quote:
Als dat van Boek zonder zand af is wil ik het best insprekenquote:
Ik dacht dat ie het zelf ging doen, maar beter misschien dat iemand anders dat doet, dan zit er wat meer vaart inquote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:40 schreef pullup het volgende:
[..]
Als dat van Boek zonder zand af is wil ik het best inspreken
Bedankt voor de tipquote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:42 schreef pullup het volgende:
Tegenvallertje hier
Die Duvel 6,66 blond is geen echte aanradert. Beetje een flauw biertje
Ja dat dacht ik nu ook want houd van Duvel. Maar deze is verrassend karakterloosquote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:44 schreef D. het volgende:
[..]
Bedankt voor de tipWas, als ik 'm zou zien staan, er wel eentje waar ik nieuwsgierig naar zou zijn
Sla ik die over als ik weer wat nieuwe biertjes wil ontdekkenquote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:50 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik nu ook want houd van Duvel. Maar deze is verrassend karakterloos
Yesquote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:54 schreef D. het volgende:
[..]
Sla ik die over als ik weer wat nieuwe biertjes wil ontdekken
Al kan het natuurlijk dat ie mij wel zou bevallen
tonjaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:
ja tochquote:
Nu sla ik 'm helemaal overquote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:55 schreef pullup het volgende:
[..]
Yes![]()
Als je van Jopen houd kan ik je deze aanbevelen
Zelfs zonder de extra schimmelsmaak deze
Haha arme brouwers van Duvelquote:
quote:
Niet zoveel kunnen oefenen de laatste tijd, last van mijn handquote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:57 schreef tonja het volgende:
[..]
Prishaaaaaaaaaaaaaaa Hoe gaat het? En hoe gaat het met drummen?
Tonijn!quote:
Geen betere plek dan hier en nu natuurlijkquote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:58 schreef D. het volgende:
[..]
Tonijn!
Ik heb al tijden een vraag aan jou, die ik je de eerstvolgende keer dat ik je ergens tegen zou komen wilde stellen
Enorme klap voor zequote:
Dat is best wel kut. Wat is er met je hand aan de hand?quote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:58 schreef Prisha het volgende:
[..]
Niet zoveel kunnen oefenen de laatste tijd, last van mijn hand
Ik voel me bijna Youp die Buckler de nek heeft weten om te draaienquote:
Dat dacht ik ookquote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:58 schreef pullup het volgende:
[..]
Geen betere plek dan hier en nu natuurlijk
Shootquote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:58 schreef D. het volgende:
[..]
Tonijn!
Ik heb al tijden een vraag aan jou, die ik je de eerstvolgende keer dat ik je ergens tegen zou komen wilde stellen
Focus!!quote:
Kun je in Twitch de geluidsfragmenten die chatters kunnen afspelen uitzetten?quote:
Uitvalverschijnselen. Ook mijn rechter en linker onderbeen. Neuroloog heeft geen idee wat het is. Het wordt in elk geval niet erger dus dat is tenminste iets. Maar met drummen is het wel lastig want ik heb weinig kracht en gevoel in dat hand en dat heb ik wel nodig om het stokje vast te kunnen houden.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:59 schreef tonja het volgende:
[..]
Dat is best wel kut. Wat is er met je hand aan de hand?
quote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:59 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik voel me bijna Youp die Buckler de nek heeft weten om te draaien
Nope, dat kan alleen de streamer zelf of als je 'supermod' bent. Irritant zijn ze hè?...quote:Op zaterdag 12 februari 2022 22:01 schreef D. het volgende:
[..]
Kun je in Twitch de geluidsfragmenten die chatters kunnen afspelen uitzetten?
Ik heb gezocht, maar kon het niet vinden, en dacht dat als iemand het zou weten, dan ben jij het
Dat klinkt best serieusquote:Op zaterdag 12 februari 2022 22:01 schreef Prisha het volgende:
[..]
Uitvalverschijnselen. Ook mijn rechter en linker onderbeen.
Ja best welquote:Op zaterdag 12 februari 2022 22:02 schreef tonja het volgende:
[..]
Nope, dat kan alleen de streamer zelf of als je 'supermod' bent. Irritant zijn ze hè?...
Jeetje best wel heftig. Volgt er nog verder onderzoek?quote:Op zaterdag 12 februari 2022 22:01 schreef Prisha het volgende:
[..]
Uitvalverschijnselen. Ook mijn rechter en linker onderbeen. Neuroloog heeft geen idee wat het is. Het wordt in elk geval niet erger dus dat is tenminste iets. Maar met drummen is het wel lastig want ik heb weinig kracht en gevoel in dat hand en dat heb ik wel nodig om het stokje vast te kunnen houden.
Ik ben geen gewelddadig persoon, maar soms...quote:Op zaterdag 12 februari 2022 22:02 schreef tonja het volgende:
[..]
Nope, dat kan alleen de streamer zelf of als je 'supermod' bent. Irritant zijn ze hè?...
Oh dat klinkt best vervelend en raar dat zij geen idee heeft danquote:Op zaterdag 12 februari 2022 22:01 schreef Prisha het volgende:
[..]
Uitvalverschijnselen. Ook mijn rechter en linker onderbeen. Neuroloog heeft geen idee wat het is. Het wordt in elk geval niet erger dus dat is tenminste iets. Maar met drummen is het wel lastig want ik heb weinig kracht en gevoel in dat hand en dat heb ik wel nodig om het stokje vast te kunnen houden.
jah. Veel onderzoeken gehad ook. Ze kan in elk geval bijna zeker zeggen dat het niet is waar ik zelf bang voor was.quote:
I totally feel youquote:Op zaterdag 12 februari 2022 22:03 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ben geen gewelddadig persoon, maar soms...
Kun je dan wel veilig autorijden?quote:Op zaterdag 12 februari 2022 22:03 schreef Prisha het volgende:
[..]
jah. Veel onderzoeken gehad ook. Ze kan in elk geval bijna zeker zeggen dat het niet is waar ik zelf bang voor was.
Maar wat het wel is weet ze niet.
Voorlopig niet. Ik moet nu kijken hoe het gaat. En als het slechter gaat dan weer aan de bel trekken. En hopen dat het weer weggaat.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 22:03 schreef tonja het volgende:
[..]
Jeetje best wel heftig. Volgt er nog verder onderzoek?
Ja dat vond ik ookquote:Op zaterdag 12 februari 2022 22:03 schreef pullup het volgende:
[..]
Oh dat klinkt best vervelend en raar dat zij geen idee heeft dan
Zo kut als iets moeilijk te diagnostiseren is.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 22:03 schreef Prisha het volgende:
[..]
jah. Veel onderzoeken gehad ook. Ze kan in elk geval bijna zeker zeggen dat het niet is waar ik zelf bang voor was.
Maar wat het wel is weet ze niet.
Ik duim voor je.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 22:04 schreef Prisha het volgende:
[..]
Voorlopig niet. Ik moet nu kijken hoe het gaat. En als het slechter gaat dan weer aan de bel trekken. En hopen dat het weer weggaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |