Ook gezien.quote:Op zondag 13 februari 2022 14:34 schreef SilverEyes het volgende:
[..]
Eigenlijk niet veel, hij zat vooral wat zuur te doen over dat programma van v/d Poel. Dat ie het niet geloofde etc.
Gisteren kwam juist naar voren dat de mannen wel trainen en de vrouwen niet. Wat is het nou!?quote:Op zondag 13 februari 2022 14:35 schreef Redefine het volgende:
Jammer dat Bert hier dan weer een heel mak interview afneemt. Hier had die juist maar door moeten gaan over het trainen wat andere landen wel doen en zij niet.
quote:Op zondag 13 februari 2022 14:35 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Maar Kramer is een indrukwekkende verschijning waar de rest bang voor is.
"Jullie moeten vaker samen trainen!"quote:Op zondag 13 februari 2022 14:35 schreef Redefine het volgende:
Jammer dat Bert hier dan weer een heel mak interview afneemt. Hier had die juist maar door moeten gaan over het trainen wat andere landen wel doen en zij niet.
Dat was de argumentatie van de Nederlandse bond om hem te selecteren voor de MS.quote:
Niet helemaal, bij de matrix stond de TP hoog op het lijstje, zeker bij de mannen.quote:Op zondag 13 februari 2022 14:37 schreef kilon het volgende:
Tja, op de TP zijn maar 2 gouden medailles te verdienen. Individueel zijn dat er 12. Daar zullen ze bij KNSB wel naar kijken.
Kunnen ze dat dan? Vanwege de teamstructuur in NL is er ws gewoon geen mogelijkheid om met elkaar te trainen aangezien er bepaalde commerciele belangen zijn die met elkaar zullen botsen.quote:Op zondag 13 februari 2022 14:35 schreef Redefine het volgende:
Ik denk dat het risico nu veel te groot is.quote:Op zondag 13 februari 2022 14:34 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Dit vind ik oprecht heel tof van hem, en daar mag wel wat tegenover staan. Zeker gezien wat ze hem toen hebben geflikt.
De mannen zitten bij dezelfde ploeg. Dus zou wel kunnen.quote:Op zondag 13 februari 2022 14:38 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Kunnen ze dat dan? Vanwege de teamstructuur in NL is er ws gewoon geen mogelijkheid om met elkaar te trainen aangezien er bepaalde commerciele belangen zijn die met elkaar zullen botsen.
Het is niet mijn verzinsel, wmb hadden we Kramer lekker thuisgelaten samen met Bosker.quote:
Ware het niet zat Roest, Bosker en Kramer in dezelfde ploeg zittenquote:Op zondag 13 februari 2022 14:38 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Kunnen ze dat dan? Vanwege de teamstructuur in NL is er ws gewoon geen mogelijkheid om met elkaar te trainen aangezien er bepaalde commerciele belangen zijn die met elkaar zullen botsen.
Dus geen Jumbo rijders en rijdsters meer op TPquote:Op zondag 13 februari 2022 14:39 schreef franklop het volgende:
[..]
De mannen zitten bij dezelfde ploeg. Dus zou wel kunnen.
Alleen geeft Orie geen fuck om de TP.
Ik denk dat brons met Kramer en Bosker meer waard is dan plek 11 met Ntab en wie er dan ook voor Bosker stond in de matrix eerlijk gezegd. Bosker was ook gewoon de nummer 4 van het OKT op de 5km dacht ik? Dan had die alsnog gegaan ipv Kramer.quote:Op zondag 13 februari 2022 14:40 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Het is niet mijn verzinsel, wmb hadden we Kramer lekker thuisgelaten samen met Bosker.
Mantia viel heel erg tegen op de 1500m.quote:Op zondag 13 februari 2022 14:32 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik denk dat ze dit als hun sterkste team zien.
Ze trainen wel met elkaar. Maar ik zou het 'trainen' noemen. Ze rijden rondjes op tempo met elkaar en zullen ook weer het wisselen oefenen. Maar als zij als enige het duwen onder de de knie hebben, dan zeg dat genoeg.quote:Op zondag 13 februari 2022 14:36 schreef Nober het volgende:
[..]
Gisteren kwam juist naar voren dat de mannen wel trainen en de vrouwen niet. Wat is het nou!?
Neehoor. Bosker stond buiten de matrix. Dai Dai én Snel stonden voor Kramer.quote:Op zondag 13 februari 2022 14:42 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik denk dat brons met Kramer en Bosker meer waard is dan plek 11 met Ntab en wie er dan ook voor Bosker stond in de matrix eerlijk gezegd. Bosker was ook gewoon de nummer 4 van het OKT op de 5km dacht ik? Dan had die alsnog gegaan ipv Kramer.
Ze rijden in dezelfde ploeg...quote:Op zondag 13 februari 2022 14:38 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
#samenwinnen geldt alleen voor de wielerploeg?quote:Op zondag 13 februari 2022 14:39 schreef franklop het volgende:
[..]
De mannen zitten bij dezelfde ploeg. Dus zou wel kunnen.
Alleen geeft Orie geen fuck om de TP.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |