Dat is dan niet zo handig.quote:Op maandag 14 februari 2022 12:50 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
niks in huis, aan t wachten op AH
dat zijn andere lettersquote:Op maandag 14 februari 2022 12:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow ik dacht dat je je politieke overtuigingen aan het uiten was!
Ja dat is ook niet handig om corona op te lopen. Waarom doe je dat dan ookquote:Op maandag 14 februari 2022 12:55 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Joh..
Had gerekend op een hele week buiten de deur eten.. Dat veranderde gisteren ff.
Je kan nog altijd zelf koken en op je witte tuinstoel in de voortuin je maaltijd nuttigen, dan eet je nog altijd buiten de deurquote:Op maandag 14 februari 2022 12:55 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Joh..
Had gerekend op een hele week buiten de deur eten.. Dat veranderde gisteren ff.
ja op balkon dan..quote:Op maandag 14 februari 2022 14:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je kan nog altijd zelf koken en op je witte tuinstoel in de voortuin je maaltijd nuttigen, dan eet je nog altijd buiten de deur
laat ze eens opschieten bij de appie danquote:Op maandag 14 februari 2022 14:00 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja op balkon dan..
maar moet ik eerst eten in huis hebben
AH bellen en schreeuwen dat ze moeten opschieten met hun bezorg boysquote:Op maandag 14 februari 2022 14:00 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja op balkon dan..
maar moet ik eerst eten in huis hebben
¯\_(ツ)_/¯ komt vast goed..quote:Op maandag 14 februari 2022 14:01 schreef dud0r het volgende:
[..]
laat ze eens opschieten bij de appie dan
kan vanaf mn balkon met wind mee zo op de infobalie pissenquote:Op maandag 14 februari 2022 14:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
AH bellen en schreeuwen dat ze moeten opschieten met hun bezorg boys
In dat geval 'Releas the water canon'quote:Op maandag 14 februari 2022 14:01 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
kan vanaf mn balkon met wind mee zo op de infobalie pissen
Supersoakerquote:Op maandag 14 februari 2022 14:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
In dat geval 'Releas the water canon'![]()
HALLO VRIENDJEquote:
sorry, ik was de glazenwasser.. maar ik was ladderzatquote:Op maandag 14 februari 2022 15:34 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je naar mijn piemelcake.
kadaverstaafquote:Op maandag 14 februari 2022 15:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Niets zegt "liefde" meer dan dit!Slachtafval met 2 sausjes en uitjes op een ouwe krant!
quote:Op maandag 14 februari 2022 15:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Niets zegt "liefde" meer dan dit!Slachtafval met 2 sausjes en uitjes op een ouwe krant!
Lijkt wel alsof die krant in het bord zit.quote:Op maandag 14 februari 2022 15:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Kun je net zo goed dit doen:quote:Op maandag 14 februari 2022 16:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Lijkt wel alsof die krant in het bord zit.
Opschepper.quote:Op maandag 14 februari 2022 16:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Kun je net zo goed dit doen:
[ afbeelding ]
quote:
Dat drankje ook erbij.quote:
Zeker!quote:
Maffe Engelsen.quote:
Gratis entreekaarten?quote:Op maandag 14 februari 2022 17:02 schreef FranticDJ het volgende:
Iemand hier die die Efteling kaarten spaart?
Ik vermoed foto kaartjes waarmee je thuis in alle rust onder het genot van een kop koffie of thee kunt genieten van hoe het was geweest als je 2 uur had staan wachten voor de droomvluchtquote:
quote:Op maandag 14 februari 2022 17:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik vermoed foto kaartjes waarmee je thuis in alle rust onder het genot van een kop koffie of thee kunt genieten van hoe het was geweest als je 2 uur had staan wachten voor de droomvlucht
Heb ik idd wel eens gezien, dat ze daar best vaak in restaurant uit etenquote:Op maandag 14 februari 2022 16:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Zeker!
Maar die schep vind ik meer iets wat ik zelf hier zou gebruiken.Ik zie ook plaatjes dat het in chique restaurants gebruikt wordt.
Die plee.....met google zie je vooral restaurants in China of Japan waar die gebruikt worden, buiten thuisgebruik,
Nou, de gemiddelde wappie kan wel tegen de gemiddelde Engelsman of vrouw op qua magheidquote:
Ow ik ken het alleen van plaatjes op het internet!quote:Op maandag 14 februari 2022 17:05 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Heb ik idd wel eens gezien, dat ze daar best vaak in restaurant uit eten
Dat bedoel ik of op tv zeg maar bij van die kook programma'squote:Op maandag 14 februari 2022 17:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow ik ken het alleen van plaatjes op het internet!
Ik weet wel dat je in chique tenten als De Librije wat schijfjes banaan uit een grindbak kunt eten enzo!
zou etenquote:Op maandag 14 februari 2022 17:11 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Ik weet niet of ik dat allemaal wel op krijg!
Ergens heb ik het idee dat je portemonnee daarna wel leeg is.quote:Op maandag 14 februari 2022 17:11 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Ik weet niet of ik dat allemaal wel op krijg!
quote:Op maandag 14 februari 2022 17:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nou, de gemiddelde wappie kan wel tegen de gemiddelde Engelsman of vrouw op qua magheid
quote:
Mevrouw ToT en ik willen daar wel 1x in ons leven gaan eten. Kost je > ¤200 per persoon voor alleen een lunch als ik het goed heb, maar het is wel een ervaring die we echt een keer willen meemaken!quote:Op maandag 14 februari 2022 17:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ergens heb ik het idee dat je portemonnee daarna wel leeg is.
Ik heb ook humor en een frituurpan. Voor 200 euro pp mag je hier ook wel komen eten. Ik maak voor jou wel een vriendenprijsje. OK?quote:Op maandag 14 februari 2022 17:15 schreef ToT het volgende:
[..]
[..]
Mevrouw ToT en ik willen daar wel 1x in ons leven gaan eten. Kost je > ¤200 per persoon voor alleen een lunch als ik het goed heb, maar het is wel een ervaring die we echt een keer willen meemaken!
Ze heeft daar kort gewerkt en het zijn echt fantastische mensen daar!
Die eigenaar is super tof en heeft ook echt humor!
quote:Op maandag 14 februari 2022 17:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb ook humor en een frituurpan. Voor 200 euro pp mag je hier ook wel komen eten. Ik maak voor jou wel een vriendenprijsje. OK?
waar is dat?quote:Op maandag 14 februari 2022 17:15 schreef ToT het volgende:
[..]
[..]
Mevrouw ToT en ik willen daar wel 1x in ons leven gaan eten. Kost je > ¤200 per persoon voor alleen een lunch als ik het goed heb, maar het is wel een ervaring die we echt een keer willen meemaken!
Ze heeft daar kort gewerkt en het zijn echt fantastische mensen daar!
Die eigenaar is super tof en heeft ook echt humor!
ah!quote:
Haha nice!quote:Op maandag 14 februari 2022 17:22 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ah!
librije nog niet geweest.. wel in veel restaurantjes van vergelijkbaar kaliber..
Aanrader hoorhele beleving.
Deze Chinees is een aanrader: http://chinesemuurdenhaag.nl/impressie/360-interieur-fotografie/quote:Op maandag 14 februari 2022 17:25 schreef ToT het volgende:
MOS in Amsterdam staat ook op ons verlanglijstje.
Kind moet ook op tijd naar bedquote:
ja dat is vaak toch meer ff 'een avondje uit' ipv ff een hapje etenquote:Op maandag 14 februari 2022 17:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha nice!
Ja we hebben wel vaker in best chique restaurants gegeten. Ikzelf heb ook in een restaurant gegeten waar prins Bernhard vaak kwam. Is toch echt wel wat anders dan een standaard vreetschuur in het dorp of zo.
Het is rete duur voor wat je krijgt, maar de ervaring is het meestal wel waard.quote:Op maandag 14 februari 2022 17:44 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja dat is vaak toch meer ff 'een avondje uit' ipv ff een hapje eten
Gisteren toevallig een aflevering van Steenrijk. Straatarm gezien waarin een arm gezin voor dik ¤500 had zitten vreten in zo'n chique restaurant.quote:Op maandag 14 februari 2022 18:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het is rete duur voor wat je krijgt, maar de ervaring is het meestal wel waard.
Wij hebben ooit een tegoedkaart van een voormalig michelin ster restaurant gekregen van 100 euro waar we bijster weinig voor hebben gekregen, maar wel mooie ervaring![]()
Het eten viel erg tegen ? Zij heeft natuurlijk een hele andere kijk op het geld, en als eten dan ook nog tegenvalt dan is t zonde van het geldquote:Op maandag 14 februari 2022 18:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Gisteren toevallig een aflevering van Steenrijk. Straatarm gezien waarin een arm gezin voor dik ¤500 had zitten vreten in zo'n chique restaurant.
Ze hadden er enorm van genoten, maar die moeder zei na afloop dat het echt het geld niet waard was.
Ja.....die opmerking vind ik dan net weer een beetje jammer. Beetje alsof je een zwerver op een etentje trakteert (wat ik wel eens gedaan heb) en dat die dan zegt: "Ach nee, geef me het geld nou maar gewoon!" (wat mij gelukkig niet is overkomen, maar wat ik wel eens elders lees.)
Ja nee ze vonden het eten echt buitengewoon goed (wat ook wel eens anders is in dat programma), maar toch klagen voor de camera dat dat geweldige eten het geld toch echt niet waard is, want het stond gelijk aan een maand huur.quote:Op maandag 14 februari 2022 18:15 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Het eten viel erg tegen ? Zij heeft natuurlijk een hele andere kijk op het geld, en als eten dan ook nog tegenvalt dan is t zonde van het geld
Ahzo, dan is t wel een hele rare opmerking idd..Gewoon idd lekker van nemen, niet iedereen krijgt die kansquote:Op maandag 14 februari 2022 18:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja nee ze vonden het eten echt buitengewoon goed (wat ook wel eens anders is in dat programma), maar toch klagen voor de camera dat dat geweldige eten het geld toch echt niet waard is, want het stond gelijk aan een maand huur.
Zeik niet zo, mens! Je krijgt een bak geld gratis en voor niets, je woont een hele week in een gigantisch luxe tent in Spanje, je moet dat geld die week op maken en zegt dan nog steeds dat die luxe maaltijd het geld niet waard was?!?
Hopelijk niet de overbuurvrouw?quote:Op maandag 14 februari 2022 18:18 schreef ToT het volgende:
"Een spook! Een spook! Een spooooook! Een spooooooooooook!!!!"
Mini-ToT ziet dus een spook hier op straat!
Ja dat dus!quote:Op maandag 14 februari 2022 18:19 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ahzo, dan is t wel een hele rare opmerking idd..Gewoon idd lekker van nemen, niet iedereen krijgt die kans
Ik begrijp de reactie van Mrsloveable wel. Als je een maaltijd van 500 euro in één keer krijgt ter wijl je da nog niet eens uit geeft aan 3 maanden boodschappen doen.quote:Op maandag 14 februari 2022 18:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja nee ze vonden het eten echt buitengewoon goed (wat ook wel eens anders is in dat programma), maar toch klagen voor de camera dat dat geweldige eten het geld toch echt niet waard is, want het stond gelijk aan een maand huur.
Zeik niet zo, mens! Je krijgt een bak geld gratis en voor niets, je woont een hele week in een gigantisch luxe tent in Spanje, je moet dat geld die week op maken en zegt dan nog steeds dat die luxe maaltijd het geld niet waard was?!?
quote:Op maandag 14 februari 2022 18:20 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Hopelijk niet de overbuurvrouw?
Dat is wel super liefquote:Op maandag 14 februari 2022 18:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja dat dus!
De dakloze die ik in Cambodja naar een restaurant nam, vond het juist ongelooflijk geweldig!
Toen heb ik gelijk de halve inhoud van mijn koffer ook afgegeven!Kleding, vitamines, medicijnen, shampoo enz.
Ik vind 500 ook veel, en zal dat ook al zou ik het geld er voor hebben daar aan uit geven..quote:Op maandag 14 februari 2022 18:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik begrijp de reactie van Mrsloveable wel. Als je een maaltijd van 500 euro in één keer krijgt ter wijl je da nog niet eens uit geeft aan 3 maanden boodschappen doen.
Liefbaar was niet de dame in dat tv-programma!quote:Op maandag 14 februari 2022 18:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik begrijp de reactie van Mrsloveable wel. Als je een maaltijd van 500 euro in één keer krijgt ter wijl je da nog niet eens uit geeft aan 3 maanden boodschappen doen.
Dat dus ja!quote:Op maandag 14 februari 2022 18:24 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik vind 500 ook veel, en zal dat ook al zou ik het geld er voor hebben daar aan uit geven..
Maar mocht ik die kans krijgen om een week lang veel geld te hebben en ook gewoon duur kan eten, ik daar wel heel erg blij van zou worden
Was geloof ook al een keer eerder een vrouw geweest, die had twee kinderen en die kocht alleen voor zich zelf kleding etc en niet voor haar kidsquote:Op maandag 14 februari 2022 18:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat dus ja!
We zijn wel van plan om het ooit in de verre toekomst een keer te gaan doen van ons eigen geld, maar als je bij voorbaat al weet dat het geld dat je krijgt voor dit soort dingen gebruikt moet worden, dan moet je ook niet achteraf gaan zitten zeiken.
Loopt de kkk door de straatquote:Op maandag 14 februari 2022 18:18 schreef ToT het volgende:
"Een spook! Een spook! Een spooooook! Een spooooooooooook!!!!"
Mini-ToT ziet dus een spook hier op straat!
Dit was toch met die kaviaar?quote:Op maandag 14 februari 2022 18:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Liefbaar was niet de dame in dat tv-programma!
Nee onder NORMALE omstandigheden zou het natuurlijk wel zonde zijn om het geld er zo ineens doorheen te jassen, maar in dit programma is het de bedoeling dat je je een keer lekkerbij de kapper laat verwennen, flink gaat shoppen (merkkleding), naar een restaurant gaat en dan de rest van het geld aan andere leuke dingetjes uitgeeft.
Lazer dan op met "Oh dit is het echt niet waard hoor!"
Soms heb je arme mensen die het luxe voer niet lekker vinden. Sommigen spugen het vol walging uit, terwijl anderen juist enorm nederig zeggen dat ze het absoluut waarderen, maar dat ze dit soort eten niet gewend zijn en vragen dan of ze misschien toch een stukkie kipfilet voor ze hebben.
Maar het eten het geld niet waard vinden is wel HEEL lomp.
Ja idd, staat me ook iets van bij!quote:Op maandag 14 februari 2022 18:27 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Was geloof ook al een keer eerder een vrouw geweest, die had twee kinderen en die kocht alleen voor zich zelf kleding etc en niet voor haar kids
Ik ben het volledig met u eens.Ze kon het niet op waarde schatten,en was de hele avond in de watten gelegd.quote:Op maandag 14 februari 2022 18:31 schreef ToT het volgende:
[..]Yupyup!
Mens, geniet er gewoon van en hou verder je bek!
Dat ja!quote:Op maandag 14 februari 2022 18:33 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ben het volledig met u eens.Ze kon het niet op waarde schatten,en was de hele avond in de watten gelegd.
Ja zeker met kinderen is het wel wat aan de hoge kant, maar het is niet extreem.quote:Op maandag 14 februari 2022 18:34 schreef FreshFruit het volgende:
Ze waren met hun vieren,dan is 500 euro niet eens raar.
Heb ook een aflevering gezien dat een gozertje nieuweschoenen mocht kopen,helemaal blij want daar had hij van gedroomd.Dan kan ik wel bijna een traantje laten.quote:Op maandag 14 februari 2022 18:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja zeker met kinderen is het wel wat aan de hoge kant, maar het is niet extreem.
Voor 8 tientjes per persoon kun je wel erg leuk eten in normalere tenten.
Ja idd, daar hield ik het ook niet bij droog!quote:Op maandag 14 februari 2022 18:42 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heb ook een aflevering gezien dat een gozertje nieuweschoenen mocht kopen,helemaal blij want daar had hij van gedroomd.Dan kan ik wel bijna een traantje laten.
Succes dan maar komende nachtquote:Op maandag 14 februari 2022 18:21 schreef ToT het volgende:
[..]Hij keek wel die kant uit!
Maar nee, had volgens mij wat met het licht van de lantaarns te maken.
En nu loopt hij met zijn mama naar boven toe en zit nog steeds om een spook te jammeren!
Ziet er goed uit.quote:Op maandag 14 februari 2022 18:44 schreef ToT het volgende:
[imghttps://scontent-ams4-1.x(...)OAaH6iiw&oe=62300FDE[/img]
[ afbeelding ]
Hier waren mevrouw ToT en ik 8 tientjes per persoon kwijt, inclusief oesters en cocktails.
Ga Ghostbusters voor hem zingen.quote:Op maandag 14 februari 2022 18:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Post ff aangepast.Ik zat echt CON-TI-NU achter Mini-ToT aan te vangen!
Als hij klaar is met in mijn oor te wroeten.quote:Op maandag 14 februari 2022 18:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ga Ghostbusters voor hem zingen.
Was het wel te eten?quote:Op maandag 14 februari 2022 18:44 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hier waren mevrouw ToT en ik 8 tientjes per persoon kwijt, inclusief oesters en cocktails.
Het is duur, maar het is het waard. Ik vind het niet duur voor wat je krijgt iig.quote:Op maandag 14 februari 2022 18:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het is rete duur voor wat je krijgt, maar de ervaring is het meestal wel waard.
Het lijkt me zo onhandig, hoe eet je dat?quote:Op maandag 14 februari 2022 18:50 schreef ToT het volgende:
[..]Zeer zeker!
Die van mij was een speciale kreeftsoort met zwarte kaas. Heel bijzondere smaak!
ik ben een veel te grote knieperd daarvoorquote:Op maandag 14 februari 2022 18:53 schreef drakin het volgende:
[..]
Het lijkt me zo onhandig, hoe eet je dat?
Ik ben overigens 1 keertje voor een nog hoger bedrag uit eten geweest, zodra ze een sterretje hebben
Kreeft valt enorm mee, dat is gewoon er uit scheppen.quote:Op maandag 14 februari 2022 18:53 schreef drakin het volgende:
[..]
Het lijkt me zo onhandig, hoe eet je dat?
Ik ben overigens 1 keertje voor een nog hoger bedrag uit eten geweest, zodra ze een sterretje hebben
Was dat met of zonder sterretje en welk restaurant is dit?quote:Op maandag 14 februari 2022 18:55 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 14 februari 2022 18:55 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze zonder.quote:Op maandag 14 februari 2022 18:57 schreef drakin het volgende:
[..]
Was dat met of zonder sterretje en welk restaurant is dit?
Gewoon een rijk vriendje zoeken dan!quote:Op maandag 14 februari 2022 18:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik ben een veel te grote knieperd daarvoor
vind dat echt zonde van mijn geld![]()
dan moet ik mijn man aan de kant doenquote:Op maandag 14 februari 2022 18:58 schreef drakin het volgende:
[..]
Gewoon een rijk vriendje zoeken dan!
Dan maar terug naar Praag als het niet meer hoeft, ben je vaak iets minder dan 80 euro kwijt.quote:Op maandag 14 februari 2022 18:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Kreeft valt enorm mee, dat is gewoon er uit scheppen.
Krab vind ik wel enorm lastig om te eten.
We wilden afgelopen kerst wel in het 4-sterren hotel in Praag eten waar we verbleven, maar daarvoor moest je wel reserveren, en dat wilden we niet.
Een bij vriendje danquote:Op maandag 14 februari 2022 18:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
dan moet ik mijn man aan de kant doen
dat gaat hem niet worden
Ik weet ff zo gauw de mannelijke benaming voor "mistress" even niet.....quote:Op maandag 14 februari 2022 18:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
dan moet ik mijn man aan de kant doen
dat gaat hem niet worden
een buitenmanquote:Op maandag 14 februari 2022 19:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik weet ff zo gauw de mannelijke benaming voor "mistress" even niet.....
Moet je alleen geen corona hebben als je in dat soort tenten gaat vreten!quote:Op maandag 14 februari 2022 19:00 schreef FranticDJ het volgende:
Meer heb ik niet online staan op imgur zie ik.. telefoon staat wel nog vol met vreetwerk
Gaat over goeie vreetschuren.quote:Op maandag 14 februari 2022 19:01 schreef drakin het volgende:
Ik weet nu niet meer wat er gezegd is door al die foto's zonder bronvermelding
ja wrijf het er maar inquote:Op maandag 14 februari 2022 19:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Moet je alleen geen corona hebben als je in dat soort tenten gaat vreten!Verminderde smaakbeleving enzo!
bron: mijn telefoonquote:Op maandag 14 februari 2022 19:01 schreef drakin het volgende:
Ik weet nu niet meer wat er gezegd is door al die foto's zonder bronvermelding
wat?quote:Op maandag 14 februari 2022 19:02 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja wrijf het er maar in
heb gelukkig mn smaak en geur nog
gehoor daarentegen
ja altijd als ik verkouden ben heb ik last van druk verschillen in mn oren. Daardoor hoor ik alsof ik een vissenkom op mn kop heb..quote:
M'n vrouw heeft vandaag net weer d'r smaakbeleving wat terug gekregen. Nog niet 100%, maar ze proefde wel dat de spare-ribs van gisteren de smaak van de citroendressing die ze gemaakt had, verloren hadden.quote:Op maandag 14 februari 2022 19:02 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja wrijf het er maar in
heb gelukkig mn smaak en geur nog
gehoor daarentegen
en wat hoort bij welk restaurant?quote:
De lunchkaart, of het feit dat het dan rustiger is en mensen niet schouder aan schouder zo'n Michelinmaaltijd naar binnen aan het schuiven zijn?quote:Op maandag 14 februari 2022 19:10 schreef FranticDJ het volgende:
mocht je trouwens zo'n restaurant gaan bezoeken, ga 's middags..
Klinkt raar.. maar dat bevalt mij stukken beter
nee meesten serveren ook gewoon 'het' menu dan.. maar dan heb je heel de avond om uit te buiken en te vegeterenquote:Op maandag 14 februari 2022 19:11 schreef ToT het volgende:
[..]
De lunchkaart, of het feit dat het dan rustiger is en mensen niet schouder aan schouder zo'n Michelinmaaltijd naar binnen aan het schuiven zijn?
Banwaardig.quote:
En ik een chocoladeletter.quote:Op maandag 14 februari 2022 19:20 schreef drakin het volgende:
Ik heb nog wel een hartje over voor je Dees
Heb je zelf dan nog wel?quote:Op maandag 14 februari 2022 19:20 schreef drakin het volgende:
Ik heb nog wel een hartje over voor je Dees
quote:Op maandag 14 februari 2022 19:24 schreef Mrsloveable het volgende:
Gewoon het hartje er weer inzetten
* Sestra666 pakt greys bij d'r lurvenquote:Op maandag 14 februari 2022 19:22 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
* greysbones kruipt onder de tafel
Je bent te laat, hij is net gaan neuken.quote:
Oh jullie doen het dus al super goed als jullie in divisie hoger reden!quote:Op zondag 13 februari 2022 21:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik vind dat weekenden nog steeds veel te snel gaan, ook al zijn ze goed![]()
En nee, helaas niet gewonnen gister maar wel 3e geworden in onze klasse wat best een prestatie was voor ons doen.
Beetje gecompliceerd om snel uit te leggen, maar in het kort komt het op het volgende neer. We rijden mee in een kampioenschappen reeks en hoe hoger je finisht, hoe meer punten je krijgt toegewezen.
Mensen die constant overwinningen behalen krijgen na verloop van tijd zoveel punten dat ze moeten oprotten naar een hogere divisie omdat ze 'te goed' zijn voor de divisie waar ze dan in rijden en hetzelfde geld voor mensen die altijd onderaan finishen, die gaan een divisie naar beneden.
Gister reden we voor het eerst een divisie hoger dan we de afgelopen 20 races gewend waren dus dan is een 3e plek best goed resultaat.
Zo'n opmerking heeft wel een hoog tokkie gehalte imho.quote:Op maandag 14 februari 2022 18:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Gisteren toevallig een aflevering van Steenrijk. Straatarm gezien waarin een arm gezin voor dik ¤500 had zitten vreten in zo'n chique restaurant.
Ze hadden er enorm van genoten, maar die moeder zei na afloop dat het echt het geld niet waard was.
Ja.....die opmerking vind ik dan net weer een beetje jammer. Beetje alsof je een zwerver op een etentje trakteert (wat ik wel eens gedaan heb) en dat die dan zegt: "Ach nee, geef me het geld nou maar gewoon!" (wat mij gelukkig niet is overkomen, maar wat ik wel eens elders lees.)
Je moet je prioriteiten stellen…quote:Op maandag 14 februari 2022 19:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je bent te laat, hij is net gaan neuken.
hele dag op F5 geramt om te kijken of marktplaats dude pakketje op de post heeft gedaan!quote:
Op pure snelheid hadden we rond plek 5 gereden, maar omdat we uit de problemen zijn gebleven toch podium plek gehaald.quote:Op maandag 14 februari 2022 19:26 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Oh jullie doen het dus al super goed als jullie in divisie hoger reden!goed bezuuggg!!
![]()
Weekend weer voorbij, vandaag weer gewerkt!
Ik had chocola gekregenquote:
quote:Op maandag 14 februari 2022 19:32 schreef MadMaster het volgende:
Ik welk topic ben ik nu eigenlijk weer beland?
Viva?
quote:Op maandag 14 februari 2022 19:32 schreef MadMaster het volgende:
Viva?
Wil je het wel een beetje beschaafd houden voor MiNi-ToT, dat noemen we bij ToT 'Family Timen'quote:Op maandag 14 februari 2022 19:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je bent te laat, hij is net gaan neuken.
De gezelligste SC van heel Fok! Welkomquote:Op maandag 14 februari 2022 19:32 schreef MadMaster het volgende:
Viva?
dat is zeker lief!quote:Op maandag 14 februari 2022 19:33 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik had chocola gekregen![]()
Zo lief, want precies de juiste! En dat terwijl hij nauwelijks gezien had welke ik graag wil, lief toch?
Ik wil wel een stukje delen met je
Ja, beetje last van kortsluitingquote:
quote:Op maandag 14 februari 2022 19:25 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
* Sestra666 pakt greys bij d'r lurven
Kortweg, de meest Vivantastische SC van heel het internetquote:Op maandag 14 februari 2022 19:34 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
De gezelligste SC van heel Fok! Welkom
Hij niet.quote:Op maandag 14 februari 2022 19:34 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wil je het wel een beetje beschaafd houden voor MiNi-ToT, dat noemen we bij ToT 'Family Timen'
quote:
Dan heeft Mini het account van papa ToT overgenomenquote:
ja!quote:
Denk dat die te verlegen zijnquote:Op maandag 14 februari 2022 19:38 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja!
ik denk die heeft wel wat stille aanbidders, maar niet dus
quote:Op maandag 14 februari 2022 19:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan heeft Mini het account van papa ToT overgenomen![]()
ja dat moet haast wel!quote:Op maandag 14 februari 2022 19:39 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Denk dat die te verlegen zijn
Ook lastig te vinden iddquote:Op maandag 14 februari 2022 19:40 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja dat moet haast wel!
of ze wisten niet waar je huis woont, dat kan ook nog!
Oh topppquote:Op maandag 14 februari 2022 19:31 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
hele dag op F5 geramt om te kijken of marktplaats dude pakketje op de post heeft gedaan!
en dat heeft hij
Podium plekquote:Op maandag 14 februari 2022 19:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Op pure snelheid hadden we rond plek 5 gereden, maar omdat we uit de problemen zijn gebleven toch podium plek gehaald.
Andere rondom ons hebben schade gereden waardoor ze een tijd in de pitstraat hebben gestaan om dat te repareren. Wij hadden 1 lekke band, maar die kwam 2 rondjes voor een geplande pitstop dus dat heeft ons relatief weinig tijd gekost, zeker omdat het een 6 uurs race was en we 50 minuten op 1 volle tank rijden moesten we sowieso voor de laatste 30 minuten met een half lege tank rijden dus strategisch gezien boeide die vroege pitstop niet zoveel.
En thanks!
Lekker gewerkt vandaag?
Duurt 1,5-2 min.quote:
vraag de monteur even naar je wifi te kijken dan, als hij er toch isquote:
Ik heb lekker bedraad.quote:Op maandag 14 februari 2022 19:45 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
vraag de monteur even naar je wifi te kijken dan, als hij er toch is
quote:Het lied Mag Ik Dan Bij Jou van Claudia de Breij is door de luisteraars van 100% NL uitgeroepen tot het mooiste Nederlandse liefdesliedje aller tijden.
Mooi liedje wel maar het mooiste nee dat ook weer nietquote:
En ervoor stervenquote:Op maandag 14 februari 2022 19:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tsja, er zijn ook Nederlanders die voor het hele volk strijden…
claudia??quote:Op maandag 14 februari 2022 19:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tsja, er zijn ook Nederlanders die voor het hele volk strijden…
In die tijd komt de gemiddelde FOK!ker makkelijk 5 keer klaarquote:
Ik heb ook niet op de klok gekeken.quote:Op maandag 14 februari 2022 19:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
In die tijd komt de gemiddelde FOK!ker makkelijk 5 keer klaar
Ik vraag altijd of ze dat nu even willen doenquote:Op maandag 14 februari 2022 19:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat heb ik ze nog niet zien doen…
quote:Op maandag 14 februari 2022 20:02 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik vraag altijd of ze dat nu even willen doen
topseriequote:
New blood of de originele seriequote:
Veel plezier ermee. Leuke seriequote:
Ja super leuke serie tenminste niet zo serieusquote:Op maandag 14 februari 2022 20:08 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
topserie
ik weet nog dat er moment was dat er een SLANG IN BED lag (echt slang geen mensslang)
Kijkt lekker weg.quote:Op maandag 14 februari 2022 20:09 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ja super leuke serie tenminste niet zo serieus
* greysbones kijkt weg maar ziet zo de tv nietquote:
quote:Op maandag 14 februari 2022 20:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
* greysbones kijkt weg maar ziet zo de tv niet
quote:Op maandag 14 februari 2022 20:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
* greysbones kijkt weg maar ziet zo de tv niet
Verkeerde smilie.quote:
je bent enthousiastquote:Op maandag 14 februari 2022 20:20 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
[..]
guuuuuuuuuurl hai hai guuuuuuuuuuurl haiiiiii
sorry dubbel
kinda sadquote:Op maandag 14 februari 2022 20:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dud0r wil graag de grappigste zijn![]()
quote:Op maandag 14 februari 2022 20:22 schreef Borrelnootje00 het volgende:
niet dat jij sad bent dud0r maar het gifje wel
nu weet hij hoe het is om ongesteld te zijnquote:
quote:Op maandag 14 februari 2022 20:23 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
nu weet hij hoe het is om ongesteld te zijn
![]()
Leuk topic dit…quote:Op maandag 14 februari 2022 20:23 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
![]()
quote:Op maandag 14 februari 2022 20:23 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
moeten we hem maar een chocolaatje geven
tena lady erbijquote:Op maandag 14 februari 2022 20:24 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
dud0r dit is dan echt the vibe![]()
Eén vd leukste van Fok.quote:
Gelukkig maar.quote:Op maandag 14 februari 2022 20:22 schreef Borrelnootje00 het volgende:
niet dat jij sad bent dud0r maar het gifje wel
Alsof ik niet elke maand 5 tot 7 dagen bloed en buikpijn hebquote:Op maandag 14 februari 2022 20:23 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
![]()
Dat moedig ik altijd aanquote:Op maandag 14 februari 2022 20:23 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
moeten we hem maar een chocolaatje geven
quote:Op maandag 14 februari 2022 20:24 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
dud0r dit is dan echt the vibe![]()
Ik ben niet incontinentquote:
voor je ongi heidquote:Op maandag 14 februari 2022 20:28 schreef dud0r het volgende:
[..]
Gelukkig maar.
[..]
Alsof ik niet elke maand 5 tot 7 dagen bloed en buikpijn heb
[..]
Dat moedig ik altijd aan
[..]
[..]
Ik ben niet incontinent
Wat is ongi heidquote:
Forum Opties | |
---|---|