Die net had de selectie in Noorwegen niet gehaaldquote:Op dinsdag 15 februari 2022 23:10 schreef Roger_Epiales het volgende:
Deze komt me ergens bekend voor.
Dit jaar, of eerder eens?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 23:12 schreef Momo het volgende:
[..]
Die net had de selectie in Noorwegen niet gehaald
Dat jaquote:Op dinsdag 15 februari 2022 23:20 schreef Roger_Epiales het volgende:
Een van de rockdames, net degene die ik het minst prettig vond klinken.
Ik ben ook een tikje verbaasd.quote:
Nee die band was ook door en die naam begint met S, het lijkt door elkaarquote:Op dinsdag 15 februari 2022 23:32 schreef NailQueen het volgende:
Gaan ze weer op alfabetisch volgorde? Dan is OXA niet door
Zou je wel denken ja, weltrusten!quote:Op dinsdag 15 februari 2022 23:41 schreef NailQueen het volgende:
Nou ik geloof het wel![]()
Tot morgen.Dan duurt het maar een uurtje toch?
Ik heb inmiddels ook wel een klein beetje het idee dat ze hier gewoon degene door laten die ze nog wel wat air time gunnen, ervan uitgaand dat uiteindelijk toch wel een van de big artists gaat winnen.quote:
Ja, ik heb niet het idee dat 1 van deze mensen gaat winnen.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 23:46 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels ook wel een klein beetje het idee dat ze hier gewoon degene door laten die ze nog wel wat air time gunnen, ervan uitgaand dat uiteindelijk toch wel een van de big artists gaat winnen.
Met genoeg te bespreken dat ze soms zelfs uitlopen.quote:Op woensdag 16 februari 2022 22:02 schreef NailQueen het volgende:
San Marino heeft gewoon een eigen discussieprogramma
Ligt er een beetje aan hoeveel liedjes ze ieder gaan zingen.quote:Op woensdag 16 februari 2022 22:05 schreef Momo het volgende:
Hoe lang zouden 6 lokale artiesten kunnen duren?
Ik bedoel dat de band Alibi heetquote:Op woensdag 16 februari 2022 22:09 schreef Momo het volgende:
[..]
Heel San Marino staat op het podium!!!!
Ze hebben wel een Alibi voor deze avondquote:Op woensdag 16 februari 2022 22:10 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik bedoel dat de band Alibi heet
Zeker.quote:
Die vrouw van in de 60 die in de jaren 80 een hit hadquote:Op woensdag 16 februari 2022 22:18 schreef molloot200 het volgende:
Nou ja ik durf zo rustigaan wel te zeggen dat één van die big artists dit gaat winnen.
Maar wie kan je met zo'n ouderwetse jury op voorhand niet zeggen
Zou me niet verbazen met zo'n juryquote:Op woensdag 16 februari 2022 22:18 schreef Momo het volgende:
[..]
Die vrouw van in de 60 die in de jaren 80 een hit had
Sta je met meer dan een miljard streams met je dance bangerquote:Op woensdag 16 februari 2022 22:19 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Zou me niet verbazen met zo'n juryHet blijft San Marino hè, misschien denken ze wel een vrouwelijke Serhat te pakken te hebben.
Die is uit die tijd nog goed bevriend met Gianni Morandiquote:Op woensdag 16 februari 2022 22:18 schreef Momo het volgende:
[..]
Die vrouw van in de 60 die in de jaren 80 een hit had
Denk ik ook, Elis Mraz gaat toch niet meer winnenquote:Op woensdag 16 februari 2022 22:19 schreef molloot200 het volgende:
Maar morgen dus de second chance? Oké, dan kies ik voor de Malta SF.
Jurylid Bob moet dat wel elke keer noemen Morandi, anders noemen we hem de prostaat van Gianni Morandi.quote:Op woensdag 16 februari 2022 22:20 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Die is uit die tijd nog goed bevriend met Gianni Morandi
Ja hier zijn we nu volgens mijquote:Op woensdag 16 februari 2022 22:24 schreef molloot200 het volgende:
Zou deze voorronde plaatsvinden in dit theater?
Ik zat me dat ook af te vragen, ik kwam ook tot 7quote:Op woensdag 16 februari 2022 22:36 schreef Momo het volgende:
Er zouden er toch 6 zijn, dit is nummer 7 toch of tel ik niet goed?
Ook een beetje lullig voor de kandidaten om een interval neer te zetten die veel beter is dan zij allemaal bij elkaar.quote:Op woensdag 16 februari 2022 23:05 schreef NailQueen het volgende:
Deze intervalact komt wel erg random opeens
Bob verteld graag over vroegerquote:Op woensdag 16 februari 2022 23:08 schreef NailQueen het volgende:
Er gaat geen dag voorbij of de naam Gianni Morandi komt wel voorbij in San Marino. Levende legende daar.
Ook om die dame over te laten komen voor optreden voor een paardenkop in die zaal een die 1000 mensen die dit nu kijkenquote:Op woensdag 16 februari 2022 23:09 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ook een beetje lullig voor de kandidaten om een interval neer te zetten die veel beter is dan zij allemaal bij elkaar.
Ja, de Sammarinese semi-final klinkt als best een show. Sta je enkel op te treden voor Bob en z'n matties.quote:Op woensdag 16 februari 2022 23:10 schreef Momo het volgende:
[..]
Ook om die dame over te laten komen voor optreden voor een paardenkop in die zaal een die 1000 mensen die dit nu kijken
Hopelijk begint de rest lekker vroeg.quote:Op woensdag 16 februari 2022 23:15 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Nouja ben meer benieuwd naar de nummers zaterdag, maar dan zijn er ook andere finales.
Ja idd. Ik weet nog niet wat de grote namen gaan doen, maar van mij hadden ze haar meteen naar Turijn mogen sturen.quote:Op woensdag 16 februari 2022 23:16 schreef NailQueen het volgende:
Triest genoeg was de interval act het beste wat we tot nu toe gehoord hebben
quote:Op woensdag 16 februari 2022 23:18 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Hopelijk begint de rest lekker vroeg.
Ik wil dit nu eigenlijk wel tot het einde volgen ook.
Oeh, ik hoopte dat San Marino dan ook om tien uur pas zou beginnen, maar misschien dat ze dat te laat vinden voor de grote show.quote:Op woensdag 16 februari 2022 23:23 schreef Momo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Helaas begint veel ongeveer dezelfde tijd
De grote show duurt ook ruim 3 uurquote:Op woensdag 16 februari 2022 23:26 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Oeh, ik hoopte dat San Marino dan ook om tien uur pas zou beginnen, maar misschien dat ze dat te laat vinden voor de grote show.
Dan zouden ze met begintijd 22:00 uur nog gewoon om 1:00 uur klaar zijn en dat is nog relatief vroeg voor een muziekshow in de Italiaanse regio.quote:
Ben benieuwd, op de website staat ze er gewoon nog tussen.quote:
Uit het Achille Lauro pak komt zaterdag gewoon Gianni Morandiquote:Op donderdag 17 februari 2022 20:09 schreef NailQueen het volgende:
Zaterdag krijgen we een plottwist: Gianni Morandi gaat voor San Marino!
Punk rock, super leuk!quote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:22 schreef koffieleuk het volgende:
We hebben de nieuwe titel van het nieuwe nummer van Achille Lauro![]()
Artikel zegt dat het punk rock is
[ twitter ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |