SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Red Bull RB18SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aston Martin AMR22SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.McLaren MCL36SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AlphaTauri AT03SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Williams FW44SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ferrari F1-75 (17 februari)
Mercedes W13 (18 februari)
Alpine 522 (21 februari)
Alfa Romeo C42 (27 februari)
[ Bericht 32% gewijzigd door PzKpfw op 15-02-2022 19:48:33 ]Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek![]()
Fipo
Vandaag de Williams, leuk
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦![]()
Ik wacht even af totdat ik alle auto's heb gezien in shots op de baan in zonlicht. Liefst bewegend beeld.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 07:02 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Tot nu toe vind ik die AT wel echt de mooiste lijnen hebben.![]()
Die McLaren lijkt wel erg rechttoe rechtaan in vergelijking met de Aston Martin en Alpha Tauri.Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek![]()
Die ziet er inderdaad heel erg goed uit, ben benieuwd of dat zich ook naar prestaties vertaald.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 07:02 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Tot nu toe vind ik die AT wel echt de mooiste lijnen hebben.![]()
Doet me denken aan de Ferrari van een aantal jaren terug qua rondingen en stroomlijn.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 10:44 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Die ziet er inderdaad heel erg goed uit, ben benieuwd of dat zich ook naar prestaties vertaald.
Ik vraag me vooral af of er designelementen van AT terug gaan komen in de RB![]()
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.![]()
toch benieuwd hoe dat gaat als George hem bij kan houdenquote:Op dinsdag 15 februari 2022 12:57 schreef Netsplitter het volgende:
https://www.gpblog.com/nl(...)grafie-hamilton.html
Je verwacht het niet van engelse "journalisten".![]()
Netsplitter
![]()
#jesuisMasi![]()
Ik hoop dat george bij elke race voor ham finished. Als een na laatste en laatste.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 13:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
toch benieuwd hoe dat gaat als George hem bij kan houden
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.![]()
Ik ga er 100% van uit dat George Lewis het vuur aan de schenen gaat leggen.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 13:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
toch benieuwd hoe dat gaat als George hem bij kan houden![]()
George this is James.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 13:11 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik ga er 100% van uit dat George Lewis het vuur aan de schenen gaat leggen.You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.![]()
Typisch Brits. Ze zien zichzelf als het centrum van het universum en alles daarbuiten is slecht of figurant. Het perspectief van de buitenwereld wordt ook compleet genegeerd. Eilandmentaliteit.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 12:57 schreef Netsplitter het volgende:
https://www.gpblog.com/nl(...)grafie-hamilton.html
Je verwacht het niet van engelse "journalisten".![]()
Williams heeft het overgebleven verf van Alpine opgekocht zie ik. Nee goed kleurtje man, mooier dan vorig jaar.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦![]()
Heel mooi maar inderdaad, dit lijkt wel erg veel op het kleurschema van Alpine.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 14:15 schreef ChevyCaprice het volgende:
Williams heeft het overgebleven verf van Alpine opgekocht zie ik. Nee goed kleurtje man, mooier dan vorig jaar.![]()
Dit roept bij mij ineens de vraag op of teams met elkaar afstemmen welke kleurenschema's ze hanteren voor hun auto's. Ik zou me zo voor kunnen stellen dat ze zichzelf (mede ook voor de sponsors) willen kunnen onderscheiden van andere teams.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 14:18 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Heel mooi maar inderdaad, dit lijkt wel erg veel op het kleurschema van Alpine.
Mooie livery van Williams verder. Doet me ook een beetje denken aan een oude livery van Sauber.![]()
Meh, beetje BMW M-vibes.
Was beter geweest met alleen donkerblauw en zonder die V op de neus.
Maar ja... dan had je het weer geassocieerd met RedBull.You just can't win (certainly not in a Williams
).
Vond het juist vrij fris dat blauw-witte, beetje jammer imho.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
bij die V krijg ik een beetje een Rexona gevoelquote:Op dinsdag 15 februari 2022 14:21 schreef shiz het volgende:
Meh, beetje BMW M-vibes.
Was beter geweest met alleen donkerblauw en zonder die V op de neus.
Maar ja... dan had je het weer geassocieerd met RedBull.You just can't win (certainly not in a Williams
).
Vond het juist vrij fris dat blauw-witte, beetje jammer imho.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: