SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.![]()
Ik denk dat ze er vooral ter meerdere eer en glorie voor haarzelf zit eigenlijk. Ik ben geen fan.quote:Op maandag 14 februari 2022 19:38 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Tjoent heeft hierboven het goede antwoord gegeven
En het antwoord is trouwens ja. Ik erger me aan partijen die boeren steeds vijandiger benaderen. Mijn sympathie voor Caroline is groeiende.
Dat zou voor mij een reden kunnen zijn om het niet te kijken, naar mens.quote:Op maandag 14 februari 2022 19:39 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Zelfs Angela de Jong is er lovend over.
Soms is ze wel een beetje tenenkrommend qua gedrag. Maar er zitten sowieso veel irritante vrouwen in de kamer. Hijgerig emo gedoe bllll.quote:Op maandag 14 februari 2022 19:39 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik denk dat ze er vooral ter meerdere eer en glorie voor haarzelf zit eigenlijk. Ik ben geen fan.
Trustenquote:Op maandag 14 februari 2022 19:47 schreef anotherRandomdude het volgende:
DJ11 bedankt voor het draaien.
Ik ga nu maar richting bed.
Slaap lekkerquote:Op maandag 14 februari 2022 19:47 schreef anotherRandomdude het volgende:
Welterusten aRdquote:Op maandag 14 februari 2022 19:47 schreef anotherRandomdude het volgende:
quote:Op maandag 14 februari 2022 19:50 schreef MadMaster het volgende:
Geen koptelefoon op, maar draadloze oordopjes in… ♥♥
Op NL is op zondagavond nu een serie ver Schotland met Tom Egbers.quote:Op maandag 14 februari 2022 19:41 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik hou me nooit zo bezig met wat je ‘moet’ kijken of lezen ofzo. Maar sommige dingen trekken de aandacht als ik ze in de gids zie staan of een trailer zie. Zo kijken we nu op zondagavonc de Belg iets over IJsland met de presentator van Pointless, heerlijke tv
Uitvinding van de eeuwquote:Op maandag 14 februari 2022 19:50 schreef MadMaster het volgende:
Geen koptelefoon op, maar draadloze oordopjes in… ♥♥
Ja, die gaan we ook nog kijken, we hebben ooit een deel van die over Ierland gekeken en afgelopen week deden we Engelandquote:Op maandag 14 februari 2022 19:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Op NL is op zondagavond nu een serie ver Schotland met Tom Egbers.
Geweldig en niet eens zo zeer omdat de whisky er vandaan komt…
Nog eventjes te gaan…quote:Op maandag 14 februari 2022 19:52 schreef DJ11 het volgende:
Ik heb drie verzoekjes binnengekregen en die staan klaar. Ik wissel die af met andere liedjes die klaar staan.
All You Need Is Love stond klaar.... maar de vraag in dit liedje is natuurlijk ook heel relevant:The Beatles - When I'm Sixty-Four
Niet verkeerd ditquote:Op maandag 14 februari 2022 19:54 schreef DJ11 het volgende:
Eindelijk is -ie op single uit. In de zin dat er een videoclip is gemaakt. Echt even kijken, visueel erg gaaf:![]()
* DJ11 is hier heel blij mee.AJR feat. Blue Man Group - Ordinaryish People
Heul nie erg niequote:Op maandag 14 februari 2022 19:56 schreef DJ11 het volgende:
Hierna: twee verzoekjes achter elkaar. En eentje daarvan komt van een band die ik vanavond al eerder heb gedraaid. Maar ja, dat heb je soms.
Frans Bauer is geen bandquote:Op maandag 14 februari 2022 19:56 schreef DJ11 het volgende:
Hierna: twee verzoekjes achter elkaar. En eentje daarvan komt van een band die ik vanavond al eerder heb gedraaid. Maar ja, dat heb je soms.
Ik roep al sinds 30 maart vorig jaar dat dit een single moet worden. Dus ik ben er erg blij mee dat er nu een clip is, al is het eigenlijk veel te laat. Beter laat dan nooitquote:
Valt best mee hoorquote:Op maandag 14 februari 2022 19:58 schreef DJ11 het volgende:
Oei... de geluidskwaliteit hiervan is zeer beroerd.... Ik breek dit af en zoek een betere
Niet?quote:Op maandag 14 februari 2022 20:06 schreef DJ11 het volgende:
Ik kende dit helemaal niet, maar het klinkt goed. Bijna gospel-achtig.
Het is de eerste keer dat -ie dat bij mij heeft gedaan. Ik vond het wel passend.quote:Op maandag 14 februari 2022 20:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niet?
Symph vraagt dit bij elke mogelijke gelegenheid aan…
Jesus houdt van U…
Ik stel voor dat we Glennis Grace er met een knokploeg of af sturen.quote:Op maandag 14 februari 2022 20:18 schreef MadMaster het volgende:
En ondertussen toont Rusland haar liefde aan de wereld, het feest is begonnen…
Samen met pauperkabouter, die neemt ook de drank en drugs mee…quote:Op maandag 14 februari 2022 20:20 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik stel voor dat we Glennis Grace er met een knokploeg of af sturen.
quote:Op maandag 14 februari 2022 20:18 schreef MadMaster het volgende:
En ondertussen toont Rusland haar liefde aan de wereld, het feest is begonnen…
Je hebt het nieuws over de stemming morgen in Rusland gelezen?quote:
Nee, maar ik kan dingen opzoeken. Titel?quote:Op maandag 14 februari 2022 20:26 schreef Doedezemaar het volgende:
Heb je Robbie Valentine toevallig ook?
En Champagne met Valentino?quote:Op maandag 14 februari 2022 20:26 schreef Doedezemaar het volgende:
Heb je Robbie Valentine toevallig ook?
Nee, ik heb me een beetje afgesloten van dat nieuws. Hoop nog steeds dat het toch met een sisser afloopt en steek mijn kop in het zand.quote:Op maandag 14 februari 2022 20:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je hebt het nieuws over de stemming morgen in Rusland gelezen?
Rusland mag zich uitspreken of ze de Russisch gezinde delen van Oekraïne erkennen als zelfstandige landen.
Oftewel, dat gaan ze doen en dan gaan ze vervolgens hun bevriende lidstaten beschermen tegen het enge Westen.
Over and over againquote:Op maandag 14 februari 2022 20:26 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Nee, maar ik kan dingen opzoeken. Titel?Love Affair - Everlasting Love
Blijft een fijn nummer ditquote:Op maandag 14 februari 2022 20:26 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Nee, maar ik kan dingen opzoeken. Titel?Love Affair - Everlasting Love
Ik help het je hopen, maar ik vrees dat het vanaf nu onomkeerbaar is.quote:Op maandag 14 februari 2022 20:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, ik heb me een beetje afgesloten van dat nieuws. Hoop nog steeds dat het toch met een sisser afloopt en steek mijn kop in het zand.
Laat je niet opjagenquote:Op maandag 14 februari 2022 20:34 schreef MadMaster het volgende:
Ik zie dat het al 20.30 uur is en Hunted is begonnen.
Tot later…
Grappig, want ik heb nog iets klaarstaan dat daar sterk op gebaseerd is. Komt zo, na de verzoekjes.quote:Op maandag 14 februari 2022 20:34 schreef Doedezemaar het volgende:
Er zit iets in dit nummer dat me aan The Loveboat doet denken
Have funquote:Op maandag 14 februari 2022 20:34 schreef MadMaster het volgende:
Tot later…
Toedeloequote:Op maandag 14 februari 2022 20:34 schreef MadMaster het volgende:
Tot later…
Die Poetin is echt een gevaarlijke idiootquote:Op maandag 14 februari 2022 20:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik help het je hopen, maar ik vrees dat het vanaf nu onomkeerbaar is.
De landtroepen en ook de zeevloot is nu op weg naar Oekraïne…
Wanneer? Per 1 april zeker?quote:Op maandag 14 februari 2022 20:41 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Melting![]()
Had je al gehoord dat er een speciale Melting- smiley aan zit te komen?
quote:Op maandag 14 februari 2022 20:41 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Melting![]()
Had je al gehoord dat er een speciale Melting- smiley aan zit te komen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 14 februari 2022 20:44 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Nee...nou ja, wel dit voorjaar.
[ afbeelding ]
Ik vind het eerder schandalig dat één zin copyright kan hebben.quote:Op maandag 14 februari 2022 20:43 schreef Doedezemaar het volgende:
https://www.nhnieuws.nl/n(...)igen-vreselijk-zonde wat een sukkel
Ik vind het wel een beetje sneu, om één zo'n zinnetje.quote:Op maandag 14 februari 2022 20:43 schreef Doedezemaar het volgende:
https://www.nhnieuws.nl/n(...)igen-vreselijk-zonde wat een sukkel
Ik dacht dat hij er al wasquote:Op maandag 14 februari 2022 20:44 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Nee...nou ja, wel dit voorjaar.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 14 februari 2022 20:45 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij er al was
[ afbeelding ]
Deze zijn voor je telefoon etc.quote:Op maandag 14 februari 2022 20:45 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij er al was
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 14 februari 2022 20:47 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Deze zijn voor je telefoon etc.![]()
Er komt ook een zwangere man
Ja nou, daar zat ik op te wachten, dat die eindelijk eens kwamquote:Op maandag 14 februari 2022 20:47 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Deze zijn voor je telefoon etc.![]()
Er komt ook een zwangere man
Mooie tijd wel.quote:Op maandag 14 februari 2022 20:48 schreef DJ11 het volgende:
Orchestral Manoeuvres In The Dark - Dream Of Me (Based On Love's Theme)
Wie nog een verzoekje wil indienen, moet niet te lang meer wachten. Ik stop uiterlijk om 21:30 uur.
Aangenaam of onaangenaam?quote:Op maandag 14 februari 2022 20:49 schreef Melting het volgende:
Zijn jullie eigenlijk nog verrast met Valentijnsdag?
Zeker welquote:Op maandag 14 februari 2022 20:47 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Ik hoop dat je nu niet serieus bent?
Niet echt. Wel leuk babynieuws van een directe collega, verder niet. En jij?quote:Op maandag 14 februari 2022 20:49 schreef Melting het volgende:
Nee joh. Symph wilde dat ik pizza’s in hartvorm ging bestellenquote:Op maandag 14 februari 2022 20:49 schreef Melting het volgende:
quote:Op maandag 14 februari 2022 20:50 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Nee joh. Symph wilde dat ik pizza’s in hartvorm ging bestellen
Mijn broer verdacht mij ervan dat ik mijn nichtje voor de grap een roos had gestuurd.quote:Op maandag 14 februari 2022 20:49 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Niet echt. Wel leuk babynieuws van een directe collega, verder niet. En jij?
Dat vind ik nog best verrassendquote:Op maandag 14 februari 2022 20:50 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Nee joh. Symph wilde dat ik pizza’s in hartvorm ging bestellen
Nee hoor. Geen verrassingen vandaag.quote:
Voor ieder wat wils. Ik houd het gewoon bij gele smilies. Aan die huidskleur-hype ga ik niet meedoen.quote:
Wat stelt die met dat oog voor?quote:
quote:Op maandag 14 februari 2022 20:52 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee hoor. Geen verrassingen vandaag.
quote:Op maandag 14 februari 2022 20:51 schreef DJ11 het volgende:
Ik ben een soort campagne begonnen om dit nummer in Nederland op de radio te krijgen. Het is gewoon een grove schande dat dat niet gebeurt. Staat op de A-lijst bij BBC Radio 2, de grootste zender van Engeland. En terecht.Tears For Fears - Break The Man
Die smeltende had eigenlijk oranje moeten zijn toch?quote:Op maandag 14 februari 2022 20:52 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Voor ieder wat wils. Ik houd het gewoon bij gele smilies. Aan die huidskleur-hype ga ik niet meedoen.
Ik zag iets van een snackbar voorbij komen die hadden een Valentijnsbox gemaakt met een ingesneden frikandel die als hart neergelegd wasquote:
Dat is wel speciaalquote:Op maandag 14 februari 2022 20:54 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik zag iets van een snackbar voorbij komen die hadden een Valentijnsbox gemaakt met een ingesneden frikandel die als hart neergelegd was
Een beetje misvormd wel. Anders is het vast een totem van de indianen die staat voor eeuwigdurende verdraagzaamheid of zo.quote:
quote:Op maandag 14 februari 2022 20:54 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik zag iets van een snackbar voorbij komen die hadden een Valentijnsbox gemaakt met een ingesneden frikandel die als hart neergelegd was
Anders ook wel, toch?quote:Op maandag 14 februari 2022 20:56 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
Daar had ik het hart van mijn zoon wel mee gewonnen.
Misschien is dat dan wel dat we het door de vingers zien? Ik blijf er toch een hand in zien.quote:
Normaal moet ik er harder voor werken.quote:
Mij een beetje uitlachen!quote:Op maandag 14 februari 2022 20:57 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Excusesik lig even in een deuk hier.
quote:Op maandag 14 februari 2022 20:58 schreef livelink het volgende:
[..]
Normaal moet ik er harder voor werken.
quote:Op maandag 14 februari 2022 20:58 schreef Doedezemaar het volgende:
https://www.ad.nl/gouda/v(...)liefhebber~ac443b22/
Nee, om m'n eigen suffigheidquote:Op maandag 14 februari 2022 20:58 schreef Melting het volgende:
[..]
Mij een beetje uitlachen!![]()
Maar wat stelt die voor dan?
Hamsaquote:Op maandag 14 februari 2022 20:58 schreef Melting het volgende:
[..]
Mij een beetje uitlachen!![]()
Maar wat stelt die voor dan?
Ik word oud, denk ik.quote:
Ik zat er uiteindelijk niet ver naast met mijn totem voor eeuwigdurende verdraagzaamheid zie ik.quote:Op maandag 14 februari 2022 21:04 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik word oud, denk ik.![]()
Ik heb namelijk geen idee waar je het over hebt.
We hopen het voor jequote:Op maandag 14 februari 2022 21:04 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik word oud, denk ik.![]()
Ik heb namelijk geen idee waar je het over hebt.
Ik maak liever geen kennis met een Panic Attack, maar het liedje is prima.quote:Op maandag 14 februari 2022 21:03 schreef DJ11 het volgende:
Maak kennis met....New West - Panic Attack
Nooit gewetenquote:Op maandag 14 februari 2022 21:05 schreef Tjoent het volgende:
[..]
We hopen het voor je![]()
https://nl.wikipedia.org/wiki/Handje_van_Fatima
Ik ben benieuwd of het handje van Martien Meiland ook een eigen pagina krijgt.quote:Op maandag 14 februari 2022 21:06 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Ik heb er ook nog nooit van gehoord![]()
Google is je beste vriend.
Ik ga hier even niets over zeggen.quote:Op maandag 14 februari 2022 21:05 schreef Tjoent het volgende:
[..]
We hopen het voor je![]()
https://nl.wikipedia.org/wiki/Handje_van_Fatima
Doekje voor het bloeden…?quote:Op maandag 14 februari 2022 21:07 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik ga hier even niets over zeggen.
Je moet wel met de woke-tijd mee gaan, hoor Melting.quote:Op maandag 14 februari 2022 21:07 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik weiger.quote:Op maandag 14 februari 2022 21:09 schreef livelink het volgende:
[..]
Je moet wel met de woke-tijd mee gaan, hoor Melting.
Ik ken vooral die andere dingen tegen het boze oog, nazarquote:Op maandag 14 februari 2022 21:07 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik ook nietquote:Op maandag 14 februari 2022 21:09 schreef livelink het volgende:
[..]
Je moet wel met de woke-tijd mee gaan, hoor Melting.
Slaap lekker.quote:Op maandag 14 februari 2022 21:15 schreef Tjoent het volgende:
Fooled around and fell asleep![]()
Bedankt weer voor de mooie muziek, Elf![]()
Fijne avond verder luitjes.
Bedankt voor het luisteren en tot de volgende keerquote:Op maandag 14 februari 2022 21:15 schreef Tjoent het volgende:
Slaap lekkerquote:Op maandag 14 februari 2022 21:15 schreef Tjoent het volgende:
Welterusten Tjoent. Slaap lekker.quote:Op maandag 14 februari 2022 21:15 schreef Tjoent het volgende:
quote:Op maandag 14 februari 2022 21:19 schreef DJ11 het volgende:
Drie nummers in dezelfde toonsoort achter elkaar. Puur toeval. Dit vind ik één van de fijnste van 2022 tot nu toe:Isak Danielson - Good Things Come To Those Who Wait
Die lijst met 60 nummers?quote:Op maandag 14 februari 2022 21:21 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
Staat al sinds de eerste keer dat je hem draaide in mijn playlist op spotify. En ben nog steeds iedere keer aangenaam verrast als ik het hoor. Gaat dus niet vervelen.
quote:Op maandag 14 februari 2022 21:25 schreef MadMaster het volgende:
Heeft het nog zin om zo de oordoppen weer in te doen?
Ik ga de koptelefoon zo af doen. Dit is de voorlaatste track. Ik plof zo lekker op de bank.quote:Op maandag 14 februari 2022 21:25 schreef MadMaster het volgende:
Heeft het nog zin om zo de oordoppen weer in te doen?
Geen plofkip, maar een plofelf!quote:Op maandag 14 februari 2022 21:26 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik ga de koptelefoon zo af doen. Dit is de voorlaatste track. Ik plof zo lekker op de bank.
Nee, zeker niet. Perfect slotnummerquote:Op maandag 14 februari 2022 21:28 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Zeker wel. Of moet er nog een toegift komen?
Blijft toch een fijne plaat.quote:Op maandag 14 februari 2022 21:28 schreef DJ11 het volgende:
De slotsong behoeft geen introductie, lijkt meThe Beatles - All You Need Is Love
Slaap lekkerquote:Op maandag 14 februari 2022 21:32 schreef Melting het volgende:
Ik ga ook mijn bed in duiken.
Welterusten allemaal.
Gelijk heb je, wat ik gehoord heb, was vaak prima…quote:Op maandag 14 februari 2022 21:26 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik ga de koptelefoon zo af doen. Dit is de voorlaatste track. Ik plof zo lekker op de bank.
Goedemorgen livelink.quote:
Toen ik naar bed ging regende het een beetje (rond middernacht) en daarna heb ik er niks meer van meegekregen.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 06:35 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen livelink.
Heeft vannacht hier flink geregend. Daar ook?
Ik zag het ook pas toen ik vanmorgen naar buiten ging.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 06:39 schreef livelink het volgende:
[..]
Toen ik naar bed ging regende het een beetje (rond middernacht) en daarna heb ik er niks meer van meegekregen.
quote:
quote:
quote:
Goedemorgen langslapers.quote:
Nee hoor, ik heb al 41 mails weggetiktquote:Op dinsdag 15 februari 2022 08:37 schreef Melting het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Goedemorgen langslapers.
Valt wel mee tochquote:
Leuk, daar zijn we tot 21 uur bij, want dan begint Call the midwifequote:Op dinsdag 15 februari 2022 14:44 schreef MadMaster het volgende:
Er zijn de afgelopen 2 jaren al diverse Krona gerelateerde uitzendingen geweest, maar na vele ups en downs krijgen we vanavond te horen dat we weer zo goed als 'Open' mogen gaan.
Dat wordt dus het thema van mijn uitzending vanavond vanaf 19.30 uur...
[ afbeelding ]
Eventuele suggesties/wensen (strikt muzikaal!!!) mogen kenbaar gemaakt worden via DM...
Dat mag...quote:Op dinsdag 15 februari 2022 17:05 schreef just me het volgende:
Gaat dat de titel van je show worden?
indat geval pak ik ook nog even heel snelquote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:27 schreef MadMaster het volgende:
De koffie staat te pruttelen en over 4 minuten starten we hier met het openen van de samenleving...
Verzoekjes mogen nog steeds worden ingediend..
quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:51 schreef MadMaster het volgende:
Voor Bob zelf komt het helaas te laat, maar hij is er toch wel blij mee laat hij weten via deze song...
[ afbeelding ]
Bob was vaak wat expliciet.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:53 schreef Symphonic het volgende:
Dit is toch een stuk vriendelijker:
Dat zekerquote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bob was vaak wat expliciet.
Wel zo duidelijk, ik hou daar wel van...
Voor sommigen geldt dat de situatie van pre-corona nu gewoon gehandhaafd blijft, de boodschap is duidelijk...quote:
Huh?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:02 schreef Doedezemaar het volgende:
Kan de DJ ff in de herhaling, ik hoorde ‘m wel maar verstond er net niks van
Ik heb een selectief hart.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Voor sommigen geldt dat de situatie van pre-corona nu gewoon gehandhaafd blijft, de boodschap is duidelijk...
Ha, voorlopig ben je dus oma bakgraag...quote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:09 schreef just me het volgende:
Ik zat ook nog met de grote kabouter whatsapp boodschappen door te geven, ze wil zaterdag graag regenboogcupcakes bakken als ze hier zijn
![]()
Kleurstoffen staan op je lijstje?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:09 schreef just me het volgende:
Ik zat ook nog met de grote kabouter whatsapp boodschappen door te geven, ze wil zaterdag graag regenboogcupcakes bakken als ze hier zijn
![]()
Het is gezellig om te doen en nog best lekkerquote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ha, voorlopig ben je dus oma bakgraag...
Pak kant en klaar kopen, water erbij en kneden maarquote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:11 schreef livelink het volgende:
[..]
Kleurstoffen staan op je lijstje?
En daarom:quote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:09 schreef just me het volgende:
![]()
Leuk hoor, cupcakes bakkenquote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:09 schreef just me het volgende:
![]()
Bij oma springen ze op bed, als ze zogenaamd liggen te slapen...quote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:14 schreef just me het volgende:
Kabouter had tegen iemand gezegd, thuis mag ik wel op de bank springen en bij oma niet.
Maar toch komen ze graag
quote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:18 schreef Doedezemaar het volgende:
Nu.nl zegt dat je vanaf 18 feb in winkels geen mondkapje meer op moet, maar Rijksoverheid zegt pas vanaf de 25e. Jammer hoor, ik word gek van dat ding
quote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:18 schreef livelink het volgende:
Ik ga morgen wel weer naar kantoor trouwens. Zal wel wennen worden.
Nu is onjuist...quote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:18 schreef Doedezemaar het volgende:
Nu.nl zegt dat je vanaf 18 feb in winkels geen mondkapje meer op moet, maar Rijksoverheid zegt pas vanaf de 25e. Jammer hoor, ik word gek van dat ding
Oh ja, jullie hebben dan al vakantie, ik vergeet dat steedsquote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:20 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Volgende week vakantie, dus extra jammer
Ik bewaar ze ook maar gewoon.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nu is onjuist...![]()
Maar ik ben ook helemaal gaar van die beklapjes.
En ik heb er nog steeds ladingen...
In het ov heb je ze sowieso nog nodig.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:23 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik bewaar ze ook maar gewoon.
Paar maanden geleden werden ze ook afgeschaft.
Kun jij nog lekker veel thuis blijven werken livelink ?quote:
Ik heb maandag cursus dus mijn vakantie is een dag korter.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:23 schreef just me het volgende:
[..]
Oh ja, jullie hebben dan al vakantie, ik vergeet dat steeds
Daar komt hij nooitquote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:23 schreef livelink het volgende:
[..]
In het ov heb je ze sowieso nog nodig.
Ja, kan wel. Er is niet echt een dringende reden om naar kantoor te gaan. Mijn leidinggevende vroeg me vandaag of ik morgen naar kantoor wilde komen. Dus vooruit dan maar. En volgende week maandag heb ik een afspraak waar ik ook voor op kantoor moet zijn, maar thuis kan ook. Ik weet ook niet of ik terug wil naar een drukke kantoortuin eigenlijk.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:24 schreef just me het volgende:
[..]
Kun jij nog lekker veel thuis blijven werken livelink ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |