Dus verdedigen mag niet meer?quote:
Nope, of anders op eigen risico.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:36 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dus verdedigen mag niet meer?
Wat raar. Dan kan je het beter verkeersrijden noemen ipv racen en dan kijkt er niemand meer.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:38 schreef raptorix het volgende:
[..]
Nope, of anders op eigen risico.
Dat is het nu al, een ander alternatief is gewoon geen regels, vind ik ook prima.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wat raar. Dan kan je het beter verkeersrijden noemen ipv racen en dan kijkt er niemand meer.
De renders zijn veel mooier. Maar dat geldt bij de meeste.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 11:26 schreef ondeugend het volgende:
[ twitter ]
[ afbeelding ]
[ twitter ]
Gelukkig is het niet dit geworden want dat was echt lelijk.quote:Op woensdag 16 februari 2022 21:57 schreef nils7 het volgende:
De Mercedes is ook al uitgelekt.
Overigens lijkt me het ook een Mule zoals RBR
[edit]
[ afbeelding ]
Dan krijg je wel smerige duels. Ik ben altijd voor hard maar fair racing.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:40 schreef raptorix het volgende:
[..]
Dat is het nu al, een ander alternatief is gewoon geen regels, vind ik ook prima.
Het laatste is in ieder geval niet meer het geval, plaats in ieder geval weer dikke grindbakken, scheelt al hoop gezeik.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 13:03 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dan krijg je wel smerige duels. Ik ben altijd voor hard maar fair racing.
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 13:13 schreef BroesWillems het volgende:
[ twitter ]
Seizoen moet nog beginnen maar Toto is nu al weer aan het liegen.
Goh, wie zou er nou toch een hoofdrol hebben gespeeld bij die 'polarisatie'?quote:Teambaas blij met maatregelen FIA en spreekt van 'ongevenaard' einde van jaar met 'veel polarisatie'.
Moeilijk na te gaan of hij de waarheid spreekt of niet.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 13:13 schreef BroesWillems het volgende:
[ twitter ]
Seizoen moet nog beginnen maar Toto is nu al weer aan het liegen.
in dit geval welquote:Op vrijdag 18 februari 2022 13:17 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Moeilijk na te gaan of hij de waarheid spreekt of niet.
Hij zorgde zelf voor de geruchten dat Hamilton ging stoppen en hij zegt nu dat hij zich nooit zorgen heeft gemaakt. Dus of hij liegt nu, of hij loog toen.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 13:17 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Moeilijk na te gaan of hij de waarheid spreekt of niet.
Telegraaf Erik v Haren ster dat het puur een politiek spel was. Wat ik wel wil geloven.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 13:21 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Hij heeft zorgde zelf voor de geruchten dat Hamilton ging stoppen en hij zegt nu dat hij zich nooit zorgen heeft gemaakt. Dus of hij liegt nu, of hij loog toen.
Standaard. Doet elk team elk jaar weer opnieuw.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 13:18 schreef beantherio het volgende:
Wolff concedes competitive W13 is ‘not a given’
Wolff heeft de zandzakjes al vroeg in het jaar vol geschept.
Dat het politiek is, is wel duidelijk. Maar dat betekend niet dat hij niet liegt.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 13:22 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Telegraaf Erik v Haren ster dat het puur een politiek spel was. Wat ik wel wil geloven.
dit, maakt verder ook niet uit want zo is Toto nu eenmaalquote:Op vrijdag 18 februari 2022 13:23 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Dat het politiek is, is wel duidelijk. Maar dat betekend niet dat hij niet liegt.
Ze kunnen dat truukje van een paar jaar geleden uithalen. Eerste een auto om de correlatie te bevestigen en dan in de 2e testweek de volledige auto.quote:
Ik denk dat RBR juist een wat lastiger seizoen tegemoet gaat. Ze moesten vorig jaar diep gaan en in normale jaren hebben ze sowieso vaak wat meer moeite met de 1e helft van het seizoen. In veel jaren was hun auto ogenschijnlijk wat minder "klaar" dan die van andere teams.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 14:03 schreef PzKpfw het volgende:
Ik hoop dit seizoen op een spannende strijd tussen Red Bull en Ferrari en dat Mercedes wegzakt naar het middenveld.
+ "We moeten de testen in Barcelona afwachten, daar wordt veel duidelijk".quote:Op vrijdag 18 februari 2022 13:23 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Standaard. Doet elk team elk jaar weer opnieuw.
Pics?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 14:06 schreef nils7 het volgende:
Als die Leks van de Alpine echt zijn wint die het qua lelijkste auto
ik las iets dat hun motor het niet zo lekker doet op E10quote:Op vrijdag 18 februari 2022 14:06 schreef nils7 het volgende:
Als die Leks van de Alpine echt zijn wint die het qua lelijkste auto
Denk dat het verschil vooral zat dat je niet te maken krijgt met veel pech, als je technisch 4 keer uitvalt en nul punten haalt ten opzichte van Mercedes die 1 keer kapot gaat is dat een gigantische bak punten die je niet meer goed gaat maken als bij een overwinning Mercedes 2e word.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 14:11 schreef beantherio het volgende:
[..]
Ik denk dat RBR juist een wat lastiger seizoen tegemoet gaat. Ze moesten vorig jaar diep gaan en in normale jaren hebben ze sowieso vaak wat meer moeite met de 1e helft van het seizoen. In veel jaren was hun auto ogenschijnlijk wat minder "klaar" dan die van andere teams.
waarom zou Red Bull meer (technische) pech krijgen dan Mercedes, dat was vorig jaar toch ook niet zo?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 14:34 schreef raptorix het volgende:
[..]
Denk dat het verschil vooral zat dat je niet te maken krijgt met veel pech, als je technisch 4 keer uitvalt en nul punten haalt ten opzichte van Mercedes die 1 keer kapot gaat is dat een gigantische bak punten die je niet meer goed gaat maken als bij een overwinning Mercedes 2e word.
Dat bedoel ik ook, vorig jaar viel dat erg mee, de jaren daarvoor volgens mij veel meer uitval.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 14:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
waarom zou Red Bull meer (technische) pech krijgen dan Mercedes, dat was vorig jaar toch ook niet zo?
ze hebben echt wel stappen gezet, vooral Honda dan, Mercedes schijnt met helemaal nieuw ontwikkelde motoren te komen en die hadden vorig jaar wel een betrouwbaarheidsprobleemquote:Op vrijdag 18 februari 2022 14:42 schreef raptorix het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ook, vorig jaar viel dat erg mee, de jaren daarvoor volgens mij veel meer uitval.
Gary Anderson is er niet gerust op. Vindt het maar een samengeraapt zooitjequote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
toch wel de mooiste vind ik, hopelijk ook snel
Las net dat die pics toch ook nep warenquote:
ja gelezen, gelukkig zegt hij zelf ook dat hij het weleens fout heeftquote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:12 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Gary Anderson is er niet gerust op. Vindt het maar een samengeraapt zooitje
https://the-race.com/form(...)75-feels-disjointed/
Het kan heel goed zijn dat het een samengeraapt iets lijkt maar wel werkt. Ben benieuwdquote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:12 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Wat weet die darter nou van F1?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:12 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Viel me bij die Ferrari ook al op.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 19:45 schreef WheeledWarrior het volgende:
[ afbeelding ]
Het is toch wel even wennen hoor, die neus ligt echt 'hoog' voor je eerste gevoel
Ze gedragen zich ook als clowns.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 19:57 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[ afbeelding ]
Het is net een hele enge clown van bovenaf gezien.
Wat een lelijkerd.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 19:45 schreef WheeledWarrior het volgende:
[ afbeelding ]
Het is toch wel even wennen hoor, die neus ligt echt 'hoog' voor je eerste gevoel
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:04 schreef beantherio het volgende:
[ twitter ]
Goed nieuws. Mooie race altijd.
Als de overnames allemaal niet lukken dan maar zo.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 21:54 schreef trein2000 het volgende:
[..]
[ twitter ]
Nog meer Amerikaans nieuws!
Zou die 200 miljoen euro entry fee van tafel zijn?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 21:54 schreef trein2000 het volgende:
[..]
[ twitter ]
Nog meer Amerikaans nieuws!
Voor 't laatst met 11 teams sinds Super Aguri?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 22:08 schreef Sked het volgende:
[..]
Als de overnames allemaal niet lukken dan maar zo.
Zou 22 auto's op de grid ook wel weer leuk vinden.
Die entry fee is ook een beetje overdreven.. (als dat een stuk hoger ligt dan budget limiet… ) , moeten ook kijken na wie zich inschrijft.. hoe serieus men is.. (geen schoenenverkopervXD )quote:Op vrijdag 18 februari 2022 22:13 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Zou die 200 miljoen euro entry fee van tafel zijn?
12 teams in 2012 nogquote:Op vrijdag 18 februari 2022 22:17 schreef Nober het volgende:
[..]
Voor 't laatst met 11 teams sinds Super Aguri?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |