Jawel, nog geen drie jaar geleden volgens mij. Laat me even nadenken.quote:Op donderdag 17 februari 2022 19:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jawel met sneeuw en ijs en zo. Maar voor een storm niet toch?
Zolang je wind mee hebt....quote:Op donderdag 17 februari 2022 14:02 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik moet er mogen door heen fietsen.Dat is wat minder leuk.
Dat water staat dan dus keihard tegen de duinen te beukenquote:Op donderdag 17 februari 2022 16:03 schreef ddx het volgende:
[..]
Afhankelijk van waar je bent, maar IJmuiden is 17u10 :
https://waterinfo.rws.nl/(...)20Peil___20in___20cm
Dat kan en mag harderquote:
18 jan 2018quote:Op donderdag 17 februari 2022 19:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jawel met sneeuw en ijs en zo. Maar voor een storm niet toch?
Dank, ik wist dat het nog niet zo lang geleden was.quote:
Oh ja Friderike, hoe kon ik het vergetenquote:
Geniet nog even ..duurt niet zo lang meerquote:Op donderdag 17 februari 2022 20:38 schreef Dagoduck het volgende:
Ik moet echt wennen aan de stilte rond mijn dakWindkracht 3, nagenoeg windstil
Wat een rust.
Ik begon dat gebulder ook wel aardig zat te wordenquote:Op donderdag 17 februari 2022 20:38 schreef Dagoduck het volgende:
Ik moet echt wennen aan de stilte rond mijn dakWindkracht 3, nagenoeg windstil
Wat een rust.
Ik geniet morgen wel weerquote:Op donderdag 17 februari 2022 20:42 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Geniet nog even ..duurt niet zo lang meer
Handig toch? Boodschappen meteen bezorgd door de hele wijk.quote:Op donderdag 17 februari 2022 21:16 schreef Rabieluh het volgende:
Normaal komt er zo rond een uur of 5 / 6 een vrachtwagen de versvracht lossen bij ons filliaaltje in Goes, ik gok zomaar dat ze een dagje skippen.
Ik hoop echt dat het mee gaat vallenquote:Op donderdag 17 februari 2022 20:55 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik geniet morgen wel weer![]()
Famous last words, voordat Dagoducks dak er niet meer op zit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |