SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd
ik haak meestal af als hij begint te pratenquote:Op maandag 14 februari 2022 23:54 schreef Kodiak100 het volgende:
Tobias wil de vriendschap niet op het spel zetten. Hoe vaak heeft hij dat nu gezegd? Ben de tel kwijtgeraakt.
wat doed zij?quote:Op maandag 14 februari 2022 23:54 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
en nog maar een capje, ik ben er maar druk mee![]()
Ik heb hem nog niet eerder zo eerlijk gehoord.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 00:00 schreef Angelique61 het volgende:
Denk dat Tobi Vera leuker vindt, is rustiger en meer zijn type
Topless confidence hier hahahaquote:Op dinsdag 15 februari 2022 00:01 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb hem nog niet eerder zo eerlijk gehoord.
klopt..quote:Op dinsdag 15 februari 2022 00:01 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb hem nog niet eerder zo eerlijk gehoord.
Jammer dat hij dat gewoon niet eerlijk gooit i.p.v. doen alsof er een romance gaat ontstaan na BBquote:Op dinsdag 15 februari 2022 00:02 schreef Flow3r het volgende:
Tobi baalt gewoon dat Grace meer wil, hij wil alleen vriendschap en nu lijkt het meer te worden, hij zegt dat Grace met iedereen flirt en dus ook met hem en zocht daar verder niks achter, leek een leuke vriendschap en nu wil zij meer dan hij
Hij vraagt zich af waarom dat elke keer bij hem gebeurt en hij niet gewoon vrienden kan zijn met vrouwen
Hij is bang Grace te kwetsen.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 00:04 schreef JDB94 het volgende:
[..]
Jammer dat hij dat gewoon niet eerlijk gooit i.p.v. doen alsof er een romance gaat ontstaan na BB
luister Thomas, ik heb de code gekraaktquote:Op dinsdag 15 februari 2022 00:04 schreef Krambo het volgende:
Ze missen een Patje van vorig jaar. Wat zei hij ook alweer tegen Thomas, ik dacht zoiets als ''pak haar (Jill) gewoon een keer dan weet je het toch / dan is het toch goed''
Zij wil settlen, Hij wil nog van alles, haar zoon is 7 jaar ouder dan hemquote:Op dinsdag 15 februari 2022 00:06 schreef Flow3r het volgende:
Vera : of jullie worden super verliefd óf jij gaat uiteindelijk haar hart breken
Tobi : ben bang voor dat laatste
hij sluit super verliefd dus meteen al uit
Jonger mijn beste.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 00:06 schreef JDB94 het volgende:
[..]
Zij wil settlen, Hij wil nog van alles, haar zoon is 7 jaar ouder dan hem
“Kruip bij d'r in bed, neuk d'r, en ga slapen. Dan zijn we er vanaf.”quote:Op dinsdag 15 februari 2022 00:04 schreef Krambo het volgende:
Ze missen een Patje van vorig jaar. Wat zei hij ook alweer tegen Thomas, ik dacht zoiets als ''pak haar (Jill) gewoon een keer dan weet je het toch / dan is het toch goed''
Hij heeft geen zin in een oud wijf met een kindquote:Op dinsdag 15 februari 2022 00:06 schreef JDB94 het volgende:
[..]
Zij wil settlen, Hij wil nog van alles, haar zoon is 7 jaar ouder dan hem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |