quote:
Als dat van Boek zonder zand af is wil ik het best insprekenquote:
Ik dacht dat ie het zelf ging doen, maar beter misschien dat iemand anders dat doet, dan zit er wat meer vaart inquote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:40 schreef pullup het volgende:
[..]
Als dat van Boek zonder zand af is wil ik het best inspreken
Bedankt voor de tipquote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:42 schreef pullup het volgende:
Tegenvallertje hier
Die Duvel 6,66 blond is geen echte aanradert. Beetje een flauw biertje
Ja dat dacht ik nu ook want houd van Duvel. Maar deze is verrassend karakterloosquote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:44 schreef D. het volgende:
[..]
Bedankt voor de tipWas, als ik 'm zou zien staan, er wel eentje waar ik nieuwsgierig naar zou zijn
Sla ik die over als ik weer wat nieuwe biertjes wil ontdekkenquote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:50 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik nu ook want houd van Duvel. Maar deze is verrassend karakterloos
Yesquote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:54 schreef D. het volgende:
[..]
Sla ik die over als ik weer wat nieuwe biertjes wil ontdekken
Al kan het natuurlijk dat ie mij wel zou bevallen
tonjaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:
ja tochquote:
Nu sla ik 'm helemaal overquote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:55 schreef pullup het volgende:
[..]
Yes![]()
Als je van Jopen houd kan ik je deze aanbevelen
Zelfs zonder de extra schimmelsmaak deze
Haha arme brouwers van Duvelquote:
quote:
Niet zoveel kunnen oefenen de laatste tijd, last van mijn handquote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:57 schreef tonja het volgende:
[..]
Prishaaaaaaaaaaaaaaa Hoe gaat het? En hoe gaat het met drummen?
Tonijn!quote:
Geen betere plek dan hier en nu natuurlijkquote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:58 schreef D. het volgende:
[..]
Tonijn!
Ik heb al tijden een vraag aan jou, die ik je de eerstvolgende keer dat ik je ergens tegen zou komen wilde stellen
Enorme klap voor zequote:
Dat is best wel kut. Wat is er met je hand aan de hand?quote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:58 schreef Prisha het volgende:
[..]
Niet zoveel kunnen oefenen de laatste tijd, last van mijn hand
Ik voel me bijna Youp die Buckler de nek heeft weten om te draaienquote:
Dat dacht ik ookquote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:58 schreef pullup het volgende:
[..]
Geen betere plek dan hier en nu natuurlijk
Shootquote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:58 schreef D. het volgende:
[..]
Tonijn!
Ik heb al tijden een vraag aan jou, die ik je de eerstvolgende keer dat ik je ergens tegen zou komen wilde stellen
Focus!!quote:
Kun je in Twitch de geluidsfragmenten die chatters kunnen afspelen uitzetten?quote:
Uitvalverschijnselen. Ook mijn rechter en linker onderbeen. Neuroloog heeft geen idee wat het is. Het wordt in elk geval niet erger dus dat is tenminste iets. Maar met drummen is het wel lastig want ik heb weinig kracht en gevoel in dat hand en dat heb ik wel nodig om het stokje vast te kunnen houden.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:59 schreef tonja het volgende:
[..]
Dat is best wel kut. Wat is er met je hand aan de hand?
quote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:59 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik voel me bijna Youp die Buckler de nek heeft weten om te draaien
Nope, dat kan alleen de streamer zelf of als je 'supermod' bent. Irritant zijn ze hè?...quote:Op zaterdag 12 februari 2022 22:01 schreef D. het volgende:
[..]
Kun je in Twitch de geluidsfragmenten die chatters kunnen afspelen uitzetten?
Ik heb gezocht, maar kon het niet vinden, en dacht dat als iemand het zou weten, dan ben jij het
Dat klinkt best serieusquote:Op zaterdag 12 februari 2022 22:01 schreef Prisha het volgende:
[..]
Uitvalverschijnselen. Ook mijn rechter en linker onderbeen.
Ja best welquote:Op zaterdag 12 februari 2022 22:02 schreef tonja het volgende:
[..]
Nope, dat kan alleen de streamer zelf of als je 'supermod' bent. Irritant zijn ze hè?...
Jeetje best wel heftig. Volgt er nog verder onderzoek?quote:Op zaterdag 12 februari 2022 22:01 schreef Prisha het volgende:
[..]
Uitvalverschijnselen. Ook mijn rechter en linker onderbeen. Neuroloog heeft geen idee wat het is. Het wordt in elk geval niet erger dus dat is tenminste iets. Maar met drummen is het wel lastig want ik heb weinig kracht en gevoel in dat hand en dat heb ik wel nodig om het stokje vast te kunnen houden.
Ik ben geen gewelddadig persoon, maar soms...quote:Op zaterdag 12 februari 2022 22:02 schreef tonja het volgende:
[..]
Nope, dat kan alleen de streamer zelf of als je 'supermod' bent. Irritant zijn ze hè?...
Oh dat klinkt best vervelend en raar dat zij geen idee heeft danquote:Op zaterdag 12 februari 2022 22:01 schreef Prisha het volgende:
[..]
Uitvalverschijnselen. Ook mijn rechter en linker onderbeen. Neuroloog heeft geen idee wat het is. Het wordt in elk geval niet erger dus dat is tenminste iets. Maar met drummen is het wel lastig want ik heb weinig kracht en gevoel in dat hand en dat heb ik wel nodig om het stokje vast te kunnen houden.
jah. Veel onderzoeken gehad ook. Ze kan in elk geval bijna zeker zeggen dat het niet is waar ik zelf bang voor was.quote:
I totally feel youquote:Op zaterdag 12 februari 2022 22:03 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ben geen gewelddadig persoon, maar soms...
Kun je dan wel veilig autorijden?quote:Op zaterdag 12 februari 2022 22:03 schreef Prisha het volgende:
[..]
jah. Veel onderzoeken gehad ook. Ze kan in elk geval bijna zeker zeggen dat het niet is waar ik zelf bang voor was.
Maar wat het wel is weet ze niet.
Voorlopig niet. Ik moet nu kijken hoe het gaat. En als het slechter gaat dan weer aan de bel trekken. En hopen dat het weer weggaat.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 22:03 schreef tonja het volgende:
[..]
Jeetje best wel heftig. Volgt er nog verder onderzoek?
Ja dat vond ik ookquote:Op zaterdag 12 februari 2022 22:03 schreef pullup het volgende:
[..]
Oh dat klinkt best vervelend en raar dat zij geen idee heeft dan
Zo kut als iets moeilijk te diagnostiseren is.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 22:03 schreef Prisha het volgende:
[..]
jah. Veel onderzoeken gehad ook. Ze kan in elk geval bijna zeker zeggen dat het niet is waar ik zelf bang voor was.
Maar wat het wel is weet ze niet.
Ik duim voor je.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 22:04 schreef Prisha het volgende:
[..]
Voorlopig niet. Ik moet nu kijken hoe het gaat. En als het slechter gaat dan weer aan de bel trekken. En hopen dat het weer weggaat.
Yep dan zit je bij de boosdoenerquote:Op zaterdag 12 februari 2022 22:05 schreef D. het volgende:
[..]
Dus, eigenlijk moet ik mijn woede richten op de beheerder van het kanaal?
Jawel dat gaat wel. Mijn rechterbeen was al minder erg dan links. En stuur vasthouden gaat wel..quote:
Ik had vroeger, voordat Imigran bestond, tijdens een migraine aanval uitvalsverschijnselen aan de linkerkant van mijn lichaam. Dat voelt zwaar kut.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 22:07 schreef Prisha het volgende:
[..]
Jawel dat gaat wel. Mijn rechterbeen was al minder erg dan links. En stuur vasthouden gaat wel..
Het lijkt ook wel iets minder erg te zijn als dat het was. Maar kan ook gewenning zijn.
Het is dat gevoel dat je hebt als je voet of arm in slaap is gevallen, als je erop gelegen hebt of zo. Het rare is, als ik zit, dan voel je het niet. En als ik ga staan, dan komt dat slaperig gevoel er dus weer in.
tnxquote:Op zaterdag 12 februari 2022 22:05 schreef tonja het volgende:
[..]
Zo kut als iets moeilijk te diagnostiseren is.
*knuff
Oei!! Dat moet best angstig geweest zijnquote:Op zaterdag 12 februari 2022 22:08 schreef Prisha het volgende:
[..]
tnx![]()
ben al lang blij dat ze me wel kon vertellen dat het bijna zeker geen ALS is. Daar was ik bang voor. Mijn vader is daar 11 jaar geleden aan overleden en het kan genetisch zijn. Dat is tenminste iets
Gelukkig maar, zo behoorlijk beperkend zijnquote:Op zaterdag 12 februari 2022 22:07 schreef Prisha het volgende:
[..]
Jawel dat gaat wel. Mijn rechterbeen was al minder erg dan links. En stuur vasthouden gaat wel..
Het lijkt ook wel iets minder erg te zijn als dat het was. Maar kan ook gewenning zijn.
Sterkte ermee, en hopelijk is het snel weer overquote:Het is dat gevoel dat je hebt als je voet of arm in slaap is gevallen, als je erop gelegen hebt of zo. Het rare is, als ik zit, dan voel je het niet. En als ik ga staan, dan komt dat slaperig gevoel er dus weer in.
Ik hoop met je mee. Een instrument leren bespelen is so much fun!!quote:Op zaterdag 12 februari 2022 22:09 schreef Prisha het volgende:
anyway...hopelijk binnenkort weer lekker drummen
Behoorlijk. Heb een tijdje heel diep in de put gezeten. Maar het gaat allemaal goed komenquote:Op zaterdag 12 februari 2022 22:09 schreef tonja het volgende:
[..]
Oei!! Dat moet best angstig geweest zijn
tnxquote:
oeh!! Ik hoop dat ik het binnenkort in ontvangst kan nemen.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 22:12 schreef Prisha het volgende:
[..]
Behoorlijk. Heb een tijdje heel diep in de put gezeten. Maar het gaat allemaal goed komen![]()
Ik heb nog een biertje hier staan met jouw naam erop trouwens.
Ja, wie weetquote:Op zaterdag 12 februari 2022 22:12 schreef aloa het volgende:
[..]
Zou kunnen idd![]()
Misschien ben ik er wel heel goed in.
Blijf bij die put weg....quote:Op zaterdag 12 februari 2022 22:12 schreef Prisha het volgende:
[..]
Behoorlijk. Heb een tijdje heel diep in de put gezeten. Maar het gaat allemaal goed komen![]()
Ik heb nog een biertje hier staan met jouw naam erop trouwens.
Ja, zou leuk zijn!quote:Op zaterdag 12 februari 2022 22:12 schreef tonja het volgende:
[..]
oeh!! Ik hoop dat ik het binnenkort in ontvangst kan nemen.
Ik wou vroeger wel DJ worden...maar dat is dan weer geen instrument. Meer muziek maken met muziek.quote:
Doe ikquote:
Dat vereist volgens mij ook best wel wat vaardigheden. Muziek maken is muziek maken. Maakt niet uit hoe of waarmee vind ik.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 22:14 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik wou vroeger wel DJ worden...maar dat is dan weer geen instrument. Meer muziek maken met muziek.
En het is een smakelijk biertje!quote:Op zaterdag 12 februari 2022 22:14 schreef Prisha het volgende:
[..]
Yo Soury, lees je mee? Ik heb nog een biertje hier voor je!!!
Ok dan maar duimen inderdaadquote:Op zaterdag 12 februari 2022 22:04 schreef Prisha het volgende:
[..]
Voorlopig niet. Ik moet nu kijken hoe het gaat. En als het slechter gaat dan weer aan de bel trekken. En hopen dat het weer weggaat.
Tnx! Tweede batch staat lekker te staan, dezelfde receptuur, dus hopelijk is ie net zo lekker.quote:
Dat is waar ja, niet iedereen wordt zomaar een goede DJ...quote:Op zaterdag 12 februari 2022 22:16 schreef tonja het volgende:
[..]
Dat vereist volgens mij ook best wel wat vaardigheden. Muziek maken is muziek maken. Maakt niet uit hoe of waarmee vind ik.
Muzikaal zijn, en gevoel voor ritme en timingquote:Op zaterdag 12 februari 2022 22:17 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat is waar ja, niet iedereen wordt zomaar een goede DJ...
Zin anquote:Op zaterdag 12 februari 2022 22:21 schreef Prisha het volgende:
20 maart is de eerste F1 race, zie ik net staan.
Iets meer dan een maand, dan kunnen we weer met de team manager aan de slag
Dat is wel een vereiste iddquote:Op zaterdag 12 februari 2022 22:21 schreef D. het volgende:
[..]
Muzikaal zijn, en gevoel voor ritme en timing
Ok dat is leukquote:Op zaterdag 12 februari 2022 22:21 schreef Prisha het volgende:
Yep en de enige manier om er achter te komen of je het in je hebt, is het gewoon proberen.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 22:21 schreef D. het volgende:
[..]
Muzikaal zijn, en gevoel voor ritme en timing
Eerst maar eens kijken hoe ik die ga volgenquote:Op zaterdag 12 februari 2022 22:21 schreef Prisha het volgende:
Ik kan niet wachten dat de F1 weer begintquote:Op zaterdag 12 februari 2022 22:21 schreef Prisha het volgende:
Wat naar. Was dit de reden voor jouw afwezigheid hier?quote:
Met veel geduldquote:Op zaterdag 12 februari 2022 22:22 schreef tonja het volgende:
[..]
Yep en de enige manier om er achter te komen of je het in je hebt, is het gewoon proberen.
Oja, dat ook nogquote:Op zaterdag 12 februari 2022 22:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Eerst maar eens kijken hoe ik die ga volgen
Oh ohquote:Op zaterdag 12 februari 2022 22:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh dat zeker!! Practice makes perfect zeggen ze, maar perfectie zul je nooit bereiken. Vooruitgang, daar moet je het mee doenquote:
Hoezo?quote:Op zaterdag 12 februari 2022 22:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Tonja!quote:Op zaterdag 12 februari 2022 22:22 schreef tonja het volgende:
[..]
Yep en de enige manier om er achter te komen of je het in je hebt, is het gewoon proberen.
Onder andere ja. Ik had het een beetje moeilijk.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 22:23 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Wat naar. Was dit de reden voor jouw afwezigheid hier?
Sterkte in elk geval, Prisha. Hopelijk snel weer drummen.
Oh ja dat is er ook nog. grrrrr.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 22:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik aai mijn gitaar ookquote:Op zaterdag 12 februari 2022 22:25 schreef Prisha het volgende:
[..]
Onder andere ja. Ik had het een beetje moeilijk.
Tnx. Ik geef mijn base drum altijd een aaitje als ik lang loop
Arme snarequote:Op zaterdag 12 februari 2022 22:25 schreef Prisha het volgende:
[..]
Onder andere ja. Ik had het een beetje moeilijk.
Tnx. Ik geef mijn base drum altijd een aaitje als ik lang loop
ahhhh dan ben ik niet de enigequote:
Prijs Viaplay 13,99 euro per maand of 99,00 euro per jaarquote:
Ik zal extra lief voor mijn snare en tom's zijn, hopelijk vergeven ze het mequote:
Ik vind het veel geld ...quote:Op zaterdag 12 februari 2022 22:28 schreef aloa het volgende:
[..]
Prijs Viaplay 13,99 euro per maand of 99,00 euro per jaar
De kosten van het abonnement zijn door NENT bepaald op 13,99 euro per maand. Een abonnement op Viaplay kan rechtstreeks bij de streamingdienst afgenomen waarbij voor het eerste jaar 99,00 euro wordt gerekend.
Ook via bestaande tv-aanbieders zoals KPN en Ziggo is Viaplay af te sluiten. Met deze twee aanbieders heeft NENT al afspraken gemaakt over de doorgifte van Viaplay, zowel op tv als via de streaming tv-apps van beide providers. Ook zou het mogelijk moeten worden om per race te betalen, maar details hierover zijn momenteel nog niet bekend.
Ah, dus kan wel via Ziggo, via een extra aboquote:Op zaterdag 12 februari 2022 22:28 schreef aloa het volgende:
[..]
Prijs Viaplay 13,99 euro per maand of 99,00 euro per jaar
De kosten van het abonnement zijn door NENT bepaald op 13,99 euro per maand. Een abonnement op Viaplay kan rechtstreeks bij de streamingdienst afgenomen waarbij voor het eerste jaar 99,00 euro wordt gerekend.
Ook via bestaande tv-aanbieders zoals KPN en Ziggo is Viaplay af te sluiten. Met deze twee aanbieders heeft NENT al afspraken gemaakt over de doorgifte van Viaplay, zowel op tv als via de streaming tv-apps van beide providers. Ook zou het mogelijk moeten worden om per race te betalen, maar details hierover zijn momenteel nog niet bekend.
Lieftallige tikjes geven met je drum sticksquote:Op zaterdag 12 februari 2022 22:28 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik zal extra lief voor mijn snare en tom's zijn, hopelijk vergeven ze het me
Ik heb sinds november een klassieke gitaar, ben er zo blij mee! Speelt veel makkelijker dan mijn Ovation met metalen snaren. En de klank past veel beter bij mijn fingerstyle manier van spelen.quote:
Is het ook ja. Maar ik ga het wel doen.quote:
Dat was al duidelijk hoor. Was ook wel een misser geweest als het niet zou kunnen...quote:Op zaterdag 12 februari 2022 22:29 schreef D. het volgende:
[..]
Ah, dus kan wel via Ziggo, via een extra abo
Even in verdiepen dan
iets van 20¤ voor de eerste 4 maand en daarna ..13.99 of zo of iets andersquote:Op zaterdag 12 februari 2022 22:29 schreef D. het volgende:
[..]
Ah, dus kan wel via Ziggo, via een extra abo
Even in verdiepen dan
Ik vind het feit dat het niet 'gewoon' via Ziggo te zien is al een misserquote:Op zaterdag 12 februari 2022 22:31 schreef aloa het volgende:
[..]
Is het ook ja. Maar ik ga het wel doen.
[..]
Dat was al duidelijk hoor. Was ook wel een misser geweest als het niet zou kunnen...
Zo gaat dat tegenwoordig. Keuzes maken....in dit geval heb ik voetbal laten vallen en kies voor F1quote:Op zaterdag 12 februari 2022 22:32 schreef D. het volgende:
[..]
Ik vind het feit dat het niet 'gewoon' via Ziggo te zien is al een misser
Dat ga ik dus sowieso niet doenquote:Op zaterdag 12 februari 2022 22:31 schreef chufi het volgende:
[..]
iets van 20¤ voor de eerste 4 maand en daarna ..13.99 of zo of iets anders
40+ scquote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:12 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Mario noemde mij in uto sc bookzonderzand
Ik heb je YT's geluisterd, die zijn met die klassieke gitaar toch?quote:Op zaterdag 12 februari 2022 22:31 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik heb sinds november een klassieke gitaar, ben er zo blij mee! Speelt veel makkelijker dan mijn Ovation met metalen snaren. En de klank past veel beter bij mijn fingerstyle manier van spelen.
Ik ga kijken of het via VPN of zo nog ergens te kijken valtquote:Op zaterdag 12 februari 2022 22:33 schreef D. het volgende:
[..]
Dat ga ik dus sowieso niet doen
Ik ben allergisch voor abo's met de eerste X aantal maanden korting
De laatste 3 inderdaad.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 22:36 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik heb je YT's geluisterd, die zijn met die klassieke gitaar toch?
quote:
quote:
Hahaha nee, de eeltproblemen zijn allang een gepasseerd station. Ik kan uren spelen zonder last, ik moet alleen af en toe mijn vingertoppen vijlen omdat teveel eelt voor veel gepiep kan zorgen en ook dat je de snaren niet meer voelt. Dan glippen ze onder je vinger vandaan en hoor je keiharde ploinksquote:
ahhh ploinksquote:Op zaterdag 12 februari 2022 22:39 schreef tonja het volgende:
[..]
Hahaha nee, de eeltproblemen zijn allang een gepasseerd station. Ik kan uren spelen zonder last, ik moet alleen af en toe mijn vingertoppen vijlen omdat teveel eelt voor veel gepiep kan zorgen en ook dat je de snaren niet meer voelt. Dan glippen ze onder je vinger vandaan en hoor je keiharde ploinks
Ik was er erg huiverig voor, maar ik hoorde van een professionele klassieke gitarist dat de kans dat ik er teveel af vijl miniem is. Dus ik kan veilig alle hobbels eraf schurenquote:Op zaterdag 12 februari 2022 22:42 schreef Domnivoor het volgende:
Niet te hard vijlen, tonja. Dan hou je geen vingers meer over.
Ja dat was best een dingetje. Ik heb van het spelen wel een ganglion cyste opgelopen op mijn middelvinger, maar daar heb ik totaal geen last van, het ziet er alleen een beetje raar uit.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 22:42 schreef Prisha het volgende:
[..]
ahhh ploinks![]()
fijn dat je geen last hebt in elk geval. Jemig de pemig, die vingers van jou waren af en toe echt vreselijk
Ah, da’s een goeie. Ken je deze van mij?quote:Op zaterdag 12 februari 2022 22:44 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik was er erg huiverig voor, maar ik hoorde van een professionele klassieke gitarist dat de kans dat ik er teveel af vijl miniem is. Dus ik kan veilig alle hobbels eraf schuren![]()
Trouwens, een vraagje, wat vind jij van die f#?
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 10 september 2025 schreef ChocoFan het volgende:
Jij en domni nog een setje? volgens mij wel *;
Ken je klassiekersquote:Op zaterdag 12 februari 2022 22:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah daar van kwam ie me bekend voor
quote:Op zaterdag 12 februari 2022 22:46 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ah, da’s een goeie. Ken je deze van mij?Nice nice!! F of F# kan allebei. Ik vind de F wat 'easier on the ears' Maar als je bij de herhaling de F# doet lijkt het de sfeer van het stukje te versterken, of zoiets.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zal een deze dagen mijn versie inspelen en uploaden.
En!! Je kan zingen!!!!![]()
![]()
![]()
Ha! Het is gewoon een kwestie van smaak I guess. Zowel de F als de F# 'passen' in Am.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 22:49 schreef Domnivoor het volgende:
Met f# vind ik mooier. Zonder f# en g# is authentieker.
quote:Op zaterdag 12 februari 2022 22:53 schreef tonja het volgende:
[..]
Nice nice!! F of F# kan allebei. Ik vind de F wat 'easier on the ears' Maar als je bij de herhaling de F# doet lijkt het de sfeer van het stukje te versterken, of zoiets.
Ik zal een deze dagen mijn versie inspelen en uploaden.
En!! Je kan zingen!!!!![]()
![]()
Het past allebei. Maar ik maak hem dus deels Dorisch. Met F# maar zonder G#.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 22:54 schreef tonja het volgende:
[..]
Ha! Het is gewoon een kwestie van smaak I guess. Zowel de F als de F# 'passen' in Am.
Ik ram gewoon akkoorden op de gitaar !!quote:Op zaterdag 12 februari 2022 23:08 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
[..]
Het past allebei. Maar ik maak hem dus deels Dorisch. Met F# maar zonder G#.
Die F# in de Dorische toonladder in Am heeft voor mijn gevoel iets magisch.
Ik ben benieuwd naar jouw versie!
A la Rammstein?quote:Op zaterdag 12 februari 2022 23:13 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik ram gewoon akkoorden op de gitaar !!
Jij maakt ze dus het is aan jouquote:Op zaterdag 12 februari 2022 22:54 schreef tonja het volgende:
[..]
Ha! Het is gewoon een kwestie van smaak I guess. Zowel de F als de F# 'passen' in Am.
Ik ga zo nog even hannesen. Als ik er een versie uit kan persen die ik enigszins acceptabel vind, zal ik het uppen.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 23:08 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
[..]
Het past allebei. Maar ik maak hem dus deels Dorisch. Met F# maar zonder G#.
Die F# in de Dorische toonladder in Am heeft voor mijn gevoel iets magisch.
Ik ben benieuwd naar jouw versie!
Dat heb je wel, maar ik denk dat je daar na verloop van tijd wel achter komt.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 23:17 schreef BoonDockSaint het volgende:
Maar toonladders en weet ik het heb ik niks aan
okquote:Op zaterdag 12 februari 2022 23:19 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik ga zo nog even hannesen. Als ik er een versie uit kan persen die ik enigszins acceptabel vind, zal ik het uppen.
moet jezelf wetenquote:Op zaterdag 12 februari 2022 23:20 schreef tonja het volgende:
[..]
Dat heb je wel, maar ik denk dat je daar na verloop van tijd wel achter komt.
Uh, wat?quote:Op zaterdag 12 februari 2022 23:27 schreef chufi het volgende:
Wel grappig die gala's Dress to show not your tits or just a bit
Die blijven toch plakken door al die bolussenquote:Op zaterdag 12 februari 2022 23:29 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Met de Zeuwse Vloot onderweg
quote:Op zaterdag 12 februari 2022 23:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die blijven toch plakken door al die bolussen
Moet jij weten.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 23:20 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd zon gelul
Had je weer de juiste kandidaat ?quote:Op zaterdag 12 februari 2022 23:49 schreef Aoibhin het volgende:
Ik heb echt zo mooie avond omg elk land heeft tot nu toe en goede keuze gemaakt![]()
![]()
![]()
![]()
Mafketel.quote:
Prachtig. Is dat een poema?quote:
Zwartepanther. Wel een van mijn favoriete beestenquote:
Poesquote:
Imponerend genoeg. Als je die in je tuin aantreft is het niet van 'psst wegwezen'quote:Op zondag 13 februari 2022 07:24 schreef pullup het volgende:
[..]
Zwartepanther. Wel een van mijn favoriete beesten
Er zit momenteel een miniversie tussen mij en mijn toetsenbord. Moet steeds langs haar heen kijken als ik een toets zoek.quote:Op zondag 13 februari 2022 07:54 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Imponerend genoeg. Als je die in je tuin aantreft is het niet van 'psst wegwezen'
Straks drukt ze met haar pootjes op ALT en F4...quote:Op zondag 13 februari 2022 08:04 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Er zit momenteel een miniversie tussen mij en mijn toetsenbord. Moet steeds langs haar heen kijken als ik een toets zoek.
Breng haar nou niet op ideeënquote:Op zondag 13 februari 2022 08:22 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Straks drukt ze met haar pootjes op ALT en F4...
40+ / Het grote 40+ wens elkaar beterschapstopicquote:Op zondag 13 februari 2022 09:43 schreef Aoibhin het volgende:
Ik heb echt heel erge pijn in mijn arm
Naar. Komt dat door het typen?quote:Op zondag 13 februari 2022 09:43 schreef Aoibhin het volgende:
Ik heb echt heel erge pijn in mijn arm
Geeeeen idee, ik denk dat ik gewoon verkeerd gelegen heb vannachtquote:Op zondag 13 februari 2022 10:03 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Naar. Komt dat door het typen?
Ik kom je wel even masseren
quote:Op zondag 13 februari 2022 09:55 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
40+ / Het grote 40+ wens elkaar beterschapstopic
wahhhh hier ookquote:
moeilijk !quote:Op zondag 13 februari 2022 11:21 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Nu moet ik kiezen waar ik kom eten
Weer een blik opengetrokken?quote:
Dus bij jou hangt nu ook zo'n lekkere geurquote:
Natuurlijk is dat erg, ga je schamen.quote:Op zondag 13 februari 2022 11:28 schreef chufi het volgende:
Ik heb nog nooit zelf erwtensoep gemaakt ... is dat erg?
Het is een vraagquote:
Opzich niet zolang je een moeder hebt die dat kanquote:Op zondag 13 februari 2022 11:28 schreef chufi het volgende:
Ik heb nog nooit zelf erwtensoep gemaakt ... is dat erg?
Ha nee, erwtensoep maak ik zelf. Het wordt altijd heel erg lekker, al zeg ik het zelf.quote:
yep. Lekker!quote:Op zondag 13 februari 2022 11:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dus bij jou hangt nu ook zo'n lekkere geurVanavond lekker roggebrood met oude kaas en appelstroop erbij, heerlijk!
Dat is balen Prishaquote:Op zondag 13 februari 2022 11:33 schreef Prisha het volgende:
Godver. Mijn Within Temptation/ Evanescence concert in April is toch geannuleerd
Ah toch wel dusquote:Op zondag 13 februari 2022 11:31 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ha nee, erwtensoep maak ik zelf. Het wordt altijd heel erg lekker, al zeg ik het zelf.
Meestal maak ik het op zondag omdat het lang staat te pruttelen en ik steeds moet roeren zodat het niet aanbrandt.
#teamikhebklotepannen
Het gaat om het woordje weerquote:Op zondag 13 februari 2022 11:30 schreef engine het volgende:
[..]
Het is een vraag
[..]
Opzich niet zolang je een moeder hebt die dat kan
Waarom? Ik hou niet zo van erwtensoepquote:Op zondag 13 februari 2022 11:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Natuurlijk is dat erg, ga je schamen.
Ik vind het de volgende dag ook lekkerder, maar ik had gisteren geen tijd om regelmatig in de pan te roeren, maar waarschijnlijk eet ik het morgen ook weer.quote:Op zondag 13 februari 2022 11:31 schreef Prisha het volgende:
[..]
yep. Lekker!
Eigenlijk vind ik het een dag later altijd lekkerder. Misschien omdat ik veel vooraf proef. Of zo.
Hier roggebrood met roomboter en spek.
Noh ik had juist gedacht dat het dan juist wel weer kon omdat ze bijna alles loslatenquote:Op zondag 13 februari 2022 11:33 schreef Prisha het volgende:
Godver. Mijn Within Temptation/ Evanescence concert in April is toch geannuleerd
Dat ging over tomatensoepquote:
Begin niet over het weerquote:
Niet?! Daar moet je je ook voor gaan schamenquote:Op zondag 13 februari 2022 11:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Waarom? Ik hou niet zo van erwtensoep
Zou je wel moetenquote:Op zondag 13 februari 2022 11:41 schreef SolidasRock het volgende:
Ik heb ook nog nooit zelf erwtensoep gemaakt of gekocht (of gestolen).![]()
En ik schaam me niet.
Niks mis met erwtensoep uit blik.quote:Op zondag 13 februari 2022 11:41 schreef SolidasRock het volgende:
Ik heb ook nog nooit zelf erwtensoep gemaakt of gekocht (of gestolen).![]()
En ik schaam me niet.
Niets mis met het weer weerquote:
Ik vind het niet zo lekker. De keer dat ik het wel lekker vond was na avondvierdaagse. Was gesloopt en zag de soep die ik zo haat en walgelijk vind en dacht kuuuuuut. Maar er was dus niks anders en man man man, ik vroeg om nog een kommetje.quote:Op zondag 13 februari 2022 11:44 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Niks mis met erwtensoep uit blik.
Ik heb een mening over soep uit blik/zakquote:Op zondag 13 februari 2022 11:44 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Niks mis met erwtensoep uit blik.
Conchita Worst is blij met deze post.quote:Op zondag 13 februari 2022 11:47 schreef Domnivoor het volgende:
Ik ga de komende week ook erwtensoep maken![]()
Zonder worst.
Erwtensoepweekquote:Op zondag 13 februari 2022 11:47 schreef Domnivoor het volgende:
Ik ga de komende week ook erwtensoep maken![]()
Zonder worst.
katenspek iddquote:Op zondag 13 februari 2022 11:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind het de volgende dag ook lekkerder, maar ik had gisteren geen tijd om regelmatig in de pan te roeren, maar waarschijnlijk eet ik het morgen ook weer.
Welk spek eet je op je roggebrood, ik heb ook katenspek gehaald
Wat een aannamequote:Op zondag 13 februari 2022 11:47 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik vind het niet zo lekker. De keer dat ik het wel lekker vond was na avondvierdaagse. Was gesloopt en zag de soep die ik zo haat en walgelijk vind en dacht kuuuuuut. Maar er was dus niks anders en man man man, ik vroeg om nog een kommetje.
Maar dat was volgens mij de enige keer dat ik dat at.![]()
En voordat de pestdames hierzo weer tegen mij beginnen: nee ik ga geen nieuwe avondvierdaagse doen om dit te kunnen eten
Ja. Er staat vanwege de onzekerheid in andere landen, en alle logistieke planning dat een tour met zich meebrengt, dat ze besloten hebben de tour te annuleren en herplannen. Als het alleen Nederland een concert was geweest,d an was het wel doorgegaan. Maar dit is een wereldtour.quote:Op zondag 13 februari 2022 11:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Noh ik had juist gedacht dat het dan juist wel weer kon omdat ze bijna alles loslaten
ja ook met worstquote:Op zondag 13 februari 2022 11:35 schreef engine het volgende:
[..]
Ah toch wel dus
Heerlijk als je er zo de hele dag mee bezig bent geweest.
Met stukjes worst?
Dan snap ik het wel, maar het blijft heel jammer. Ik ben dan benieuwd of Coldplay in juli wel doorgaat, dat is in Berlijn.quote:Op zondag 13 februari 2022 11:50 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ja. Er staat vanwege de onzekerheid in andere landen, en alle logistieke planning dat een tour met zich meebrengt, dat ze besloten hebben de tour te annuleren en herplannen. Als het alleen Nederland een concert was geweest,d an was het wel doorgegaan. Maar dit is een wereldtour.
jaquote:
Dit is 40+, hier gaat met meer de helft van de tijd over etenquote:Op zondag 13 februari 2022 11:51 schreef SolidasRock het volgende:
* SolidasRock blokkeert Dees, Prish, Domni ff tijdelijk tot ze klaar zijn met praten over eten.![]()
Vlees van de slager. Hamschijf, schouderkarbonade of varkensstaarten. En een mergpijp.quote:Op zondag 13 februari 2022 11:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Erwtensoepweek![]()
Je maakt hem helemaal vegetarisch of gaat er wel een ander vleesje in?
We kunnen het ook over iets anders hebbenquote:Op zondag 13 februari 2022 11:51 schreef SolidasRock het volgende:
* SolidasRock blokkeert Dees, Prish, Domni ff tijdelijk tot ze klaar zijn met praten over eten.![]()
Een mergpijp, dat heb ik eigenlijk nog nooit in mijn soep gedaan, maar mijn moeder deed dat ook altijd. Ik lees net dat behalve voor de smaak een mergpijp ook goed is voor sterke botten en huidveroudering tegen gaatquote:Op zondag 13 februari 2022 11:52 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Vlees van de slager. Hamschijf, schouderkarbonade of varkensstaarten. En een mergpijp.
Wees gerust, het was niet van mijquote:Op zondag 13 februari 2022 11:54 schreef SolidasRock het volgende:
Volgens mij ben ik net gequoot en kreeg ik een like maar ik kan me vergissen want ik zie niks?
Die mag langskomen voor een kommetje soep. Gaat ze/hij vast lekker vindenquote:Op zondag 13 februari 2022 11:48 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Conchita Worst is blij met deze post.
Ik heb ook nog nooit een kwast van Sigma gehad, bijzondere naam als er Sigma verf bestaatquote:Op zondag 13 februari 2022 11:55 schreef Prisha het volgende:
Ik heb net twee mooie makeup kwasten gekocht. Van Sigma. Nooit eentje van Sigma gehad maar die schijnen wel prettig te zijn.
Nou, kijk eens aanquote:Op zondag 13 februari 2022 11:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een mergpijp, dat heb ik eigenlijk nog nooit in mijn soep gedaan, maar mijn moeder deed dat ook altijd. Ik lees net dat behalve voor de smaak een mergpijp ook goed is voor sterke botten en huidveroudering tegen gaat
Binnenkort begint F1 toch weer? Zorgen dat je veel geld binnenharktquote:Op zondag 13 februari 2022 11:56 schreef Prisha het volgende:
ohhhh Dees ik ga echt die mailinglijst van Gaborstore uit zetten. Zag net de allermooiste lichtgroene laarsjes.
Dit. Kan. Niet!
Doe eens een linkje?quote:Op zondag 13 februari 2022 11:58 schreef Prisha het volgende:
hmmm hak is maar 3.5 cm. Maar. Velours. Ohhh wat mooi.
Het schijnen wel hele goeie kwasten te zijn. Vooral als je een wat oudere huid hebt. Zacht. En je kan er goed mee blenden. Ik merk dat de hardere kwasten echt een no-go zijn voor mij. Ik had een set van (mega dure) Wayne Goss kwasten gekocht. Sommige ervan vind ik fijn maar ik had er iets meer van verwacht eigenlijk.quote:Op zondag 13 februari 2022 11:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb ook nog nooit een kwast van Sigma gehad, bijzondere naam als er Sigma verf bestaat
Wat zijn de voordelen?
quote:Op zondag 13 februari 2022 11:58 schreef Prisha het volgende:
hmmm hak is maar 3.5 cm. Maar. Velours. Ohhh wat mooi.
Ik vind die hak veel te klein. Maar de kleur is wel heel erg mooi. Zachtgroen. Ik heb veel groene kleding, staat goed bij mijn haar en huid.quote:
Zeikerdquote:
Hoe was dat zeiken? Wat betekent die emoji voor jou?quote:Op zondag 13 februari 2022 12:02 schreef Prisha het volgende:
[..]
ZeikerdWe hebben het niet over eten en het is nog niet goed? Echt jonguh
Past goed bij jouquote:Op zondag 13 februari 2022 12:00 schreef Prisha het volgende:
[..]
https://www.gaborstore.nl(...)84&mc_eid=b10d4a646d
Ik heb kwasten van Creative Cosmetics, die zijn ook lekker zacht en dat vind ik ook het fijnst, goede kwasten zijn wel heel duur, maar hun geld wel waard.quote:Op zondag 13 februari 2022 12:00 schreef Prisha het volgende:
[..]
Het schijnen wel hele goeie kwasten te zijn. Vooral als je een wat oudere huid hebt. Zacht. En je kan er goed mee blenden. Ik merk dat de hardere kwasten echt een no-go zijn voor mij. Ik had een set van (mega dure) Wayne Goss kwasten gekocht. Sommige ervan vind ik fijn maar ik had er iets meer van verwacht eigenlijk.
Heb ook twee kwasten van Mac. Die zijn wel prettig. Eentje een blending brush en eentje voor de crease.
tnxquote:
Wat een gave kleur!quote:Op zondag 13 februari 2022 12:00 schreef Prisha het volgende:
[..]
https://www.gaborstore.nl(...)84&mc_eid=b10d4a646d
Maak jij ze wel eens schoon? En zo ja, hoe doe je dat? Ik schaam me diep maar ik verzorg ze slechtquote:Op zondag 13 februari 2022 12:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb kwasten van Creative Cosmetics, die zijn ook lekker zacht en dat vind ik ook het fijnst, goede kwasten zijn wel heel duur, maar hun geld wel waard.
GEANULEERD?quote:Op zondag 13 februari 2022 11:33 schreef Prisha het volgende:
Koeneloen !quote:
Ik houd ook van groen, heb ook best beel groene kleding, past goed bij mijn ogenquote:Op zondag 13 februari 2022 12:01 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik vind die hak veel te klein. Maar de kleur is wel heel erg mooi. Zachtgroen. Ik heb veel groene kleding, staat goed bij mijn haar en huid.
quote:Op zondag 13 februari 2022 12:03 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Hoe was dat zeiken? Wat betekent die emoji voor jou?![]()
![]()
Hmmm verkeerde woordkeuze. Hij gaat niet door in April. En ze gaan de tour reschedulen en zeggen dat het hopelijk dit jaar nog is, november/december.quote:Op zondag 13 februari 2022 12:07 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
GEANULEERD?Noooooo
Ik dacht alleen verzet?
Ik had ook tickets
jah die hak zit mij ook dwars. Ik vind hem te laag. Ik heb meestal óf geen hak (dan wordt het een sportieve schoen) óf een hak van minimaal 5 cm.quote:Op zondag 13 februari 2022 12:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik houd ook van groen, heb ook best beel groene kleding, past goed bij mijn ogenDoor de hoogte of eigenlijk laagte van de hak wordt het wel meer een cowboylaarsje en daar ben ik dan weer niet zo'n fan van.
Ik ben ook slechte kwastenverzorgerquote:Op zondag 13 februari 2022 12:06 schreef Prisha het volgende:
[..]
Maak jij ze wel eens schoon? En zo ja, hoe doe je dat? Ik schaam me diep maar ik verzorg ze slecht
ha nee, het is een wat negatievere smily. Zo van, rollende ogen en een Ohhh brother, zeikerd emo. Of zo.quote:Op zondag 13 februari 2022 12:10 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Voor mij betekent het meer huilen van het lachen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |