Het kan nogquote:Op zondag 13 februari 2022 20:49 schreef PoesInDoos het volgende:
Och Valentijn.. mijn zoon zat zó in dubio of hij nou wel of niet iets voor z'n ''crush'' wou kopenNiet gedaan uiteindelijk, hij schaamde zich, die ziel..
Hij wil niet meer, ga het hem ook niet opdringenquote:
Snap ik hoor.quote:Op zondag 13 februari 2022 20:51 schreef PoesInDoos het volgende:
[..]
Hij wil niet meer, ga het hem ook niet opdringen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 13 februari 2022 20:54 schreef F_r het volgende:
Van dat kind staat me nog wel wat bij ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een kutapp. Heel je weekend verpest!quote:Op zondag 13 februari 2022 21:22 schreef PKM het volgende:
@:amarantaDaar zou ik me ook heel ellendig bij voelen.
@:TolstoiFan Ik zou denk ik wel naar school sturen na negatieve zelftest. Het mag, dan moet je het toch eigenlijk niet moeilijker maken.
Dankzij Tody is er dit weekend echt wel meer schoongemaakt.De entree is schoon, waterkoker ontkalkt, garagedeur geolied, bijkeuken is netjes, kantoor schoon. Vooral mijn man is meer gaan doen omdat nou inzichtelijk was wat er moet. Hij heeft zelfs een extra was aangezet. Oké die blijkt nog in de wasmachine te zitten.
Wij hebben nog twee weken school nu. De oudste mag uiterlijk volgende week inderdaad, maar ik verwacht de middelste dus niet. Maar er vanuitgaande dat manlief volgende week ook echt wel besmet is, kan hij Ow niet brengen en Ow durft niet alleen. Maar het ging dus vooral om de middelste.quote:Op zondag 13 februari 2022 20:33 schreef Hupje het volgende:
[..]
Hier begon kind, maar heb ik mijn vrijwilligerswerk afgezegd voor de zekerheid (paar uur later kreeg ik klachten). Kind mocht vrijdag eigenlijk weer naar school, maar omdat het raar voelde om hem te laten gaan terwijl ik nog thuis zat (niet in isolatie voor hem) voelde dat ook raar en is hij nog een dag thuis gebleven.
Na 2 weken mag je sowieso weer alles, ook al houden je verkoudheidsklachten aan, toch? Of hebben jullie dan al vakantie?
jubileum.quote:Op zondag 13 februari 2022 23:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
Crosspost (even iets leuks + ben blij weer eens toffe dingen te kunnen melden): Heerlijk weekend gehad![]()
![]()
![]()
1. Vrijdag een prachtige bos rode rozen met gipskruid en appeltakken gekregen en een box Ferrero Rocher assorti (ik lust geen echte bonbons en dit wel). 😍
2. Gisteren samen uit eten geweest. Dit alles voor onze "anniversary" (mis ff het NL-woord) + Valentijnsdag ❤
3. Vriend was hier het hele weekend. Ging helemaal goed met Foxtrot. 0 problemen![]()
4. Vandaag vakantie geboekt voor september. Weer een weekje Algarve, nu meer richting de oostkust. Weer privévilla met zwembad en huurauto (en nu niet op een resort)![]()
5. We gaan bekijken of we ook ergens april - jun nog naar Schotland kunnen
quote:Het is ons gelukt: na jarenlang lobbyen en actievoeren zal dit jaar de wet intreden die het mogelijk maakt om kinderen een dubbele achternaam te geven. Hoera! Dit is mede tot stand gekomen dankzij de 15.000 ondertekenaars van deze petitie, de motie van Vera Bergkamp en de internetconsultatie van begin 2021. Bedankt allemaal voor jullie inspanningen.
Toch is er nog een hindernis te trotseren: de wet zal -zoals deze er nu uitziet- niet gelden voor kinderen die al geboren zijn. Deze overgangsregeling is volgens de regering namelijk te duur. Het is aan de nieuwe minister voor Rechtsbescherming Franc Weerwind om te beslissen of de overgangsregeling er wel of niet komt.
Wat kan jij nu nog doen? Laat aan de minister weten waarom een overgangsregeling voor jou van belang is. Dit kan door zo snel mogelijk een brief te sturen aan:
Ministerie van Justitie en Veiligheid - t.a.v. Franc Weerwind
Postbus 20301
2500 EH Den Haag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
quote:Op maandag 14 februari 2022 09:23 schreef LeSage het volgende:
Ah exode, werkgezeik kon je er nou net even niet bij hebben.Tussen beide foto's op IG zat 5 minutenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze heeft zo een uur geslapen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |