Je zou denken dat Amerika voor 99% zwart is...quote:Op maandag 14 februari 2022 13:53 schreef laforest het volgende:
Tijd dat eens een film met een blanke Martin Luther King maken. Dan is de wereld te klein.
Die zagen er middenoosters uit.quote:Op maandag 14 februari 2022 14:03 schreef EchteLiberaal het volgende:
In de originele trilogie is er zeker wel sprake van donkere mensen, de meest bekende zijn de Haradrim (vijanden van Gondor).
Niet het punt. Een volk dat altijd onder de grond heeft geleefd en waarvan beschreven is dat de vrouwen ook een baard hebben kan gewoon geen donkere vrouw zonder baard als koningin hebben. En nee, niet omdat mensen niet van donkere mensen houden, omdat de bekender dat zo bedacht heeft.quote:Op maandag 14 februari 2022 14:05 schreef Cause_Mayhem het volgende:
Serieus?
Maak je je druk om de huidskleur van fantasy personages?
Het is geen geschiedkundig verslag ofzo hè?
Een hobbit, elf en ander spul is allemaal zeer geloofwaardig, maar een donkere huidskleur niet? Wtf?
Dat is niet bruin genoeg of zo?quote:
Juist die overleden nerd had oog voor detail en dat is ook iets waarom Tolkien een grote fanschare heeft.quote:Op maandag 14 februari 2022 14:00 schreef Marsenal het volgende:
Die diversiteit-agenda van Amazon en Netflix is een beetje triest maar deze serie is afkomstig van fantasyboeken geschreven door een overleden nerd dus ik denk dat je het niet zo belangrijk moet vinden.
Of hun tijd net niet vooruit: de slechterik is zwartquote:Op maandag 14 februari 2022 14:17 schreef LanaMyst het volgende:
Ik kan me nog van vroeger die Musical Jesus Christ Superstar herinneren (jaren 70 dacht ik), daarin was Judas zwart, waren hun tijd ver vooruit blijkbaar![]()
Feitelijk ook een soort van fantasie verhaal tenslotte.
De echte fans…quote:Op maandag 14 februari 2022 14:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Niet het punt. Een volk dat altijd onder de grond heeft geleefd en waarvan beschreven is dat de vrouwen ook een baard hebben kan gewoon geen donkere vrouw zonder baard als koningin hebben. En nee, niet omdat mensen niet van donkere mensen houden, omdat de bekender dat zo bedacht heeft.
Verzin je eigen verhaaltjes dan maar ipv het werk van een ander aan te passen naar jouw opvattingen. En als je dat niet doet, dan komen de echte fans achter je aan ja. En iedereen die het daarbij op "racisme, sexisme" etc gooit snapt er geen moer van.
Black Panther met Chris hemsworth als BP, Fresh Prince maar dan all white cast, goed plan, of dan opeens niet meer?
Het zijn ook spectaculair indrukwekkende boeken in hun genre maar het blijven gewoon fantasy boeken en we moeten het niet zo belangrijk makenquote:Op maandag 14 februari 2022 14:18 schreef dimmak het volgende:
[..]
Juist die overleden nerd had oog voor detail en dat is ook iets waarom Tolkien een grote fanschare heeft.
Ja maar de verhaallijn klopt niet meerquote:Op maandag 14 februari 2022 14:24 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
De echte fans…
Dus omdat die huidskleur me niet boeit ben ik geen echte fan?
Ik vind het vooral sneu geblaat. Zolang de verhaallijn klopt boeit het me verder niet. Het is fantasy, niet echt, weet je nog wel?
De huidskleur staat niet beschreven in de boeken, als echte fan zou je dat toch moeten weten. Met die baard heb je nog wel een punt, dat staat wel beschreven.
Dat hele dat kan niet want ze leefde ondergronds is baarlijke onzin. Het is niet dat ze door evolutie ontstaan zijn ofzo, maar als echte fan kan je me natuurlijk wel wat over hun ontstaansgeschiedenis in de verhaallijn vertellen…
Dat doen al die woke mensen al. Druk maken om huidkleurtjesquote:Op maandag 14 februari 2022 14:05 schreef Cause_Mayhem het volgende:
Serieus?
Een hobbit, elf en ander spul is allemaal zeer geloofwaardig, maar een donkere huidskleur niet? Wtf?
Je beseft dat als deze serie af is, de boeken nog steeds bestaan, en die films ook? Die worden niet vervangen ofzo. Dus het 'wegvegen van een cultuur' lijkt me wat sterk verwoord.quote:Op maandag 14 februari 2022 14:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja maar de verhaallijn klopt niet meer. Galadriel in oorlogsoutfit?
En jazeker wel, de huidskleuren zijn weldegelijk beschreven. Maar je weet zelf prima dat de enige reden waarom ze dit doen is het zogenaamde virtue signallen.
En het allerergste vind ik nog wel de mensen die dit klassiek stuk literatuur even wegzetten als dom fantasyverhaaltje. Net als met alles dat tegenwoordig verwoked moet worden, zwarte Anne Boleyn, enorm diverse kroegen in middeneeuws Polen etc.
Niets mis met originele, diverse, multiwhatever verhalen, maar tot nu toe met hand en tand door de nazaten verdedigde klassiekers moet je gewoon met rust laten. Op deze manier wordt een hele cultuur weggeschreven en onder het tapijt geveegd onder het mom van diversiteit.
Nogmaals, wat zouden mensen vinden van een whitewashing van the Fresh Prince, of The Jeffersons, Cosby show? The colour purple, lekker aanpassen dan maar?
En nee, want die gaat komen, dit maakt mij op geen enkele wijze een racist, echt niet.....
We zijn het dus gewoon oneens. Prima.quote:Op maandag 14 februari 2022 14:43 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Je beseft dat als deze serie af is, de boeken nog steeds bestaan, en die films ook? Die worden niet vervangen ofzo. Dus het 'wegvegen van een cultuur' lijkt me wat sterk verwoord.
Het internet staat tjokvol met fan-fiction van de boeken van Tolkien, het ene nog matiger dan het andere, ben je daar ook op tegen omdat het origineel 'met rust gelaten moet worden'?
Ik snap niet waarom dit zo belangrijk moet zijn. Dan kijk je het toch niet?
En series als cosby show en de jefferson worden inderdaad niet gewhitewashed want dan is het huis te klein. Wat is de wereld toch oneerlijk.
Dat is ook hypocriet maar dat is hoe de maatschappij momenteel werkt, dat is de terugslag van het systemisch racisme wat minderheden hebben ervaren. Of dat terecht en allemaal oké is, is een tweede, maar dat is wat het is. Voel je vrij om een blanke cosby show te maken, maar niemand gaat z'n vingers er aan branden uit angst om een racist genoemd te worden. Een Tolkien verfilming met Aziaten en Afrikanen, daar is wél ruimte voor.quote:Op maandag 14 februari 2022 14:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
We zijn het dus gewoon oneens. Prima.
En waarom het zo belangrijk is? Omdat het natuurlijk allang niet meer bij 1 franchise is gebleven, vrijwel alles van comics, films, series, boeken zijn inmiddels (deels) herschreven om maar divers en inclusief te zijn. En mensen zijn er gewoon klaar mee.
En je laatste zin, waarom is DAT onaantastbaar dan? Klinkt een tikje hypocriet als ik eerlijk ben....
Dan zijn we het eigenlijk toch gewoon eens?quote:Op maandag 14 februari 2022 14:52 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Dat is ook hypocriet maar dat is hoe de maatschappij momenteel werkt, dat is de terugslag van het systemisch racisme wat minderheden hebben ervaren. Of dat terecht en allemaal oké is, is een tweede, maar dat is wat het is. Voel je vrij om een blanke cosby show te maken, maar niemand gaat z'n vingers er aan branden uit angst om een racist genoemd te worden. Een Tolkien verfilming met Aziaten en Afrikanen, daar is wél ruimte voor.
Ik heb ook altijd een hekel gehad aan blaxploitation films, juist vanwege het excuus wat er achter hing. Maar sommige waren gewoon hele sterke films, dus toch van genoten.
De enige reden om er veel mee bezig te zijn is door de huilende mensen die er veel mee bezig zijn, eigenlijk. Wat verder op zich wel vermakelijk is om te lezen, vooral de mensen die echt woest zijn, dat is tamelijk hilarisch. En die natuurlijk hun stopwoordje 'woke' erin moeten gooien, want anders weten we niet hoe erg ze het toch echt vinden.quote:Op maandag 14 februari 2022 14:00 schreef Marsenal het volgende:
Ik heb als kind die boeken met veel plezier gelezen maar kan me niet herinneren dat ik echt een beeld had bij de huidskleur van de hoofdpersonen dus ik verwacht met de serie er ook niet veel mee bezig te zijn.
Maar verder uiteraard wel kijken als het uit komt en het stiekem best leuk vindenquote:Op maandag 14 februari 2022 15:27 schreef heywoodu het volgende:
[..]
De enige reden om er veel mee bezig te zijn is door de huilende mensen die er veel mee bezig zijn, eigenlijk. Wat verder op zich wel vermakelijk is om te lezen, vooral de mensen die echt woest zijn, dat is tamelijk hilarisch.
Dus jij noemt middenoosterse mensen bruin?quote:Op maandag 14 februari 2022 14:15 schreef EchteLiberaal het volgende:
[..]
Dat is niet bruin genoeg of zo?
Het klopt overigens ook niet want in de films waren ze een soort mix van Aztecs en Kiribati, in de boeken worden ze dark genoemd
Uruk-hai waren toch negers?quote:Op maandag 14 februari 2022 13:47 schreef Bruinie het volgende:
Waar waren die bruine mensen dan in de originele trilogie .
Stelen ook als de raven.quote:Op maandag 14 februari 2022 16:22 schreef spleeh het volgende:
[..]
Zijn niet voor niets de slechterikken.
Ze kunnen niks zelf verzinnenquote:Op maandag 14 februari 2022 14:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Niet het punt. Een volk dat altijd onder de grond heeft geleefd en waarvan beschreven is dat de vrouwen ook een baard hebben kan gewoon geen donkere vrouw zonder baard als koningin hebben. En nee, niet omdat mensen niet van donkere mensen houden, omdat de bekender dat zo bedacht heeft.
Verzin je eigen verhaaltjes dan maar ipv het werk van een ander aan te passen naar jouw opvattingen. En als je dat niet doet, dan komen de echte fans achter je aan ja. En iedereen die het daarbij op "racisme, sexisme" etc gooit snapt er geen moer van.
Black Panther met Chris hemsworth als BP, Fresh Prince maar dan all white cast, goed plan, of dan opeens niet meer?
We zijn het ook wel eens ja, denk ik, waar het mij een beetje steekt is dat ik denk dat de aversie tonen tegen de verwoking van de grote stream-aanbieders averechts gaat werken. Ik denk dat als we allemaal met de wind mee waaien de gekkere uitspattingen aan normalisering ten onder gaan. Oftewel, de woke-beweging is hier, beter stilzitten als je geschoren wordt, straks hebben ze allemaal ook een hypotheek en kinderen en dan hoor je ze niet meerquote:Op maandag 14 februari 2022 14:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan zijn we het eigenlijk toch gewoon eens?
Dat het nou anno 2022 "verplicht" is om alles te verwoken wil toch niet zeggen dat anderen daar niet tegen mogen zijn?
Het ergste vind ik het van velen, zoals bijv de makers van deze serie, uithalen naar de fans op twitter door ze pavlovmatig uit te maken voor racisten. En als je serie dan flopt, dan komt het door white supremacists, niet door dat je je fans voor rotte vis uitmaakt.
Donkere karakter zijn al decennia geen enkel issue meer, dit opgedrongen, geforceerde gedrag stuit mensen meer en meer tegen de borst. En in mijn ogen terecht.
Ik snap de achterliggende gedachte, en idd, meer diversiteit is prima, maar niet als het ten koste gaat van anderen.
Wat mij betreft is dat laatste ook niet ontastbaar. Maar er zijn zat sitcoms met blanke mensen.quote:Op maandag 14 februari 2022 14:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
We zijn het dus gewoon oneens. Prima.
En waarom het zo belangrijk is? Omdat het natuurlijk allang niet meer bij 1 franchise is gebleven, vrijwel alles van comics, films, series, boeken zijn inmiddels (deels) herschreven om maar divers en inclusief te zijn. En mensen zijn er gewoon klaar mee.
En je laatste zin, waarom is DAT onaantastbaar dan? Klinkt een tikje hypocriet als ik eerlijk ben....
Dat zeiden ze over Adolf Hitler ook.quote:Op maandag 14 februari 2022 16:31 schreef Marsenal het volgende:
[..]
We zijn het ook wel eens ja, denk ik, waar het mij een beetje steekt is dat ik denk dat de aversie tonen tegen de verwoking van de grote stream-aanbieders averechts gaat werken. Ik denk dat als we allemaal met de wind mee waaien de gekkere uitspattingen aan normalisering ten onder gaan. Oftewel, de woke-beweging is hier, beter stilzitten als je geschoren wordt, straks hebben ze allemaal ook een hypotheek en kinderen en dan hoor je ze niet meer
Huilenquote:Op maandag 14 februari 2022 16:37 schreef HeatWave het volgende:
Als dit het enige geval was, soit, prima.
Maar inmiddels zijn er zo veel franchises kapot gemaakt door de sprinkhanenzwerm die woke heet, Star Wars, kapot, Star Trek, kapot, Dr Who, kapot, next next next.....
En het zit werkelijk overal, comics, iedereen is nu gay, bi, race swapped, batman, batgirl, superman, spider man, alles is woke gemaakt.
Kom met je eigen shit en niemand, werkelijk niemand zal er over vallen, maar als je aan bestaande karakters etc komt, dan ben je gewoon aan het profiteren van andermans werk om je idiologie op te dringen aan anderen.
Een simpel mens zonder principes ben je. Als je niet ziet wat hier gebeurd. Je bent een "ich habe das nicht gewusst" schreeuwer.quote:Op maandag 14 februari 2022 16:35 schreef summer2bird het volgende:
Wat een struggles weer. Oh noes, de fantasie serie heeft iets meer fantasie.
Ik heb er geen last van en ga lekker kijken straks
quote:Op maandag 14 februari 2022 16:37 schreef HeatWave het volgende:
Maar inmiddels zijn er zo veel franchises kapot gemaakt door de sprinkhanenzwerm die woke heet, Star Wars, kapot, Star Trek, kapot, Dr Who, kapot, next next next.....
En het zit werkelijk overal, comics, iedereen is nu gay, bi, race swapped, batman, batgirl, superman, spider man, alles is woke gemaakt.
Kom met je eigen shit en niemand, werkelijk niemand zal er over vallen, maar als je aan bestaande karakters etc komt, dan ben je gewoon aan het profiteren van andermans werk om je idiologie op te dringen aan anderen.
Binnenkort in het theater, Mohammed de witte profeet.quote:
quote:Op maandag 14 februari 2022 16:38 schreef HansCojona het volgende:
[..]
Een simpel mens zonder principes ben je. Als je niet ziet wat hier gebeurd. Je bent een "ich habe das nicht gewusst" schreeuwer.
Ook wel stelen genoemd onder normaal opgevoedde mensen. We worden berooft waar we bij staan kerel en de massa lacht en applaudiseert. Verraders zijn het. De oorlog is allang door woke verklaart.quote:Op maandag 14 februari 2022 16:37 schreef HeatWave het volgende:
Een echt historisch figuur vergelijken met fantasiefiguurtjesquote:Op maandag 14 februari 2022 16:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Binnenkort in het theater, Mohammed de witte profeet.
Prima zeker, niets mis mee?
Goed verhaal weer Anton Mussertquote:Op maandag 14 februari 2022 16:40 schreef HansCojona het volgende:
[..]
Ook wel stelen genoemd onder normaal opgevoedde mensen. We worden berooft waar we bij staan kerel en de massa lacht en applaudiseert. Verraders zijn het. De oorlog is allang door woke verklaart.
Anne Boleyn was ook echt niet zwart hoor. En het zijn beide sprookjesfiguren, geen enkel verschil dusquote:Op maandag 14 februari 2022 16:40 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Een echt historisch figuur vergelijken met fantasiefiguurtjes
Dat zijn Marokkanen.quote:Op maandag 14 februari 2022 14:03 schreef EchteLiberaal het volgende:
In de originele trilogie is er zeker wel sprake van donkere mensen, de meest bekende zijn de Haradrim (vijanden van Gondor).
En vrouw.quote:Op maandag 14 februari 2022 16:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ok beta cuckquote:Op maandag 14 februari 2022 16:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Anne Boleyn was ook echt niet zwart hoor. En het zijn beide sprookjesfiguren, geen enkel verschil dus.
Dank je.quote:Op maandag 14 februari 2022 16:40 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Goed verhaal weer Anton Mussert
1 cartoontje over die pedo en er stierven tientallen mensen, maar als die vuige witten opkomen voor hun cultuur, zonder machinegeweren en onthoofdingen op straat en het zou erg zijn.quote:
Hebben we ook nooit meer wat van gehoord.quote:Op maandag 14 februari 2022 16:36 schreef HansCojona het volgende:
[..]
Dat zeiden ze over Adolf Hitler ook.
Want LOTR is een witte cultuur?quote:Op maandag 14 februari 2022 16:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
1 cartoontje over die pedo en er stierven tientallen mensen, maar als die vuige witten opkomen voor hun cultuur, zonder machinegeweren en onthoofdingen op straat en het zou erg zijn.
ga weg hypocriet.
Je vindt hoe sommige moslims doen dus eigenlijk wel een goed voorbeeld?quote:Op maandag 14 februari 2022 16:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
1 cartoontje over die pedo en er stierven tientallen mensen, maar als die vuige witten opkomen voor hun cultuur, zonder machinegeweren en onthoofdingen op straat en het zou erg zijn.
ga weg hypocriet.
quote:Op maandag 14 februari 2022 14:03 schreef EchteLiberaal het volgende:
Dat mensen nu niet zien wat er gebeurd is typisch, toen zagen ze het ook niet. Nu hebben we het internet, alles is nu op wereldschaal. De mensen focussen ze zich op een nieuwe Hitler. Dat is natuurlijk niet waar, het kwaad komt altijd op een manier waarop de massa het niet ziet aankomen, vermomt als goed doener.quote:Op maandag 14 februari 2022 16:43 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Hebben we ook nooit meer wat van gehoord.
Lees jij dat erin?quote:Op maandag 14 februari 2022 16:45 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Je vindt hoe sommige moslims doen dus eigenlijk wel een goed voorbeeld?
Je act begint zijn glans een beetje te verliezen.quote:Op maandag 14 februari 2022 16:47 schreef HansCojona het volgende:
[..]
Dat mensen nu niet zien wat er gebeurd is typisch, toen zagen ze het ook niet. Nu hebben we het internet, alles is nu op wereldschaal. De mensen focussen ze zich op een nieuwe Hitler. Dat is natuurlijk niet waar, het kwaad komt altijd op een manier waarop de massa het niet ziet aankomen, vermomt als goed doener.
We zien het live gebeuren nu en weer zal de geschiedenis zich herhalen.
Welke act. Ik ben geen act.quote:Op maandag 14 februari 2022 16:49 schreef Questular het volgende:
[..]
Je act begint zijn glans een beetje te verliezen.
Er bestaat geen witte cultuur. Er bestaan Europese culturen die niet meer ''eigen'' mogen zijn en 'overgenomen' moeten worden door ras-representatives van groepen mensen zonder noemenswaardig culturele achtergronden omdat het anders zielig zou zijn.quote:Op maandag 14 februari 2022 16:44 schreef pferdfahrer het volgende:
Want LOTR is een witte cultuur?zet jezelf niet zo gigantisch voor lul kerel.
Donker, Hans.quote:Op maandag 14 februari 2022 16:47 schreef HansCojona het volgende:
[..]
Dat mensen nu niet zien wat er gebeurd is typisch, toen zagen ze het ook niet. Nu hebben we het internet, alles is nu op wereldschaal. De mensen focussen ze zich op een nieuwe Hitler. Dat is natuurlijk niet waar, het kwaad komt altijd op een manier waarop de massa het niet ziet aankomen, vermomt als goed doener.
Ik vind het nogal raar om aan te halen in zo’n discussie.quote:
Nee, natuurlijk niet,maar als je de discussie volgt zie je dat hij als enige over mijn huidskleur begint en dan als moslim, je weet wel, de mensen die moorden om een plaatje, anderen belachelijk maakt als ze graag willen dat hun cultuur, hun folklore in stand blijft en niet wordt herschreven omdat een of andere idioot in california zo nodig alle checkboxjes moet aanvinken.quote:Op maandag 14 februari 2022 16:45 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Je vindt hoe sommige moslims doen dus eigenlijk wel een goed voorbeeld?
Het is een verfilming adhv een verhaal waar veel mensen erg aan hechten, daar moet je niet mee knoeien omdat je een woke hoertje bent.quote:Op maandag 14 februari 2022 14:05 schreef Cause_Mayhem het volgende:
Serieus?
Ze laten JUIST deze dingen niet met rust, omdat ze weten hoe belangrijk het werkelijk is.quote:Op maandag 14 februari 2022 16:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet,maar als je de discussie volgt zie je dat hij als enige over mijn huidskleur begint en dan als moslim, je weet wel, de mensen die moorden om een plaatje, anderen belachelijk maakt als ze graag willen dat hun cultuur, hun folklore in stand blijft en niet wordt herschreven omdat een of andere idioot in california zo nodig alle checkboxjes moet aanvinken.
Sommige dingen moet je gewoon met rust laten, maak je eigen show, verzin je eigen wereld ipv een levenswerk van iemand waar al decennia mensen van genieten te jatten en aan te passen.
Dit is de 'eindoplossing' inderdaad: opgeven en accepteren dat je geen cultuur meer hebt.quote:
Ja, sterk.quote:
Wat ik zelf raar vind is dat men geen begrip kan opbrengen voor een vrijwel witte filmgenre waarin er plots een compleet andere uiterlijk wordt geintroduceerd.quote:Op maandag 14 februari 2022 16:50 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Ik vind het nogal raar om aan te halen in zo’n discussie.
Het laat vooral zien waarom je je juist wat minder druk zou moeten maken om dingen. Je te druk maken, te lange tenen hebben, leidt niet echt tot verstandig handelen.
Op de barricades springen omdat ze LOTR verneuken is ook weer het andere uiterste.quote:Op maandag 14 februari 2022 16:56 schreef Complotwappie het volgende:
[..]
Dit is de 'eindoplossing' inderdaad: opgeven en accepteren dat je geen cultuur meer hebt.
Wat mij nog het meeste irriteert is die geforceerde rolletjes waar ze vrouwelijke personages zo goed uit de verf moeten laten komen. Zo van “ohhh kijk, vrouwen zijn zulke sterke wezens”.quote:Op maandag 14 februari 2022 16:57 schreef PzKpfw het volgende:
Gewoon een kutfilm dus met geforceerd(e) deugen/diversiteit. Overigens skip ik sowieso al die meuk waarbij dergelijke zaken geforceerd worden.
Waarom niet gewoon a la Bad Boys e.d. gewoon iets leuks nieuws verzinnen.
Angry triggered conservative White cismalesyndromequote:Op maandag 14 februari 2022 16:47 schreef HansCojona het volgende:
[..]
Ik denk dat de creativiteit uitgeput is, daarom alles maar recyclen met een woke sausje.quote:Op maandag 14 februari 2022 16:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, sterk.
En als mensen dan massaal afhaken, zoals bij Star Trek, Dr Who, dan komen de producers op twitter wel even uitleggen dat dat door white supremacy komt.
Zo zijn er al heel wat franchises die miljarden hadden kunnen verdienen verdampt tot marginaal showtje op de CW waar niemand meer naar kijkt.
Maak...je....eigen....shit!
Misschien is het ook wel een poging om de realiteit van ras te verwateren: alsof zomaar een paar negers in een blanke populatie geboren kunnen worden; alsof het inderdaad maar slechts een afwijkende kleur representeert. Ik kan me ook heugen dat er een voorstelling van een kinderfilm was waarin een neger en een aziaat een blank kind haddenquote:Op maandag 14 februari 2022 16:59 schreef SolidasRock het volgende:
Waarom geen omschakelverhaal? Iets wat het nog logisch weet te maken? Op die plek is de zon het sterkst of zo? Of iemand exprimenteerde met de verkeerde magie. Weet ik ut.
Ja maar dan is er opeens niets meer over, alle verhalen zijn herschreven, de geschiedenis gewist.quote:Op maandag 14 februari 2022 17:01 schreef The_Emotion het volgende:
[..]
Op de barricades springen omdat ze LOTR verneuken is ook weer het andere uiterste.
Laat ze lekker, go woke, go broke.
Dit is een pertinente onzin-cope. Ze gaan simpelweg niet broke. Ze verneuken je cultuur én ze verdienen eraan. En dat laatste is imo niet eens de primaire doelstelling van dit volk. Sowieso is blank keihard opweg naar een minderheidspositie, dus vanuit kapitalistisch oogpunt zal het geen windeieren leggen en in de toekomst alleen maar aantrekkelijker worden. Het zal me verbazen als meer dan 1 op de 5 á 10 acteurs nog blank is in 10-20 jaar.quote:Op maandag 14 februari 2022 17:01 schreef The_Emotion het volgende:
Laat ze lekker, go woke, go broke.
Wie zijn "ze" volgens jou? En volgens mij hebben jij en Heatwave niet dezelfde groep in gedachten...quote:Op maandag 14 februari 2022 16:28 schreef HansCojona het volgende:
[..]
Ze kunnen niks zelf verzinnenZe kunnen niks zelf.
Ze kunnen niks.
Inderdaad, ik vond bad boys leuk en zit niet op een witte Will Smith te wachten. Of een witte Luke Cage. Of omgekeerd: ik zit niet op een zwarte Bruce Banner aka Hulk te wachten. (na ja wanneer hij niet groen isquote:Op maandag 14 februari 2022 16:57 schreef PzKpfw het volgende:
Gewoon een kutfilm dus met geforceerd(e) deugen/diversiteit. Overigens skip ik sowieso al die meuk waarbij dergelijke zaken geforceerd worden.
Waarom niet gewoon a la Bad Boys e.d. gewoon iets leuks nieuws verzinnen.
Black Hulk bestaat al tyfes lang.quote:Op maandag 14 februari 2022 17:11 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Inderdaad, ik vond bad boys leuk en zit niet op een witte Will Smith te wachten. Of een witte Luke Cage. Of omgekeerd: ik zit niet op een zwarte Bruce Banner aka Hulk te wachten. (na ja wanneer hij niet groen is)
Is dit serieus?quote:Op maandag 14 februari 2022 17:13 schreef over_hedge het volgende:
Doet me hier aan denken
[ afbeelding ]
Beetje jammer tegenwoordig
Ik ben het ermee eens dat het totaal doorgeslagen is, het gaat er steeds dikker opliggen.quote:Op maandag 14 februari 2022 17:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja maar dan is er opeens niets meer over, alle verhalen zijn herschreven, de geschiedenis gewist.
En waarvoor? Wat maakt de diverse cultuur opeens zo veel BETER dan alles was voorheen kwam? Donkere mensen hebben nooit anderen vermoord of uitgebuit? Vrouwen zijn gewoon de betere versie van de man? Een homo kan nooit een crimineel zijn?
Lekker realistisch wereldbeeld heb je dan. Nee, het is volkomen doorgeslagen, waar het ooit vast goed bedoeld was, maar als dit zo doorgaat dat is er niets meer origineel en alles herschreven omdat het zo lekker deugt...
Helaas wel ja.quote:
Jezus wordt doorgaans toch ook als stereotyp blank, lang blond haar afgebeeld terwijl daar ook weinig van klopt?quote:Op maandag 14 februari 2022 16:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nog zo'n voorbeeld, de ooit bloeiende Amerikaanse comic-industrie is inmiddels verlieslijdend geworden omdat het tot het bot is geinfiltreerd met wokeness. Waar voorheen comics in de honderdduizenden verkochten is 5000 nu al een hit. Ze worden aan alle kanten voorbij gelopen door Manga, waar die wokeness gewoon keihard geweerd wordt.quote:Op maandag 14 februari 2022 17:14 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Black Hulk bestaat al tyfes lang.
Tyrone Cash mothafucka!
[ afbeelding ]
Erover klagen op een vage forum en daar tegenstanders vinden die vinden dat je je aanstelt en een beta cuck bent bijv?quote:
Vergelijk je nu echt een fantasieverhaal met een waar gebeurd verhaal waar huidskleur de hoofdlijn v/h waar gebeurde verhaal is?quote:Op maandag 14 februari 2022 13:53 schreef laforest het volgende:
Tijd dat eens een film met een blanke Martin Luther King maken. Dan is de wereld te klein.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |