Ja, ik was overmoedig.quote:Op zondag 13 februari 2022 23:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Je bent gewend om snel gesloten topics te openen
Hoe lang nog ?quote:
Half 1. Zag dat Luk de Jong weer scoorde met z'n hoofd.quote:Op zondag 13 februari 2022 23:51 schreef chufi het volgende:
[..]
uurtje ? geen idee hoe laat dat Amerikaanse gedoe begint
Ja Leuk voor hem.. had wel liever barca zien verliezenquote:Op zondag 13 februari 2022 23:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Half 1. Zag dat Luk de Jong weer scoorde met z'n hoofd.
Ik zag ze al uit hotels springen in barcelonaquote:Op zondag 13 februari 2022 23:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja Leuk voor hem.. had wel liever barca zien verliezen
Jij volgt ook allesquote:Op zondag 13 februari 2022 23:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik zag ze al uit hotels springen in barcelona
Neuh, heb een paar nieuwssites, daar kwam het voorbij.quote:
okquote:Op zondag 13 februari 2022 23:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Neuh, heb een paar nieuwssites, daar kwam het voorbij.
Op zijn egyptisch?quote:Op maandag 14 februari 2022 00:26 schreef chufi het volgende:
Ik ga voor de Bangles .. die speelden altijd wel leuk
Straks ook weer OSquote:Op maandag 14 februari 2022 00:39 schreef marcb1974 het volgende:
Ben benieuwd hoe lang ik het ga volhouden
Ergens tussendoor is slaap wel handig hoorquote:
Zag dat we ook meedoen met de 2p Bobsleequote:Op maandag 14 februari 2022 00:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ergens tussendoor is slaap wel handig hoor
Yep, en die 4 x een kwartier is zuivere speeltijd. Kan zomaar uren duren.quote:
Die klok loop wel steeds doorquote:Op maandag 14 februari 2022 00:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Yep, en die 4 x een kwartier is zuivere speeltijd. Kan zomaar uren duren.
Niet bij een time-out of als de bal out-of-bounds gaat.quote:
maar de laatste 2 minuten 1e kwart zijn er alquote:Op maandag 14 februari 2022 01:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Niet bij een time-out of als de bal out-of-bounds gaat.
En hoe lang zijn we al bezig?quote:Op maandag 14 februari 2022 01:05 schreef chufi het volgende:
[..]
maar de laatste 2 minuten 1e kwart zijn er al
Plus half time en nog 3 kwarten a 40 minuten. Zomaar 3 uur.quote:
ik kijk gelukkig wat anders tussendoorquote:Op maandag 14 februari 2022 01:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Plus half time en nog 3 kwarten a 40 minuten. Zomaar 3 uur.
Iets leuks?quote:Op maandag 14 februari 2022 01:18 schreef chufi het volgende:
[..]
ik kijk gelukkig wat anders tussendoor
SS? Ik hoop dat je iets anders bedoeld als ik wat ik van het weekend gezien hebquote:
Ja is iets andersquote:Op maandag 14 februari 2022 01:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
SS? Ik hoop dat je iets anders bedoeld als ik wat ik van het weekend gezien heb
Nu wil ik een pick van Kimberley in een Boss onderbroek ... @Skeletonsterquote:Op maandag 14 februari 2022 01:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Tegenwoordig zijn er zoveel afkortingen .... dat je geen Boss meer ziet
Uhquote:Op maandag 14 februari 2022 01:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Nu wil ik een pick van Kimberley in een Boss onderbroek ... @:skeletonster
Mn tv liveshow duurt nogquote:Op maandag 14 februari 2022 02:01 schreef marcb1974 het volgende:
Half time show, daarna bed zoeken maar.
Yep, das het jammere wel. Veel gelul te weinig actie.quote:Op maandag 14 februari 2022 02:02 schreef chufi het volgende:
Nu ik het zo analyseer zijn die pauzes best vaag
Goedemorgen vriend,quote:Op maandag 14 februari 2022 05:27 schreef engine het volgende:
Rams gewoon gewonnen lees ik. Niks gemist dus.
Peperkamp door naar de finaledoet ze erg knap.
Hey freshquote:Op maandag 14 februari 2022 05:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Goedemorgen vriend,
de halftimeshow was wel echt geweldig.
Video niet beschikbaar.quote:Op maandag 14 februari 2022 05:39 schreef engine het volgende:
[..]
Hey fresh
Ja die ga ik nog wel even terug kijken
Video hier wel beschikbaar. Net terug gekeken.quote:Op maandag 14 februari 2022 05:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Video niet beschikbaar.
Goeiemorgen
quote:
Goedemorgen Dot.quote:
Hey FFquote:
Hoe kan dat nou?quote:
Geen idee. Mag niet Not avaiablequote:
Oh dat is wel heel fijn.Meestal vind ik er geen drol aanquote:Op maandag 14 februari 2022 05:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Goedemorgen vriend,
de halftimeshow was wel echt geweldig.
Goedemorgen.quote:
Deze ultra rechtse figuur vond het niksquote:Op maandag 14 februari 2022 06:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Goedemorgen.![]()
Ik vind deze show wel heel leuk gedaan.
Dan kijkt hij toch lekker niet.quote:Op maandag 14 februari 2022 06:30 schreef pullup het volgende:
[..]
Deze ultra rechtse figuur vond het niks
[ twitter ]
quote:Op maandag 14 februari 2022 06:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dan kijkt hij toch lekker niet.
Waarom tweeten ze daarover?quote:Op maandag 14 februari 2022 06:40 schreef mario390 het volgende:
bij de nominatie in brasil was op twitter
elke sekonde en tweet
daar gaat het hard
Goeiemoggelquote:
Hey Deisyyquote:Op maandag 14 februari 2022 06:57 schreef Deisyy het volgende:
Goedemorgen!![]()
Niet eens een hartje in de tt
Morguh enginequote:
Hey pinnenmutskequote:
Hoi Dotquote:
Vanochtend ook een covid test.quote:Op maandag 14 februari 2022 07:04 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik heb vanmiddag covidtest.
Als dat maar goed gaat. Woensdag slaapendoscopie.
Ik start vandaag om 10u en heb een halve dag dagbesteding.
Kun je dat even vertalen?quote:Op maandag 14 februari 2022 07:14 schreef mario390 het volgende:
Sie müssen nur den Nippel durch die Lasche zieh'n,
Und mit der kleinen Kurbel ganz nach oben dreh'n;
Da erscheint sofort ein Pfeil,
Und da drücken sie dann drauf,
Und schon geht die Tube auf!
Aber erst den Nippel durch die Lasche zieh'n,
Und schon ist die Tube auf!
An 'ner Autobahnraststätte da hatt ich großen Durst.
Es gab nur Automaten, doch das war mir ganz Wurst.
Ich drückte auf zwei Knöpfe, da war ich auch schon nass,
Halb voll Cola und halb voll Bier vom Fass.
Kam 'ne rote Lampe raus, auf der stand:
Mensch, Sie müssen erst den Nippel durch die Lasche zieh'n,
Und schon kommt da unten Kaffee raus.
Ich musste mal ins Krankenhaus,
Mein Blinddarm war defekt.
Die Narkose hat nicht so gewirkt,
Da hab ich mich erschreckt.
"Mann, wie kriegen wir denn sie bloß auf?"
Hat der Chefarzt mich gefragt.
"Nichts einfacher als das", hab ich gesacht.
Da erscheint dann auch ein Pfeil,
Mal sehen: da geht der Bauch schon auf.
quote:
Happy valentijnquote:
awwww kijk eens aanquote:
Jezus kan jij echt aan niks anders denken?quote:Op maandag 14 februari 2022 07:14 schreef mario390 het volgende:
Und schon geht die Tube auf!
Aber erst den Nippel durch die Lasche zieh'n,
Und schon ist die Tube auf!
An 'ner Autobahnraststätte da hatt ich großen Durst.
Es gab nur Automaten, doch das war mir ganz Wurst.
Ich drückte auf zwei Knöpfe, da war ich auch schon nass,
Halb voll Cola und halb voll Bier vom Fass.
Kam 'ne rote Lampe raus, auf der stand:
Mensch, Sie müssen erst den Nippel durch die Lasche zieh'n,
Und schon kommt da unten Kaffee raus.
Ich musste mal ins Krankenhaus,
Mein Blinddarm war defekt.
Die Narkose hat nicht so gewirkt,
Da hab ich mich erschreckt.
"Mann, wie kriegen wir denn sie bloß auf?"
Hat der Chefarzt mich gefragt.
"Nichts einfacher als das", hab ich gesacht.
Da erscheint dann auch ein Pfeil,
Mal sehen: da geht der Bauch schon auf.
Wat een mooi gebaar inderdaadquote:Op maandag 14 februari 2022 08:54 schreef SolidasRock het volgende:
BewonderigswaardigNWS / President Noord-Macedonië brengt gepest 11-jarig meisje naar school
In dit topic zijn de FOK!experts al dagen aan het bekvechten over boutjes, moertjes en schroefjes:quote:
Dat hartje heb ik er niet in gezet.... tong had lapo maar opende een nieuwe ongereekst topic met verkeerde TT etc...quote:Op maandag 14 februari 2022 08:49 schreef SolidasRock het volgende:
Een tong kan niet openen.... hartje.
Wat wordt hiermee bedoelt @:deisyy
Gebruik je fantasiequote:Op maandag 14 februari 2022 08:49 schreef SolidasRock het volgende:
Een tong kan niet openen.... hartje.
Wat wordt hiermee bedoelt @:deisyy
Soms wil je dat gewoon echt niet natuurlijkquote:
Ik weet.quote:Op maandag 14 februari 2022 10:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat hartje heb ik er niet in gezet.... tong had lapo maar opende een nieuwe ongereekst topic met verkeerde TT etc...
Wat ga je de andere helft van de dag doen ?quote:Op maandag 14 februari 2022 07:04 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik heb vanmiddag covidtest.
Als dat maar goed gaat. Woensdag slaapendoscopie.
Ik start vandaag om 10u en heb een halve dag dagbesteding.
Scherp.quote:
Ik vond het een typische Romano tekstquote:
We duimen voor het hart van Tongquote:
quote:Op maandag 14 februari 2022 11:04 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
We duimen voor het hart van Tong
[..]
[..]
Watjesquote:Op maandag 14 februari 2022 11:07 schreef pullup het volgende:
Hey ik heb ineens voorlopig vrij vandaag, iedereen zegt af![]()
Niemand heeft zin om in de wind te roeienGaat nog een rustig weekje worden dan
Ja he, ik heb een pittig alternatief al bedacht voor op het roeiapparaat. Ze gaan langer bezig zijn dan in de bootquote:
Staat me wel zoiets van bij jaquote:Op maandag 14 februari 2022 11:13 schreef Prisha het volgende:
weet iemand nog of het Rwoud of zoiets was, die een tijdje geleden naar tuinklussen zocht?
Ik kan het niet meer vinden
R-woud93quote:Op maandag 14 februari 2022 11:13 schreef Prisha het volgende:
weet iemand nog of het Rwoud of zoiets was, die een tijdje geleden naar tuinklussen zocht?
Ik kan het niet meer vinden
dat is en plezierLied hoorquote:Op maandag 14 februari 2022 08:19 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Jezus kan jij echt aan niks anders denken?
Geen dank hoor.quote:Op maandag 14 februari 2022 11:19 schreef Aoibhin het volgende:
Ik zie nu pas dat er een groot chocoladehart op mijn bureau ligt
quote:
Al een idee van wie?quote:Op maandag 14 februari 2022 11:19 schreef Aoibhin het volgende:
Ik zie nu pas dat er een groot chocoladehart op mijn bureau ligt
`Waarom een rot dag?quote:Op maandag 14 februari 2022 14:10 schreef mario390 het volgende:
weinigst etwas positives
op deze kutdag
Succesquote:Op maandag 14 februari 2022 15:14 schreef Pinnenmutske het volgende:
Covidtest gehad, nu wachten op het resultaat
Ik hoop dat je zakt voor deze testquote:Op maandag 14 februari 2022 15:14 schreef Pinnenmutske het volgende:
Succes! Hopelijk negatiefquote:Op maandag 14 februari 2022 15:14 schreef Pinnenmutske het volgende:
Succesquote:Op maandag 14 februari 2022 15:14 schreef Pinnenmutske het volgende:
Duimen op een negatieve uitslagquote:Op maandag 14 februari 2022 15:14 schreef Pinnenmutske het volgende:
Hi, al even niet gezienquote:
quote:Op zondag 14 februari 2021 13:53 schreef Domnivoor het volgende:
Ik ben vaak genoeg op mijn bek gegaan op Valentijnsdag...
Maar vandaag niet
Die leeft nog en een paar nieuwe spulletjes erin toegevoegdquote:Op maandag 14 februari 2022 18:47 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hi, al even niet gezienhoe gaat het met de winkel?
Leukquote:Op maandag 14 februari 2022 18:48 schreef drakin het volgende:
[..]
Die leeft nog en een paar nieuwe spulletjes erin toegevoegd
Alweer
ff kijken ...quote:Op maandag 14 februari 2022 18:48 schreef drakin het volgende:
[..]
Die leeft nog en een paar nieuwe spulletjes erin toegevoegd
Alweer
Ik denk het welquote:
spiri wiri dingen vooral, ik denk niet iets voor jouquote:
Primaquote:Op maandag 14 februari 2022 18:51 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik denk het wel
Beetje veel bezig met van alles
En met jou?
Ik geloof het welquote:Op maandag 14 februari 2022 18:52 schreef drakin het volgende:
[..]
spiri wiri dingen vooral, ik denk niet iets voor jou
Ik heb ook nieuwe stenen maar die staan nog niet online
Ik denk dat hij/zij zegt goed bezig danquote:Op maandag 14 februari 2022 18:53 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
PrimaLekker relaxdagje gehad thuis
Morgen voor het eerst naar de psychiater, juist nu ik eigenlijk al wel weer even goed in mijn vel zit. Maar goed, kan nooit kwaad
Fijn dat je weer goed in je vel zit.quote:Op maandag 14 februari 2022 18:53 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Morgen voor het eerst naar de psychiater, juist nu ik eigenlijk al wel weer even goed in mijn vel zit. Maar goed, kan nooit kwaad
Stenen in hartvorm ook niks voor jou?quote:
A heart of stone...quote:Op maandag 14 februari 2022 18:55 schreef drakin het volgende:
[..]
Stenen in hartvorm ook niks voor jou?
Goed dat je die stap hebt gezet. Het kan alleen maar beter wordenquote:Op maandag 14 februari 2022 18:53 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
O dat is wel lastig als je dat hebtquote:
Ja precies, en de onderliggende problemen zijn ook niet meteen weg doordat ik me nu even wat beter voel. Ik kijk er eigenlijk wel naar uit dat er een beetje in mijn psyche wordt gedokenquote:Op maandag 14 februari 2022 18:54 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik denk dat hij/zij zegt goed bezig dan![]()
En nou hoe je dat in stand kan blijven houden, en meer vooruitgang
Ja preciesquote:Op maandag 14 februari 2022 18:57 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Goed dat je die stap hebt gezet. Het kan alleen maar beter worden
Echt?! Dan moet ik ook gaan doen, ik ga je bericht van gisteren even opzoeken, dan ga ik het morgen doen.quote:Op maandag 14 februari 2022 08:19 schreef Prisha het volgende:
@:Deisyy wauw dat werkt fantastisch met die kwasten! Eerst twee geprobeerd, en daarna heb ik ze allemaal maar gedaan. Ze zijn weer helemaal prachtig en voelen ook weer heel goed aan.
Ik moet dit vaker doen
Verledengraaiers zijn hetquote:Op maandag 14 februari 2022 18:58 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja precies, en de onderliggende problemen zijn ook niet meteen weg doordat ik me nu even wat beter voel. Ik kijk er eigenlijk wel naar uit dat er een beetje in mijn psyche wordt gedoken
Fijn dat je je beter voelt, maar voor de lange termijn heeft de afspraak heel veel nutquote:Op maandag 14 februari 2022 18:53 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
hulloquote:
Maar soms is verledengraaien eerst nodig om aan de toekomst te kunnen werkenquote:Op maandag 14 februari 2022 19:01 schreef drakin het volgende:
[..]
Verledengraaiers zijn het![]()
Wil je aan de toekomst werken dan is coaching weer beter
Kloptquote:Op maandag 14 februari 2022 19:03 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Maar soms is verledengraaien eerst nodig om aan de toekomst te kunnen werken
quote:Op maandag 14 februari 2022 19:15 schreef aloa het volgende:
Meeste coronamaatregelen bijna verleden tijd
De meeste coronamaatregelen worden per 25 februari, ofwel volgende week vrijdag, opgeheven. Dat gaat het kabinet dinsdag vrijwel zeker bekendmaken tijdens een persconferentie, zo meldt de NOS. Alleen een aantal basisadviezen, zoals geen handen schudden, hygiëne, ventileren en testen bij klachten, blijven gehandhaafd.
Mondkapjes hoeven vanaf eind volgende week niet meer gedragen te worden en er hoeft geen anderhalve meter afstand meer gehouden te worden. Het advies om zoveel mogelijk thuis te werken vervalt.
In de cultuursector en de horeca komt de gewone situatie eerder terug dan verwacht. Nu moeten zaken in deze branches nog om tien uur ’s avonds dicht zijn. Vanaf komende vrijdag gaat dat naar één uur 's nachts. Een week later zijn de algemene sluitingstijden, die vóór corona golden, weer van kracht.
Vanaf 25 februari gaat voor festivals en evenementen waarbij veel mensen aanwezig zijn 1-G gelden, dat wil zeggen dat ze toegankelijk zijn met een negatieve test.
Het veel bekritiseerde coronatoegangsbewijs (ctb) verdwijnt in de ijskast en wordt alleen nog van stal gehaald als er een situatie ontstaat waarin het echt toegevoegde waarde heeft. Wel kan het zijn dat het ctb nog nodig is om naar het buitenland te reizen, omdat andere landen dat als voorwaarde stellen.
Dont worrie, al die maatregelen komen weer terug binnen een paar maanden.quote:Op maandag 14 februari 2022 19:28 schreef Aoibhin het volgende:
Aan de andere kant; mijn werk...![]()
Maar eerder toen de maatregelingen werden losgelaten gingen we ook gewoon door, dus...
Het virus verdwijnt niet als de maatregelen voorbij zijn. Je werk zal nog wel even doorgaan.quote:Op maandag 14 februari 2022 19:28 schreef Aoibhin het volgende:
Aan de andere kant; mijn werk...![]()
Maar eerder toen de maatregelingen werden losgelaten gingen we ook gewoon door, dus...
Heel belangrijk voor de slaapendoscopie.quote:
quote:Op maandag 14 februari 2022 19:30 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Dont worrie, al die maatregelen komen weer terug binnen een paar maanden.
True, zal vast wel weer terugkomenquote:Op maandag 14 februari 2022 19:31 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Het virus verdwijnt niet als de maatregelen voorbij zijn. Je werk zal nog wel even doorgaan.
Balen engine. Beterschap!quote:Op maandag 14 februari 2022 19:37 schreef engine het volgende:
Hier positief helaas. Gelukkig weinig last van tot nu toe.
Dat is positiefquote:Op maandag 14 februari 2022 19:37 schreef engine het volgende:
Balen, maar niet heel onverwacht denk ik, maar misschien rol je er zo doorheen met weinig klachten.quote:Op maandag 14 februari 2022 19:37 schreef engine het volgende:
Gelukkig dat je er weinig last van hebt, maar toch balen dat je dan even binnen moet blijvenquote:Op maandag 14 februari 2022 19:37 schreef engine het volgende:
Veel plezier ermee.quote:Op maandag 14 februari 2022 17:25 schreef Aoibhin het volgende:
@:marcb1974 Mama heeft me vandaag verrast door Dishoom voor me in de winkel te kopenDus ik heb 'm nu
Nog even en je hoeft maar 5 dagen in quarantainequote:Op maandag 14 februari 2022 19:37 schreef engine het volgende:
Sterkte, hopelijk wordt het niet erger dan nu.quote:Op maandag 14 februari 2022 19:37 schreef engine het volgende:
quote:Op maandag 14 februari 2022 19:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Echt?! Dan moet ik ook gaan doen, ik ga je bericht van gisteren even opzoeken, dan ga ik het morgen doen.
Terug naar normaal!quote:Op maandag 14 februari 2022 19:15 schreef aloa het volgende:
Meeste coronamaatregelen bijna verleden tijd
De meeste coronamaatregelen worden per 25 februari, ofwel volgende week vrijdag, opgeheven. Dat gaat het kabinet dinsdag vrijwel zeker bekendmaken tijdens een persconferentie, zo meldt de NOS. Alleen een aantal basisadviezen, zoals geen handen schudden, hygiëne, ventileren en testen bij klachten, blijven gehandhaafd.
Mondkapjes hoeven vanaf eind volgende week niet meer gedragen te worden en er hoeft geen anderhalve meter afstand meer gehouden te worden. Het advies om zoveel mogelijk thuis te werken vervalt.
In de cultuursector en de horeca komt de gewone situatie eerder terug dan verwacht. Nu moeten zaken in deze branches nog om tien uur ’s avonds dicht zijn. Vanaf komende vrijdag gaat dat naar één uur 's nachts. Een week later zijn de algemene sluitingstijden, die vóór corona golden, weer van kracht.
Vanaf 25 februari gaat voor festivals en evenementen waarbij veel mensen aanwezig zijn 1-G gelden, dat wil zeggen dat ze toegankelijk zijn met een negatieve test.
Het veel bekritiseerde coronatoegangsbewijs (ctb) verdwijnt in de ijskast en wordt alleen nog van stal gehaald als er een situatie ontstaat waarin het echt toegevoegde waarde heeft. Wel kan het zijn dat het ctb nog nodig is om naar het buitenland te reizen, omdat andere landen dat als voorwaarde stellen.
Dat zou mooi zijn.quote:Op maandag 14 februari 2022 19:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Nog even en je hoeft maar 5 dagen in quarantaine
uiteraardquote:Op maandag 14 februari 2022 19:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Sterkte, hopelijk wordt het niet erger dan nu.
Doe je wel eenop als je op het forum komt? Voor je weet muteert het in een computervirus
Nope.quote:Op maandag 14 februari 2022 19:53 schreef SolidasRock het volgende:
Quarantaine is helemaal afgeschaft toch?
quote:
Had iets gelezen over afschaffen. Lees zoveel dingen en soms word het opgeheven en of komt het terug en dan weet ik het ook niet meer hoe dat nou zatquote:Op maandag 14 februari 2022 19:55 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Nope.
https://www.rijksoverheid(...)-19/thuisquarantaine
Het is soms wat verwarrend inderdaad.quote:Op maandag 14 februari 2022 19:57 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Had iets gelezen over afschaffen. Lees zoveel dingen en soms word het opgeheven en of komt het terug en dan weet ik het ook niet meer hoe dat nou zat
Zou kunnen, voor komend weekend heb ik nog niks gekochtquote:Op maandag 14 februari 2022 19:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Veel plezier ermee.
Van het weekend meteen uit koken?
Ja maar wat als mensen dan hoesten of niezen, waar blijven hun sputters en bellen nu?quote:Op maandag 14 februari 2022 19:55 schreef SolidasRock het volgende:
Geen mondkapjes meer![]()
[ afbeelding ]
Normaal is een veranderende conditie, dus daar kan je niet naar teruggaanquote:
We have a planquote:Op maandag 14 februari 2022 20:00 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Zou kunnen, voor komend weekend heb ik nog niks gekocht
Dan moet er verder wel heel weinig nieuws zijnquote:Op maandag 14 februari 2022 20:17 schreef aloa het volgende:
Lil kleine en Glennis Grace halen zelfs het NOS journaal
Dit is nieuws waar kijkers van smullen. Zelfs de NOS is daar gevoelig voor.quote:Op maandag 14 februari 2022 20:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan moet er verder wel heel weinig nieuws zijn
Of het is een thema met BN'ers die zwaar op hun bek gaan
Dan verschil ik toch van de 'kijkers'. Dit soort meuk hoort niet in een NOS journaal. Hier is nou het internet voor uitgevonden.quote:Op maandag 14 februari 2022 20:28 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dit is nieuws waar kijkers van smullen. Zelfs de NOS is daar gevoelig voor.
Helemaal mee eens.quote:Op maandag 14 februari 2022 20:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan verschil ik toch van de 'kijkers'. Dit soort meuk hoort niet in een NOS journaal. Hier is nou het internet voor uitgevonden.
Nee, nog niet ik ben er nog niet tevreden genoeg mee. Ik ben trouwens wat dieper in kwestie F of F# gedoken en dat blijkt best wel een rabbithole te zijn. Ik kwam dit tegen. Doet wel een beetje pijn aan de hersenen, tenminste aan die van mij. Maar een long story short.. het is Fquote:
Ik stond er ook van te kijkenquote:Op maandag 14 februari 2022 20:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan verschil ik toch van de 'kijkers'. Dit soort meuk hoort niet in een NOS journaal. Hier is nou het internet voor uitgevonden.
Oh, interessant. Daar ga ik eens voor zitten.quote:Op maandag 14 februari 2022 20:39 schreef tonja het volgende:
[..]
Nee, nog niet ik ben er nog niet tevreden genoeg mee. Ik ben trouwens wat dieper in kwestie F of F# gedoken en dat blijkt best wel een rabbithole te zijn. Ik kwam dit tegen. Doet wel een beetje pijn aan de hersenen, tenminste aan die van mij.
Dat zei ik alquote:Maar een long story short.. het is F
quote:Op zaterdag 12 februari 2022 22:49 schreef Domnivoor het volgende:
Met f# vind ik mooier. Zonder f# en g# is authentieker.
Hedendaagse oren vinden de F# inderdaad vaak mooier. Ik denk dat daar ook de verwarring door komt. Ik heb heel veel naar renaissance geluisterd, dat verklaart denk ik wel waarom ik de F mooier vind.quote:Op maandag 14 februari 2022 20:45 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Oh, interessant. Daar ga ik eens voor zitten.
[..]
Dat zei ik al
[..]
Tsja, aan de andere kant kunnen we weer lekker elkaar op de bek nemen.quote:Op maandag 14 februari 2022 20:01 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja maar wat als mensen dan hoesten of niezen, waar blijven hun sputters en bellen nu?
Ja, dat ligt dan natuurlijker in je gehoor.quote:Op maandag 14 februari 2022 20:57 schreef tonja het volgende:
[..]
Hedendaagse oren vinden de F# inderdaad vaak mooier. Ik denk dat daar ook de verwarring door komt. Ik heb heel veel naar renaissance geluisterd, dat verklaart denk ik wel waarom ik de F mooier vind.
Liplezen met kapje lijkt me aardig onmogelijk jaquote:Op maandag 14 februari 2022 21:06 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Tsja, aan de andere kant kunnen we weer lekker elkaar op de bek nemen.![]()
(en kan ik eindelijk liplezen zonder te vragen of kapje omlaag kan)
Was hij negatief?quote:Op maandag 14 februari 2022 19:35 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Heel belangrijk voor de slaapendoscopie.
Volgende week weer een test pfff.
In Your Facequote:Op maandag 14 februari 2022 20:01 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja maar wat als mensen dan hoesten of niezen, waar blijven hun sputters en bellen nu?
Glennis zit ook nog vastquote:Op maandag 14 februari 2022 21:30 schreef Koen66 het volgende:
vandaag nog meer BN-ers door het ijs gezakt, of blijft het bij Lil K?
Is het ook. Moet best vaak vragen of het ff omlaag kan, cassière of baliejuf meestal. Willen ze dat niet dan houdt het op want begrijpen doe ik toch nietquote:Op maandag 14 februari 2022 21:21 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Liplezen met kapje lijkt me aardig onmogelijk ja
T is er maar 1 hoorquote:Op maandag 14 februari 2022 21:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Allemaal van hetzelfde blauwe team ...
Ja, gaat goed snel zoquote:Op maandag 14 februari 2022 21:43 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Zo kan je je ook steriliseren
Ah oh ja zo'n repeterend gifjequote:Op maandag 14 februari 2022 21:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
T is er maar 1 hoor
[..]
Ja, gaat goed snel zo
Lijkt me knap lastig jaquote:Op maandag 14 februari 2022 21:46 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Is het ook. Moet best vaak vragen of het ff omlaag kan, cassière of baliejuf meestal. Willen ze dat niet dan houdt het op want begrijpen doe ik toch niet<-- lachhuil
Weet ik nog niet.quote:
Soms weigeren ze aantoonbaar door hun hoofd te schudden. Soms heb ik geen idee of ze begrijpen wat ik bedoel en wat ik van ze wil want ik begrijp ze dus niet.quote:Op maandag 14 februari 2022 22:09 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Lijkt me knap lastig jaAls iemand dan weigert dat het dan ophoudt
Top !!! Lekker slaaponderzoeken dan maarquote:Op maandag 14 februari 2022 22:11 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Weet ik nog niet.
Volgende week slaaponderzoek in het uza. Vandaar die test.
De slaapendiscopie is in Klina Brasschaat.
Edit: negatief![]()
quote:Op maandag 14 februari 2022 22:11 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Weet ik nog niet.
Mooi!quote:
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar... waar is dit?quote:
Inmiddels weer thuis.quote:
Moet ik het ff google voorje ?quote:Op maandag 14 februari 2022 22:37 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar... waar is dit?![]()
Je doe maarquote:
Is je ontvanger kapot?quote:Op maandag 14 februari 2022 22:37 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar... waar is dit?![]()
Gelukkig maar. Succes met het slaap onderzoek volgende weekquote:Op maandag 14 februari 2022 22:11 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Weet ik nog niet.
Echt wel. Ik was enorm relaxed toen dat ding in mijn neus zat.quote:Op maandag 14 februari 2022 22:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Succes met het slaap onderzoek volgende week
Ja je gaat me toch niet vertellen dat je dat zendertje gevonden en gemold hebt he?quote:Op maandag 14 februari 2022 22:39 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Is je ontvanger kapot?
Hamburgerstraat
Heel veel succes!quote:Op maandag 14 februari 2022 22:43 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Echt wel. Ik was enorm relaxed toen dat ding in mijn neus zat.
Eerst slaapendoscopie met roesje.
Ik hou jullie op de hoogte.
‘Kantongerecht’ op de gevel. Eitje.quote:
Helemaal mee eensquote:
vermoeiendquote:Op maandag 14 februari 2022 22:44 schreef marcb1974 het volgende:
Deze vrouwen zijn hier zo slecht in
ik zou niet durvenquote:Op maandag 14 februari 2022 22:45 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja je gaat me toch niet vertellen dat je dat zendertje gevonden en gemold hebt he?![]()
Eitje en kantonsgerecht, een chinees ergensquote:Op maandag 14 februari 2022 22:49 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
‘Kantongerecht’ op de gevel. Eitje.
Zangverbodquote:
Briljant!quote:Op maandag 14 februari 2022 22:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Eitje en kantonsgerecht, een chinees ergens
Ik las iets van Kantinequote:Op maandag 14 februari 2022 22:49 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Wat een raar wijf is dat zeg.quote:
Nu moet ik denken aan kantonese gerechten met eierenquote:Op maandag 14 februari 2022 22:49 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dan hou ik het er maar even op dat ik zelf in de war benquote:
Als ze nou ook wat grensoverschrijdende zaken pleegt wordt ze misschien ook gecanceltquote:Op maandag 14 februari 2022 22:53 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Wat een raar wijf is dat zeg.![]()
Ik vond haar altijd al tokkie, ook hoe ze in het Nederlands zingt en dan sommige woorden uitspreekt.
Fjong Haaiquote:Op maandag 14 februari 2022 22:56 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nu moet ik denken aan kantonese gerechten met eieren
Nr 27.quote:
27 met sambalquote:
Sambal bij.quote:
Ja die is echt heel erg tokkiequote:Op maandag 14 februari 2022 22:53 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Wat een raar wijf is dat zeg.![]()
Ik vond haar altijd al tokkie, ook hoe ze in het Nederlands zingt en dan sommige woorden uitspreekt.
Ik klik niet en op die 2 zeker nietquote:Op maandag 14 februari 2022 23:06 schreef engine het volgende:
[..]
Ja die is echt heel erg tokkie
Dit is dan wel weer leuk gedaan![]()
Jij ook al niet?quote:Op maandag 14 februari 2022 23:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik klik niet en op die 2 zeker niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |