Jaquote:Op woensdag 16 februari 2022 17:50 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Draag jij nog een mondkapje in de winkel?
Zou fantastisch zijn aangezien ik nog altijd geen corona heb terwijl iedereen met wie ik afgelopen weekend was het wel heeftquote:Op woensdag 16 februari 2022 18:05 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Met een beetje geluk wordt dat de oorzaak van de volgende golf.
Had ik jou laatst aan de lijn?quote:Op woensdag 16 februari 2022 17:59 schreef Coco het volgende:
[..]
Kom dan bij de zorgverzekering, wij hebben veel mensen overgenomen van de GGD.
Ik weet ook niet meer wat ik moet doen, ik heb het eigenlijk al opgegeven.quote:Op woensdag 16 februari 2022 18:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zou fantastisch zijn aangezien ik nog altijd geen corona heb terwijl iedereen met wie ik afgelopen weekend was het wel heeft
Zo'n @Oriente is een ontzettend ondankbaar kreng met zijn geklaag over corona.quote:Op woensdag 16 februari 2022 18:41 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik weet ook niet meer wat ik moet doen, ik heb het eigenlijk al opgegeven.
Grimmig sfeertje nu al LR en ik ben net thuis gekomenquote:Op woensdag 16 februari 2022 18:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zo'n @:oriente is een ontzettend ondankbaar kreng met zijn geklaag over corona.
Ik ben nooit boos @KingRoland maar soms moet de waarheid gezegd worden.quote:Op woensdag 16 februari 2022 18:46 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Grimmig sfeertje nu al LR en ik ben net thuis gekomen
12 uur slapen en dan nog zeuren. Voor corona noemden mensen dat aanstelleritus.quote:Op woensdag 16 februari 2022 18:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zo'n @:oriente is een ontzettend ondankbaar kreng met zijn geklaag over corona.
Gelukkig ben je veilig thuisgekomen!quote:Op woensdag 16 februari 2022 18:46 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Grimmig sfeertje nu al LR en ik ben net thuis gekomen
Ik doe 3 nachten om aan 12 uur te komen... Ik had niet gedacht dat corona nog aantrekkelijker kon worden dan het al was.quote:Op woensdag 16 februari 2022 18:48 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
12 uur slapen en dan nog zeuren. Voor corona noemden mensen dat aanstelleritus.
Ik hoop dat je nu opgelucht bent en dat je verder wel een leuke dag hebt gehadquote:Op woensdag 16 februari 2022 18:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben nooit boos @:kingroland maar soms moet de waarheid gezegd worden.
Buiten werken is niet heel leuk tijdens een storm.quote:Op woensdag 16 februari 2022 18:51 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Hopelijk heb je verder wel een leuke dag gehad
Dat kent die wannabe big four kantoorpik nietquote:Op woensdag 16 februari 2022 18:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Buiten werken is niet heel leuk tijdens een storm.
Van het weekend in een disco vol twintigers gaan dansen een idee?quote:Op woensdag 16 februari 2022 18:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zou fantastisch zijn aangezien ik nog altijd geen corona heb terwijl iedereen met wie ik afgelopen weekend was het wel heeft
Tongen met de eerste de beste meid die in de rij staat voor testen bij de GGD.quote:Op woensdag 16 februari 2022 18:41 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik weet ook niet meer wat ik moet doen, ik heb het eigenlijk al opgegeven.
Gewaagd advies in de huidige maatschappij.quote:Op woensdag 16 februari 2022 19:17 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Tongen met de eerste de beste meid die in de rij staat voor testen bij de GGD.
Eerst ikquote:Op woensdag 16 februari 2022 19:17 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Tongen met de eerste de beste meid die in de rij staat voor testen bij de GGD.
Was net nog ff in de winkel, iedereen behalve ik had zo'n ding voor de bek. Geen commentaar gekregen trouwens.quote:Op woensdag 16 februari 2022 17:56 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet echt meer gevolgd, maar ik dacht het niet. Ik ben in1 winkel geweest en daar was het ongeveer 50/50.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |