Dat is dan niet zo handig.quote:Op maandag 14 februari 2022 12:50 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
niks in huis, aan t wachten op AH
dat zijn andere lettersquote:Op maandag 14 februari 2022 12:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow ik dacht dat je je politieke overtuigingen aan het uiten was!
Ja dat is ook niet handig om corona op te lopen. Waarom doe je dat dan ookquote:Op maandag 14 februari 2022 12:55 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Joh..
Had gerekend op een hele week buiten de deur eten.. Dat veranderde gisteren ff.
Je kan nog altijd zelf koken en op je witte tuinstoel in de voortuin je maaltijd nuttigen, dan eet je nog altijd buiten de deurquote:Op maandag 14 februari 2022 12:55 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Joh..
Had gerekend op een hele week buiten de deur eten.. Dat veranderde gisteren ff.
ja op balkon dan..quote:Op maandag 14 februari 2022 14:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je kan nog altijd zelf koken en op je witte tuinstoel in de voortuin je maaltijd nuttigen, dan eet je nog altijd buiten de deur
laat ze eens opschieten bij de appie danquote:Op maandag 14 februari 2022 14:00 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja op balkon dan..
maar moet ik eerst eten in huis hebben
AH bellen en schreeuwen dat ze moeten opschieten met hun bezorg boysquote:Op maandag 14 februari 2022 14:00 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja op balkon dan..
maar moet ik eerst eten in huis hebben
¯\_(ツ)_/¯ komt vast goed..quote:Op maandag 14 februari 2022 14:01 schreef dud0r het volgende:
[..]
laat ze eens opschieten bij de appie dan
kan vanaf mn balkon met wind mee zo op de infobalie pissenquote:Op maandag 14 februari 2022 14:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
AH bellen en schreeuwen dat ze moeten opschieten met hun bezorg boys
In dat geval 'Releas the water canon'quote:Op maandag 14 februari 2022 14:01 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
kan vanaf mn balkon met wind mee zo op de infobalie pissen
Supersoakerquote:Op maandag 14 februari 2022 14:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
In dat geval 'Releas the water canon'![]()
HALLO VRIENDJEquote:
sorry, ik was de glazenwasser.. maar ik was ladderzatquote:Op maandag 14 februari 2022 15:34 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je naar mijn piemelcake.
kadaverstaafquote:Op maandag 14 februari 2022 15:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Niets zegt "liefde" meer dan dit!Slachtafval met 2 sausjes en uitjes op een ouwe krant!
quote:Op maandag 14 februari 2022 15:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Niets zegt "liefde" meer dan dit!Slachtafval met 2 sausjes en uitjes op een ouwe krant!
Lijkt wel alsof die krant in het bord zit.quote:Op maandag 14 februari 2022 15:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Kun je net zo goed dit doen:quote:Op maandag 14 februari 2022 16:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Lijkt wel alsof die krant in het bord zit.
Opschepper.quote:Op maandag 14 februari 2022 16:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Kun je net zo goed dit doen:
[ afbeelding ]
quote:
Dat drankje ook erbij.quote:
Zeker!quote:
Maffe Engelsen.quote:
Gratis entreekaarten?quote:Op maandag 14 februari 2022 17:02 schreef FranticDJ het volgende:
Iemand hier die die Efteling kaarten spaart?
Ik vermoed foto kaartjes waarmee je thuis in alle rust onder het genot van een kop koffie of thee kunt genieten van hoe het was geweest als je 2 uur had staan wachten voor de droomvluchtquote:
quote:Op maandag 14 februari 2022 17:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik vermoed foto kaartjes waarmee je thuis in alle rust onder het genot van een kop koffie of thee kunt genieten van hoe het was geweest als je 2 uur had staan wachten voor de droomvlucht
Heb ik idd wel eens gezien, dat ze daar best vaak in restaurant uit etenquote:Op maandag 14 februari 2022 16:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Zeker!
Maar die schep vind ik meer iets wat ik zelf hier zou gebruiken.Ik zie ook plaatjes dat het in chique restaurants gebruikt wordt.
Die plee.....met google zie je vooral restaurants in China of Japan waar die gebruikt worden, buiten thuisgebruik,
Nou, de gemiddelde wappie kan wel tegen de gemiddelde Engelsman of vrouw op qua magheidquote:
Ow ik ken het alleen van plaatjes op het internet!quote:Op maandag 14 februari 2022 17:05 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Heb ik idd wel eens gezien, dat ze daar best vaak in restaurant uit eten
Dat bedoel ik of op tv zeg maar bij van die kook programma'squote:Op maandag 14 februari 2022 17:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow ik ken het alleen van plaatjes op het internet!
Ik weet wel dat je in chique tenten als De Librije wat schijfjes banaan uit een grindbak kunt eten enzo!
zou etenquote:Op maandag 14 februari 2022 17:11 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Ik weet niet of ik dat allemaal wel op krijg!
Ergens heb ik het idee dat je portemonnee daarna wel leeg is.quote:Op maandag 14 februari 2022 17:11 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Ik weet niet of ik dat allemaal wel op krijg!
quote:Op maandag 14 februari 2022 17:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nou, de gemiddelde wappie kan wel tegen de gemiddelde Engelsman of vrouw op qua magheid
quote:
Mevrouw ToT en ik willen daar wel 1x in ons leven gaan eten. Kost je > ¤200 per persoon voor alleen een lunch als ik het goed heb, maar het is wel een ervaring die we echt een keer willen meemaken!quote:Op maandag 14 februari 2022 17:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ergens heb ik het idee dat je portemonnee daarna wel leeg is.
Ik heb ook humor en een frituurpan. Voor 200 euro pp mag je hier ook wel komen eten. Ik maak voor jou wel een vriendenprijsje. OK?quote:Op maandag 14 februari 2022 17:15 schreef ToT het volgende:
[..]
[..]
Mevrouw ToT en ik willen daar wel 1x in ons leven gaan eten. Kost je > ¤200 per persoon voor alleen een lunch als ik het goed heb, maar het is wel een ervaring die we echt een keer willen meemaken!
Ze heeft daar kort gewerkt en het zijn echt fantastische mensen daar!
Die eigenaar is super tof en heeft ook echt humor!
quote:Op maandag 14 februari 2022 17:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb ook humor en een frituurpan. Voor 200 euro pp mag je hier ook wel komen eten. Ik maak voor jou wel een vriendenprijsje. OK?
waar is dat?quote:Op maandag 14 februari 2022 17:15 schreef ToT het volgende:
[..]
[..]
Mevrouw ToT en ik willen daar wel 1x in ons leven gaan eten. Kost je > ¤200 per persoon voor alleen een lunch als ik het goed heb, maar het is wel een ervaring die we echt een keer willen meemaken!
Ze heeft daar kort gewerkt en het zijn echt fantastische mensen daar!
Die eigenaar is super tof en heeft ook echt humor!
ah!quote:
Haha nice!quote:Op maandag 14 februari 2022 17:22 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ah!
librije nog niet geweest.. wel in veel restaurantjes van vergelijkbaar kaliber..
Aanrader hoorhele beleving.
Deze Chinees is een aanrader: http://chinesemuurdenhaag.nl/impressie/360-interieur-fotografie/quote:Op maandag 14 februari 2022 17:25 schreef ToT het volgende:
MOS in Amsterdam staat ook op ons verlanglijstje.
Kind moet ook op tijd naar bedquote:
ja dat is vaak toch meer ff 'een avondje uit' ipv ff een hapje etenquote:Op maandag 14 februari 2022 17:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha nice!
Ja we hebben wel vaker in best chique restaurants gegeten. Ikzelf heb ook in een restaurant gegeten waar prins Bernhard vaak kwam. Is toch echt wel wat anders dan een standaard vreetschuur in het dorp of zo.
Het is rete duur voor wat je krijgt, maar de ervaring is het meestal wel waard.quote:Op maandag 14 februari 2022 17:44 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja dat is vaak toch meer ff 'een avondje uit' ipv ff een hapje eten
Gisteren toevallig een aflevering van Steenrijk. Straatarm gezien waarin een arm gezin voor dik ¤500 had zitten vreten in zo'n chique restaurant.quote:Op maandag 14 februari 2022 18:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het is rete duur voor wat je krijgt, maar de ervaring is het meestal wel waard.
Wij hebben ooit een tegoedkaart van een voormalig michelin ster restaurant gekregen van 100 euro waar we bijster weinig voor hebben gekregen, maar wel mooie ervaring![]()
Het eten viel erg tegen ? Zij heeft natuurlijk een hele andere kijk op het geld, en als eten dan ook nog tegenvalt dan is t zonde van het geldquote:Op maandag 14 februari 2022 18:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Gisteren toevallig een aflevering van Steenrijk. Straatarm gezien waarin een arm gezin voor dik ¤500 had zitten vreten in zo'n chique restaurant.
Ze hadden er enorm van genoten, maar die moeder zei na afloop dat het echt het geld niet waard was.
Ja.....die opmerking vind ik dan net weer een beetje jammer. Beetje alsof je een zwerver op een etentje trakteert (wat ik wel eens gedaan heb) en dat die dan zegt: "Ach nee, geef me het geld nou maar gewoon!" (wat mij gelukkig niet is overkomen, maar wat ik wel eens elders lees.)
Ja nee ze vonden het eten echt buitengewoon goed (wat ook wel eens anders is in dat programma), maar toch klagen voor de camera dat dat geweldige eten het geld toch echt niet waard is, want het stond gelijk aan een maand huur.quote:Op maandag 14 februari 2022 18:15 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Het eten viel erg tegen ? Zij heeft natuurlijk een hele andere kijk op het geld, en als eten dan ook nog tegenvalt dan is t zonde van het geld
Ahzo, dan is t wel een hele rare opmerking idd..Gewoon idd lekker van nemen, niet iedereen krijgt die kansquote:Op maandag 14 februari 2022 18:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja nee ze vonden het eten echt buitengewoon goed (wat ook wel eens anders is in dat programma), maar toch klagen voor de camera dat dat geweldige eten het geld toch echt niet waard is, want het stond gelijk aan een maand huur.
Zeik niet zo, mens! Je krijgt een bak geld gratis en voor niets, je woont een hele week in een gigantisch luxe tent in Spanje, je moet dat geld die week op maken en zegt dan nog steeds dat die luxe maaltijd het geld niet waard was?!?
Hopelijk niet de overbuurvrouw?quote:Op maandag 14 februari 2022 18:18 schreef ToT het volgende:
"Een spook! Een spook! Een spooooook! Een spooooooooooook!!!!"
Mini-ToT ziet dus een spook hier op straat!
Ja dat dus!quote:Op maandag 14 februari 2022 18:19 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ahzo, dan is t wel een hele rare opmerking idd..Gewoon idd lekker van nemen, niet iedereen krijgt die kans
Ik begrijp de reactie van Mrsloveable wel. Als je een maaltijd van 500 euro in één keer krijgt ter wijl je da nog niet eens uit geeft aan 3 maanden boodschappen doen.quote:Op maandag 14 februari 2022 18:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja nee ze vonden het eten echt buitengewoon goed (wat ook wel eens anders is in dat programma), maar toch klagen voor de camera dat dat geweldige eten het geld toch echt niet waard is, want het stond gelijk aan een maand huur.
Zeik niet zo, mens! Je krijgt een bak geld gratis en voor niets, je woont een hele week in een gigantisch luxe tent in Spanje, je moet dat geld die week op maken en zegt dan nog steeds dat die luxe maaltijd het geld niet waard was?!?
quote:Op maandag 14 februari 2022 18:20 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Hopelijk niet de overbuurvrouw?
Dat is wel super liefquote:Op maandag 14 februari 2022 18:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja dat dus!
De dakloze die ik in Cambodja naar een restaurant nam, vond het juist ongelooflijk geweldig!
Toen heb ik gelijk de halve inhoud van mijn koffer ook afgegeven!Kleding, vitamines, medicijnen, shampoo enz.
Ik vind 500 ook veel, en zal dat ook al zou ik het geld er voor hebben daar aan uit geven..quote:Op maandag 14 februari 2022 18:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik begrijp de reactie van Mrsloveable wel. Als je een maaltijd van 500 euro in één keer krijgt ter wijl je da nog niet eens uit geeft aan 3 maanden boodschappen doen.
Liefbaar was niet de dame in dat tv-programma!quote:Op maandag 14 februari 2022 18:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik begrijp de reactie van Mrsloveable wel. Als je een maaltijd van 500 euro in één keer krijgt ter wijl je da nog niet eens uit geeft aan 3 maanden boodschappen doen.
Dat dus ja!quote:Op maandag 14 februari 2022 18:24 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik vind 500 ook veel, en zal dat ook al zou ik het geld er voor hebben daar aan uit geven..
Maar mocht ik die kans krijgen om een week lang veel geld te hebben en ook gewoon duur kan eten, ik daar wel heel erg blij van zou worden
Was geloof ook al een keer eerder een vrouw geweest, die had twee kinderen en die kocht alleen voor zich zelf kleding etc en niet voor haar kidsquote:Op maandag 14 februari 2022 18:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat dus ja!
We zijn wel van plan om het ooit in de verre toekomst een keer te gaan doen van ons eigen geld, maar als je bij voorbaat al weet dat het geld dat je krijgt voor dit soort dingen gebruikt moet worden, dan moet je ook niet achteraf gaan zitten zeiken.
Loopt de kkk door de straatquote:Op maandag 14 februari 2022 18:18 schreef ToT het volgende:
"Een spook! Een spook! Een spooooook! Een spooooooooooook!!!!"
Mini-ToT ziet dus een spook hier op straat!
Dit was toch met die kaviaar?quote:Op maandag 14 februari 2022 18:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Liefbaar was niet de dame in dat tv-programma!
Nee onder NORMALE omstandigheden zou het natuurlijk wel zonde zijn om het geld er zo ineens doorheen te jassen, maar in dit programma is het de bedoeling dat je je een keer lekkerbij de kapper laat verwennen, flink gaat shoppen (merkkleding), naar een restaurant gaat en dan de rest van het geld aan andere leuke dingetjes uitgeeft.
Lazer dan op met "Oh dit is het echt niet waard hoor!"
Soms heb je arme mensen die het luxe voer niet lekker vinden. Sommigen spugen het vol walging uit, terwijl anderen juist enorm nederig zeggen dat ze het absoluut waarderen, maar dat ze dit soort eten niet gewend zijn en vragen dan of ze misschien toch een stukkie kipfilet voor ze hebben.
Maar het eten het geld niet waard vinden is wel HEEL lomp.
Ja idd, staat me ook iets van bij!quote:Op maandag 14 februari 2022 18:27 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Was geloof ook al een keer eerder een vrouw geweest, die had twee kinderen en die kocht alleen voor zich zelf kleding etc en niet voor haar kids
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |