SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
Die heb jij vast nog wel liggen,en doe er een paar leuke UGG`s bij.quote:Op maandag 14 februari 2022 09:18 schreef Pearlbitch het volgende:
Zou het niet een leuk idee zijn om hier op Fok! met de pet rond te gaan voor een verjaardagscadeau voor Nawel?
Ze is zaterdag namelijk jarig.
Leuke suggestie: Louis Vuitton handtas.
Sta jij dan zaterdag bij de poort om het te overhandigen rond 21.00 uur?quote:Op maandag 14 februari 2022 09:18 schreef Pearlbitch het volgende:
Zou het niet een leuk idee zijn om hier op Fok! met de pet rond te gaan voor een verjaardagscadeau voor Nawel?
Ik heb wel LV kofferset, maar geen handtas.quote:Op maandag 14 februari 2022 09:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die heb jij vast nog wel liggen,en doe er een paar leuke UGG`s bij.
'quote:Op maandag 14 februari 2022 09:18 schreef Pearlbitch het volgende:
@Benny @Dotteke soms mis ik naast de like knop duimpje omhoog, een dislike knop, duimpje naar benedenquote:Op maandag 14 februari 2022 09:18 schreef Pearlbitch het volgende:
Haal een leuk dekbedovertrek zou ik zeggenquote:Op maandag 14 februari 2022 09:22 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik heb wel LV kofferset, maar geen handtas.
En aangezien Nawel voorlopig nergens heengaat heeft ze dus niets aan koffers en reistassen.
PB heeft een leuke van Demi en Fay.quote:Op maandag 14 februari 2022 09:24 schreef Hatsikidee2022 het volgende:
[..]
Haal een leuk dekbedovertrek zou ik zeggen
quote:Op maandag 14 februari 2022 09:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
PB heeft een leuke van Demi en Fay.
Die ging na 2 jaar al slijten.quote:Op maandag 14 februari 2022 09:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
PB heeft een leuke van Demi en Fay.
Geen Smulders kwaliteit dus.quote:Op maandag 14 februari 2022 09:26 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Die ging na 2 jaar al slijten.
Talpa-kwaliteit.quote:
Denk dat wij die allemaal wel eens missenquote:Op maandag 14 februari 2022 09:23 schreef rinardo het volgende:
[..]
@:Benny @:Dotteke soms mis ik naast de like knop duimpje omhoog, een dislike knop, duimpje naar beneden
Ja, drank krijg je daar toch niet.quote:Op maandag 14 februari 2022 09:28 schreef FreshFruit het volgende:
[ afbeelding ]
Gooi die glazen maar weg.
Zou weer een faal van BB zijn.quote:Op maandag 14 februari 2022 09:32 schreef C.A.I het volgende:
Het publiek mocht iemand nomineren wat nou als deze bewoner de butler moet spelen in het huis alles doen wat er gevraagd wordt alla AUS
Persoonlijke butler voor Queen Nawel.quote:Op maandag 14 februari 2022 09:32 schreef C.A.I het volgende:
Het publiek mocht iemand nomineren wat nou als deze bewoner de butler moet spelen in het huis alles doen wat er gevraagd wordt alla AUS
Hij weet hoe het heurt.quote:Op maandag 14 februari 2022 09:37 schreef Koos1958 het volgende:
salar bij alle vrouwen een bloem op leggen
Nog even een Jackpot challenge er in en de nominaties en de uitzendingen zit weer vol.quote:Op maandag 14 februari 2022 09:40 schreef Li0nHeart het volgende:
Van het weekend dus .. kaartjes van familie, kaartjes van fans, spel met familie/vrienden / kostuumspel
De uitzendingen t/m dinsdag zitten al vol.
fantastisch....die printquote:Op maandag 14 februari 2022 09:42 schreef Joyce-43 het volgende:
Wat heeft kristoff aan?![]()
Hahaha
Goedemorgen![]()
Stonden die net niet op tafel? hebben ze volgens mij zaterdag gehad. Zo niet zal hij ze wel van BB gehad hebben.quote:Op maandag 14 februari 2022 09:42 schreef Rhosyn het volgende:
Zijn dat verse rozen? Hoe komt hij daar aan?
Uit de bloemen vaas.quote:Op maandag 14 februari 2022 09:42 schreef Rhosyn het volgende:
Misschien omdat hij deze week huismeester is, en daarom deze opdracht mocht doen.quote:Op maandag 14 februari 2022 09:42 schreef Rhosyn het volgende:
De blauwe rozen zaten bij de bestelling van de rijsttafel , die zaak hete blue rose volgens mijquote:Op maandag 14 februari 2022 09:42 schreef Rhosyn het volgende:
Die zaten bij de rijsttafel.quote:Op maandag 14 februari 2022 09:42 schreef Rhosyn het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Daarom lekker little brother de boodschappen laten doen.quote:Op maandag 14 februari 2022 09:44 schreef Koos1958 het volgende:
Leroy weer vragen of little brother boodschappen mag doen. Dat is al de zoveelste keer dat hij dit vraagt. Weet zeker als leroy dit mag doen hij de pin koopt
Staat al in een spoiler.quote:
Rijsttafel zaten 2 bossen rozen bijquote:Op maandag 14 februari 2022 09:42 schreef Rhosyn het volgende:
Die vergeten gewoon om plezier te maken. 7 mensen hebben gewoon elke keer lol met elkaar en zijn veel minder negatief over anderen.quote:Op maandag 14 februari 2022 09:47 schreef spapaars het volgende:
Leroy en Julio, zo serieus met het spel bezig, met dat ga je echt niet winnen.
quote:Op maandag 14 februari 2022 09:45 schreef FreshFruit het volgende:
Heeft hij wel tanden en kiezen? Hij lijkt echt op zo'n oud mannetje wat geen gebit meer heeft.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waren neppe rozenquote:
Het is een loop waar ze in zitten.quote:Op maandag 14 februari 2022 09:47 schreef spapaars het volgende:
Leroy en Julio, zo serieus met het spel bezig, met dat ga je echt niet winnen.
Ik heb juist af en toe het idee dat de tandarts nog wat tampons achter in zijn kaak onder is vergetenquote:Op maandag 14 februari 2022 09:49 schreef Verida het volgende:
[..]
Heeft hij wel tanden en kiezen? Hij lijkt echt op zo'n oud mannetje wat geen gebit meer heeft.
Ik zag net die bos bij het raam staan in de kleine woonkamer. En in een klein vaasje met drie nog op de eettafel.quote:Op maandag 14 februari 2022 09:49 schreef rinardo het volgende:
[..]
Rijsttafel zaten 2 bossen rozen bij
[ link | afbeelding ]
Ze staat in de woonkamer??quote:Op maandag 14 februari 2022 09:51 schreef Tamaartje het volgende:
Nou ik schakel na het weekend weer eens in, wat zie ik?
Nawel in bed!
Je verwacht het niet he...![]()
Ik zie haar in de woonkamer met Grace.quote:Op maandag 14 februari 2022 09:51 schreef Tamaartje het volgende:
Nou ik schakel na het weekend weer eens in, wat zie ik?
Nawel in bed!
Je verwacht het niet he...![]()
Oh SHIT hahaha mijn stream 2 gaat elke keer niet naar livequote:
haha, zo kun je het ook zien. Maar je ziet nooit tanden als hij zijn mond open heeftquote:Op maandag 14 februari 2022 09:51 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik heb juist af en toe het idee dat de tandarts nog wat tampons achter in zijn kaak onder is vergeten
Haha mijn fout! Mijn stream 2 gaat elke keer niet naar live...quote:Op maandag 14 februari 2022 09:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik zie haar in de woonkamer met Grace.
wat een agressie ineens van Nawelquote:Op maandag 14 februari 2022 09:53 schreef Li0nHeart het volgende:
Grace en Nawel afreageren omdat ze geen valentijnskaart van hun s/o hebben gehad.
[ afbeelding ]
s/oquote:Op maandag 14 februari 2022 09:53 schreef Li0nHeart het volgende:
Grace en Nawel afreageren omdat ze geen valentijnskaart van hun s/o hebben gehad.
[ afbeelding ]
euhhhquote:Op maandag 14 februari 2022 09:54 schreef Rhosyn het volgende:
Nawel is de grote woonkamer aan het kuizen!!! (kuizen?)
Niet van harte.
Maar toch.
wat een gedrag zegquote:Op maandag 14 februari 2022 09:53 schreef zodeju het volgende:
Goh, Nawel en Grace ontzettend leuk bezig.....not
aandacht trekkenquote:
En met geluid ...quote:Op maandag 14 februari 2022 09:53 schreef Li0nHeart het volgende:
Grace en Nawel afreageren omdat ze geen valentijnskaart van hun s/o fwb hebben gehad.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja daar zeg je idd wat dat doet die zeker.quote:Op maandag 14 februari 2022 09:44 schreef Koos1958 het volgende:
Leroy weer vragen of little brother boodschappen mag doen. Dat is al de zoveelste keer dat hij dit vraagt. Weet zeker als leroy dit mag doen hij de pin koopt
Zal wel een geintje van BB zijn.quote:Op maandag 14 februari 2022 09:53 schreef Li0nHeart het volgende:
[ afbeelding ]
ze heeft ook veel kaartenquote:Op maandag 14 februari 2022 09:57 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Zal wel een geintje van BB zijn.
Een lief en aimabel persoon als Nawel zou normaal gezien zo veel kaarten moeten krijgen dat ze bij de sorteercentra van Post.nl overuren moeten draaien.
Ja, dat zal het zijn .. zal inderdaad niets met haar toxic personality te maken hebbenquote:Op maandag 14 februari 2022 09:57 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Zal wel een geintje van BB zijn.
Een lief en aimabel persoon als Nawel zou normaal gezien zo veel kaarten moeten krijgen dat ze bij de sorteercentra van Post.nl overuren moeten draaien.
quote:Op maandag 14 februari 2022 09:56 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
En met geluid ...Oh.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind het wel leuk.
Waarom wil Grace een valentijnskaart van haar vriend die ze zat is. Ze is toch verliefd op Tobias?
No mercy for animal abusers
Maar 0 kaarten van vrienden viel me op.quote:Op maandag 14 februari 2022 09:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze heeft ook veel kaarten
maar al die haat willen ze niet op tv laten zien![]()
op een dag weet je hetquote:Op maandag 14 februari 2022 09:58 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja, dat zal het zijn .. zal inderdaad niets met haar toxic personality te maken hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
Ja, het is wel zo dat je moet weten wat leuk is en wat niet.quote:Op maandag 14 februari 2022 09:57 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Yep.
Net als Kristof met zijn pak en dansje.
die denken ook... owwwww ze is echt een nestquote:Op maandag 14 februari 2022 09:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maar 0 kaarten van vrienden viel me op.
Laat haar lekker lang daar blijven.quote:Op maandag 14 februari 2022 10:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
die denken ook... owwwww ze is echt een nest![]()
ja leuk hequote:Op maandag 14 februari 2022 09:57 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Yep.
Net als Kristof met zijn pak en dansje.
Tadaaa.quote:Op maandag 14 februari 2022 10:01 schreef Rhosyn het volgende:
Tobias zegt het al Die glazen ga je niet meer schoon krijgen.
quote:Op maandag 14 februari 2022 10:01 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Laat haar lekker lang daar blijven.
dat is ook echt een ouwe zemelaar hoor,.quote:Op maandag 14 februari 2022 10:01 schreef Rhosyn het volgende:
Tobias zegt het al Die glazen ga je niet meer schoon krijgen.
Ze verlaat het huis als laatste.quote:Op maandag 14 februari 2022 10:01 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Laat haar lekker lang daar blijven.
Als ze niet in bed ligt....quote:Op maandag 14 februari 2022 10:02 schreef Koos1958 het volgende:
Toch als nawel niet over het spel bezig is en niet roddelt over anderen kan ze best gezellig doen
Het is een superleuke meid. Ik snap die aversie ook niet.quote:Op maandag 14 februari 2022 10:02 schreef Koos1958 het volgende:
Toch als nawel niet over het spel bezig is en niet roddelt over anderen kan ze best gezellig doen
ik vind grace ook best ordiquote:Op maandag 14 februari 2022 10:02 schreef just me het volgende:
Grace en Nous zien er toch best sletterig uit
Dat is ongeveer 1% van de tijd.quote:Op maandag 14 februari 2022 10:02 schreef Koos1958 het volgende:
Kan er niet meer doorheen kijken.quote:Op maandag 14 februari 2022 10:02 schreef Koos1958 het volgende:
jij kijkt zeker zonder geluidquote:Op maandag 14 februari 2022 10:03 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Het is een superleuke meid. Ik snap die aversie ook niet.
Fame.quote:Op maandag 14 februari 2022 10:03 schreef greysbones het volgende:
is grace weggelopen uit die musical???
Haha dat zeg ik ze roddelt en stookt en praat heel slecht over anderen. Maar als ze dat stukje niet meer zou laten zien is ze gezellig.quote:Op maandag 14 februari 2022 10:03 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Het is een superleuke meid. Ik snap die aversie ook niet.
Baywatch zei ze netquote:
Is dat ook een musical?quote:
is het valentijnsstijl???quote:Op maandag 14 februari 2022 10:05 schreef Rhosyn het volgende:
Nouchine in Valentijnstijl.
![]()
Die heeft ook echt nul komma nul sexappeal
Als ze de begintune zingt toch welquote:
Some people stand in the darknessquote:Op maandag 14 februari 2022 10:06 schreef just me het volgende:
[..]
Als ze de begintune zingt toch wel
quote:Op maandag 14 februari 2022 10:07 schreef Rhosyn het volgende:
Valentijn gaat over liefde Grace en Nouchine!!
Liefde voor alles en iedereen.
Het is geen hoerenfeest
Verkeerde scriptquote:Op maandag 14 februari 2022 10:07 schreef Rhosyn het volgende:
Valentijn gaat over liefde Grace en Nouchine!!
Liefde voor alles en iedereen.
Het is geen hoerenfeest
nouquote:Op maandag 14 februari 2022 10:07 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dat is de bedoeling maar ze zitten er ver naast.
en nog een keer bewegend..quote:
wat heeft dit met Valentijn te maken?quote:Op maandag 14 februari 2022 10:10 schreef cheanny het volgende:
[..]
en nog een keer bewegend..Lekker over the top bitchess..
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 14 februari 2022 10:13 schreef Ireth het volgende:
Ik ga ff mijn huis en de streams ontvluchten denk ik... zijn met grootschalige renovatie bezig hier in de buurt, volgens mij wordt er een muur weggeschuurd bij de buren. Heb het idee in een tandartspraktijk te wonen
van het sporten???quote:Op maandag 14 februari 2022 10:14 schreef zodeju het volgende:
Hoorde zeggen dat Nawel pijn in haar spieren heeft......zal ze echt zo'n zwak poppetje zijn dat het slagen met die doek haar al pijn doet.?
Dat denk je verkeerd.quote:Op maandag 14 februari 2022 10:15 schreef Pjotr1953 het volgende:
Grace met dat gore plumeau op haar hoofd. Denk dat als dat geval af gaat ze bijna kaal is.
why?quote:Op maandag 14 februari 2022 10:19 schreef Kodiak100 het volgende:
Vera begint ook te stijgen op mijn irritatie lijst.
Nog even en ze zitten allemaal in mijn irritatiezone
Totaal niet, vindt haar zo'n prettige stem hebben. Verbaasde me dat ze zo kon schreeuwen naar haar moeder.quote:Op maandag 14 februari 2022 10:19 schreef Kodiak100 het volgende:
Herken ik wel.quote:Op maandag 14 februari 2022 10:19 schreef Kodiak100 het volgende:
quote:Op maandag 14 februari 2022 10:21 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Dat happy valentijns gedoe en dat zweverige yoga stemmetje
quote:Op maandag 14 februari 2022 10:22 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
yoga met een nouch stem
wordt je lekker rustig van![]()
Staan er volgens mij allemaal op, misschien gehad met de post of van het feestjequote:Op maandag 14 februari 2022 10:24 schreef Rhosyn het volgende:
Er hangt een slinger met grote hartjes in de woonkamer. Ik zie Leroy er op staan.
Wat is dat nu weer?
Wanneer hebben ze die gemaakt?
Is gister opgehangen had een van de bewoners ontvangen geloof hannequote:Op maandag 14 februari 2022 10:24 schreef Rhosyn het volgende:
Er hangt een slinger met grote hartjes in de woonkamer. Ik zie Leroy er op staan.
Wat is dat nu weer?
Dat was in de nacht bij die grote sl. Toen beeld terug kwam waren ze die aan het ophangen.quote:Op maandag 14 februari 2022 10:24 schreef Rhosyn het volgende:
Wat is dat nu weer?
dat maakt het nog dommerquote:Op maandag 14 februari 2022 10:26 schreef Rhosyn het volgende:
Nouchine kom naar de dagboekkamer
Nouchine: Oh nee, zo toch niet.
Dus ze weet wel dat het niet helemaal okee is wat ze aan heeft.
Slim is wat anders dan intelligent.quote:Op maandag 14 februari 2022 10:26 schreef greysbones het volgende:
ow Salar
Kitty een slimme vrouw noemen
quote:Op maandag 14 februari 2022 10:26 schreef Kodiak100 het volgende:
Goed, ik ga maar eens doen wat ik hoor te doen volgens de troll van het weekend, mijn uitkering verdienen.
Veel plezier Cossers!
ja echt he......foutje!quote:Op maandag 14 februari 2022 10:26 schreef greysbones het volgende:
ow Salar
ik vond Kitty slim nog intelligentquote:Op maandag 14 februari 2022 10:27 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Slim is wat anders dan intelligent.
Hij bedoelt zeker geraffineerde vrouw. En dat is ook een vorm van slim zijn.quote:Op maandag 14 februari 2022 10:26 schreef greysbones het volgende:
ow Salar
komt door tiktokquote:Op maandag 14 februari 2022 10:29 schreef Rhosyn het volgende:
Valt me op dat die twintigers veel liedjes zingen uit mijn tienertijd.
Snap ik wel.
De muziek van deze tijd is RUK.
Ohquote:
ze zijn maar 30 secquote:Op maandag 14 februari 2022 10:31 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Oh![]()
Tiktiok heb ik geen geduld voor.
Soms wordt zo'n filmpje je door de strot geduwd.
BV een als slak verkleed persoon die bij een zebrapad staat. Alle auto's stoppen en dan gaat de slak liggen en kruipt heeeel langzaam naar de overkant.![]()
Nawel.quote:Op maandag 14 februari 2022 09:58 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Oh.
Ik vind het wel leuk.
Waarom wil Grace een valentijnskaart van haar vriend die ze zat is. Ze is toch verliefd op Tobias?
Nee, maar ik snap hoe weave werkt.quote:Op maandag 14 februari 2022 10:18 schreef Pjotr1953 het volgende:
[..]
Want? Heb je gezien dat die plumeau af was ? Heb ik gemist dan.
Een zekere winnaar van vorig jaar is ver gekomen met dit soort gedrag...quote:Op maandag 14 februari 2022 10:35 schreef Rhosyn het volgende:
Grace gaat niet winnen.
En Nouchine ook niet als ze Grace blijft volgen en na-apen.
In vergelijking met vele anderen daar is ze best een slimme vrouw jaquote:Op maandag 14 februari 2022 10:26 schreef greysbones het volgende:
ow Salar
Ja. Daarom doen ze dit waarschijnlijk.quote:Op maandag 14 februari 2022 10:37 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Een zekere winnaar van vorig jaar is ver gekomen met dit soort gedrag...
Toch zie ik dit liever dan Nawel die in bed ligtquote:Op maandag 14 februari 2022 10:35 schreef Rhosyn het volgende:
Grace gaat niet winnen.
En Nouchine ook niet als ze Grace blijft volgen en na-apen.
Mijn puni is een waterval?quote:
Oh was dat het.quote:
Nou nee, dan kan ik net zo goed naar de plant op mijn tafel kijken. Zit net zoveel leven in als in Vera.quote:Op maandag 14 februari 2022 10:43 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Oh was dat het.
Hier krijgen ze geen volgers mee. Sterker nog. Die stappen over naar Vera.
Snap ik,ik ga ook even wat anders doen.quote:Op maandag 14 februari 2022 10:44 schreef Rhosyn het volgende:
Ik haak een paar uurtjes af.
Ik zit er soms teveel in.![]()
Van Grace vind ik het moeilijker inschatten ... maar heb wel het gevoel dat ze in het echt ook zo gek als een deur kan zijn. Maar dat zal ze veel meer moeten doseren omdat ze al vrij jong verantwoordelijkheden had.quote:Op maandag 14 februari 2022 10:38 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ja. Daarom doen ze dit waarschijnlijk.![]()
Maar Jill was Jill. Die was zichzelf. En vaak ook irritant. Maar zichzelf.
Doei !!!quote:Op maandag 14 februari 2022 10:44 schreef Rhosyn het volgende:
Ik haak een paar uurtjes af.
Ik zit er soms teveel in.![]()
Was een mooie editie.quote:Op maandag 14 februari 2022 10:37 schreef Rhosyn het volgende:
Ik moet deze ochtend steeds denken aan BB6.
Dat huis vond ik mooi.
Met indoor zwembad.
En veel onvrede en geruzie.
En 2 die echt verliefd werden.
Heel geforceerd elke keer.quote:Op maandag 14 februari 2022 10:51 schreef Koos1958 het volgende:
Leroy is ook niet echt van het spontaan gezellig hebben of zo
Was dat met gertjan en danielle enzquote:Op maandag 14 februari 2022 10:49 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Was een mooie editie.
Zat alles in. Werd nog flink uitgepakt toen.
Nog een poosje bevriend geweest met een aantal oud bewoners. Paar weekendjes weg. Was super toen.
Geld hebben ze al.quote:Op maandag 14 februari 2022 10:50 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
die is echt aan het azen op die pin om te kopen
quote:Op maandag 14 februari 2022 10:53 schreef FreshFruit het volgende:
Mensen lopen ook vaak bij hem weg.
Nee. Jeroen en Milica oa.quote:Op maandag 14 februari 2022 10:53 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Was dat met gertjan en danielle enz
Nee met hilde en jeroen en milica . Die zijn trouwens nog steeds bij elkaar geloof ik.quote:Op maandag 14 februari 2022 10:53 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Was dat met gertjan en danielle enz
DBK moment misschienquote:Op maandag 14 februari 2022 10:55 schreef Sestra666 het volgende:
SL op 1
staat wat te gebeuren or nah
Al ruim 10 jaar getrouwd nu. En 2 kids.quote:Op maandag 14 februari 2022 10:58 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nee met hilde en jeroen en milica . Die zijn trouwens nog steeds bij elkaar geloof ik.
Grace heeft wel het beste slaapplekje imo.quote:Op maandag 14 februari 2022 10:58 schreef Sestra666 het volgende:
Op 2 Grace met haar kaarten, ze gaat ze allemaal ophangen, als ze tape heeft
quote:Op maandag 14 februari 2022 11:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Grace heeft wel het beste slaapplekje imo.
Alvast wennen aan tijden die komen gaan....quote:Op maandag 14 februari 2022 11:02 schreef Benny het volgende:
[..]
Nouch is zoveel leuker met Grace, dan met Nawel
Dezelfde plek als Jill vorig jaar toch?quote:Op maandag 14 februari 2022 11:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ftfyquote:Op maandag 14 februari 2022 11:02 schreef Benny het volgende:
[..]
Nouch is zoveel niet meer leuker met Grace, dan met Nawel
Klopt,quote:Op maandag 14 februari 2022 11:03 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dezelfde plek als Jill vorig jaar toch?
Tijn en Moniquequote:Op maandag 14 februari 2022 10:37 schreef Rhosyn het volgende:
Ik moet deze ochtend steeds denken aan BB6.
Dat huis vond ik mooi.
Met indoor zwembad.
En veel onvrede en geruzie.
En 2 die echt verliefd werden.
die krijgt een kapper aan huis???quote:Op maandag 14 februari 2022 11:07 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
nawel heeft dr extensions er uit?
En de Haagse zusjesquote:
Dat is niet zo vreemd. Iedereen verbleekt in de schaduw van Queen Nawel, dus ook Nouch komt naast haar niet volledig uit de verf.quote:Op maandag 14 februari 2022 11:02 schreef Benny het volgende:
[..]
Nouch is zoveel leuker met Grace, dan met Nawel
Slaapt ze bij Nawel in bed dan?quote:Op maandag 14 februari 2022 11:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
dan zou ze slecht slapenquote:Op maandag 14 februari 2022 11:10 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Slaapt ze bij Nawel in bed dan?
Onverbetelijk ben je.quote:Op maandag 14 februari 2022 11:10 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Slaapt ze bij Nawel in bed dan?
Ja, maar wat mij betreft geen probleem. We hebben 30 jaar een koningin met kort haar gehad.quote:Op maandag 14 februari 2022 11:07 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
nawel heeft dr extensions er uit?
jij vergelijkt nu bea met nawelquote:Op maandag 14 februari 2022 11:11 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ja, maar wat mij betreft geen probleem. We hebben 30 jaar een koningin met kort haar gehad.
En terecht. Het zal toch die Leroy zijn. Die acht ik in staat gewoon een vrijstelling te kopen.quote:Op maandag 14 februari 2022 11:09 schreef Li0nHeart het volgende:
Little Brother mag shoppen .. zo fijn .. geen vrijstelling voor iemand anders
Je bent niet goedddddquote:Op maandag 14 februari 2022 11:11 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ja, maar wat mij betreft geen probleem. We hebben 30 jaar een koningin met kort haar gehad.
Met Nawel in bed zou er bij mij ook weinig van slapen terechtkomen.quote:Op maandag 14 februari 2022 11:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
dan zou ze slecht slapen
met al die etensresten in bed
ja hij zou het echt doen he ondanks er een bom zal ontploffenquote:Op maandag 14 februari 2022 11:12 schreef freaky40 het volgende:
[..]
En terecht. Het zal toch die Leroy zijn. Die acht ik in staat gewoon een vrijstelling te kopen.
Hij kent geen schaamte die idioot,quote:Op maandag 14 februari 2022 11:13 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja hij zou het echt doen he ondanks er een bom zal ontploffen
Trix kon qua klasse natuurlijk niet tippen aan Nawel, maar ze deed haar best.quote:Op maandag 14 februari 2022 11:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
jij vergelijkt nu bea met nawel![]()
![]()
het zou me niks verbazen als ze de broodkruimels in dr bilnaad heeftquote:Op maandag 14 februari 2022 11:12 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Met Nawel in bed zou er bij mij ook weinig van slapen terechtkomen.
ik ben geen fan van het koningshuis en ook niet van Nawelquote:Op maandag 14 februari 2022 11:14 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Trix kon qua klasse natuurlijk niet tippen aan Nawel, maar ze deed haar best.
Handig als je trek krijgt na de seks. Hoef je tenminste je bed niet uit.quote:Op maandag 14 februari 2022 11:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
het zou me niks verbazen als ze de broodkruimels in dr bilnaad heeft
snack voor na de tijd dus ook geregeld
quote:Op maandag 14 februari 2022 11:11 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Jawel, gisteren.quote:Op maandag 14 februari 2022 11:14 schreef Krambo het volgende:
Wat staat er op het menu deze week? Of hebben ze nog niks gekregen?
Nawel Reginaquote:
Couscous? Ik zag gewoon aardappels hoor.quote:Op maandag 14 februari 2022 11:16 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Jawel, gisteren.
couscous
aubergine
braadworst
Ja, ze hebben vorige week een jaarvoorraad aardappels verdiend.quote:Op maandag 14 februari 2022 11:18 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Couscous? Ik zag gewoon aardappels hoor.
Ja. 10 x 10% lichaamsgewicht zal wel een kilo of 70 zijn.quote:Op maandag 14 februari 2022 11:19 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja, ze hebben vorige week een jaarvoorraad aardappels verdiend.
Dat ook, en ze zijn vaak te snel vertelde Kristof, alles al hebben staan, maar voor tv willen ze overal verhaaltjes bij waarom je iets kiest.quote:Op maandag 14 februari 2022 11:22 schreef spapaars het volgende:
Dat ze dat ieniemie-mall ook achter een sl hebben gezet is vreemd.
Verdenk ze ervan dat Salar het helemaal niet mag beslissen.
Maar dat hij eerst wat instructies krijgt over wat hij moet nemen (de pin mag je niet pakken) en dan spontaan zijn boodschappen doet.
ze hebben sowieso inbreng in wat er gekocht gaat worden door de prijzen aan te passen en de voorraad Vorige week alleen maar blikken bijv.quote:Op maandag 14 februari 2022 11:22 schreef spapaars het volgende:
Maar dat hij eerst wat instructies krijgt over wat hij moet nemen (de pin mag je niet pakken) en dan spontaan zijn boodschappen doet.
Veel mensen waarderen haar au naturel look.quote:Op maandag 14 februari 2022 11:21 schreef Pearlbitch het volgende:
Als die zich eens een beetje zou soigneren en fatsoenlijk zou kleden, zou ze best het aanzien waard zijn.
[ afbeelding ]
stream 1 doet het al en hele tijd in de badkamerquote:Op maandag 14 februari 2022 11:22 schreef spapaars het volgende:
Natural? Dat is nou niet direct het eerste waar ik aan denk als ik zie in wat voor hobbezakken ze rondloopt.quote:Op maandag 14 februari 2022 11:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Veel mensen waarderen haar au naturel look.
Beetje dubbel,soms pakt het best goed uit vind ik.quote:Op maandag 14 februari 2022 11:30 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Natural? Dat is nou niet direct het eerste waar ik aan denk als ik zie in wat voor hobbezakken ze rondloopt.
Die kaas en eieren worden vast door andere opgevroten.quote:Op maandag 14 februari 2022 11:32 schreef Joyce-43 het volgende:
Grace komt er beknopt van af met 1 blikje voor 7.50 haha
Iemand anders heeft het in de COS ook al eerder opgemerkt, maar Leroy is gewoon sjaggie omdat hij niet meer kan roken en koffie drinkenquote:Op maandag 14 februari 2022 10:47 schreef Angelflush het volgende:
Ik hoor Leroy zeggen tegen Julio dat hij in de DBK heeft gezegd dat hij beetje down was. Dat komt omdat Peter weg is, hij kan niet na 10 minuten gelijk weer vrolijk doen, hij mist m weet je wel. Net zoals gisteren, normaal staat t eten al klaar weetjewel. Nu aten we pas om 8 uur snapje,weetjewel..... lullo kon ook niet anders he er was een hunger game chalenge.
Dan is de kilo kaas voor Tobias een betere koop.quote:Op maandag 14 februari 2022 11:32 schreef Joyce-43 het volgende:
Grace komt er beknopt van af met 1 blikje voor 7.50 haha
quote:Op maandag 14 februari 2022 11:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Beetje dubbel,soms pakt het best goed uit vind ik.
snoepjes worden ook gedeeld en wat zou Leroy doen met zijn fles cola?quote:Op maandag 14 februari 2022 11:33 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die kaas en eieren worden vast door andere opgevroten.
nee hoor, ze is er verslaafd aanquote:Op maandag 14 februari 2022 11:34 schreef rinardo het volgende:
Familieleden hadden lekkere dingen opgestuurd, Salar mocht uitkiezen , elk deel koste 7.50, iedereen krijgt iets, ik zag vera heel sneu kijken naar haar doos eieren
Dat is haar verslaving heeft ze vertelt, dus ik denk dat het wel meevalt.quote:Op maandag 14 februari 2022 11:34 schreef rinardo het volgende:
Familieleden hadden lekkere dingen opgestuurd, Salar mocht uitkiezen , elk deel koste 7.50, iedereen krijgt iets, ik zag vera heel sneu kijken naar haar doos eieren
En dat niet alleen.quote:Op maandag 14 februari 2022 10:50 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
die is echt aan het azen op die pin om te kopen
Inderdaad is er heel blij meequote:Op maandag 14 februari 2022 11:35 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
nee hoor, ze is er verslaafd aan
nou dat stuk is wel 1kilo hoorquote:Op maandag 14 februari 2022 11:33 schreef Harry het volgende:
[..]
Dan is de halve kilo kaas voor Tobias een betere koop.
My precious....quote:Op maandag 14 februari 2022 11:35 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
snoepjes worden ook gedeeld en wat zou Leroy doen met zijn fles cola?
Het zou voor de verhaallijn in ieder geval beter zijn als ze daar eens flink wat eieren zouden eten.quote:Op maandag 14 februari 2022 11:35 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
nee hoor, ze is er verslaafd aan
Volgens mij wel.quote:Op maandag 14 februari 2022 11:39 schreef freaky40 het volgende:
Wat heeft Julio nou? Een chocolade paashaas?
De hele dag naar kauwgomkauwers moeten kijken lijkt mij eerlijk gezegd een weinig aantrekkelijk idee.quote:Op maandag 14 februari 2022 11:38 schreef FreshFruit het volgende:
Kauwgum omdat je dan voor de liveshow fris bent.
Wat een logica.
Het zag er wel zo uitquote:Op maandag 14 februari 2022 11:39 schreef freaky40 het volgende:
Wat heeft Julio nou? Een chocolade paashaas?
lekker met de mond openquote:Op maandag 14 februari 2022 11:40 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
De hele dag naar kauwgomkauwers moeten kijken lijkt mij eerlijk gezegd een weinig aantrekkelijk idee.
Bij Utopia mocht dat niet.quote:Op maandag 14 februari 2022 11:40 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
De hele dag naar kauwgomkauwers moeten kijken lijkt mij eerlijk gezegd een weinig aantrekkelijk idee.
Ok, en dat is wat hij echt graag zou willen? Want ik neem aan dat dit allemaal artikelen zijn die ze graag zouden willen hebben.quote:
En bellen blazen.quote:
quote:
Nous doet voor hoe het moetquote:
quote:Op maandag 14 februari 2022 11:40 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |