abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_203650929
Och Valentijn.. mijn zoon zat zó in dubio of hij nou wel of niet iets voor z'n ''crush'' wou kopen O+ Niet gedaan uiteindelijk, hij schaamde zich, die ziel..
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_203650936
quote:
0s.gif Op zondag 13 februari 2022 20:49 schreef PoesInDoos het volgende:
Och Valentijn.. mijn zoon zat zó in dubio of hij nou wel of niet iets voor z'n ''crush'' wou kopen O+ Niet gedaan uiteindelijk, hij schaamde zich, die ziel..
Het kan nog
pi_203650941
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2022 20:50 schreef amaranta het volgende:

[..]
Het kan nog
Hij wil niet meer, ga het hem ook niet opdringen ;)
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_203650961
quote:
0s.gif Op zondag 13 februari 2022 20:51 schreef PoesInDoos het volgende:

[..]
Hij wil niet meer, ga het hem ook niet opdringen ;)
Snap ik hoor.

Bij dochter op school kun je een roos laten bezorgen ofzo.
pi_203650978
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_203650989
Hier ligt een kaart klaar, met een sleutelhanger in hartvorm. Jongste gaat die morgen bij zijn vriendinnetje brengen ivm studiedag. O+
pi_203651172
quote:
0s.gif Op zondag 13 februari 2022 20:54 schreef F_r het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van dat kind staat me nog wel wat bij ja.
pi_203651183
Wij hebben morgen denk ik romantisch quarantainediner voor 4 .
  zondag 13 februari 2022 @ 21:11:50 #10
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_203651225
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_203651264
Oudste wilde iets voor zijn verkering maken maar volgens mij is ie het vergeten.... Wel geeft hij haar morgen een kaart maar dat is de uitnodiging voor zijn feestje dus dat telt niet :D
pi_203651360
@amaranta :* Daar zou ik me ook heel ellendig bij voelen.

@TolstoiFan Ik zou denk ik wel naar school sturen na negatieve zelftest. Het mag, dan moet je het toch eigenlijk niet moeilijker maken.

Dankzij Tody is er dit weekend echt wel meer schoongemaakt. :) De entree is schoon, waterkoker ontkalkt, garagedeur geolied, bijkeuken is netjes, kantoor schoon. Vooral mijn man is meer gaan doen omdat nou inzichtelijk was wat er moet. Hij heeft zelfs een extra was aangezet. Oké die blijkt nog in de wasmachine te zitten. :s)
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
pi_203651417
quote:
:D
Dat is geweldig! Net echt. :Y
pi_203651492
Ik deed uit nieuwsgierigheid weer een zelftest, gewoon om te kijken. Nog twee streepjes. Maar vriend nog steeds niks, dus ik denk dat hij er mee weg komt.

Die Titanic kat _O-
  zondag 13 februari 2022 @ 21:39:03 #15
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_203651574
quote:
3s.gif Op zondag 13 februari 2022 21:22 schreef PKM het volgende:
@:amaranta :* Daar zou ik me ook heel ellendig bij voelen.

@:TolstoiFan Ik zou denk ik wel naar school sturen na negatieve zelftest. Het mag, dan moet je het toch eigenlijk niet moeilijker maken.

Dankzij Tody is er dit weekend echt wel meer schoongemaakt. :) De entree is schoon, waterkoker ontkalkt, garagedeur geolied, bijkeuken is netjes, kantoor schoon. Vooral mijn man is meer gaan doen omdat nou inzichtelijk was wat er moet. Hij heeft zelfs een extra was aangezet. Oké die blijkt nog in de wasmachine te zitten. :s)
Wat een kutapp. Heel je weekend verpest!
  zondag 13 februari 2022 @ 23:11:14 #16
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_203653156
Crosspost (even iets leuks + ben blij weer eens toffe dingen te kunnen melden): Heerlijk weekend gehad O+ O+ O+

1. Vrijdag een prachtige bos rode rozen met gipskruid en appeltakken gekregen en een box Ferrero Rocher assorti (ik lust geen echte bonbons en dit wel). 😍
2. Gisteren samen uit eten geweest. Dit alles voor onze "anniversary" (mis ff het NL-woord) + Valentijnsdag ❤
3. Vriend was hier het hele weekend. Ging helemaal goed met Foxtrot. 0 problemen *O*
4. Vandaag vakantie geboekt voor september. Weer een weekje Algarve, nu meer richting de oostkust. Weer privévilla met zwembad en huurauto (en nu niet op een resort) *O*
5. We gaan bekijken of we ook ergens april - jun nog naar Schotland kunnen ^O^
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_203654590
quote:
0s.gif Op zondag 13 februari 2022 20:33 schreef Hupje het volgende:

[..]
Hier begon kind, maar heb ik mijn vrijwilligerswerk afgezegd voor de zekerheid (paar uur later kreeg ik klachten). Kind mocht vrijdag eigenlijk weer naar school, maar omdat het raar voelde om hem te laten gaan terwijl ik nog thuis zat (niet in isolatie voor hem) voelde dat ook raar en is hij nog een dag thuis gebleven.

Na 2 weken mag je sowieso weer alles, ook al houden je verkoudheidsklachten aan, toch? Of hebben jullie dan al vakantie? :@
Wij hebben nog twee weken school nu. De oudste mag uiterlijk volgende week inderdaad, maar ik verwacht de middelste dus niet. Maar er vanuitgaande dat manlief volgende week ook echt wel besmet is, kan hij Ow niet brengen en Ow durft niet alleen. Maar het ging dus vooral om de middelste.

Klinkt als een super fijn weekend whiskers.

En oja Valentijn, ik krijg niets ;)
pi_203654872
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2022 23:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
Crosspost (even iets leuks + ben blij weer eens toffe dingen te kunnen melden): Heerlijk weekend gehad O+ O+ O+

1. Vrijdag een prachtige bos rode rozen met gipskruid en appeltakken gekregen en een box Ferrero Rocher assorti (ik lust geen echte bonbons en dit wel). 😍
2. Gisteren samen uit eten geweest. Dit alles voor onze "anniversary" (mis ff het NL-woord) + Valentijnsdag ❤
3. Vriend was hier het hele weekend. Ging helemaal goed met Foxtrot. 0 problemen *O*
4. Vandaag vakantie geboekt voor september. Weer een weekje Algarve, nu meer richting de oostkust. Weer privévilla met zwembad en huurauto (en nu niet op een resort) *O*
5. We gaan bekijken of we ook ergens april - jun nog naar Schotland kunnen ^O^
jubileum.
Gefeliciteerd hoor. Klinkt gezellig.
pi_203654881
Ook leuk nieuws... voor de toekomstige ouders. Het is mogelijk om je kind een dubbele achternaam te geven. Dus bv partnersnaam en jouwnaam of andersom,

quote:
Het is ons gelukt: na jarenlang lobbyen en actievoeren zal dit jaar de wet intreden die het mogelijk maakt om kinderen een dubbele achternaam te geven. Hoera! Dit is mede tot stand gekomen dankzij de 15.000 ondertekenaars van deze petitie, de motie van Vera Bergkamp en de internetconsultatie van begin 2021. Bedankt allemaal voor jullie inspanningen.

Toch is er nog een hindernis te trotseren: de wet zal -zoals deze er nu uitziet- niet gelden voor kinderen die al geboren zijn. Deze overgangsregeling is volgens de regering namelijk te duur. Het is aan de nieuwe minister voor Rechtsbescherming Franc Weerwind om te beslissen of de overgangsregeling er wel of niet komt.

Wat kan jij nu nog doen? Laat aan de minister weten waarom een overgangsregeling voor jou van belang is. Dit kan door zo snel mogelijk een brief te sturen aan:

Ministerie van Justitie en Veiligheid - t.a.v. Franc Weerwind
Postbus 20301
2500 EH Den Haag
  maandag 14 februari 2022 @ 08:31:29 #20
319308 Tink89
To live is to dance
pi_203654962
En de oudste heeft covid... Kutzooi.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_203655373
1 achternaam was bij ons al moeite genoeg, omdat het die van mij was. Nog nooit zoveel errors gezien in de ogen van ambtenaren. Al is het nu wel beter geregeld in Nederland. Toen B werd geboren, moest ik nog adopteren.

Wat heftig Amaranta. Knap hoe je het bespreekt met je zoon.

Onze zondag is heel fijn gebleven, die ga ik koesteren want dat is vast zo'n once on lifetime dag. Op een gegeven moment lagen B en Juul allebei Duckies te 'lezen', Juul viel in slaap met een Duckie bovenop zich. _O-

En werkgezeik in de spoiler
SPOILER
pi_203655432
Ah exode, werkgezeik kon je er nou net even niet bij hebben.

SPOILER
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_203655440
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2022 09:23 schreef LeSage het volgende:
Ah exode, werkgezeik kon je er nou net even niet bij hebben.

SPOILER
Tussen beide foto's op IG zat 5 minuten _O- Ze heeft zo een uur geslapen.
pi_203655674
Ik blij dat ik mijn bestelling bij jumbo gisteren al had aangepast, ik wilde nog wat toevoegen, maar de app loopt steeds vast (misschien is dat een teken dat ik die chocolade niet moet kopen... :') )
Fake it till you make it...
pi_203655788
Sterkte @Tink89, geluk bij een ongeluk dat de buisjesoperatie al geweest is. :*

@exode dat klinkt als gedoe wat je er nu helemaal niet bij wilt hebben. Gaat het privé net een beetje de goede kant op, krijg je dit. Sterkte, dat afwachten lijkt me ook killing.
pi_203656126
@exode, is je manager boos op jou of op de aandeelhouder? Sowieso een vervelende situatie, ergens tussen zitten terwijl het niet jouw schuld is... En lang wachten nog, als ze er pas weer in maart over gaan praten. Aan de andere kant is de emotie er dan misschien een beetje af. Stertke :*.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_203656209
Valentijnsdag O+ Maar wij doen er niet aan mee, druk zat vandaag dus niet eens tijd al zouden we willen :')

Die dubbele achternaam wilden wij heel erg graag toen ik zwanger was van onze oudste. Dat was toen niet mogelijk en achteraf vind ik dat eigenlijk wel prima. Het had mij leuk geleken omdat de achternaam van mijn familie hier stopt. Wat misschien niet eens zo heel verkeerd is :') De meiden hebben nu beide de achternaam van mijn vrouw en de 2e naam is gebaseerd op mijn achternaam zodat deze er wel een beetje in is verwerkt (de 2e naam van mijn oudste is L.otus en die van mijn jongste is L.oiz, mijn meisjesnaam is L.oot). We laten het nu dus zo en gaan er niet alsnog 2 achternamen van maken, al hebben vrouwlief en ik wel beide een dubbele achternaam dus misschien bedenken we ons nog een keer :)

Die error bij ambtenaren @exode, hoe herkenbaar. Mijn vrouw moest bij de aangifte van onze oudste later terugkomen omdat ze in het systeem geen 2 moeders kon aanvinken dus dat moest handmatig worden aangepast. Die ambtenaar schaamde zich hier echt voor en gaf al aan hoe vreselijk achterhaald dat was. Dat was 5 jaar geleden.

Naar trouwens van je werk, wat een onzekerheid en stress moet dat met zich meebrengen, sterkte :{

Sterkte Tink met de quarantaine.
Wij zijn er net doorheen, dus yay. Iedereen is er volledig doorheen, ik voel mij nog steeds alsof ik aan het herstellen ben van een zware longontsteking. Kwestie van tijd, toch?

Over werk gesproken, ik ben dat van mij ook wel zat. Ik zit gedeeltelijk thuis maar ben aan het opbouwen, met steeds meer met de conclusie dat dit niet (meer) is wat ik wil. Ik mis ook zoveel betrokkenheid. Maar hoe goed de arbeidsmarkt ook is voor werkzoekenden, dat geldt niet voor het werkveld waarin ik zit. Er zijn steeds zoveel sollicitanten dat ik niet word uitgenodigd omdat ik net een andere kant op wil dan waarbinnen ik nu werk. Dus te weinig specifieke werkervaring op dat gebied.
  maandag 14 februari 2022 @ 10:35:42 #28
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_203656231
Allememaggies, wat een ellende, die crona. Hakt er gewoon keihard in, waarschijnlijk toch in combi met de rest. Ben mijn bed sinds gisterochtend niet meer uit geweest.

Max is sinds vanmorgen weer naar school, dat is het goede nieuws! Die had inmiddels praatjes voor 1000.
pi_203656242
quote:
0s.gif Op maandag 14 februari 2022 10:26 schreef Phaidra het volgende:
@:exode, is je manager boos op jou of op de aandeelhouder? Sowieso een vervelende situatie, ergens tussen zitten terwijl het niet jouw schuld is... En lang wachten nog, als ze er pas weer in maart over gaan praten. Aan de andere kant is de emotie er dan misschien een beetje af. Stertke :*.
Wie wordt er nu boos op mij? ;)
Op de aandeelhouder.

SPOILER
pi_203656285
Zo en nu naar het ziekenhuis voor een echo van de buik van mijn schatje. Veel belangrijker. Ik kan nu ook niets meer doen, ik moet wachten tot maart.
pi_203656405
quote:
0s.gif Op maandag 14 februari 2022 10:41 schreef exode het volgende:
Zo en nu naar het ziekenhuis voor een echo van de buik van mijn schatje. Veel belangrijker. Ik kan nu ook niets meer doen, ik moet wachten tot maart.
Heel veel sterkte in het ziekenhuis!
pi_203656437
Sterkte in het ziekenhuis en vooral ook sterkte voor quoi!

En veel minder belangrijk gezeik…
De jongens willen niet werken :(
pi_203656438
Oh ja Valentijnsdag. Ik ben mijn man ff gruwelijk zat met z’n chagrijnigheid O+ Ik hoef vandaag helemaal niks van hem

Sterkte vandaag weer @exode En werkgedoe is nooit leuk. Ik ben in november van baan gewisseld van enorm bedrijf naar een hele kleine. Het scheelt veel gedoe (tot nu toe :P )
Ook voor jou sterkte @Quoi en ook voor iedereen die het verder nodig heeft.
  maandag 14 februari 2022 @ 10:57:18 #34
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_203656477
quote:
0s.gif Op maandag 14 februari 2022 08:23 schreef amaranta het volgende:
Ook leuk nieuws... voor de toekomstige ouders. Het is mogelijk om je kind een dubbele achternaam te geven. Dus bv partnersnaam en jouwnaam of andersom,
[..]

Wel interessant hoe ze dat dan willen doen bij een volgend kind uit dezelfde relatie.
Want die moeten altijd dezelfde achternaam hebben.
Het zou wel heel raar zijn als je je newborn geen dubbele achternaam kunt geven omdat je al een kind hebt.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_203656479
Balen van het werk-gedoe exode. ;( Hopelijk komt er niks zorgelijks uit de echo, maar misschien wel iets behandelbaars? Kan me voorstellen dat jullie behoefte hebben aan wat meer duidelijkheid iig.

Quoi, hopelijk knap je snel op. :*

Wij gaan voor Valentijnsdag sushi bestellen en bubbels drinken (alcohol- en visvrije varianten voor mij :+ ), en een bordspel doen vanavond. Dat was het wel. :D
pi_203656483
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2022 10:53 schreef Loj het volgende:
Sterkte in het ziekenhuis en vooral ook sterkte voor quoi!

En veel minder belangrijk gezeik…
De jongens willen niet werken :(
Ergens vind ik het wel geruststellend dat kinderen zelfs hun hakken in het zand zetten als hun moeder wél gekwalificeerd is als leerkracht. Verder dus enorm herkenbaar en het is ontzettend frustrerend.

@exode, sterkte in het ziekenhuis!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_203656504
@Quoi beterschap! Het is ook wel pittig voor je lijf.

@exode is dat van dat haantjes gedoe? Fijn dat die onderzoeken ze snel kunnen. Hopelijk wenselijke uitslagen.

En sterkte voor iedereen die het effe kan gebruiken. :*

Hier ging jongste naar zijn vriendin om een kaart te brengen (studiedag). Daarna kwamen ze samen hierheen voor geld. En nu zitten ze ergens samen in een café een chocomelk te drinken. Kalverliefde O+
pi_203656517
quote:
0s.gif Op maandag 14 februari 2022 10:35 schreef Quoi het volgende:
Allememaggies, wat een ellende, die crona. Hakt er gewoon keihard in, waarschijnlijk toch in combi met de rest. Ben mijn bed sinds gisterochtend niet meer uit geweest.

Max is sinds vanmorgen weer naar school, dat is het goede nieuws! Die had inmiddels praatjes voor 1000.
Heel veel beterschap :*. Fijn dat Max weer op school is, dat geeft jou ook meer rust.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_203656651
quote:
0s.gif Op maandag 14 februari 2022 10:57 schreef Phaidra het volgende:

[..]
Ergens vind ik het wel geruststellend dat kinderen zelfs hun hakken in het zand zetten als hun moeder wél gekwalificeerd is als leerkracht. Verder dus enorm herkenbaar en het is ontzettend frustrerend.

@:exode, sterkte in het ziekenhuis!
“Zit ze hoor, de pedagoog”
Zegt mijn man weleens
pi_203656710
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2022 10:53 schreef Adrian4 het volgende:
Oh ja Valentijnsdag. Ik ben mijn man ff gruwelijk zat met z’n chagrijnigheid O+ Ik hoef vandaag helemaal niks van hem

Herkenbaar.
Wij zijn vandaag 9 jaar getrouwd
SPOILER
pi_203656793
quote:

Ach jeetje. Sterkte en extra beterschap! :*
pi_203656838
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2022 11:12 schreef vencodark het volgende:

[..]
Herkenbaar.
SPOILER
Maak er een mooie avond van.
O+ :*
pi_203656907
Sterkte Quoi, ik kan me voorstellen dat je lichaam het even extra moeilijk heeft. En fijn van Max.

Ik zit letterlijk in de wachtkamer nu.

Wij doen niets aan Valentijn, over 2 weken zijn we 17 jaar samen dan gaan we los ;)
  maandag 14 februari 2022 @ 11:31:41 #44
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_203656918
quote:

:*
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_203656940
@Quoi Vervelend dat je zo’n last hebt van die Corona.
Hopelijk voel je je gauw wat beter. De lamlendigheid en moeheid van mijn besmetting was echt een duidelijk symptoom. :{
pi_203656941
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2022 11:23 schreef amaranta het volgende:

[..]
Maak er een mooie avond van.
O+ :*
Dankje. :)
  maandag 14 februari 2022 @ 11:33:35 #47
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_203656945
quote:

[..]
Herkenbaar.
SPOILER
:*

En herkenbaar, ik blijk er ook echt totaal ongeschikt voor te zijn, en in ons geval ligt dat echt helemaal aan mij want N is echt een schat.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_203657012
quote:

Ach nee ook nog corona erover heen? ;( Heel erg veel sterkte, hopelijk krabbel je snel weer een beetje op :*
pi_203657034
quote:

[..]
Herkenbaar.
SPOILER
Klinkt lastig en zwaar, hopelijk hebben jullie toch nog een hele fijne avond samen en kan je genieten van die mooie en fijne momenten.
pi_203657049
Beterschap Quoi.

Over beterschap gesproken he... er is een ouder uit de groepsapp van zoons klas gegaan omdat ze boos is dat iedereen elkaars kind beterschap wenst. Hoe zuur ben je dan?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')