SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
Die heb jij vast nog wel liggen,en doe er een paar leuke UGG`s bij.quote:Op maandag 14 februari 2022 09:18 schreef Pearlbitch het volgende:
Zou het niet een leuk idee zijn om hier op Fok! met de pet rond te gaan voor een verjaardagscadeau voor Nawel?
Ze is zaterdag namelijk jarig.
Leuke suggestie: Louis Vuitton handtas.
Sta jij dan zaterdag bij de poort om het te overhandigen rond 21.00 uur?quote:Op maandag 14 februari 2022 09:18 schreef Pearlbitch het volgende:
Zou het niet een leuk idee zijn om hier op Fok! met de pet rond te gaan voor een verjaardagscadeau voor Nawel?
Ik heb wel LV kofferset, maar geen handtas.quote:Op maandag 14 februari 2022 09:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die heb jij vast nog wel liggen,en doe er een paar leuke UGG`s bij.
'quote:Op maandag 14 februari 2022 09:18 schreef Pearlbitch het volgende:
@Benny @Dotteke soms mis ik naast de like knop duimpje omhoog, een dislike knop, duimpje naar benedenquote:Op maandag 14 februari 2022 09:18 schreef Pearlbitch het volgende:
Haal een leuk dekbedovertrek zou ik zeggenquote:Op maandag 14 februari 2022 09:22 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik heb wel LV kofferset, maar geen handtas.
En aangezien Nawel voorlopig nergens heengaat heeft ze dus niets aan koffers en reistassen.
PB heeft een leuke van Demi en Fay.quote:Op maandag 14 februari 2022 09:24 schreef Hatsikidee2022 het volgende:
[..]
Haal een leuk dekbedovertrek zou ik zeggen
quote:Op maandag 14 februari 2022 09:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
PB heeft een leuke van Demi en Fay.
Die ging na 2 jaar al slijten.quote:Op maandag 14 februari 2022 09:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
PB heeft een leuke van Demi en Fay.
Geen Smulders kwaliteit dus.quote:Op maandag 14 februari 2022 09:26 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Die ging na 2 jaar al slijten.
Talpa-kwaliteit.quote:
Denk dat wij die allemaal wel eens missenquote:Op maandag 14 februari 2022 09:23 schreef rinardo het volgende:
[..]
@:Benny @:Dotteke soms mis ik naast de like knop duimpje omhoog, een dislike knop, duimpje naar beneden
Ja, drank krijg je daar toch niet.quote:Op maandag 14 februari 2022 09:28 schreef FreshFruit het volgende:
[ afbeelding ]
Gooi die glazen maar weg.
Zou weer een faal van BB zijn.quote:Op maandag 14 februari 2022 09:32 schreef C.A.I het volgende:
Het publiek mocht iemand nomineren wat nou als deze bewoner de butler moet spelen in het huis alles doen wat er gevraagd wordt alla AUS
Persoonlijke butler voor Queen Nawel.quote:Op maandag 14 februari 2022 09:32 schreef C.A.I het volgende:
Het publiek mocht iemand nomineren wat nou als deze bewoner de butler moet spelen in het huis alles doen wat er gevraagd wordt alla AUS
Hij weet hoe het heurt.quote:Op maandag 14 februari 2022 09:37 schreef Koos1958 het volgende:
salar bij alle vrouwen een bloem op leggen
Nog even een Jackpot challenge er in en de nominaties en de uitzendingen zit weer vol.quote:Op maandag 14 februari 2022 09:40 schreef Li0nHeart het volgende:
Van het weekend dus .. kaartjes van familie, kaartjes van fans, spel met familie/vrienden / kostuumspel
De uitzendingen t/m dinsdag zitten al vol.
fantastisch....die printquote:Op maandag 14 februari 2022 09:42 schreef Joyce-43 het volgende:
Wat heeft kristoff aan?![]()
Hahaha
Goedemorgen![]()
Stonden die net niet op tafel? hebben ze volgens mij zaterdag gehad. Zo niet zal hij ze wel van BB gehad hebben.quote:Op maandag 14 februari 2022 09:42 schreef Rhosyn het volgende:
Zijn dat verse rozen? Hoe komt hij daar aan?
Uit de bloemen vaas.quote:Op maandag 14 februari 2022 09:42 schreef Rhosyn het volgende:
Misschien omdat hij deze week huismeester is, en daarom deze opdracht mocht doen.quote:Op maandag 14 februari 2022 09:42 schreef Rhosyn het volgende:
De blauwe rozen zaten bij de bestelling van de rijsttafel , die zaak hete blue rose volgens mijquote:Op maandag 14 februari 2022 09:42 schreef Rhosyn het volgende:
Die zaten bij de rijsttafel.quote:Op maandag 14 februari 2022 09:42 schreef Rhosyn het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Daarom lekker little brother de boodschappen laten doen.quote:Op maandag 14 februari 2022 09:44 schreef Koos1958 het volgende:
Leroy weer vragen of little brother boodschappen mag doen. Dat is al de zoveelste keer dat hij dit vraagt. Weet zeker als leroy dit mag doen hij de pin koopt
Staat al in een spoiler.quote:
Rijsttafel zaten 2 bossen rozen bijquote:Op maandag 14 februari 2022 09:42 schreef Rhosyn het volgende:
Die vergeten gewoon om plezier te maken. 7 mensen hebben gewoon elke keer lol met elkaar en zijn veel minder negatief over anderen.quote:Op maandag 14 februari 2022 09:47 schreef spapaars het volgende:
Leroy en Julio, zo serieus met het spel bezig, met dat ga je echt niet winnen.
quote:Op maandag 14 februari 2022 09:45 schreef FreshFruit het volgende:
Heeft hij wel tanden en kiezen? Hij lijkt echt op zo'n oud mannetje wat geen gebit meer heeft.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waren neppe rozenquote:
Het is een loop waar ze in zitten.quote:Op maandag 14 februari 2022 09:47 schreef spapaars het volgende:
Leroy en Julio, zo serieus met het spel bezig, met dat ga je echt niet winnen.
Ik heb juist af en toe het idee dat de tandarts nog wat tampons achter in zijn kaak onder is vergetenquote:Op maandag 14 februari 2022 09:49 schreef Verida het volgende:
[..]
Heeft hij wel tanden en kiezen? Hij lijkt echt op zo'n oud mannetje wat geen gebit meer heeft.
Ik zag net die bos bij het raam staan in de kleine woonkamer. En in een klein vaasje met drie nog op de eettafel.quote:Op maandag 14 februari 2022 09:49 schreef rinardo het volgende:
[..]
Rijsttafel zaten 2 bossen rozen bij
[ link | afbeelding ]
Ze staat in de woonkamer??quote:Op maandag 14 februari 2022 09:51 schreef Tamaartje het volgende:
Nou ik schakel na het weekend weer eens in, wat zie ik?
Nawel in bed!
Je verwacht het niet he...![]()
Ik zie haar in de woonkamer met Grace.quote:Op maandag 14 februari 2022 09:51 schreef Tamaartje het volgende:
Nou ik schakel na het weekend weer eens in, wat zie ik?
Nawel in bed!
Je verwacht het niet he...![]()
Oh SHIT hahaha mijn stream 2 gaat elke keer niet naar livequote:
haha, zo kun je het ook zien. Maar je ziet nooit tanden als hij zijn mond open heeftquote:Op maandag 14 februari 2022 09:51 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik heb juist af en toe het idee dat de tandarts nog wat tampons achter in zijn kaak onder is vergeten
Haha mijn fout! Mijn stream 2 gaat elke keer niet naar live...quote:Op maandag 14 februari 2022 09:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik zie haar in de woonkamer met Grace.
wat een agressie ineens van Nawelquote:Op maandag 14 februari 2022 09:53 schreef Li0nHeart het volgende:
Grace en Nawel afreageren omdat ze geen valentijnskaart van hun s/o hebben gehad.
[ afbeelding ]
s/oquote:Op maandag 14 februari 2022 09:53 schreef Li0nHeart het volgende:
Grace en Nawel afreageren omdat ze geen valentijnskaart van hun s/o hebben gehad.
[ afbeelding ]
euhhhquote:Op maandag 14 februari 2022 09:54 schreef Rhosyn het volgende:
Nawel is de grote woonkamer aan het kuizen!!! (kuizen?)
Niet van harte.
Maar toch.
wat een gedrag zegquote:Op maandag 14 februari 2022 09:53 schreef zodeju het volgende:
Goh, Nawel en Grace ontzettend leuk bezig.....not
aandacht trekkenquote:
En met geluid ...quote:Op maandag 14 februari 2022 09:53 schreef Li0nHeart het volgende:
Grace en Nawel afreageren omdat ze geen valentijnskaart van hun s/o fwb hebben gehad.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja daar zeg je idd wat dat doet die zeker.quote:Op maandag 14 februari 2022 09:44 schreef Koos1958 het volgende:
Leroy weer vragen of little brother boodschappen mag doen. Dat is al de zoveelste keer dat hij dit vraagt. Weet zeker als leroy dit mag doen hij de pin koopt
Zal wel een geintje van BB zijn.quote:Op maandag 14 februari 2022 09:53 schreef Li0nHeart het volgende:
[ afbeelding ]
ze heeft ook veel kaartenquote:Op maandag 14 februari 2022 09:57 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Zal wel een geintje van BB zijn.
Een lief en aimabel persoon als Nawel zou normaal gezien zo veel kaarten moeten krijgen dat ze bij de sorteercentra van Post.nl overuren moeten draaien.
Ja, dat zal het zijn .. zal inderdaad niets met haar toxic personality te maken hebbenquote:Op maandag 14 februari 2022 09:57 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Zal wel een geintje van BB zijn.
Een lief en aimabel persoon als Nawel zou normaal gezien zo veel kaarten moeten krijgen dat ze bij de sorteercentra van Post.nl overuren moeten draaien.
quote:Op maandag 14 februari 2022 09:56 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
En met geluid ...Oh.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind het wel leuk.
Waarom wil Grace een valentijnskaart van haar vriend die ze zat is. Ze is toch verliefd op Tobias?
No mercy for animal abusers
Maar 0 kaarten van vrienden viel me op.quote:Op maandag 14 februari 2022 09:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze heeft ook veel kaarten
maar al die haat willen ze niet op tv laten zien![]()
op een dag weet je hetquote:Op maandag 14 februari 2022 09:58 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja, dat zal het zijn .. zal inderdaad niets met haar toxic personality te maken hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
Ja, het is wel zo dat je moet weten wat leuk is en wat niet.quote:Op maandag 14 februari 2022 09:57 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Yep.
Net als Kristof met zijn pak en dansje.
die denken ook... owwwww ze is echt een nestquote:Op maandag 14 februari 2022 09:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maar 0 kaarten van vrienden viel me op.
Laat haar lekker lang daar blijven.quote:Op maandag 14 februari 2022 10:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
die denken ook... owwwww ze is echt een nest![]()
ja leuk hequote:Op maandag 14 februari 2022 09:57 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Yep.
Net als Kristof met zijn pak en dansje.
Tadaaa.quote:Op maandag 14 februari 2022 10:01 schreef Rhosyn het volgende:
Tobias zegt het al Die glazen ga je niet meer schoon krijgen.
quote:Op maandag 14 februari 2022 10:01 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Laat haar lekker lang daar blijven.
dat is ook echt een ouwe zemelaar hoor,.quote:Op maandag 14 februari 2022 10:01 schreef Rhosyn het volgende:
Tobias zegt het al Die glazen ga je niet meer schoon krijgen.
Ze verlaat het huis als laatste.quote:Op maandag 14 februari 2022 10:01 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Laat haar lekker lang daar blijven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |