quote:
Als dat van Boek zonder zand af is wil ik het best insprekenquote:
Ik dacht dat ie het zelf ging doen, maar beter misschien dat iemand anders dat doet, dan zit er wat meer vaart inquote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:40 schreef pullup het volgende:
[..]
Als dat van Boek zonder zand af is wil ik het best inspreken
Bedankt voor de tipquote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:42 schreef pullup het volgende:
Tegenvallertje hier
Die Duvel 6,66 blond is geen echte aanradert. Beetje een flauw biertje
Ja dat dacht ik nu ook want houd van Duvel. Maar deze is verrassend karakterloosquote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:44 schreef D. het volgende:
[..]
Bedankt voor de tipWas, als ik 'm zou zien staan, er wel eentje waar ik nieuwsgierig naar zou zijn
Sla ik die over als ik weer wat nieuwe biertjes wil ontdekkenquote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:50 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik nu ook want houd van Duvel. Maar deze is verrassend karakterloos
Yesquote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:54 schreef D. het volgende:
[..]
Sla ik die over als ik weer wat nieuwe biertjes wil ontdekken
Al kan het natuurlijk dat ie mij wel zou bevallen
tonjaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:
ja tochquote:
Nu sla ik 'm helemaal overquote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:55 schreef pullup het volgende:
[..]
Yes![]()
Als je van Jopen houd kan ik je deze aanbevelen
Zelfs zonder de extra schimmelsmaak deze
Haha arme brouwers van Duvelquote:
quote:
Niet zoveel kunnen oefenen de laatste tijd, last van mijn handquote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:57 schreef tonja het volgende:
[..]
Prishaaaaaaaaaaaaaaa Hoe gaat het? En hoe gaat het met drummen?
Tonijn!quote:
Geen betere plek dan hier en nu natuurlijkquote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:58 schreef D. het volgende:
[..]
Tonijn!
Ik heb al tijden een vraag aan jou, die ik je de eerstvolgende keer dat ik je ergens tegen zou komen wilde stellen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |