Stoer hoor.quote:Op woensdag 16 februari 2022 20:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Was net nog ff in de winkel, iedereen behalve ik had zo'n ding voor de bek. Geen commentaar gekregen trouwens.
Ben je daar ook al allergisch voorquote:Op woensdag 16 februari 2022 20:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Was net nog ff in de winkel, iedereen behalve ik had zo'n ding voor de bek. Geen commentaar gekregen trouwens.
Speciaal voor jou danquote:Op woensdag 16 februari 2022 20:15 schreef tong80 het volgende:
Net m'n broer gebeld. Mooi telefonisch gesprek. Dat ik op mezelf moet letten. Ik wil te veel twee keer per dag even wandelen is voorlopig genoeg. Was buiten adem vanmiddag bij het oversteken naar de Hema. Moet mezelf indammen. Blijf een sportman, die steeds iets verder en meer wil. Vergeet soms dat ik hartpatient ben. Eind april open hart operatie. Langzaam conditie opbouwen en de tijd nemen. Voel m'n rust bij jullie. De humor en zo. En in muziek kan ik m'n hart kwijt.
Wederom sterkte ouwe reus. Voor je het weet is het april en kan je revalideren.quote:Op woensdag 16 februari 2022 20:15 schreef tong80 het volgende:
Net m'n broer gebeld. Mooi telefonisch gesprek. Dat ik op mezelf moet letten. Ik wil te veel twee keer per dag even wandelen is voorlopig genoeg. Was buiten adem vanmiddag bij het oversteken naar de Hema. Moet mezelf indammen. Blijf een sportman, die steeds iets verder en meer wil. Vergeet soms dat ik hartpatient ben. Eind april open hart operatie. Langzaam conditie opbouwen en de tijd nemen. Voel m'n rust bij jullie. De humor en zo. En in muziek kan ik m'n hart kwijt.
Ja ff aan m'n conditie werken. Langzaam maar gestaag.quote:Op woensdag 16 februari 2022 20:25 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wederom sterkte ouwe reus. Voor je het weet is het april en kan je revalideren.
Mooie woorden.quote:Op woensdag 16 februari 2022 20:15 schreef tong80 het volgende:
Of rukken. Rukken is ook goed voor je hart.quote:Op woensdag 16 februari 2022 20:36 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Mooie woorden.
Misschien is Woordle wat voor je, als tijdverdrijf.
Ok Marcquote:Op woensdag 16 februari 2022 20:38 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Of rukken. Rukken is ook goed voor je hart.
Andersom.quote:Op woensdag 16 februari 2022 20:36 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Mooie woorden.
Misschien is Woordle wat voor je, als tijdverdrijf.
Ik denk dat Tong hem al sinds 1993 niet meer omhoog krijgt, no offence.quote:Op woensdag 16 februari 2022 20:38 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Of rukken. Rukken is ook goed voor je hart.
Trusten jongens. ben moe. Te moe om adrem te zijn.quote:Op woensdag 16 februari 2022 20:44 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Ik denk dat Tong hem al sinds 1993 niet meer omhoog krijgt, no offence.
Wellicht moet @BansheeBoy hem een keer helpen.quote:Op woensdag 16 februari 2022 20:44 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Ik denk dat Tong hem al sinds 1993 niet meer omhoog krijgt, no offence.
Ik ben best behulpzaam, maar ik denk dat je hier @sp3c voor moet hebben. Ik ben te romig joh.quote:Op woensdag 16 februari 2022 21:53 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Wellicht moet @:bansheeboy hem een keer helpen.
quote:Op woensdag 16 februari 2022 21:56 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik ben best behulpzaam, maar ik denk dat je hier @:sp3c voor moet hebben. Ik ben te romig joh.²
Ben je ook naar de match aan het koekeloeren? Tot nu matige pot.quote:
nee ik slaapquote:Op woensdag 16 februari 2022 22:02 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ben je ook naar de match aan het koekeloeren? Tot nu matige pot.²
Ik dacht echt altijd dat jij echt een voetbalfanaat was. We kennen elkaar toch vanuit VBL? Je gaat me niet vertellen dat je gewoon net zo saai bent als @OllieAquote:
nee, ik doe daar ook nooit geheimzinnig over maar op de een of andere manier blijven idioten me maar deze slowchat in trekkenquote:Op woensdag 16 februari 2022 22:04 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik dacht echt altijd dat jij echt een voetbalfanaat was. We kennen elkaar toch vanuit VBL? Je gaat me niet vertellen dat je gewoon net zo saai bent als @:OllieA²
Je bent nou eenmaal een graag geziene gast. Daar mag je best blij mee zijn hoor. Ik analyseer dat volledig objectief volgens de leer die ik nu The Murdock Paradox wil noemen.quote:Op woensdag 16 februari 2022 22:06 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee, ik doe daar ook nooit geheimzinnig over maar op de een of andere manier blijven idioten me maar deze slowchat in trekken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |