Zou je wel denken ja, weltrusten!quote:Op dinsdag 15 februari 2022 23:41 schreef NailQueen het volgende:
Nou ik geloof het wel![]()
Tot morgen.Dan duurt het maar een uurtje toch?
Ik heb inmiddels ook wel een klein beetje het idee dat ze hier gewoon degene door laten die ze nog wel wat air time gunnen, ervan uitgaand dat uiteindelijk toch wel een van de big artists gaat winnen.quote:
Ja, ik heb niet het idee dat 1 van deze mensen gaat winnen.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 23:46 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels ook wel een klein beetje het idee dat ze hier gewoon degene door laten die ze nog wel wat air time gunnen, ervan uitgaand dat uiteindelijk toch wel een van de big artists gaat winnen.
Met genoeg te bespreken dat ze soms zelfs uitlopen.quote:Op woensdag 16 februari 2022 22:02 schreef NailQueen het volgende:
San Marino heeft gewoon een eigen discussieprogramma
Ligt er een beetje aan hoeveel liedjes ze ieder gaan zingen.quote:Op woensdag 16 februari 2022 22:05 schreef Momo het volgende:
Hoe lang zouden 6 lokale artiesten kunnen duren?
Ik bedoel dat de band Alibi heetquote:Op woensdag 16 februari 2022 22:09 schreef Momo het volgende:
[..]
Heel San Marino staat op het podium!!!!
Ze hebben wel een Alibi voor deze avondquote:Op woensdag 16 februari 2022 22:10 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik bedoel dat de band Alibi heet
Zeker.quote:
Die vrouw van in de 60 die in de jaren 80 een hit hadquote:Op woensdag 16 februari 2022 22:18 schreef molloot200 het volgende:
Nou ja ik durf zo rustigaan wel te zeggen dat één van die big artists dit gaat winnen.
Maar wie kan je met zo'n ouderwetse jury op voorhand niet zeggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |