is Ellie Lust te gast?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 16:40 schreef maxi-mus het volgende:
Het is ongekend pleurisweer. Ik was trouwens vergeten dat vanavond de CL weer begint met een heerlijke pot
Hij is vaker onbegrepen, daarom grijpt hij snel naar eten.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 17:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Begrijp niet wat je bedoelt maar je zal wel gelijk hebben.
weetje wat ik heel lang ni heb gegeten? sushiquote:Op dinsdag 15 februari 2022 17:35 schreef Coco het volgende:
[..]
Hij is vaker onbegrepen, daarom grijpt hij snel naar eten.
ni haoquote:Op dinsdag 15 februari 2022 17:45 schreef KingRoland het volgende:
[..]
weetje wat ik heel lang ni heb gegeten? sushi
Hoop dat morgenochtend al je haren uitgevallen zijnquote:Op dinsdag 15 februari 2022 17:35 schreef Coco het volgende:
[..]
Hij is vaker onbegrepen, daarom grijpt hij snel naar eten.
Afgelopen week nog. Was aan het wandelen en dacht waarom ook niet. Best wel prjizig. Maar wel lekker.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 17:45 schreef KingRoland het volgende:
[..]
weetje wat ik heel lang ni heb gegeten? sushi
sushi eten is een soort van uitje op zichquote:Op dinsdag 15 februari 2022 17:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Afgelopen week nog. Was aan het wandelen en dacht waarom ook niet. Best wel prjizig. Maar wel lekker.
quote:Op dinsdag 15 februari 2022 17:58 schreef KingRoland het volgende:
[..]
sushi eten is een soort van uitje op zich
quote:Het wassen beeld van Lil' Kleine verdwijnt uit Madame Tussauds. Het museum heeft besloten zijn beeld te verwijderen nadat er afgelopen weekend beelden van de rapper zijn opgedoken waarbij hij zijn vriendin zou hebben mishandeld en na zijn veroordeling van vorige week vrijdag.
Ik was helemaal vergeten dat de Champions League alweer begon.quote:
1-3quote:
We worden allemaal een dagje ouder Nielsiequote:Op dinsdag 15 februari 2022 18:34 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik was helemaal vergeten dat de Champions League alweer begon.
Die hadden over het algemeen al eens corona gehad en dus een qrquote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:26 schreef maxi-mus het volgende:
Jammer dat de coronapas weggaat, was wel fijn zo'n wappieloze kroeg.
Maar ze hadden toch principes dus gingen niet naar de kroeg want het was niet voor iedereen?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die hadden over het algemeen al eens corona gehad en dus een qr
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |