SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd
ik haak meestal af als hij begint te pratenquote:Op maandag 14 februari 2022 23:54 schreef Kodiak100 het volgende:
Tobias wil de vriendschap niet op het spel zetten. Hoe vaak heeft hij dat nu gezegd? Ben de tel kwijtgeraakt.
wat doed zij?quote:Op maandag 14 februari 2022 23:54 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
en nog maar een capje, ik ben er maar druk mee![]()
Ik heb hem nog niet eerder zo eerlijk gehoord.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 00:00 schreef Angelique61 het volgende:
Denk dat Tobi Vera leuker vindt, is rustiger en meer zijn type
Topless confidence hier hahahaquote:Op dinsdag 15 februari 2022 00:01 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb hem nog niet eerder zo eerlijk gehoord.
klopt..quote:Op dinsdag 15 februari 2022 00:01 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb hem nog niet eerder zo eerlijk gehoord.
Jammer dat hij dat gewoon niet eerlijk gooit i.p.v. doen alsof er een romance gaat ontstaan na BBquote:Op dinsdag 15 februari 2022 00:02 schreef Flow3r het volgende:
Tobi baalt gewoon dat Grace meer wil, hij wil alleen vriendschap en nu lijkt het meer te worden, hij zegt dat Grace met iedereen flirt en dus ook met hem en zocht daar verder niks achter, leek een leuke vriendschap en nu wil zij meer dan hij
Hij vraagt zich af waarom dat elke keer bij hem gebeurt en hij niet gewoon vrienden kan zijn met vrouwen
Hij is bang Grace te kwetsen.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 00:04 schreef JDB94 het volgende:
[..]
Jammer dat hij dat gewoon niet eerlijk gooit i.p.v. doen alsof er een romance gaat ontstaan na BB
luister Thomas, ik heb de code gekraaktquote:Op dinsdag 15 februari 2022 00:04 schreef Krambo het volgende:
Ze missen een Patje van vorig jaar. Wat zei hij ook alweer tegen Thomas, ik dacht zoiets als ''pak haar (Jill) gewoon een keer dan weet je het toch / dan is het toch goed''
Zij wil settlen, Hij wil nog van alles, haar zoon is 7 jaar ouder dan hemquote:Op dinsdag 15 februari 2022 00:06 schreef Flow3r het volgende:
Vera : of jullie worden super verliefd óf jij gaat uiteindelijk haar hart breken
Tobi : ben bang voor dat laatste
hij sluit super verliefd dus meteen al uit
Jonger mijn beste.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 00:06 schreef JDB94 het volgende:
[..]
Zij wil settlen, Hij wil nog van alles, haar zoon is 7 jaar ouder dan hem
“Kruip bij d'r in bed, neuk d'r, en ga slapen. Dan zijn we er vanaf.”quote:Op dinsdag 15 februari 2022 00:04 schreef Krambo het volgende:
Ze missen een Patje van vorig jaar. Wat zei hij ook alweer tegen Thomas, ik dacht zoiets als ''pak haar (Jill) gewoon een keer dan weet je het toch / dan is het toch goed''
Hij heeft geen zin in een oud wijf met een kindquote:Op dinsdag 15 februari 2022 00:06 schreef JDB94 het volgende:
[..]
Zij wil settlen, Hij wil nog van alles, haar zoon is 7 jaar ouder dan hem
Ja lieve meid. Was een mooi gesprek.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 00:07 schreef C.A.I het volgende:
Vera is wel een echte vriendin voor Grace en andersom zijn beide lieverds voelen elkaar perfect aan
Hij is minder eerlijk naar Grace toequote:Op dinsdag 15 februari 2022 00:07 schreef engine het volgende:
Hij is wel eerlijk![]()
Vanavond was eigenlijk toch wel leuk.
Ja zoiets inderdaad, heerlijk tochquote:Op dinsdag 15 februari 2022 00:07 schreef Yolk het volgende:
[..]
“Kruip bij d'r in bed, neuk d'r, en ga slapen. Dan zijn we er vanaf.”![]()
Zoiets vind ik terug op Twitter
ondertussen is hij ook wel duidelijk geweest. Dat is meer een geval van het niet willen snappen.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 00:09 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Hij is minder eerlijk naar Grace toe
Zou gillend naar huis gaanquote:Op dinsdag 15 februari 2022 00:12 schreef JDB94 het volgende:
En weeeeer janken over z'n eigen misere, gebed zonder eind deze vent, je zou maar elke 2 weken in de stoel bij hem zitten
Zijn enige antenne zit in zijn broekje.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 00:11 schreef JDB94 het volgende:
Leroy heeft ook echt 0,0 sociale antennes
quote:Op dinsdag 15 februari 2022 00:12 schreef Yolk het volgende:
[..]
Zijn enige antenne zit in zijn broekje.
Sowieso iedere twee weken naar de kapper gaanquote:Op dinsdag 15 februari 2022 00:12 schreef JDB94 het volgende:
En weeeeer janken over z'n eigen misere, gebed zonder eind deze vent, je zou maar elke 2 weken in de stoel bij hem zitten
Haha nou ik zit er wel elke twee weken, krijg je met die fade-kapsels. Maar als Leroy m'n kapper was zou ik eens in de 6 weken gaanquote:Op dinsdag 15 februari 2022 00:13 schreef engine het volgende:
[..]
Sowieso iedere twee weken naar de kapper gaan
Idd onbeholpen op dat vlak. Op zich wel vreemd als kapper.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 00:11 schreef JDB94 het volgende:
Leroy heeft ook echt 0,0 sociale antennes
Lekker beetje over koetjes kalfjes en 't weer weetjewel, en hoe kappers genaaid worden met de lockdownquote:Op dinsdag 15 februari 2022 00:14 schreef jotosmurf het volgende:
[..]
Idd onbeholpen op dat vlak. Op zich wel vreemd als kapper.
Weet je welquote:Op dinsdag 15 februari 2022 00:15 schreef FreshFruit het volgende:
Doen ze expres het licht uit wanneer Leroy bij zijn kast staat.
Zou hij een kappersschool gedaan hebben??quote:Op dinsdag 15 februari 2022 00:14 schreef jotosmurf het volgende:
[..]
Idd onbeholpen op dat vlak. Op zich wel vreemd als kapper.
Ik denk dat Patje uit Utopia daar meer reuring had veroorzaakt.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 00:04 schreef Krambo het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
Ze moeten hem wel hebben vandaag...bad karma.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 00:15 schreef FreshFruit het volgende:
Doen ze expres het licht uit wanneer Leroy bij zijn kast staat.
Volgens mij is het een onbeschermde titel.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 00:16 schreef Harry het volgende:
[..]
Zou hij een kappersschool gedaan hebben??
Kan iedereen zich kapper noemen, net als fotograaf of psycholoog een onbeschermd beroep?
Onbeschermd idd 'BaRbeR'quote:Op dinsdag 15 februari 2022 00:17 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Volgens mij is het een onbeschermde titel.
Hij knipt mensen. Dan mag je jezelf wel kapper noemen denk ik.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 00:17 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Volgens mij is het een onbeschermde titel.
Ik ken het verschil wel tussen opskeerders en kappers.quote:
Knippen? Heb hem alleen nog maar een scheerapparaat zien vasthouden.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 00:18 schreef engine het volgende:
[..]
Hij knipt mensen. Dan mag je jezelf wel kapper noemen denk ik.
Ja ik ook maar scheerder klinkt ook zo raar.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 00:19 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Knippen? Heb hem alleen nog maar een scheerapparaat zien vasthouden.
quote:Op dinsdag 15 februari 2022 00:20 schreef engine het volgende:
[..]
Ja ik ook maar scheerder klinkt ook zo raar.
Kickt waarschijnlijk op die scheetjesquote:Op dinsdag 15 februari 2022 00:23 schreef freaky40 het volgende:
Leroy aan zijn plassertje bij Nouchine haar bed....
Fluffen.quote:
quote:Op dinsdag 15 februari 2022 00:26 schreef JDB94 het volgende:
Per 15/02/22 gaat Leroy door het leven als LegoRoy
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |