams hebben.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 09:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
kort en pittig en luisteren
dat gaat niet samen
die horen iets en draaien het zo dat het wel negatief moet zijn
de haat naar Kristof is ook zo groot
daar worden hele verhalen verzonnen om hem slecht neer te zetten
Gister ook die opmerking van Mars of M&M kon duidelijk niet in zijn ogen. Hij zelfs dat ze stopte.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 09:35 schreef humpty het volgende:
Grace is ook best grof in haar praten Tobias niet Vera ook niet
zijn toch beschaafder...zou mij voor kunnen stellen dat hij zich
daar aan stoort
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze over KristofThinking is difficult, that’s why most people judge
Tobias zei, ik vind jou als vriendin tof, zou meer vriendinnen willen hebben, maar de meeste vrouwen willen meteen meer, en omdat grace net als de andere vrouwen eerst ook gewoon geintjes met hem uithield en leuk deed, dacht hij dat Grace ook gewoon vrienden was. Nu bleek van niet, gaf hij toe soms ook wel andere gevoelens te hebben dan vriendschap, maar er niets mee deed , omdat hij in het huis geen relatie materiaal wil zijn voor BB en voor de kijkers, en voor hem zelf, omdat hij dan het spel ook anders gaat spelem. Hij wil eerst BB afronden en dan verder kijken of er eventueel meer in zit.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 09:44 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja maar niet als lover. Gewoon als vriendin kan hij er goed mee omgaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |